|
Post by Rai Mirriko on Oct 24, 2010 13:11:44 GMT 1
Underligt nok, så havde han det bedre i hendes selskab nu end sidste gang de havde mødtes, men det var jo også fordi at hun havde forandret sig en del måske? Han smilte lidt, da hun sagde at hun ikke ville slå ham. "Vi får se, jeg er ikke rigtig til at styre. Selvom jeg tror at du er rigtig god til at overtale folk" sagde han med et let grin på læben og fulgte hende med øjnene, da hun lagde sig om på maven for at begynde at rive græs op. Han var rolig og slet ikke bange for noget lige nu. Hvad skulle han være bange for, det var jo "bare" Drazillas datter, han snakkede med. Men det føltes ikke sådan, ikke sådan som de snakkede sammen. "Jeg er sikker på, at du ikke har kunnet lade vær med at tænke bare lidt på mig" sagde han med en drillende undertone, selvom han jo godt vidste, at hun faktisk havde glemt ham lige indtil han mindede hende om den gang ved søen.
|
|
|
Post by crystal on Oct 24, 2010 13:26:46 GMT 1
"mhm det skulle ikke undre mig hvis jeg har haft tænkt på dig. efter det jeg gjorde ved dig ved søen. tænker på alle de arme mennesker. der havde mødt mig den periode. godt det er slut. "sukkede crys leende. hun var enligt glad for ikke at være den type mere. men bare var sig selv. og tænkte ikke over hvem hendes mor var. eller far var til den sags skyld. dog tænkte hun over hvad der nu skulle ske. for hun ville jo ikke slippe fra alt nu. for folk kendte hende sikkert stadig som zills håbløse datter. men det var hun jo ikke mere?. "hvordan går det enligt med alle de slag min mor gir dig?... jah sikkert jeg kan overtale selv det stædigste æsel til at gøre hvad jeg vil ha"sagde hun så leende. og pjuskede hans hår lidt. mens hun kiggede på ham nu. og lagde sig så på ryggen og kiggede smilende op i himlen. og nød hans selskab som hun enligt ikke ville havde gjordt før i tiden. for der ville hun sikkert havde tænkt på han bare var en ussel lille tjener. der bare gik i vejen når det enligt kom til stykket.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 24, 2010 14:08:00 GMT 1
Rai kunne ikke lade vær med at grine bare en smule, fordi hun blev ved med at ugle i hans hår, var det virkelig så sjovt. Han rakte roligt tunge til hende. Det var virkelig som om de havde været venner meget længe. Måske en smule underligt, da han jo godt, vidste hvem hun var, men det tog han sig ikke af nu, de var ikke på slottet. "Der kan du bare se, jeg havde faktisk ret" sagde han med et grin på læben og lagde den ene hånd på hendes hovede for bagefter at begyndte at ugle hendes hår en smule, lidt gengæld. Dog fjernede han hurtigt hånden, man kunne jo aldrig vide med hende. "Kan man sige, at det er blevet en smule mildere, jeg skal bare tage mig mere sammen" sagde han med et smil på læben. Det var måske sandt, men alt kunne han da heller ikke fortælle. Der var jo sket lidt af hvert siden sidst. Dog kunne han altid få en straf eller to med på vejen.
|
|
|
Post by crystal on Oct 24, 2010 15:24:09 GMT 1
"ih det er mit hår!!!!!"hviinede crys med det samme. og spreng på ham så han ville tumle ned på ryggen. og begyndte at ugle hans hår vild meget. mens hun lod sig dumpe ned på hans mave at sidde. efter hendes mening opførte de sig som de to bedste venner der havde kendt hinanden i flere år nu. dog følte hun intet forkert ved det selvom hun var zills datter betød det ikke at hun ikke kunne blive venner med tjenerne. for engang var hun selv sårn en. så hun vidste hvordan de kongelige behandlede dem. og så dem sjældent som venner. men rai var sjov at drille. og så kunne han klare lidt af hvert eftersom hendes moder jo slog ham. så hun var sikker på det ikke ville gøre så meget ondt på ham hvis hun kom til at daske lidt for hårdt til ham. som hun sikkert ville komme til en gang imellem. det kommmer allle venner jo til.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 24, 2010 15:29:02 GMT 1
Rai fik næsten et chok, da hun begyndte at hvine op på den måde. Det kom en smule bag på ham, men han morede sig ved det og kunne ikke lade vær med at grine, da hun begyndte at ugle hans hår igen. Det måtte sidde forfærdeligt snart. Han så op på hende, da hun satte sig på hans mave. "Hold da op, hvem sidder lige på mig, jeg kan ikke få luft" sagde han med en drillende smil og rakte tunge til hende. Man måtte da godt drille som venner. Og især, når det næsten føltes som bedste venner. Det var måske en smule underligt, men han vidste da heller ikke, at Crystal også selv havde været en af tjenerne. I hvert fald havde han glemt alt om det, fordi han blev nød til at se hende, som Zills datter. Dog gjorde han ikke det lige nu.
