|
Post by haze on Feb 25, 2017 12:15:40 GMT 1
det var en smuk aften og solen næsten lige gået ned en by kat gik på gaderen på gaden var der råb og meget mere fra de forskellige borede, ” KOM OG KØB DEJLIGE FISK ! ” mens en anden råbte mere for at til trække kunder. Og de fik da også deres opmærksomheden fra dem i en lille grubbe stod der en høj ælder herre men linget stadige en på 20 i ført stort kappe og sværd og byens våben mærke det ” humme skulle man mund købe en med hjem ” svaret han stille til sig selv hætten var trukket godt op over ørne så man ikke kunne se ham helt ” kan jeg hjælpe dem med noget sir ” svaret en lidt ung herre person kikket lidt ned mod ham og peget på en fisk ” 4 stykker laks tak ” manden gjorder store øjne og bukket lidt ” tænk at de skulle komme besøg hos mig HR haze ” haze smilte varmt og rystede på hvodet, ” du skal ikke bukke for min skyld jeg er ikke knolige ” den unge mand pakket fikse sammen og gav haze dem i hånden og haze betale ham 3 skiliner til ham ” tak for hanlden ” svaret haze og vendte sig om for at gå blikket kikket rundt med et varmt smil og viskene hadet han lagt ned i en lille lædere taske blikket ” tja så mangler jeg bare lidt salt og krøderriger ” men haze måtte stoppe lidt da hans blik vendte sig op mod slotte han hadet været her lige så længe som han husket han hadet set konger og doringere komme gå. Der var sket mange ting ” der er sket meget her på i gennem de mange år som var gået hazes hale stak lidt ud fra kappen da den var lidt i vejen for ham."lad mig nu se hvad var det nu jeg skulle lede efter nårre jo det var salt " hans blik kikket i de forskellige vindure men det så ud til at det måtte blive svært at finde på grund af varne hadet svært ved at komme forbi de mange mængder af sne
|
|
|
Post by emma on Feb 25, 2017 13:09:44 GMT 1
Natten havde lagt sig, og logget alle de væsner frem der var tiltrukket af mørket, inklusis Emma, dog anede hun ikke hvorfor pokker hun havde forladt sin del og var smuttet over på den anden side af grænsen, men nu var skaden sket så kunne hun alligevel får det bedste ud af det! det røde hår var sat op i en stram hestehale, imens hun sjoggede igennem gaden hun havde forvildet sig ind på. hun var iført en hvid sommerkjole om man kunne sige der sluttede midt på hendes lår, hun så alt for sød ud til at være så ond som hun var, men det var jo en klar sag med tanke på hvem hendes far var, hendes røde øjne flakkede lidt rundt hun havde allerede fortrudt hun ikke havde taget en kappe på, hun burde ikke være på denne side af grænsen, men det var for sent at tage hjem nu, hun havde heldigvis spist hjemme fra så hun kunne gå ubemærket rundt uden for mange fristelser, hun gik dog lidt nynnende for sig, imens hendes blik flakkede rundt på alle de væsner der fes rundt omkring hende, latterlige små dyr, hun havde aldrig forstået hvordan man kunne leve sådan her, her var alt for... venligt. hun hvæsede kort af en lille pige der hilsde på hende så tøsen spænede afsted, hvilket blot fik Emma til at smile over det hele, hun elskede at sætte en frygt i folks sind, der var jo det hun var opdraget til, men hun var også opdraget til at tænke længere frem end kun en time,
|
|
|
Post by haze on Feb 25, 2017 13:55:41 GMT 1
Haze gik stille og rolige men måtte stoppe op da han så en lille pige spæne af sted blikket faldt lidt frem og så efter tænk som ud, han hørte kun lidt af hvad pigen sagde til sin mor og så skynde hun sig væk og sagde ” det tager vagterne sig nok af ” stille kikket han rolige rund og så så en kvinde der gik i alt for sommerlige tøj ” vampyr ” visket haze stille til sig selv og holdte godt øje med hinden stille gik han hen mod hinden ” sig dit ærne her ” svaret han stille og så ikke trone ud på nogle måde dog med lidt forsigtighed han kendte til vampyrer og deres svagheder. Han hadet stadige hætten over hovedet så folk ikke kunne se ham overhovet hazes blik var stift ratte mod kvinden hun så ung ud og meget køn men haze lod sig ikke narre overhovet han var Ridder af Nia og igen skulle true den by han holdte så meget af. og så skulle en vampyr ikke lave nummer her
|
|
|
Post by emma on Feb 25, 2017 14:05:13 GMT 1
