|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 21:51:41 GMT 1
Ligesom Damian lukkede zill øjnene i deres kys og leg med tungerne, noget hun kunne stønne lidt mindre i da han gjorde det roligt og blidt i stedet hvilket passede hende fint for så kunne hun bedre holde det hele hen. Dog kunne hun ikke helt lade være med at smile lidt da han hev hende længere ud på kanten for det gjorde det hele lidt sjovt at han ville have mere. Hun nussede ham i nakken lige så stille og roligt som hans eget tempo var selvom hun ind i mellem rev ham meget blidt bare for at drille ham en smule
|
|
|
Post by damian on Nov 27, 2010 22:11:54 GMT 1
Hvis der var noget Damian kunne li var det at blive revet i og bidt i, noget der tændte ha og fik ham til at kysse hende dybere og kom dybt ind i hende igen, men hurtigt begyndte han at gøre det rolige tempo igen samtidig med at hans ene hånd gled om på hendes overkrop og tog godt fat i hendes ene bryst for at vise at han stadig var manden i dette forhold, selvom han kunne være blid, kunne han også være hårdt, han begyndte at støde til nogen gange da han gerne ville høre hendes støn, han tændte jo på det og at mærke hende inden i var mere end bare dejligt, og i det hele taget bare at mærke hende var dejligt.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 22:20:24 GMT 1
Da han viste han stadig var manden kunne hun ikke lade være med at smile i deres kys men også komme med nogle lidt høje støn selvom hun forsøgte at kvæle dem, men det var virkelig svært når hun godt kunne lide at en mand tog fuldstændig over og nærmest gjorde med hende som han havde lyst til, med andre ord holdt hun af at blive domineret under sex men ellers skulle man ikke prøve på det. Hver gang han stødte til rev hun ham lidt i nakken bare for at vise hun selv godt kunne lide det, selvom det var ved at blive for meget til at hun ville kunne holde det tilbage.
|
|
|
Post by damian on Nov 27, 2010 22:32:42 GMT 1
Da hun rev ham i nakken fik det ham bare til at nyde det endnu mere, han stoppede lidt kysset og begyndte at gøre det hele roligt igen, man kunne mærke hun var ved græsen ved at ikke kunne så meget mere, hvilket bare fik et lille smil frem på læben da han nu meget hurtigt og med hjælp af sin hurtighed fik hende over i sengen så han nu lå øverst med hende nedenunder så hun kunne lægge benene om ham hvis det var det hun ville, og han begyndte så småt at føle noget ved sig selv han ikke havde følt før.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 22:38:52 GMT 1
zill kunne ikke lade være med at smile lidt grinene da hun pludselig fandt sig over i sengen hvilket gjorde hun ikke havde noget at klage over, for det var jo en dejlig blød seng. Så hun lagde hendes ben om ham bare så der kunne ske lidt i det sidste stykke tid inden hun til sidst alligevel lagde benene ned i en let rystelse for hun kunne ikke holde det tilbage længere selvom hun ikke havde lyst til at stoppe, hvilket fik hende til at rive ham let i nakken.
|
|
|
Post by damian on Nov 27, 2010 22:46:39 GMT 1
Han begyndte at sætte tempoet op og faktisk så var det ham der havde kontrollen nu, hvilket bare fik ham til at blive en smule vild, og det betød at han gjorde det hurtigt og dybt hver gang, så han håbede hun ville få en orgasme eller noget hen af det, og hvis ikke ville det ikke gøre ham noget, bare at se hun og vide hun havde nydt ham var alt han ville have, at mærke hende på den her måde var virkelig dejligt, han blev ved med at holde samme tempo og dybte.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 22:55:50 GMT 1
Zill nød bare at se hans vilde side for den var jo helt anderledes end hans blide side som han havde vist hende da de var nedenunder, da han havde forkælet hende med chokolade og jordbær. Hun stønnede øjnene og rev ham lidt hårdt på ryggen for det var virkelig svært ikke at nyde det fuldt ud, men det gjorde også at hun nærmest skreg en orgasme ud eftersom hun bare ikke kunne holde det tilbage mere, som hun nærmest borede hendes negle ned i hans ryg.
|
|
|
Post by damian on Nov 27, 2010 23:00:42 GMT 1
Der gik ikke lang tid før han stoppede brat op og lå med sit hoved ved hendes side, han var kommet i et støm faktisk og lå nu helt oppe i hende, da hun havde fået sin orgasme havde han følt noget varmt der havde fået ham til ikke at kunne holde tilbage mere, han lå bare der lidt før han støttede sig til sine albure og så hende ind i øjnene idet han gav hende et lille kys, ingen ord kunne beskrive hvordan det havde været at føle hende så tæt på, nu kunne han bare ikke vente til næste gang hvis den kom, at mærke hende så tydeligt og tæt på, hvordan var det muligt at være så, så perfekt?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 23:10:35 GMT 1
Zill stønnede en sidste gang højt ved hans sidste stød inden han stoppede brat op, hvilket bare fik hende til at smile og lagde hænderne hvile imod hans ryg så de kunne slappe noget mere af sammen. Hun smilede en smule varmt til ham da han så ind i hendes øjne og kyssede hende ganske blidt og roligt, desuden vidste hun nu at hun ikke skulle drikke den eliksir som hun ellers plejede for hun ville jo gerne have Damians barn og derfor ville hun se om det virkede ellers måtte de jo bare prøve igen og igen.