|
|
|
Post by crystal on Oct 24, 2010 15:33:23 GMT 1
"ih klap i lille tykkke ulv. jeg vejer kuuun.... 00000000 kilo!!!!!!"peb hun stolt. men stadig barnligt og uglede bare hans hår. og stoppede dog lidt efter og betraktede sit nye mester værk. "ih se hvor fin du er blevet du er klar til et bal"sagde hun drillende. men kunne ikke lade vær med at le ved synet af hans alt for rodet og uglede hår. hun så ikke sig selv som zills datter lige nu. hun havde det for sjovt til at kunne se sig selv som det. dog orkede hun ikke at flytte sig men satte sig bare bedre til rette på hans mave. mens hun nu prikkkede ham barnligt på panden. og lavede en ny skør lyd hver gang hun prikkede ham for ny.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 24, 2010 16:03:28 GMT 1
Rai kunne ikke holde grinet inde i sig mere, da hun sagde at hun kun vejede 0000 kilo. Det var meget sjovt at tænke på, at hun tog det på den måde og kaldte ham tykke, sådan rigtig barnligt, men stadig sjovt. Hans hår kunne da umuligt blive mere uglet og rodet end de allerede var. "Hvis du siger det, så dans med mig" sagde han med et mindre smil på læben og rakte bare tunge af hende, imens at hun begyndte at sætte sig til rette på hans mave, det føltes en smule underligt, men hun var faktisk slet ikke så tung igen. Så længe han kunne holde sine mavemuskler oppe, så var der ikke noget pres på kroppen fra hendes side af. Bare for sjov rettede han lidt på sit hår, men lod det være uglet.
|
|
|
Post by crystal on Oct 24, 2010 16:08:16 GMT 1
"fint så danser viii!!!!"sagde Crys med et grin. og spreng på bene. og hev ham med op. og kiggede lettet ventende på ham. men hvinede svagt da ahn rettede på sit hår. og uglede det bare indu mere. bare for at drille ham lidt. dog lo hun over den måde de kunne snake sammen på. og sårn hun følte intet pras. for at hun skulle te sig som en kongelig og ikke en fattig bunde pige. der leger med de slemme drenge i laden. selvom hun nok aldrig ville lege med den slemme drenge i laden.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 24, 2010 16:29:36 GMT 1
Rai så en smule overrasket på hende, så hun mente det altså? Det gjorde ham ikke noget, selvom han mere havde sagt det i sjov. Han rystede lidt på hovedet, da hun begyndte at ugle hans hår endnu engang, så det bare blev værre endnu. Han bukkede let for hende, bare for at fortsætte på "ballet". Han kunne ikke lade vær med at smile. "Må jeg få denne dans?" spurgte han drilsk og tilbød hende sin hånd. Han kunne da lige så godt blive ved, det var jo meget underholdende i sig selv bare at se hendes reaktion. Nok var han tjener, men danse kunne han faktisk godt, det var der bare ikke noget som vidste. Det forhold, som venner, det skulle nok blive sjovt fremover. For han morede sig, når han havde hendes selskab.
|
|
|
Post by crystal on Oct 25, 2010 9:19:02 GMT 1
"tak som byder men jeg danser ikke med små dyr""sagde Crys lidt kækt. men tog aligevel imod hans hånd bare for sjovs skyld. deres venskab skulle nok få folk til at snakke. men det var hun enligt ligeglad med for hun følte sig faktis normal i hans selskab. og ikke som dronningens datter. som hun ikke så sig selv til at være mere. men dog sagde hun intet om det. for det ragede folk at hun ikke så sig som zills datter. og ville ikke kendes som hende. men det var jo en smule sjovt i det hele. "det her skal nok blive sjovt"sagde hun så drillende for hun troede ikke på han kunne danse. for hvorfor sku en tjener kunne det når hun ikke kunne?