Hun havde slet ikke lagt mærke til manden der var på vej hen til hende før han snakkede til hende, hendes blik faldt på ham, hun lagde hovedet let på skrå, med et sukker sødt smil på læberne, hun havde jo intet ærinde der men det kunne han ikke vide, hun overvejede også kraftigt at tage tilbage til grænsen og måske endda få lidt sjovt inden solen ville komme tilbage om mange timer, "Jeg har intet ærinde, jeg går blot rundt, er det er problem?" hendes stemme var blid som en kattekillings, og hendes øjne så milde og varme ud, hun havde altid været god til at kunne virke sødere end hvad hun var, det var en af hendes fordele, der var kun ganske få der kunne se igennem hendes skuespild,og den ene var død, og hendes far, ja guderne må vide hvor han var forduftet hen, under alt kaoset efter dronnings zills død, men det gjorde hende heller intet så var der en mindre til at holde styr på hende eller rette på de fejl hun ville komme til at fortaget, som man så kunne sige, "Jeg vil intet ondt, jeg trængte blot til nye omgivelser, alt kan godt blive lidt for velkendt, når man ser de samme ting dag ud og dag ind" sagde hun så stadig med en killings milde tone,
|
|
|
Post by haze on Feb 25, 2017 14:18:59 GMT 1
Hazes fnøs lidt den sukker søde falske stemme var ikke til at tage Fejl af, du behøver ikke bruge den sukker søde stemme over for mig. Svaret haze lidt skabt dog og tog hætten af så hans smukke ansigtet kom frem. Ørne kom frem den skinde følt som søl af måne skindens lys der ramte ham ” jeg har mange vampyrer i gennem livet.....men lad gå da vis du ikke har nogle Onde hensigter som du påstå så har du vel ikke noget i mod jeg følger dig lidt på vejen??” svaret haze dog lidt høfligere blikket kikket på de få folk som bukket lidt for ham men haze var lige glad han var ikke en helt eller noget han gjorder bare sit arbejder som andre hadet gjort det . ” navnet her haze ” sagde han stille og bukket høflige for personen over for ham dog hadet han ikke sat sine parader ned overhovedet nogle børn peget lidt på ham og sagde ” se det er er hr haze ” svaret de det ene øre rygget sig lidt på dem da han op faget lyde som ander væsner måske ikke gjorder han kunne høre en hjerte slå men denne persons hjerte slog ikke overhovedet ikke så han ville ikke kunne sige om denne kvinde løg eller ikke gjorder overhovedet ” tja jeg kender godt til det med at tingen kan se ens ud ” svaret haze blidt og kikket sig om kræng
|
|
|
Post by emma on Feb 25, 2017 14:29:50 GMT 1
hun hævede det ene øjnbryn over hans ord, hun snakkede altid med en sukkersød stemme så den var bestemt ikke falsk! kun folk der kendte hende og vidste hvem hun vidste hvordan hun var privat anlagt, når hun var ude offentligt skulle hun være den alle ønskede at være, det var sådan hun var opdraget, hun var i sandheden sin fars datter, jordens lille elskling, men farligere end en puma, "Jeg ved ikke hvad de snakker om, men den stemme? jeg kan ikke gøre for du mener jeg er slemmer end hvad jeg gør udtryk for" svarede hun stadig med den samme søde kattekillinge stemme, imens hun sendte ham et sødt smil. hun var falsk helt igennem, men det ville han ikke kunne se for han kendte hende ikke, hun havde brugt mange år på at blive den hun var, og hun var glad for de ting hun kunne og gjorde, dog var det ikke altid helt nemt at holde masken ude, hun himlede dog med øjnende som han besluttede sig for han ville følge hende, det gjorde hende enligt ikke noget men hun ville ikke ha en barnepige, hun var ikke ude på noget, havde hun heller ikke været, men fordi han nærmest ligefrem gjorde sig til hun var farlig, var det fristende, "Haze? som i den Haze der knaldede med den afdøde princesse?" spandt hun imens hun hævede det ene øjnbryn hun havde hørt lidt rygter omkring den afdøde princesses kapringer, dog lød ingen af dem til at være spænende, på noget måde, jo en, men det var der en grund til "Emma" sagde hun så varmt, og fortsatte så med at gå hun lod dog som intet når folk bukkede for ham, dette ville aldrig ske hvor hun kom fra, der var ingen grund til at bukke for nogle folk gjorde det de skulle, eller bedre gjorde mere end de skulle, det endte næsten altid galt, og hun elskede det.