|
|
|
Post by damian on Nov 27, 2010 23:18:48 GMT 1
Han lå bare lidt over hende i nogen minutter før han lagde sig ned ved hendes side på ryggen så hun kunne lægge sig over ham eller hvad hun ville, han smilede sødt til hende og så udmattet ud men kunne jo ikke bare lægge sig til at sove som så mange andre kunne, og derfor begyndte at han at nusse hende i håret og faktisk hev hende hev til sig i håret for at kysse hende "Kan du beskrive mere hvor meget du holder af mig?" spurgte han hende og lod sin hånd glide hen over hedes kind da han nu havde lagt hende halvvejs hen over ham.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 23:33:44 GMT 1
Zill lå bare og smilede i alt den tid som han lå over hende, mens hun forsøgte at få vejret under kontrol endnu en gang, dog kom hun til at grine lidt da han hev hende en smule i håret, så for at slippe for nogen smerte lagde hun sig halvt over ham som han nu gerne ville og kyssede ham kort på munden, men smilte stadig for hun havde lidt sjov med at han kunne finde på sådan noget. "Du er som vinden under mine vinger når jeg flyver på himlen og som ilden varmer min krop på kolde dage, begge ting kan jeg ikke undvære" sagde hun nærmest poetisk men det var jo lidt svært at beskrive.
|
|
|
Post by damian on Nov 27, 2010 23:38:57 GMT 1
Han smilede større ved hendes ord og lænede sig tættere ind til hende "Du er min stjerne der viser mig vej i det mørke hav jeg har levet i.. du min sol og min måne.. du er alt jeg vil ha" kom det fra ham efter hendes ord "At se dig glad er som at se månen stigeop til sit fulde" kom det derefter fra ham idet han strøg sin håndflade ned over hendes kind "Intet betyder mere for mig end dig.. Bare du dog ville sige i lige måde" sagde han med et smil, for han vidste jo at hun ikke bare var hans, men at han blev nød til at dele hende med andre, selvom han blev knust hver gang han kunne dufte det på hende at hun havde været sammen med en anden.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 23:48:22 GMT 1
Zills smil blev lidt større ved hans ord for det var ikke ligefrem en måde hun havde hørt det beskrevet før så det var da rart at høre for hende. "Det kommer jeg til en dag, bare giv det lidt tid" sagde hun en smule stille med et lille smil, for det var jo en livsstil som hun havde levet med i flere år der pludselig skulle ændres selvom hun da forsøgte, men det skete ind i mellem at hun følte sig alt for ensom og kom til at tage en til hendes seng, selvom det skete meget sjældent, men der var dage hvor hun bare ikke havde lyst til at være alene. Det var nu heller ikke fordi de havde brug for at skynde sig selvom hun godt kunne gætte han blev knust når hun kom til at gøre det, for hun blev jo selv rasende hvis nogen gjorde det overfor hende.
|
|
|
Post by damian on Nov 27, 2010 23:54:15 GMT 1
Han lagde sig mere ind til hende og smilede, han havde hende lige nu, og det var han også glad for "Jeg kan love dig noget min egen.. Jeg kan love at hvis du føler dig ensom.. vil jeg være der på få minutter.. bare du.. hvis du har lyst til at have mig noget mere.. hvis du forstår.. jeg er jo ikke så god med ord" sagde han lidt sjusket og kunne ikke få frem hvad han gerne ville ha, af frygt for hun skulle blive en smule sur eller noget, men alt han ville have frem var at han bare ville vide at hun kun var sammen med ham når hun havde lyst til mere end bare at kæle eller kysse, at han var der for hende, også selvom det bare var snak, men ordene kludrede i det da han fik en følse af at hun gerne ville have andre end ham, da hun jo havde Geralt og den der tjener.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 0:06:19 GMT 1
Zill smilede stadig stille ved hans ord "jeg kan love at jeg vil prøve at tilkalde dig når jeg føler mig ensom" sagde hun lidt stille og kyssede hans læber ganske blidt for hun skulle da nok prøve at tilkalde ham noget mere selvom det nok gik hen og blev lidt svært når det skete om dagen, men om natten kunne hun jo tilkalde ham, men om dagen ville hun slet ikke prøve på det for han kunne jo riskere at blive brændt levende i solens stråler, så ville hun hellere tage en anden til hendes seng selvom hun virkelig forsøgte at holde sig væk fra folk.
|
|