|
Post by efrantis on Apr 20, 2015 19:19:42 GMT 1
efran kikkede efter mens manden forvandlede sig og klappede lidt "ja en forvandling er ikke det sværeste og jeg ved hvad du mener smerten er slem og slippe for og selvfølgelig skal du lave andet også "han gik tilbage til gizon fjernede sine vinger igen og armene blev normale "når først du har lært det kan du uden smerte det bare en vanesag"
efran kunne nemt huske den gang dette også var svært for ham "det en pæn farve sort og rød jeg var selv en sort drage intil for nylig " sagde han og tænkte igen på pigen hoshi han havde mødt 3 dage siden han håbede han ville møde hende igen "så hvor længe har du været her ?" spurgte han nysgerrigt gizon
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Apr 20, 2015 19:33:49 GMT 1
ja det var en vanesag som han ikke brød sig om. men måske vis efrantis ville træne med ham en gang i mellem ville måske være meget rart med en der ville hjælpe. "tror du at De måske vil hjælpe med at træne en gang i mellem så?" Gizon smilte lidt og så på ham da han sagde det med at han selv havde været sort og rød. Gizon havde altid været de farver. rød krop med sortrødt hår. han så på ham med rolige øjne og forvandlede sig tilbage og tog sig til armende og var tydeligt i smerter. "jeg har boet her i lang tid. jeg købte gården som forfalden men har selv sat den i stand" sagde han roligt og smilte roligt og venligt.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 20, 2015 20:07:22 GMT 1
efran smilte og svarede hans spørgsmål "det kan jeg i hvert fald ikke se et problem med det kender ikke mange som mig selv så hjælper med glæde dem jeg møder"
han gik mod gården og kikkede lidt rundt "flot sted du har hvis det var forfalendt har du lavet en del siden" sagde han og kikkede fortsat rundt stedet var flot og man kunne nemt se der var bygget meget over tiden men det var meget flot
"så hvis jeg skal træne dig hvad præcist vil du have hjælp til ?" spurgte han nysgerrigt der var jo mange ting han kunne hjælpe med omkring draconians
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Apr 21, 2015 9:52:38 GMT 1
Gizon så ned af sig selv og sukkede. han havde jo set hvad han skulle ha træning til. han kunne jo ikke forvandle sig uden store smerter. "præsis at kunne forvandle uden smerte som De også kan" Gizon så op igen og så på mandens arme for det så ikke ud til at manden havde smerter over forvandlingen. "jeg vil gerne kunne bevæge mig efter en fuld forvandling. men med de smerter jeg for kan jeg ikke"
|
|
|
Post by efrantis on Apr 21, 2015 10:11:20 GMT 1
efran kikkede på manden mens han gik lidt rundt og tænkte "tja smerten er ikke noget jeg kan lære dig og fjerne det noget der sker som din krop vænner sig til og gøre det men jeg kan fortælle dig en ting en del af din smerte kan nok komme fra det faktum at du ikke vil forvandle dig af frygt din krop ved dette og kæmper imod dig "
efran kunne tydeligt huske de første gange han selv skulle lære det han vidste at den nemmeste måde at håntere sine evner var at acceptere hvad han var og se det som en gave "men måske den her kan hjælpe til du får styr på det" sagde han og viste en mellemstor flaske frem indholdet var sort delvis tyk væske til og starte med lignede det en form for olie eller tjære
"det en væske der er lavet ved og blande drageblod med forskellige smertestillende produkter den stopper en stor del af smerten og hjælper med og heale kroppen smagen er slem men den hjælper godt" sagde han og kastede flasken til gizon han havde selv brugt det for mange år siden da han selv var i lære
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Apr 21, 2015 13:29:55 GMT 1
Gizon greb flasken og så på Efrantis da han forklarede hvad det var. han åbnede og tog et snus. han skyndte sig at lukke den igen og hostede lidt over lugten, den var slem. han så op på ham og sukkede lidt. "min mor sagde at en drage forvandling giver smerte vis man er uerfaren og uøvet. er det derfor jeg så mange år har lidt af forvandling" spurgte han stille og så på flasken. han havde aldrig hørt om dette middel.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 21, 2015 15:09:00 GMT 1
efran små grinte lidt da han hostede af flasken det var jo trods alt stærke sager "tjaa det min egen opfindelse fandt ud af det virker bedre blandet med drageblod men det for kraftigt til andre racer derfor kan kun vi bruge det"
han gik lidt rundt igen da gizon talte om sine evner til og forvandle sig "hmm ja det selvfølgelig rigtigt at erfaring og øvelse tæller ind også du har nok ikke gjort det så meget så det gør stadig ondt for dig det eneste jeg kan komme på nu er bare og blive ved med og prøve til du vænner dig til det og træne imens "
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Apr 21, 2015 15:32:53 GMT 1
Gizon lagde flasken ned i sin ene lomme. og så på Efrantis. han følte lidt det var forkert at bede en fremmed om hjælp med sin race træning. han så på ham da han forklarede det var han egen opfindelse. sejt nok. "så hvor meget skal der bruges?" Gizon så på ham og overvejede om det var en god ide. men manden virkede til at ha styr på det. det måtte være godt nok. det var trods alt en af hans ejen art.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 21, 2015 15:50:23 GMT 1
"hmm ikk for meget men det kommer lidt an på smerten hvis det gør meget ondt brug lidt mere det dog kun en midlertidig løsning da din krop kan blive resistens over for midlet efter for meget brug "
efran gik lidt rundt mens han fortsatte med og tale "så hvor meget har du brugt din forvandling ?" spurgte han for det lød til og være en ting han sjælendt gjorde i modsætning til efran der nærmest ikk lavede andet til alt han skulle tage sig af han var stærkere og mere smidig når han forvandlede sig og kunne ting bedre på den måde
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Jun 5, 2015 15:55:09 GMT 1
Gizon kløede sig i nakken og så ned i jorden. "øhm. måske 5 gange i alt i løbet af de sidste 100 år." han så på Efrantis og sukkede lidt før han roligt gik over til en indhegning og stilte sig op af den og så ud over dyrene. "jeg har aldrig turde efter at min far blev dræbt. var bange for de også var efter mig" sagde han roligt og nussede et får der kom over til ham. han var altid afslappet ved dyr og det gjorde ham også glad at dyrene var ligeglad med hvordan han så ud.
|
|
|
Post by efrantis on Jun 5, 2015 17:58:28 GMT 1
efran forstod nemt hvad gizon mente det var ikke nemt når folk slog andre ihjel pga hvad man var han gik nu selv over hvor gizon var og kikkede ud mod dyrene og rakte selv en hånd ud dyr var søde "du ved jeg tror aldrig vi er rigtige frie fra andre i det mindste forstår dyrene os de dømmer ikke på hvad man er " sagde han og lukkede øjnene som et får kom hen til ham "jeg kan altid hjælpe dig med og få styr på dine evner sku du få brug for dem en gang " han vidste hvor svært det var i starten og hvor rart det var når man endelig fik styr på sine evner plus han havde brug for et sted og være i det mindste in til vinteren slog ind "måske jeg kunne hjælpe rundt omkring hvis jeg må blive i et lille stykke tid har brug for et sted og være inden vinteren" sagde han og satte sig ned ved hegnet og lukkede øjnene han havde vel altid været lidt doven når han tænkte over det
|
|