|
Post by Draknie Dragoens on Jan 24, 2021 15:46:55 GMT 1
Draknie så på hende som hun snakke "nå da så længe siden ja så er det sket mens jeg stadig var slave et eller andet sted" hun så roligt på hende, ork det forklar hvorfor hun ikke hade mødt pigen, hun hade være død i en evighed inden hun var komme til slotte. hun så roligt på hende som hun snakke. "du kan altid fylde slotte med dyr så sker der lidt" hun smile skævt og hælde lidt mere vin op til sig selv "med minder vi to begynder og producer efterkommer så forsætter her nok med og vær stille.. når altså ikke jeg kommer i tide og utid og kigger forbi" hun fik et drilsk glimt i øjet, hun var virkelig ikke så fin som hun nok burd være, men hun kunne ikke lade være hun nød sin frihed og hun hade jo ikke nogle mand til og holde hende i snor eller børn og tage sig af, hun hade max hest eller dem skulle hun også have fornyet dem hun hade var bleven for gamle til og brug til noget nu. hun så på Dragana "sige mig lever den kære Dorian Gray stadig? han var min lære i finer dannelses mens jeg var, hvilke jeg aldrig helt blev færdig med tror jeg" hun smile igen drilsk nej hun var vis næppe helt danne men de to hade også haft deres sjov sandelig, og hun hade skam tænkt på ham mens hun hade være væk. selv om de to ikke officelt var et par kunne hun ikke helt løbe fra hun måske holdt af den mand mere ind hun burde, men så længe de ikke hade offenlig gjort noget så ville hun forsætte med og være hende, og hygge sig så længe hun kunne.
|
|
|
Post by Dragana Dragoens on Jan 24, 2021 16:02:17 GMT 1
Dragana kom til at grine af hendes kommentar omkring dyrene. "Jeg ved nu ikke. Jeg husker det svineri min dronnings dyr lavede." sagde lettere grinende for hun var ikke til sådan et svineri, men hun måtte dog indrømme at Drazilla godt kunne se skræmmende ud når hun sad på tronen omgivet af de 2 store kattedyr. Så havde man ikke ligefrem lyst til at træde hende over fødderne for så blev man det næste måltid for de 2 bæster. "Jeg har endnu ikke fundet mig en værdig mand, til han ville kunne opfylde kravene. Desuden jeg er ung endnu" sagde hun roligt men dog med et lidt grinende smil for hun havde godt sat og kigget på bogen over de adelige og læst de forskellige navne og stand på de forskellige mænd, men de havde virket alle så kedelige for hun havde mødt så mange af dem og gud hvor hun kede sig i deres selskab. Sådan et forhold ville hun dog ikke have selvom hun ville have en mand af adelig blod, så var det nok en smule svære at finde hvis de ikke også skulle være kedelig oven i. Da Draknie nævnte Dorians navn kom et mere fjoget smil over Draganas læber. "Ja han lever skam stadig. Charmende som altid" sagde hun roligt for den mand var nu charmende og kunne charmere sig ind i en hver kvindes seng. Dog havde han aldrig været i Drazilla og Draganas seng, så var hun da ikke sen til at indrømme hun nu godt kunne finde på det, men det var mere før hun blev dronning, for hun ville ikke være endnu en af erobringer.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Jan 24, 2021 16:45:44 GMT 1
Draknie lo og så roligt på hende "ja det ville nok svine.. men det samme ville børn så" hun smile skævt og fik fyldt sit glas igen og så roligt på hende, selv hade hun kun heste men hun hade ind i mellem overveje og få et kæledyr men det var lige med hvad for et og om hun virkelig orke det. hun så roligt på hende og lytte til det med en partner "jeg har slet ikke kigge just.. hade måske en i tankerne men tror ikke det holder i længen så det må nok holdes på sjov niveau" hun lo svagt nej dorian ville nok næppe binde sig, han virke slet ikke som typen så chamerenden han var og ud fra det Dragana sag om han stadig levede og sandelig var sit eget normale charmetold som altid, ja så var det vist et stort NOPE! "Hm lyder til jeg skal have mig en lille snak med den kære Dorian.. det det så længe siden jeg har set hans.. chamerneden væsen" hun kunne ikke helt lade et lidt fjolle smile komme over hendes læber, den mand viste hvordan man behandle en kvinde i sengen og uden for sengen, det var i vært fald det hun hade oplevet ind til videre. hun nippe til sin vin og så roligt på Dragana "hvordan går det ellers med dig Kære? nu er byrden ved og have Kronen ikke for modbydelig mod dig" hun så roligt på hende, selv om kvinden her blot var adoptere så var hun lige så meget familie som hun selv var, og nu det kun var de to tilbage ville Draknie nødig se at det kun blev en af dem til sidste uden den anden.
