|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Sept 25, 2015 18:22:00 GMT 1
foråret var kommet og issen var smeltet. Hoshi gik ud af tunnelerne og ned til den nærmeste kro. han håbede på at hun ville finde nogle venlige ansigtet. som hendes savnede ven eller hvad man nu kunne kalde ham, Efrantis. hun følte jo noget for ham og han var i hendes tænker. Efrantis havde hun ikke mødt mange gange men noget havde han rørt i hende. hendes smil kom frem da hun endelig kunne gå ude igen. hun så hele tiden mod himlen for at se om en drage dukkede frem. hun håbede på at møde ham igen. Hoshi gik ind på kroen for at få lidt at drikke og helst mælk. hun kom ind og der var ikke mange mennesker denne dag. hun kom over til et bord i midten af rummet og drik lidt af sin mælk. hende hvide hår og hvide øre var synlige imens at hendes hale gemte sig inde i hendes frakke.
|
|
|
Post by efrantis on Sept 25, 2015 18:29:52 GMT 1
det havde været en speciel vinter og efrantis havde brug for noget til og slappe af han kunne ikke lade være og tænke på den pige han havde mødt for måneder siden hoshi han huskede stadig navnet og var nu på vej til den nærmeste kro her var han tit om foråret da der var så meget liv og det var egentlig et rart sted som han nærmede sig åbnede han døren gik indenfor og kikkede lidt rundt der var mange mennesker og hvad han havde brug for lige nu var noget og drikke så han bestilte da også lidt bare en svag øl selv var han virkelig dårlig til det med alkohol men dette måtte han da kunne klare ikk ? efter at denne var bestilt kikkede han lidt rundt det var her han fik øje på en han kendte en han kendte rigtig godt hun så dog ikke ham med det samme og det ville han da også udnytte han bevægede sig derfor roligt mod hende indtil han stod bag hende bøjede sig lidt over mod hendes øre, "jamen jamen hvem har vi dog der de øre kender jeg vist" lød det drilsk fra ham som han tog fat og begyndte og nusse ved hendes øre noget han da regnede med ville få hende til og reagere på det "der sku vel ikke være plads til en som mig her ?".
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Sept 25, 2015 18:49:18 GMT 1
Hoshi sad lidt i sine egne tænker da hun drak sin mælk. hun gik ikke ud fra at der ville komme nogle hun kendte. da så en talte reagerede hendes øre med et vip. da han så nussede hende rødmede hun roligt og smilte varmt. da han så spurgte om der var plads til ham så hun mod ham og smilte stort. "det er der da, vis De vil side her" sagde hun drilsk igen og hendes øre stod ret op i glæde. hun havde ikke regnet med at møde ham igen her. hendes øjne strållede i glæde over at se ham. hun tog en tør mælk og stilte glasset på bordet og lagde armende op på bordet imens hun så på Efrantis. "det er længe siden min søde ven" sagde hun imens hendes gule øjne så på ham hun havde virkelig savnet ham. bare det at snakke med ham havde hun savnet. så det at han var kommet her i dag var dejligt.
|
|
|
Post by efrantis on Sept 25, 2015 19:03:34 GMT 1
det glædet bestemt efrantis der stadig var plads til ham og med dette satte han sig godt til rette ved siden af hende inden han kikkede på hende igen "jeg havde bestemt ikke regnet med og se dig her det glæder mig at møde dig igen det har været længe siden" sagde han roligt og med et smil på læben som han selv tog armene på bordet og lagde den ene arm til hendes det var virkelig rart og se hendes ansigt igen møde en som hende her "jeg har en da stadig den lille afskedsgave fra sidst" lød det sarkastisk men dog stadig med et godt smil mod hende inden han løftede lidt i trøjen han havde på for at vise et stort så ved det ene bryst det var her pilen fra deres første møde havde sat sig men det gjorde egentlig ikke så meget så længe hun havde det godt "så hvordan har du det ? sket noget spændene hos dig ?" fortsatte han nu havde han jo chancen for faktisk og tale med hende høre hvordan hun måtte have det efter alle de måneder var det vist på sin plads og høre lidt fra hende
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Dec 5, 2015 19:42:24 GMT 1
Hoshi smilte. hun havde jo ganske vvidst tænkt meget på Efratis så at ha var her nu var dejligt. jeg hørte på ham og tog hans hånd i min og smilte. "jo da jeg har haft det okey. savnet at snakke med dig men så har jeg snakket med en halbie pige jeg kender. hun bor samme sted som mig" fortalte hun og smilte varmt. hun så på hans sår og nussede hans hånd. " det er da ikke godt at du stadig har det, men det kan jo være det forrsvinder med tiden" forsatte jeg med et smil og de gulige øjne mødte hans. hun kunne rigtig godt lig ham og kunne godt tænke at vvise ham hendes hjem men det var forbudt så de måtte mødes ude som nu
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2015 20:00:10 GMT 1
Efrantis smilte stort som de sad og talte, glad var han og det var rart og kunne tale med hende igen. Vinteren havde været lang der skete mange ting og hans gode gamle humør var nu igen som det skulle være. Efter de havde talt i et lille stykke tid rejste Efrantis sig roligt og gik langsomt bag hende, som han nærmede sig hendes ryg forvandlede den ene hånd sig roligt men dog kun lige ved fingrene, dette skabte nogle fine kløer som han lod køre roligt langs hendes nakke mens den anden fik fat i de fine hvide øre bag hendes hår, han lagde nu hovedet roligt ind mod hende som han gjorde klar til og tale, "mon ikke det går så har jeg noget og mindes når du ikke er der" sagde han roligt nærmest hviskende til hende som hånden kørte langs hendes nakke og de fine øre. Ørene var han specielt glade for, bløde, hvide, så fine han kunne gøre det her hele dagen hvis det skulle være, "Det her kunne jeg blive ved med længe", lød det nu fra ham glad var han helt klart.