|
|
|
Post by haze on Feb 25, 2017 14:40:39 GMT 1
Haze tog sig i nakken og grinte lidt ” det er meget meget længe sidden længer ind jeg husker ” svaret han med et grin dog men kikket så lidt ned igen mens han gik ved siden af ” det var inden hun opdaget hvem hun var ” sagde haze Glad dog der var sket meget på de mange år der var gået kappen var lidt op over ham han var gammel men af lige vel ikke han var stadige ung at se på zill og alle de andre ting som hadet ham var gammel nyheder ” men det da rat at jeg bliver husker for noget ” ørne ratte sig lidt frem og tilbage haze kunne ikke regitit gemmesuk denne kvinde men han måtte vente og se hvad der skete vis der overhovedet skete noget stemmen var stadig hård og vis man var god lytter kunne man også høre på hans stemme der var sket meget gennem hans liv som hadet gjort ham til den han er i dag ” såå bliv man træt af Darklia lidt ” svaret haze blidt og lovret rolige med halen haze hadet godt hørt en masse ting ude fra men det var svært at se hvordan det var sket han løfte sin ene hånd rolige få at kikke på den det var sjovt han hadet enlige ikke tænk over hvor gammel han enlige var blivet men han vidste det måske var en del år han var
|
|
|
Post by emma on Feb 25, 2017 14:49:16 GMT 1
HUn fortsatte med at gå, hendes blik flakkede lidt rundt som søgte ikke efter noget hun holdte blot øje med dem der var omkring dem, selvom hun ikke var på sin side af grænsen kunne der nemt dukke andre op som hende som ikke var venligsindet overfor andre end dem selv, så hun var altid på vagt, hun rettede dog blikket imod ham igen inden han ville få mistanke om hun holdte øje med omgivelserne, "Du bliver nu ikke husket, jeg ved bare sådanne ting, "svarede hun ham så mildt, han var ikke blevet husket, og ville det heller ikke, hun kom bare i tanker om det da hun hørte hans navn, ellers havde hun ikke tænkt over det længe, hun vidste en del om alle, ellers kunne hun fremskaffe infomation så hun kunne få mere at vide, det var sådan hun var hun skulle vide alt om alle, det var hendes fordel i livet, viden var magt, jo mere viden man besad jo mere magt kunne man få hentet eller tilægge sig, hun havde dog ikke brugt for magten selv, hun holdte sig altid i skyggerne det var der hun hørte hjemme,og der hun havde det bedst, Hun trak kort på skulderne over hans spørgsmål "Nej, enligt ikke, man kan aldrig blive træt af et land der næsten ingen regler er i," hvilket var sandt hun ville aldrig blive træt af det sted hun var vokset op, der skete næsten altid noget nyt
|
|
|
Post by haze on Feb 25, 2017 15:01:15 GMT 1
Haze tænke lidt og brød sig ikke regtit om aldt der hun var på vagt over får han stoppet stille op og sagde ” hmme har du lyst til noget af drikke jeg mener ud over blod måske en øl eller vin” svare han stille med et smil på læben han kunne da godt indvinteren hinden på en middag eller dring hvad end vampyr nu godt kunne lide. Haze kikket rundt og så på alting selv igen men vendte så opmærksomheden mod Emma igen hun vidste meget og haze vidste også godt at man måtte passe på de former for personer hvad dog kunne han ikke tror hun bare var her for at slappe af og se noget nyt men det måtte tiden jo vise dog kunne haze godt høre på Emma at hune ikke var her fra ikke altid ” tja det er så regitit nok der må ha været sket en masse siden sidst jeg var der ” svaret haze tilbage med et varmt smil men dog også lidt efter tænk som efter som han var blivet her i byen alt for længe hadet han ikke tænk over hvordan verden uden for hadet forandert sig han sukket lidt mens haze vente svar for emma hun virkede nu oki men som sagt han kendte til varmpyre og de var næsten alle ens de ville have noget tilbage altid men nu ville haze nu bare more sig lidt det var også længe siden han hadet gjort det
|
|
|
Post by emma on Feb 25, 2017 15:57:54 GMT 1