|
|
|
Post by Dragana Dragoens on Jan 24, 2021 17:48:43 GMT 1
Dragana grinte en smile. "Så sandt som det er sagt." grinte hun til trods for hun aldrig selv rigtigt havde haft noget med børn at gøre, så havde hun da set hvordan Drazillas søn havde svinet eller hvordan hun ind i mellem havde taget tjenestefolkets børn i at svine og det var da ikke spædbørn, men hun regnede med de kunne svine lige så meget. Men om ikke andet så var det jo nogle skabninger som kunne lede ens tanker væk ind i mellem. Det var dog ikke noget hun havde travlt med lige nu, for vinen virkede fint hver gang hun nippede af den. "Ja prøv du bare at snakke med ham. Jeg kan dog ikke sige dig hvor han er henne af, for han er vidst ikke rigtig til at få fat på." sagde hun med et grin, for han var i sandhed et charmende væsen og ikke altid helt kedelig selvom hun ikke ville have ham med i sengen, så kunne han da være sjovere end nogle af de andre. Hun trak på skuldrene da Daknie spurgte hvordan det gik med hende og kiggede kort væk. "Det går sådan her" sagde hun roligt som hun tog på flaskens hals og holdt den kort op imod hende inden hun hældte noget mere op i hendes glas for det var efterhånden tomt alligevel. "Det er som om slottet mistede sit liv da hun døde. Ingen tør smile selvom jeg har forsøgt at rette op på nogle ting, oprettede nogle skoler så folk kan lære at læse, men folket hader det fordi de mener jeg er for niralansk med de ting jeg gør." sagde hun roligt for det var godt nok svært at tilfredsstille et folk der hadede deres tidligere dronning fordi hun var for ligeglad og de hadede deres nuværende fordi hun rent faktisk forsøgte at gøre noget.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Jan 24, 2021 18:50:01 GMT 1
Draknie hade set hvordan børn kunne svine, hun hade være slav i en del familere og hun hade tit skule ryde op efter dem og hun selv som barn og slav hade da rodet fordi hun ikke hade kunne styr hendes drage evner mens hun vokse op, til stor ballade for hende måtte hun ærligt indrømme. hun så roligt på hende som hun sage dorian ikke var så nem og få fat på for tiden, hvilke var træls og høre men hun svar roligt "bare rolig.. jeg skal nok bare åbne min sovekammers dør og så er han der sikkert hurtigere ind en hest i galop." hun lo roligt og så på Dragana "ellers dukker han nok op når han hør jeg ikke er pist væk mere hvad end der kommer først" hun smile roligt og så på dragana.
som hun løft flasken og fortalt hvordan hun hade det, var det ikke lige det bedste svar i verden tænk folke kunne være så utaknemlig. "så det vist godt jeg kom tilbage! jeg skal da nok komme her og smile fra tid til anden " hun lo roligt og så på hende "folk ved ikke hvad der godt for dem, det der for de har brug for en leder der siger til dem hvad der er godt" hun så roligt på hende og nippe til sit glas, at hun hade opført skoler syntes hun lød ganske fint! så hade de små lømler af unger i byen faktisk noget og lave, og kunne måske blive klogere! hun så på hende "jeg syntes det lyder godt med skoler, vi har brug for klog hoved så meget som muskler i vores hær" hun smile roligt til hende.
|
|
|
Post by Dragana Dragoens on Jan 24, 2021 19:16:00 GMT 1
Endnu en latter kom over hendes læber, hvor var det dog længe siden hun havde grinet sådan. "Jeg troede ikke at en Dragoens ville ligge i med ham, med det ry han har." sagde hun med latter i tonen, for siden Draknie snakkede om at åbne hendes sovekammer dør for ham så måtte hun da have afprøvet ham. Et fjoget smil bredte sig over hendes læber. "Hvordan er han så i sengen?" spurgte hun drillende. Egentlig ikke fordi hun var interesseret, da hun havde hørt rygter og hun kendte nogle af historierne. Han havde dog aldrig lagt op til hende på den måde før hun blev dronning, for hun var hverken rig, adelig, eller specielt kendt og så hun havde vidst ikke været et interessant emne på den måde, men det kunne være anderledes nu hvor hun faktisk havde en titel.