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 25, 2010 9:55:45 GMT 1
Rai kunne ikke lade vær med at række tunge til hendes første kommentar. Han var måske lidt af et dyr, for han var i hvert fald ikke til at styre. Han smilte lidt, da hun så alligevel tog imod hans hånd. Det ville nok komme bag på de fleste, hvis han kunne danse. "Det er kun sundt at danse med mig" sagde han drillende og trak hende så ind til sig, så han kunne ligge den ene hånd mod hendes hofte. Det skulle da gøres ordentligt, selvom det ikke var til at tage alvorligt med hans uglede hår, men det havde han faktisk svedt ud. Så må ikke det ligesom gik lidt i sig selv, når de først begyndte. "Så må vi se hvordan det går uden musik" sagde han drilsk og kunne ikke lade vær med at smile en lille smule af at de skulle til at danse.
|
|
|
Post by crystal on Oct 25, 2010 16:53:54 GMT 1
Crys hvinede svagt i det han trak hende tæææt ind til sig. og sagde bare drillende "bare du holder den hånd der. så sker der sikkert intet!!!!"og grinede sit barnlige grin. men dog var det rat underholdende når man tænkte over det. han tog det hele så seriøst i forhold til hans hår lignede en fugle rede. alle mulige fulge havde lagt æg i eller sårn noget. for det sad slet ikke godt på nogen måde. "det skal skam nok gå fint uden musik!! ellers skaffer vi da bare noget på en eller anden måde. og spørg mig ikke om hvilken for det aner jeg enligt ikke!"sagde hun med et lille grin. men bare for at drille ham lidt stilte hun sig på hans føder så han førte an.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 25, 2010 17:10:06 GMT 1
Rai kunne ikke lade vær med at grine, da hun mente at han skulle holde sine hænder, der hvor han havde dem nu. Det var da en smule underligt, det kunne han jo aldrig finde på. "Ellers må du jo bare begynde at synge" sagde han med et mindre grin på læben. Og så ned på sine fødder, som hun stilte sig op på, han kunne ikke lade vær med at ryste på hovedet, men nu kunne hun heller ikke komme meget tættere på ham. Det var netop det, som fik ham til at smile. Han rystede lidt på hovedet og lod hans hår falde lidt ned, men det var ikke meget. Stille og roligt begyndte han at gå fremad, bare for at se om hun ville følge med.
|
|
|
Post by crystal on Nov 9, 2010 9:56:00 GMT 1
Crys fulgte jo med selvom hun måske ikke ville. for hun stød jo på hans fødder! hvilket hun ikke kunne lade vær med at fnise lidt barnligt a. så tænkte hun sig godt om. "mig synge ha! aldrig kan da ikke finde ud af det. jeg er kriger ikke sanger!!"sagde hun leende. og nev ham drillende i skulderen. der hvor hendes hånd jo lå og slappede af for sig selv. så lagde hun let hovet på skrå mens hun kiggede på ham "hvorfor er du tjener rai? du virker da alt for flink til at skulle være tjener. hos zill. burde du ikke være et andet sted eller sådan noget?!"spurgte hun ham så med hovet let på skrå. og et lille smil på læberne. han var faktis enligt for flink til at kunne arbejde under zill. når det kom til stykket han var ikke som de andre tjener. han turde mere gå imod. folk der havde en højere status end ham. og det fandt hun enligt kun meget sjovt.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Nov 9, 2010 15:31:27 GMT 1
Det kunne godt virke en smule underligt, at hun stod på hans fødder, men sådan måtte det vel være. Han kunne ikke lade vær med at smile en smule af hendes kommentar. Man kunne vel synge, hvis man havde lyst til det? "Ej, kom nu Crys, syng dog, hvis du gerne vil have noget musik" sagde han halvt grinende og en smule drillende, da det faktisk morede ham en smule. Dog vidste han da godt, at Crystal mere var en kriger, som en sanger, der var en meget stor forskel fra den ene til den anden. Men man kunne da aldrig vide, hvad der egentlig gemte sig indeni. Rai så en smule undrende på hende, da hun stilte spørgsmål til hans arbejde som tjener for Drazilla. "Jeg kan godt være anderledes end jeg er lige nu. Jeg tror mere at jeg er tjener, fordi jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal beskæftige mig med. Og så har jeg samtidig et sted at være i nattens løb" svarede han med et let smil på læben og lod hende falde en smule bagover, bare for at fortsætte danse. De lod jo også til at de hyggede sig på grund af den måde de opførte sig på.
|
|