"Jeg spiser og drikker ikke menneskevarer eller ting der er skabt af andre væsner" svarede hun blot varmt, hvilket hun ikke gjorde det eneste der kunne lukkes i hende var alkohold, men der var kun en ting hun drak og det var vin, hun havde intet imod at hygge sig med sine omgivelser men alkhold og andre menneskeskabte ting havde bare aldrig sagt hende noget, hun havde ikke brug for at sløse sin hjerne med ting, der kunne skade hende i længere sigt, derfor takke hun pænt nej tak som hun altid ville gøre, med mindre hun var sammen med sin far, hun gjorde blot det han gav hende besked på, hun kiggede sig atter omkring og sugede omgivelserne til sig hvert et ansigt, hun mente det var vigtigt at huske alt og alle man mødte på sin vej, men selv hun kunne glemme nogen, men det var jo sådan hun var, hun var stadig ung, men hun mente selv hun var sprunget fra jeg blev født til jeg er voksen fasen, hun havde ikke brug for at te sig som en på den alder hun faktisk havde, det gav ikke mening for hende, "Men de må gerne gå hen og få noget hvis du trænger, jeg går bare rundt her ude på gaden" sagde hun så endeligt, hun smilte stadig varmt og havde intet truende over sig det behøvede hun heller ikke, han var ikke en trussel for hende, hun ville nemt kunne klare ham hvis de var nødtil at slås, så hun så ingen grund til at se ham som andet end han var, endnu et væsen der bare skulle videre.
|
|
|
Post by haze on May 18, 2017 9:49:50 GMT 1
Haze så lidt ned på hinden mens hans øre opfanget noget støj og vendte sig om der kom lidt knoren fra ham det lød som vold i en gade nolge få menter væk fra dem han sukket lidt og trak sig på skulden ” jeg nød til at få det her stoppet Det var hyggeligt at møde dem Emma jeg håber vi kan ses igen....altså mere som venner ” svaret han og tog sig i nakken og rødmet men stoppes hurtigt. Igen da der kom røben skyndte haze sig at kravle op på et tag dog så han ned mod Emma og gav hinden et varmt smil og nik mod hinden
Der gik noget tid før han fandt frem til lyden han hoppet ned og kunne lugte blod hans øjne bliv forvandlet og han var ikke særlige glad for det her.øjnene søgte til siderne og op og ned * der har været forgået noget her ” stille satte haze sig på huk og støg fingeren over en lille våd rød plæt på jorderen * der er blod men vor er personerne så ?” stille vente han sig da han hørte fodtrin nogle mænd kom frem fra mørket og hadet køler og knive på sig ” Deet var dumt at komme her meget dumt har du ikke hørt at der er farlige mændt her lige pt ” haze smilte lidt og tog sig til hagen for at tænke ” nejj lad mig nu se hvem kunne dog finde på at komme sådan en sted her når ja folk som morder og tyve som jer der ikke ville få et liv ” de ander 4 personer grinte højtlydt mens de gik tætter og tætter på haze haze selv tog det stadige meget stille og rolige og lukket øjne lidt for at lytte... der var ander mennesker i nærheden men han ville ikke kunne nå at tilkalde på de ander vagter ” nu skal du ikke være fræk de lille pis Ræv ” svaret han og slog med køllen mod haze han noget at bukke sig og stod stadige at tænke over tingen ” hvad var det nu i hed de dumme ” manden bliv ved og at slå mod haze men han bevæget hovdet for hurtit til at man kunne ramme ham
|
|
|
Post by emma on May 18, 2017 12:02:58 GMT 1
Hendes blik fulgte ham som han forlod hende, hun havde selv opfanget der forgik noget i nærheden der nok ikke skulle forgå men det kom ikke hende ved, hun smilede dog letter anstrengt varmt til ham da han forsvandt, et lettet suk forlod hendes læber som han forlod hendes udsyn, hun stoppede dog brat op da duften af blod strømmede imod hende, hun tog en dyb vejrtrækning og nød lugten, det var lige hendes blodtype der var dukket op! hun havde dog næsten lige spist, men et mellem måltid skadede vel ikke, dog var det ikke det rette sted hun skulle tage det, hun vidste bedre end at gøre noget hun ikke burde et sted som dette, hendes slags