"Det ville jeg ikke have noget imod. Dit værelse er stadig som det var en gang, faktisk er mange af rummene som de var en gang." sagde for det var stadig en ting som ikke havde ændret sig, men det var mere fordi hun helst ikke ville glemme hvordan slottet var en gang. Dog var hun selv flyttet ind i Drazillas gamle værelse, men det var mest fordi det hørte sig til at det var der tronen boede. Hun grinte ved det sidste. "Jeg klager nu ikke. Jeg kan godt lide veltrænede kroppe, men det ville være godt hvis de kunne tænke også." smålo hun for det var en svaghed hun havde ligesom Drazilla også havde haft den, dog havde ikke taget dem med i seng.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Jan 24, 2021 19:26:30 GMT 1
Draknie så på hende og smile roligt, det var kun godt og se Dragana more sig på den måde en god latter var sund hade hun hørt. "tja jeg ved jo ikke så meget i hvad vores familie gør og ikke gør.. på det punkt er jeg vist stadig for borgerlig" hun smile skævt og så på hende som hun spurt hvordan han var i sengen og et fjoget smil kom på hendes læber "det kunne du lide og vide var" kom det drilsk fra hende, nej hvad der skete i hendes sove kammer med dorian det blev ved dem, nok var de familie men det var dog lige et intim nok sprøgsmål "jeg kan sige det sådan her.. det bestemt ikke en skuffelse " ej nu tænkt hun på de par gang hende og dorian hade være sammen, for fanden da det gik lige ned mellem bene.. hun måtte godt nok håbe han ikke var så svær og få fat på som hun sage.
hun så på hende som hun sag hendes værelse var som det altid hade være "jamen perfekt jeg hade sandelig også tænkt mig over overnatte, det for lang en tur hjem så sent" hun smile roligt og så på hende, altid noget hendes værelse var der stadig men igen som hun selv hade sagt der mangle liv på slotte og der med var mange værelser sikkert ikke brugt. "sandt nok men heller ikke så smart at de kan overgå os, det ender bare galt" hun smile og så på hende ganske rolig, hun var selv nem til og nyde synet af en god overkrop, særlig efter hun var begyndt og hade mænd en smule minder nu hun ikke var slave mere. "men du må sige til vis jeg kan hjælpe til, jeg er ganske vist ikke så boglig klog men mund ikke jeg kan lære på vejen" hun små lo af sig selv og tog en tår mere, hendes krop var begyndt og føles varm fra vin men dog ikke alt for voldsom i nu.
|
|
|
Post by Dragana Dragoens on Jan 24, 2021 20:21:26 GMT 1
Det morede hende lidt at Draknie og Dorian måske havde noget sammen, hvor hun dog på en måde savnede Drazillas snak om hendes egne erobringer, selvom Dragana på det tidspunkt helst ikke ville hører om det, så var det sjovt en af de ting hun savnede og aldrig kunne få tilbage igen. Drazilla havde været som en mor for hende som en veninde, for hun måtte indrømme hun normalt ikke var god til at få venner da de kunne kede hende i længden så hun havde ingen venner men nærmest kun bekendtskaber som skulle opretholdes nu hvor hun var dronning, og derfor ikke havde råd til at miste nogle gode kontakter. Hun var dog egentlig ligeglad med hvordan Dorian var i sengen men hun kunne ikke lade være med at give over det, selvom hun nu heller ikke ønskede flere detaljer.
