|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 31, 2016 15:28:56 GMT 1
Hey Folkens Bare for sjov skyld så kunne det være sjovt at høre, hvordan i vækker jeres krea efter have været døde i noget eller bare er ved at gå død i en tråd. Her er nogle af de ting jeg gør: - Gamle tråde: Nogle gange hjælper det for mig at læse nogle af de gamle tråde jeg havde med brugeren. - Tråde løs i noget tid: Som nogle har lagt mærke til så får jeg nogle sære ideer at udsætte mine brugere for når jeg ikke har trådet i et godt stykke tid. For det sætter nogle lidt onde tanker i gang i mit hoved xD - Snakke med andre: Det at skrive med andre og på den måde få ideer, kan nogle gange også være en ret stor hjælp for mig. - Nye brugere: Det har før hjulpet på mig at nogle af mine gamle brugere døde og så blev erstattet af nogle nye.
|
|
|
Post by Roshan Satinka on Feb 1, 2016 17:07:40 GMT 1
Hmm... Jeg har tænkt og har endelig fået lidt krea tilbage, men hvor længe det vare ved jeg ikke, da jeg slås med personlig problemer.
Men når jeg er ovenpå igen, og det som måske kunne få lyst og vild meget krea, er nok:
- At snakke og planlægge hvad der skal ske i tråden, inden man starter, da jeg ikke kan finde på idéer alene (det ville i hvert fald tag lidt lang tid) endnu - Men med lidt hjælp kan jeg godt. - Ny brugere: Ja, hvis de begynder at kede mig, så kunne det måske godt hjælpe at lave en ny. - Har oplevet at mine tråde med folk, af og til keder mig og så dør min krea hurtigt. Det ville hjælpe hvis man starter en ny eller ændre lidt på historien.
|
|