|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 18, 2010 22:13:57 GMT 1
Hey Folkens..
Da der er mange som ikke er på efterhånden eller ikke har lyst til at være på, laver jeg denne undersøge for at se hvor mange brugere der egentlig bliver brugt..
Desuden er der lidt jeg forventer af aktive brugere eller af brugere som gerne vil være på siden uden tvang fra andre..
1. De kigger i boxen når de er på siden for man ved aldrig om nogen vil tråde med en eller i kontakt med en.. Kan jo ske folk ikke har hinandens msn og det er ikke altid folk ser de har fået PM hvis ingen siger det.. Boxen er der for en grund derfor brug den når i er på siden !
2. Tråd lidt med forskellige folk for at afprøve folk for det er ikke altid smart kun at tråde med en da ens person ikke oplever særlig meget af det, så er det bedre at tråde med lidt forskellige personer.
De personer som ikke har skrevet en PM til mig eller over msn eller i denne tråd inden den1-10 vil blive slettet fra siden da det er tid til at rydde op i hvem der er aktive og hvem der ikke er det.. Det gør ikke noget i er inde i en død periode med Krea men derfor skal i stadig svare på at i er villige til at opfylde de 2 krav der er, så man kan se i er villige til at være på siden og ikke er der på grund af tvang fra andre.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 18, 2010 22:35:16 GMT 1
Der vil egentlig også blive holdt øje med om nogen overholder dette og hvem der ikke overholder det..
|
|