Det var fint hvis Draknie havde tænkt sig at bo i et af værelserne alligevel, for så blev de da brugt til noget og så behøvede tjenestefolkene ikke at gøre rent bare for at holde edderkopper og andet kravl væk. "Så kan du vel også selv finde rundt her på slottet? Når det nu ikke havde forandret sig." spurgte hun roligt for ellers skulle det være de skulle ud og gå en tur. Selvom hun tvivlede på hun kunne gå helt lige. Alkoholen havde efterhånden et godt tag i hende selvom hun virkede meget roligt. Hun grinte dog igen da hun sagde det med krigerne ikke måtte blive for kloge. "Det har du så sandelig ret i, vi kan ikke have de overgår os." sagde hun med latter i stemmen. "Tror ikke der er noget du kan hjælpe med lige nu, men måske på et tidspunkt, så indtil videre er dit selskab fint nok" forsatte hun mere roligt for det her var bare en af hendes mere dårlige dage i humøret fordi hun var så forbandet ensom og trængte til selskab.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Jan 25, 2021 20:28:43 GMT 1
Om hende og Dorian nogle sinde fik noget mere ind bare et ven med fordele forhold tvivle hun på, så skulle det i vært fald komme meget bag på hende da. for nu var det fint som det var, men den dag ville det nok også ænder sig for en hygge ven var altid rart men.. og have en fast lød et sted heller ikke helt tosset men det lod hun ligge for nu den tid den sov stadig og hun skulle lige fald til igen og få sin tilværelse ordenlig igang igen. hun så på hende og smile roligt "brude nok kunne finde til mit gamle kammer her fra.. vis jeg lige tænker i 2 minutter" hun lo lidt, ærligt selv da hun hade boede der hade hun haft svært ved og finde rundt, men hun håbe da det ville blive bare lidt nemmer ind første gang hun boede der. "nej det ville være skidt! tænk vis nu mænd kunne tænke beder ind os! hvad bliver det næste reger beder?" der var sarkasme i hendes stemme, der hade være god konger i sin tid men nu hade det være 2 dronninger så hvorfor give mænd mangen tilbage i nu. hun så roligt på hende, "ubemerket, ellers sender du bare besked du ved jo hvor jeg kan findes nu, og er jeg ikke her er jeg på herregården.. eller dorians værelse" hun smile drilsk ved det sidste, ja vis hun kunne ville hun nok ende der et par gang men nu måtte hun se, hun kunne ikke bare gå og have sjov hele tiden.
|
|
|
Post by Dragana Dragoens on Jan 25, 2021 21:31:56 GMT 1
Det ville ikke undre hende at nogle ikke kunne finde vej. Slottet var stort, så stort at hun ikke selv havde udforsket det hele så hun anede faktisk ikke hvad der gemte sig bag hver en dag, men hun vidste dog der var mange hemmelige døre i dette slot, så det skulle ikke overraske hende at nogle af dem ville være dødsfælder i sidste ende. Måske en ny leg med tjenestefolket? Hun grinte lidt for sig selv da Draknie snakkede om at hun nok kunne finde kammeret selv.
Dragana løftede glasset. "Skål for de aldrig kommer til at overgå os" sagde hun lettere høj, for mændene skulle helst ikke overgå dem. Selvom der på nuværende tidspunkt sad en mand på Nirelias trone, så havde hun desværre ikke rigtigt set ham endnu, men han skulle være smuk at se på, hvis man kunne lide elvere. Hun drak atter af glasset, faktisk tømte hun det i nogle få drag uden at tænke over det, men hun havde egentlig fået nok lige nu. Hun trængte til der skete noget, så hun satte glasset lidt hårdt på bordet. Hun grinte af Draknies kommentar med hvor hun kunne finde hende. "Vi skal da ud og udforske slottet nu" sagde hun måske lidt snøvlende men der skulle ske noget ellers sad hun og små sov inden længe. Hun rejste sig lidt hurtigt og måtte stå lidt og svajede fordi hun begyndte at føle sig svimmel for en kort stund.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Jan 27, 2021 19:15:37 GMT 1
Draknie lo og skåle med Dragana "skål på det" svar hun og hæve sit glas og tømt roligt sit vin glas, hun så til som dragana tømt sit glas i et par mundfyld inden glas fandt en lidt hård vej til bord, og nu mente hun så de skulle rundt på slotte? hun nåde ikke rigtig og sige noget før dragana hade rejst sig og kort troede Draknie at hun ville vælt "skal du have en arm og hold i?" spurt hun og prøve ikke at grine over den noget fulde dragana der forsøgt og holde sig oppe på bene uden at vælt. selv rejst draknie sig mere roligt, hun kunne også godt mærke vin løb rundt i hende nu, men hun kunne beder stå på hendes ben ind dragana kunne, hun gik roligt omkring bord og hen til dragana "Så hvor ønsker hendes nåde vi skal gå hen?" spurt hun kækt og smile roligt til hende.
|
|