|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 13:45:54 GMT 1
Ash så roligt på hende med et skævt smil mens han stadig strøg hende over håret for han kunne godt lide det, det var rødt og nærmest vildt så man kunne lidt gætte hun havde temperament men det havde han ikke rigtigt set og egentlig ville han ikke se det for han havde det fint med hun var denne generte og nu knap så uskyldige pige. "Jeg bliver nødt til at gå min smukke, men håber vi snart kan ses igen" sagde han en smule beklageligt men han blev jo nødt til at gå fordi han skulle sove men hun skulle vel også videre, desuden vidste hun jo godt hvor hun kunne finde ham hvis det var.
|
|
|
Post by Catherine Dominique on Oct 9, 2010 15:08:38 GMT 1
Temperament vidste hun ikke lige om hun havde, men det kunne nu godt være at hun kunne blive godt sur, hvis man fik hende op i det røde felt. Hun smilede og nikkede lidt. Selvfølgelig skulle han hjem og sove, og hun skulle ud og jage, inden hun gjorde noget ved ham, som hun ville komme til at fortryde. Hun kyssede blidt hans læber, inden hun lagde sin hånd på hans kind og trak sig lidt væk fra ham. "Håber jeg også," sagde hun og skyndte sig, hurtigere end menneskeligt muligt at samle tæppet sammen. hun stod i et øjeblik lidt tøvende foran ham, inden hun nappede i hans hals, gav ham et kys og vendte sig om for at gå. Bedre at gå inden hun gjorde noget dumt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 15:22:44 GMT 1
Han smilede charmende til hende for han ville egentlig gerne blive længere men trætheden var også ved at komme over ham efter det de havde gjort for han havde det med at blive en smule træt. "Du ved hvor du kan finde mig" sagde han roligt efter hende men så vidste hun da hvor han var hvis hun havde brug for ham på et tidspunkt selvom han nok ikke helt vidste hvor hun ville være henne af så ville han vel nok finde hende igen. Han så efter hende som hun gik inden han selv begyndte at gå lige så stille efter havde rettet på hans tøj.
|
|
|
Post by Catherine Dominique on Oct 9, 2010 18:51:50 GMT 1
Hun blev ved med at gå, stoppede ikke en gang op da hans stemme brød stilheden i natten. Hun blev nødt til at blive ved med at gå, ellers ville hun vende om og bide ham så hårdt i struben, at hun muligvis ikke ville stoppe sig selv igen. det var ikke sikkert at hun turde opsøge ham igen, ikke så hurtigt i hvert fald, mest fordi hun blev nødt til at drikke en hel del inden hun så ham, bare for at være sikker på at han ikke havde den samme effekt på ham, som han havde haft denne gang. Så løb hun. Da hun havde sikret sig at han var gået, løb hun ud for at finde noget at spise.
//Out
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Oct 9, 2010 19:31:11 GMT 1
Ash så roligt efter hende inden han gik det sidste stykke hjem til hospitalet eller rette hans lille hytte omme bag hospitalet hvor han roligt trådte ind og lukkede døren efter sig kun for at finde en sovende kvinde i hans seng, hvilket fik et lille smil til at liste sig over hans læber når han tænkte på hvad han havde lavet med en vampyr, hans første vampyr for han havde jo ikke prøvet sådan en før så det var da rart at kunne prøve en. Han fik klædt sig af og lagt sig i sengen sammen med kvinden
//out
|
|