|
Post by Geralt on Oct 5, 2010 20:25:29 GMT 1
Geralt så på Anno da hun sagde undskyld hvorefter han lyttede til alt hun sagde før han selv svarede hende "undskyldning godtaget, og du kan jo stadig nå at gøre det hele godt igen Anno. så længe man lever kan man ændre sig" selv havde han ihvertfald flere tusinde år at leve endnu hvor Anno nok højest havde omkring de hundrede år at leve i
|
|
|
Post by anno on Oct 5, 2010 20:29:13 GMT 1
Hun svarede ikke men lå lidt i noget lignende af halv sov med noget bevidsløshed. Det varede dog ikke længe før hun satte sig op og så hen på ham. "jeg rev for pokker din ryg op hvordan kan du bbare sige at undskyldningen er modtaget?!" hun gik hen til ham og pegede på sin kæbe. "slå lige her.." sagde hunså og drejede hovedet lidt
|
|
|
Post by Geralt on Oct 5, 2010 20:32:40 GMT 1
Geralt så på Anno, hun vidste sku da forhåbentligt at hvis han følte for det kunne hans slag sandsynligvis flå hendes hovede direkte af, men det havde han ikke tænkt sig som han sagde "okay, men sig ikke at jeg ikke havde været forberedt på at lade fortid være fortid" som han uden videre dikkedare stak Anno en lussing på det sted hun ville rammes, dog sørgede han for hun ikke ville risikere at komme til skade ved det og dette her faldt ikke under nogen af de punkter som ringen Zill havde ville reagere på da det her jo godt nok var kontakt med en anden kvinde men det var langt fra en venlig berøring jo
|
|
|
Post by anno on Oct 5, 2010 20:37:28 GMT 1
Anno stod stille et øjeblik "du er blevet svag" mumlede hun hvorefter hun vendte rundt på foden og gik med lidt vaklende skridt hen imod døren. Hun kom dog ikke meget længere end at hun stod og lænede sig op ad den
|
|
|
Post by Geralt on Oct 5, 2010 20:41:51 GMT 1
Geralt sukkede og sagde "jeg kunne så let som ingen ting flå dit hovede af, men det ville ikke føre noget godt med sig at slå dig så meget i smadder. ud over unyttigt at gøre alle i Nirelia sure på mig fordi jeg slagtede deres dronning. og sig ikke at dit folk hader dig Anno, vi ved begge at de bekymre sig for dig som de altid har gjort" han rejste sig selv og gik hen til døren for at gå ud af den. øllen var færdig og der ville jo ikke ske noget så han kunne lige så godt tage tilbage
|
|
|
Post by anno on Oct 5, 2010 20:49:12 GMT 1
Hun grinte lidt ind imod døren. "siden hvornår har de det? de har da ikke hørt om mig før cec's død" sagde hun tilbage til ham. Hun vendte blikket imod døren igen "vil du åbne døren jeg kan ikke skubbe den op..." sagde hun så da hun ikke kunne tænke så langt at hun skulle trække i den
|
|