|
Post by michael on Mar 7, 2010 23:44:24 GMT 1
Michael kom stille gående hen ad gangen, han var på vej hen til prinsessens værelse, han skulle være hendes tjener, hvordan mon hun så ud? måske hun var snoppet? eller blid? han vidste det ikke, dog glædede han sig, han ville få mere i løn, men også håbede han på at fånoget sjov, han så lidt frem og tilbage før han kom til hendes dør og bankede på med disse ord "prinsesse... det er deres nye tjener" sagde han og ventede spændt
|
|
|
Post by crystal on Mar 7, 2010 23:47:24 GMT 1
"mhm"kom der bare derinde fra før der lød et lille dunk"av...."kom der så "oka hvem var det"sagde hun så med det samme"for jeg har viiirkelig brug for hjælp lige nu sidder fast igen"sagde crys med det samme. hun sad lo fast hun var faldt ned mellem hendes seng og natbord. hun havde en fin hvid silkenatkjole på som fremhævede hendes bryster. og hendes gode kvinde former ligemeget hvordan hun enlig sad."og øhm kom ind"sagde hun så lidt dumt hun var lige ved at vende sig til princesse livet. men var stadig rundt på gulvet.
|
|
|
Post by michael on Mar 8, 2010 0:06:28 GMT 1
han åbnede døren og gik ind, han så på hende og gik hen og løftede nat bordet op som vejede det ingenting og hjalp hende op, han smilte og satte bordet ned igen og så på hende "deres nye tjener... jeg skal gøre hvad de ønsker" sagde han med et smil og stod og ventede på hun ville sige et eller andet
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 0:09:21 GMT 1
crys gumlede lidt på sin læbe og så ham lidt an. han var lidt tiltrækkende. lige hendes type troede hun da hun var temmelig sart. og stillede et par krav til drenge"jamen hej med dig. jeg hedder cyrstal"sagde hun så og regte ham sin hånd med et lille nuttet smil. før hendes mave rumlede klagende så hun var nødtil at trække hånden til sig for at ligge armende over sin mave. og banede kort. hun havde ike fået aftensmad. eller middagssmad i går. og nu gnavede sulten da bare i hende.
|
|
|
Post by michael on Mar 8, 2010 0:16:46 GMT 1
han smilede "jeg er Michael... skal jeg hente dem noget mad?" spurgte han og smilede sødt, han så ordenligt på hende og fik store øjne, hun var præsis som hans drømme pige, men hun var prinsesse, og de kendte ikke hinanden, og så var det kun ham der tænkte det, han smilte og ventede på hendes svar, han skulle jo hente hvad hun ville have og gøre hvad hun ville have at han skulle gøre
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 0:19:19 GMT 1
crys tænkte sig lidt om før hun så sagde"hendt noget mad til os bække to såh snakker vi"sagde hun med et muntert smil. og gik hen til sin seng og rev dynen ned fra den og kravlede så op og trak dynen med sig som hun trak godt op over hovet. mens en sort lille hårboldt hoppede op til hende"jamen harj lille pjuske"sagde hun og nussede sin kat på hovet. hun havde fundet den på gangen. efter som ingen ville have den tog hun den da abre med hjem.
|
|
|
Post by michael on Mar 8, 2010 0:36:29 GMT 1
han smilte og nikkede før han smuttede ned i køkkenet og fik noget mad med op, der var gået et kvater ca, han kom op med to fad med mad og satte det på hendes bord og stillede sig pænt "ellers andet?" spurgte han med et lille sødt smil på læberne og så på hende med glade øjne
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 0:38:56 GMT 1
"jep kom her hen med aden og sit. jeg gider ike ud af sengen i nuh det er for tidligt"sagde crys klagende og sad og nussede sin sorte lille misser på hendes skød. hun havde skiftet til sit trænings tøj. et par korte shorte. og en top der kun dækkede hendes bryster hendes mørke hår sad stadig pjusket efter som hun ike orkede at redde hår nu. hun ville heller ligge og kramme i sengen med en men hun anede simpelthent ike hvem.
|
|
|
Post by michael on Mar 8, 2010 1:04:07 GMT 1
han smilede og gik hen og satte sig med de to fad, han så på hende "spis" sagde han og lod vær med at tage noget at spise, han ville ikke tage noget før han var sikker på hun havde spist noget, hans øjne hvilede blidt på hende mens han smilede sødt, dog ikke et stort smil, men et lille sødt smil, han vidste ikke hvad han skulle sige til hende
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 7:48:17 GMT 1
crys prikkede lidt til sin mad. før hun tog noget af brødet og gnaskede på. mens hun lagde sit hovede på skrå og så på drengen foran sig. han var temmelig nuttet alt for nuttet til at kunne være hendes nye tjener. men stak ham bare et nuttet lille glad smil mens hun vente blikket mod sin terlerken med mad"spis da jeg kan ike spise alt det her selv"sagde hun så muntert og så nu på drengen igen. og undrede sig over hvilken slags skabning han var.
|
|