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Dec 5, 2015 20:51:37 GMT 1
Hoshi nød at snakke med ham og undrede sig over at han pludselig rejste sig og gik om bag hende. hun mærkede kløen ned af hendes nakke og mærkede kuldegysningerne af nydelse komme frem i hende. athan nussede hendes øre fortalte hende at hun ikke var ensom mere. hun så op på ham med et smil. "lad os finde et rum og snakke der i stedet. så er der ikke så mange mennesker. " mange så halbier som slaver da de for det meste blev faget og brugt som det. men det gjorde Efrantis vist ikke. han kunne jo lig hende som hun var håbede hun da.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2015 21:07:22 GMT 1
Han var rigtig glad lige nu og især da hun gerne ville snakke med ham så at hun spurgte om at finde et andet sted gjorde bestemt heller ikke noget for ham, "jamen hvis det er det de ønsker er det det vi gør" sagde han med tydeligt venligt smil inden han rejste sig og gik mod baren. Et par mønter blev lagt ved den inden han fik langet en nøgle ud og gik tilbage mod Hoshi, "så er det ordnet" sagde han og rakte en hånd ud mod hende som de gjorde klar til og forlade baren, han ville gerne høre så meget han kunne om hende og høre en masse om hvad det egentlig var hun havde lavet, da han ikke havde mulighed for at nærme sig hendes by lige nu var dette den eneste måde og høre mere om hende, så disse muligheder måtte han bestemt tage imod.
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Dec 5, 2015 21:18:08 GMT 1
Hoshi så på ham da han gik over til baren og fik en nøgle. hun tog hans hånd og fulgte med ham op til værelset de havde fået. hun satte sig ned på sengen og klappede på den. "kom g sæt dig" hun smilte og rettede sit hår. "hvad har du lavet imens vi ikke kunne ses?" spurgte hun og smed kappen på sengen. hun havde ikke brug for at ha den på mere. den var også for varm. måske hun skulle vise hvor meget hun havde savnet ham ved at gi ham et stort kram.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2015 21:51:30 GMT 1
Efrantis fulgte bare med Hoshi som de gik mod værelset og åbnede døren, det var et fint lille sted og en kro han selv besøgte fra tid til anden så de kunne da slappe af her. Han gik mod sengen som hun gjorde tegn til han også selv skulle sætte sig som han da med glæde gjorde. Han satte sig roligt og lænede sig lidt tilbage langs væggen mens han kikkede mod loftet, "ikke det helt store bare fokuseret på at komme gennem vinteren og vente på vores møde kunne ske igen" forklarede han roligt til hendes spørgsmål inden han satte sig en smule tættere mod hende, "hvad har sådan en fin en som dig så brugt tiden på mens jeg var væk ?" spurgte han lidt drilsk mens hånden atter fandt sin vej mod hendes øre, han kikkede roligt og længe ind i hendes flotte øjne han var rigtig glad for at bruge denne tid med hende, og håbede der ville gå længe før de var nød til og skilles ad igen, efter hans hoved kunne de ses resten af livet hvis det var oppe til ham.
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Dec 5, 2015 21:58:48 GMT 1
Hoshi smilte og lagde hovedet mod hans hånd da han nussede hende. "jeg har lavet kurve og snakket med andre halbier" sagde hun med et smil. hans hånd der nussede hendes øre fik hende til at spinde så stille i starten at man kun ville kunne mærke det. hun så op på ham og tog hans hånd rundt om sig og hoppede ind til ham og krammede ham. "hvor har jeg savnet dig Efrantis" sagde hun og krammede sig tæt ind til ham da hun ikk eville gå lige foreløbig.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2015 22:10:03 GMT 1
Han kunne slet ikke lade være med og grine over den reaktion der måtte komme af hans tilstedeværelse, og han kunne ikke andet en at falde tilbage i sengen som hun kastede sig mod ham med et stort grin og smil på læben, "ja det kan jeg vist godt mærke kære hoshi" sagde han bare med et smil og lå et godt stykke tid, den anden arm blev nu også lagt om hende som han tog hende tættere mod sig, "nogen ting ville man ønske bare ikke sluttede og her er vist en af dem" sagde han roligt og i en stille tone som han atter igen fortsatte med og nusse hende, denne gang dog både ved øret og halsen, nutted var hun bestemt som hun lå der og et væsen man da aldrig kunne forestille sig måtte være set som en slave. Han vidste det jo egentlig godt han havde set det før specielt på sin nyeste rejse inden vinteren sluttede helt, "jeg er glad for du har et roligt liv i din by, jeg har set folk af din slags fanget i de værste byer man kan finde, ikke et godt syn " forklarede han som han huskede tilbage på sine ture.
|
|