|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Aug 29, 2021 16:09:07 GMT 1
Det var længe siden at Leonora havde befundet sig her på grænsen. Hun fortrak nu hendes palæ, hvor andre kunne gøre tingene for hende mens hun bare gjorde som hun følte for. De sidste par nætter havde hun dog brugt på at rejse til grænsen for at se hvad der skete. Derfor var hun begivet sig ud denne smukke nat med fuldmåne og stjerne der blinkede over hende, som gav det hele et mere mystisk skær. Hun havde bevæget sig hen til den skjulte blodbar, hvor folk kunne frivilligt melde sig som bloddoner for de af nattens børn mens de tjente en skilling eller 2. Butikken hun var gået ind i virkede som en støvet butik der solgte flere forskellige ting, men ejeren havde set hvem hun var så hun var ført ned i kælderen, hvor alle ulovlighederne foregik. Med elegante skridt gik hun ind i et mindre rum, hvor hun satte sig i en behagelig stol og ventede på den frivillige, som skulle være hendes offer for denne nat. Hun sad med rank ryg i stolen og man kunne tydeligt se at hun var af finere sociale lag, både med hendes væremåde men også med det tøj som hun havde på. Et sort corset fremhævede hendes lyse hud og en sort skøjt som gik til knæene foran men var længere bagpå, viste tydeligt at hun ikke var bange for at vise lidt hud. Det mørke hår sad i en løs knold på hendes hoved med løse totter, hvor en gik ved siden af hendes ansigt og virkede til at indramme de fortryllende blå øjne.
|
|
|
Post by haze on Aug 29, 2021 16:33:42 GMT 1
haze hadet begivet hen mod Græsnen han vidste ikke hvorfor han var havnet her men hans ben hadet ført ham den her vej det var mange år siden og ting hadet ænderet sig haze så op mod sol lyset han bar en kappe tæt om sig og sit svæd haze gik og tænke lidt over hvad han skulle gøre med sit liv men stoppet så op da han så en butik han syntes ikke han hadet set den før på tros af at han hadet været her mange mange Ander gange før. hans hale slog lidt den virkede lidt lusket men han måtte sprøger vej til en kro han kunne sove på. haze bankede stille på døren og åbnet den mens øjne kikket rundt der dufte at et eller andet men han kunne ikke helt finde ud af hvad dog trak han sig på skulderen og spurte så person " umm unskyld det ikke fordi jeg ville trenge mig på men jeg er faret vild og skal finde en kro ?" svaret han blidt hazes øjne fulgte stille rundt det var ikke op til ham om hvad der forgik han sukket lidt det var koldt i dag men det gjorder ham nu ikke noget
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Aug 29, 2021 17:08:12 GMT 1
En ung kvinde i fattige klæder blev ført ind i Leonoras rum og stillede kort fra Leonora med hovedet bøjet og håret fjernet fra den ene side af halsen. Det var tydeligt at lugte at kvinden havde fået et bad inden hun kom ind til hende for hun var ret ren i forhold til det tøj som hun havde på. Leonora rejste sig og gik de sidste skridt hen til kvinden før hun tog under hendes hage og løftede blidt hendes hoved op. "Rolig, jeg skal nok gøre det blidt" sagde hun roligt og en smule blidt for hun kunne tydeligt mærke at kvinden skævlede ved hendes berøring, som om det var hendes første gang. Ikke at det betød noget for hende, det var jo blot et menneske som stod foran hende, men hun var stadig nødt til at overholde stedets få regler hvis hun skulle komme her en anden gang. Hun trådte tættere på kvinden og satte tænderne i halsen på hende, hvorefter hun drak fra hende, men ikke nok til at hun ville dø af det, men kun lige nok til at hun ville blive lidt dårlig. Da fjernede tænderne fra hende slikkede hun kort på såret for at hjælpe med at lukke det hurtigere. Hun trådte til siden og gjorde en getus at kvinden skulle gå over og sætte sig i stolen for at komme til kræfter igen. Selv gik hun hen til et sted med en klud, hvor hun fik tørret hendes mundvig for blod før hun lagde et par sølvmønter på bordet og forlod lokalet. Hun forlod kælderen igen og gik igennem butikken, nu med en lidt mere naturlig glød i hendes ansigt før nu skulle hun ud og nyde den smukke nat.
|
|
|
Post by haze on Aug 29, 2021 17:44:43 GMT 1
haze stoppet hurtige op da han så en kvinde komme ud et eller andet sted han stod lidt med åben mund men han fik rysted det af sig og tog sig sammen " U u u undskyld men jeg er faret vild og ville finde den nærmeste kro " svaret han blidt og kikket sig lidt om Kring vis man kunne vurdere ham som en kriger tybe. hazes øjne fulgte kvinden med det samme og vente på svar hun så nu smuk ud dog ikke noget haze ville lege med han, stille så han ned af hendes hånd og og for at finde teng på om hun var noget andet ind hun gav sig udtryk for at være
haze lage hovdet på skår og kikket igen " hmme er det din butik... jeg ville ikke trænge mig på vis du har talv med et eller andet ?" haze så lidt rundt igen og lod halen vifte lidt rundt han var ikke bange af sig de mange år som kriger gjorder der var ikke noget som overrasket ham mere som det hadet gjort haze hadet ikke hånden på sit sværd men var klar til vis kvinden skulle hoppe på ham men igen måske var denne kvinde god nok i bund og grund måske
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Aug 29, 2021 18:00:17 GMT 1
De blå øjne vendte sig imod Haze da han begyndte at snakke med hende. "Fejler næsen eller ørene noget?" spurgte hun roligt selvom det ikke ligefrem var noget ondt ment, men mere som om hun overvejede hvordan en som var tydelig Halbie ikke kunne finde vej til de mest larmende steder eller steder der stank af alkohol. Normalt så skulle hun selv følge den retning hvor fulde folk normalt kom fra, så var det ikke svært at finde hen til kroerne.