var jo ikke lige fremst velkommen hun fulgte dog lugten, imens hendes blik flakkede rundt efter gernings stedet, det var ikke svært for hende at finde stedet hun stoppede dog op i udkanten som hun så manden hun lige havde brugt noget tid med og nogle skurke, 4 mod 1 ikke fair forhold, men han gjorde jo også sit for at vise han var godt, hun brød sig dog på ingen måde om at flere rottede sig sammen imod en det var kujon agtigt ifølge hende, og gik meget imod hendes principper, da man som sagt altid skulle lege fair, eller ikke helt fair, hun stod lidt og betraktede det der skete, dog kunne hun ikke dy sig da hun enligt var påbegyndt at være trængende da blodet på jorden tiltrak hendes dyriske sanser som man kunne sige, hun kiggede sig kort over skulderen, før hun luskede letter afslappet frem, hun var for lydløs til de ville opdage hende, hun rettede dog blikket imod personen med boldtræet, uden at fortrække en mine og hurtigere end øjet ville se, stod hun bag manden og lagde hans hove på skrå, hendes blik faldt kort på Haze som ikke stod langt der fra, hun vidste godt hun sikkert ville komme i problemer nu, men ærligt hvad skulle han ville gøre. hun var jo ikke lige fremst et nemt bytte at fange, med et blottede hun mandens halspulsåre og huggede tænderne i. mmm smagen af frisk blod var altid godt, den var dog bedre hvis det var et uskyldigt væsen det gik udover, hendes anden hånd var plantet imod mandens brystkasse imens hun rev i hans hår så hans hals var blottet, da hun havde drænet ham på få sekunder slap hun den livløse krop, hendes øjne skinnede tydligt igennem selvom mørket havde lagt sig godt omkring dem, så rettede hun sig imod de andre, en dråbe blød løb ud af hendes mundvige og ned over hendes hage, hun blottede kælent sine tænder, alle hendes charmerende træk havde ændret sig til noget livtruende, og dødsdomt, "Mmmm hvem skal være den næste?" hun slikkede sig kort om munden som hun betraktede de andre mænd og ventede deres rektion, de fleste ville være stukket af når man så hende folde sig ud som den hun faktisk var, et ondskabsfuldt væsen, der fornøjede sig med andre
|
|
|
Post by haze on May 18, 2017 14:08:07 GMT 1
Haze stod bare og så dog følte han sig lidt vred fordi hun hadet taget hans fangst og fik ham til at svag ud,” at Emma var en varmpyre sagde ham ikke noget der var ikke noget som overrasket ham mere som det hadet gjort dog kunne han ikke lade vær med at gyse lidt men det var ikke så man kunne se ham, haze tog sit svær frem med magiske runer og gjorder sig kamp klar for de mænd der måske så ud til at være bange kom løbne i mod dem som vagt for kongen var det hans pligt at stå fast og det gjorder han også hazes hale bevæget sig og i den hadet han sadt en lille gift kniv han løb hen mod dem og slog den ene om kuld for at stikke ham i siden. Hazes væset og hans øjne forvandlet sig det var der for han var god til sit job som han var dog var der ingen fysikste skade da de skulle stilles for en dom stol dog stoppe haze op da han så en lille pige ligge på jorden der var 2 mend tilbage og man kunne se haze stod og rystede stille bukket han sig ned over den lille lig af en pige som lå liv løs ” hvor vover i hvor vover i at lægge en hånd på en uskylidge pige et barn ! ” han vente sig om og gik skridt til skrid mod dem han var væk og dyret hadet taget over han husket ikke emma var i nærheden men hun så moske nu hvorfor det hadet været svært for mange at komme tæt på haze hurtit som et lyn kom haze hen mod lederen og tog ham om stromen person kunne ikke få luft den anden madnen stod lam slået ” de De er haze ” svaret han bange og gik nogle skridt tilbage hazes blik så dræpne mod den anden tykke mand som stod med en sværd han vidste ikke hvad han skulle gøre dog fik han samlet mod til sig og løb hen mod haze. Men haze selv stod bare stille og vente på at han skulle komme nærmere og nærmer
|
|