Hun rynkede kort på næsen da han spurgte om det var hendes butik. ["color=white]"Ejeren kommer lige om lidt. Han har lige en bestilling som han skal have færdig først."[/color] svarede hun dog selvom hun var lidt fornærmet over at han spurgte sådan, for kunne han ikke se hun var alt for fin til sådan en støvet butik? Hun var vant til de finere kredse og havde tjenestefolk til at gøre rent for sig, for en fin dame skulle ikke have hendes hænder beskidte på den måde. "Havde det været min butik, så var her ikke så støvet" fortsatte hun for selvom det var lidt finere nedenunder i kælderen, så var denne butik ikke ligefrem særlig hyggelig at være i.
|
|
|
Post by haze on Aug 30, 2021 17:56:42 GMT 1
haze så lidt undskylde ud men bukket så hurtige hovedet man kunne godt mærke han var trænet " jeg undskylder mange gange vis jeg fornærmet dem..men de kan måske følge mig der hen " svaret han blidt og så blidt ned i jorden. hans øre lage sig også ned hazes indestængt sagde dog han måtte være på vagt over for denne kende det var et lidt skummelt sted. og hvorfor dufte her som var det blod ? dog sagde han ikke noget han var ikke bange af sig men han bedømte ikke en person på en rase de kunne jo ikke altid gøre for det haze rejste sit hoved stille op og så igen i kvindes øjne hans var stadige varme men også lidt tomme der var ikke meget der inde mere. haze hadet været i gennem mange ting i løbne af åren men det gjorder ham kun stærkker han vente dog på hvad kvinden ville sige til at få en at snakke med på vejen haze hadet ikke noget formål lige nu så han tog det ganske fint
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 5, 2021 19:26:14 GMT 1
Leonora trak lidt ligegyldigt på skuldrene ved hans undskyldning, for selvom han tydeligvis var halvblods så var hans obsevationsevne ikke den bedte måtte hun indrømme. Ikke ligefrem noget der kunne blive et godt kæledyr i hendes øjne, så hun overvejede kort om hun overhovedet gad at have mere med ham at gøre. "Fint, jeg følger dig derhen men så heller ikke meget længere" sagde hun roligt som hun kort lagde armene over kors inden hun igen lod dem falde ned langs siderne. Hun tog nogle mønter op af hendes pung og lagde dem på disken til ejeren, for han skulle også have hans andel efter aftalen, selvom hun nok godt vidste at han vidst også tog af de bloddonernes . Efter hun havde gemt pungen væk igen begyndte hun at gå ud af butikken for der var ikke så langt hen til den nærmeste kro og hun skulle alligevel den vej så kunne han vel godt følge med, selvom han ikke ligefrem var den type hun normalt gik med, det virkede han alligevel for blødsøden til af udseendet. Ude på gaden var der mest lys efter månen og stjerne men enkelte fakler og lamper hist og her oplyste den ellers mørke gade. Lige en nat for hende, så hun ville se hvad den ellers havde at byde på.
|
|
|
Post by haze on Sept 24, 2021 20:38:39 GMT 1
haze kikket lidt efter hende med et stille smil på læben han vidste godt hvad det var for et rum han kunne dufte det men det var bedst ikke at støde nogle mennsker tænke han. haze fulgte rolige med og ud på gaden han tænke lidt og vifte med øren et stille smil kom på hans læber og han tænke lidt over sit næste svar " så hvad hvad gør en smuk ung kvinde som dem ude i mørket så sent det ikke mange der tør vove sig ud døre " svaret han glad han tog sig lidt til hagen og tænke sit men vifte den så blidt " navnet er haze " svaret han bare lige ud han måtte se om han ikke kunne komme lidt tætter på hende på en eller anden måde dog uden at få vampyeren frem i hende de tænder ville han ikke lege med. hazes kappe hang blidt ned af ham. man kunne se på hans arme at han var vand til Kamp dog var det ikke noget han hadet lyst til i dag han holdte hovdet koldt blidt og tog sig i nakken
" man det lang tid siden jeg har begivet mig ned af vejene her jeg kan huske Duftne mere " svaret han og rømdet lidt det var lidt piniliget at en halvdyr som ham ikke kunne finde vej men byen hadet gjort at han hadet midste sanseren lidt
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on May 26, 2022 14:23:46 GMT 1
Leonora gik med rolige skridt, for hun havde ikke tavlt, natten var smuk og hun havde lige fået føde så hun følte sig levende, selvom det kunne gå over med tiden. Hun trak på smilebåndet ved hans spørgsmål, men kun et ganske lille smil. "Jeg er ikke bange for mørket. Det er mere dens væsner jeg ikke bryder mig om" svarede hun roligt og en anelse ligegyldigt for hun var ikke bange af sig, det behøvede hun ikke med hendes fortid. Hun behøvede dog ikke at sige at folk burde frygte hende mere, men hun sagde intet om det da man skulle passe på hvad man sagde her ved grænsen. Uvidenhed og frygt gjorde folk farlige. "Duftene her forandre sig hele tiden ligesom bygningernes udseende" sagde hun roligt selvom det måske virkede som endnu en undskyldning til han ikke kunne huske vejen, men det var i bund og grund sandheden. Folk flygtede fra byen mens andre flyttede til så der var hele tiden udskiftning i mange ting. Som de gik roligt virkede det hele mennesketomt i gaden udover en ældre tydelig fuld herre kom svingene og svalsende ned af gaden med et tomt krus i hånden som han forsøgte at drikke af men det var tydeligvis tomt for han vendte det på hovedet flere gange og intet kom ud.
|
|