|
Post by damian on Nov 28, 2010 0:16:28 GMT 1
Han smilede til hende og kyssede hende glædeligt tilbage "Jeg skal faktisk have en Dronning Hærføre samtale med dig.. så hvorfor ikke bare nu.." sagde han stille og så på hende med et smil "Jeg ville høre om det var muligt at flytte tættere på min dronning?.. jeg skal jo beskytte dig med mit liv.. og det har jeg såmen ikke noget imod.. men at være det stykke væk fra dig.. føler jeg mig ikke tryk ved.. jo tættere jo bedre.. for din egen sikkerheds skyld min kære.. plus hæren keder sig uden kvinder" sagde han med et lille smil, han så bare på hende stadig og kyssede hendes pande, hun måtte gerne tænke over dette, men jo hurtigere, jo bedre.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 0:24:28 GMT 1
Zill kom egentlig til at grine lidt over det han sagde og prikkede ham på næsen da han var færdig med at tale "Sagde jeg ikke til dem min herre, ikke noget arbejde i aften" sagde hun drillende men det var vidst noget af det første som hun havde sagt da hun var trådt ind i hans hus, nemlig med at der ikke skulle ske noget arbejde denne nat fordi han skulle give den til hende. "men jo du kan da godt få et værelse på slottet og dine mænd kan vel prøve at finde steder nede i byen at bo i, men ville nu være godt hvis vi beholdte det her sted så vi havde et sted at flygte hen" sagde hun med et smil for de kunne da godt komme tættere på hende hvis de ville.
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 0:42:19 GMT 1
Han smilede roligt til hende "Hmm.. men så kommer vi til at snakke meget sammen min kære.. og selfølgelig skal vi beholde denne fæstning.. der er underjordiske gange ud til hver sin verdensdel.. Godset eller nærmere slottet her er klart på alt" sagde han roligt og kyssede hende kort "Men nok om det.. det er din nat i nat" sagde han og lod sin hånd glide ned over hendes mave og op igen, for at få et barn med hende.. det var noget han ikke ville have noget imod, for det ville gøre dem tættere og så ville de have mere end bare et forhold.. de ville ha noget sammen man ikke bare kan bryde eller gemme væk, noget at de ville kunne holde af sammen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 0:49:09 GMT 1
Zill smilede men kom lidt til at grine over han sagde de ville snakke meget sammen "Tror du selv det vil være et problem hvis vi kom til at snakke mere sammen?" spurgte hun drillende for hun kunne da ikke se problemet i det, eftersom hun jo nok ville føle sig mindre ensomt hvis hun vidste han var i nærheden af hende, så ville det nok også blive lidt lettere for hende at holde sig fra sine elskere men det måtte fremtiden jo vise. "Men ja det er min nat, og hvad vil du så gøre ved det?" spurgte hun igen drillende for hun var jo glad lige nu og så skulle han drilles bare en lille smule.
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 0:55:45 GMT 1
Han kom med et lille grin før han prikkede hende i siden "Et problem.. nej da.. at vide du er næsten lige inde ved siden af.." sagde han i et lille grin mens han bed sig i læben, han så bare på hende "Jeg kunne jo gøre meget ved det.. jeg kunne binde dig fast til min seng og fodre dig.. eller komme til at hælde chokolade ned over din mave og bryst og så blive nød til at slikke det af" sagde han, og selvom han ikke kunne li smagen af chokolade ville det jo ikke skade ham, og han skulle jo lære det hvis de fik et barn der skulle spise noget og ikke ville spise før han gjorde det, nogen børn var jo stædige.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 10:12:30 GMT 1
Zill smilede drillende til ham men kom til at grine over hans foreslag til hvad han kunne gøre med hende nu hvor det var hendes nat. "Se det var jo lokkende tanker, men ville det ikke være bedst det hvis det nu var mig som slikkede chokolade af dig?" sagde hun med et mindre grin for de var da begge lokkende, specielt ideen med hun skulle bindes til hans seng var interessant. Men igen hun vidste godt han ville foretrække noget blod frem for chokolade, så det var også derfor hun kom med det andet foreslag selvom det godt kunne ske at chokoladen stivnede ret hurtigt på hans kolde hud.
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 16:46:44 GMT 1
Han kom med et lille grin før han nikkede svagt "Joo.. det ville nok være bedre.." sagde han og smilede til hende frækt "At du ikke må komme fri før alt chokoladen er væk fra mig" kom det stille fra ham, mest som snak til sig selv, og han så bare på hende med et drilsk smil og lod en finger glide ned af hendes nøgne ryg, der var ingen lyd udover deres stemmer i rummet, hvilket ikke gjorde ham noget da det var betrykkende at vide at han var alene med hende, og duften af hendes søde blod fik ham til at bide sig i læben, han tænkte tilbage på første gang han fik lov til at bide hende, og det var faktisk der at deres forhold startede.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 17:02:02 GMT 1
Zill kom igen til at grine lidt af ham "Og hvordan har du lige tænkt dig at gøre det min herre?" spurgte hun drillende for det ville da blive en smule svært hvis hun var lænket til sengen, så ville man jo normalt ligge på ryggen og så kom problemet jo hvordan hun skulle være sikker på at kunne få slikket alt chokoladen op. Så det var da lidt spændende med hvordan han ville gøre lige netop det men det kunne da altid være sjovt at prøve noget nyt ellers kunne det være han gav hende halsbånd på som var lænket til sengen bare så hun kunne bevæge sig.
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 17:11:25 GMT 1
Han fik et frækt smil på læben "Luk øjnene så" sagde han og lod sin tunge glide over hendes hals mens han stille rykkede hende så han kunne komme op, han gik hen til et skab og åbnede det, og ud til han et halsbånd med noget blødt indeni så det ikke ville gøre ondt at have på, og hvorfor han havde det, vidste han ikke for det var helt nyt og skinnede som sølv, men han tog den ud og tog en kæde lavet af noget stærkt titanium men den larmede ikke som en kæde ville gøre og lignede ikke en kæde, den var bare stærk, sort agtig og ikke så grim som en kæde normalt var, som han satte fast til sengen og smilede frækt mens han bare så på hende, han stod bare med halsbåndet i hænderne.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 17:23:13 GMT 1
Det med at hun skulle lukke øjnene var da også noget hun gjorde nu fordi han var den som bad hende om det, ellers ville hun ikke rigtigt gøre det men hun stolede vidst allerede på ham eller så kunne hun godt lide at udfordre skæbnen med at se hvad han måske ville kunne finde på for han skulle jo gøre et eller andet så hans mindre udfordring til sig selv og til hende, for hun ville ikke rigtigt kunne se hvordan det skulle lade sig gøre. Så da hun lå i sengen lyttede hun efter ham men havde stadig øjnene lukket for hun ville da ikke ødelægge overraskelsen allerede.
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 17:43:02 GMT 1
Han kom med et lille grin idet at han lagde den på sengen og tog underbukser på for at gå hen til døren og ud af den for at gå hele vejen ned i køkkenet og be om det han skulle bruge, de sagde ikke noget da de var vandt til at han gjorde som han ville eftersom at det var hans hus, og der gik ikke lang tid før han kom ind af døren igen, denne chokolade var en smule varmere så den kunne holde lidt længere, og han smilede bare da han satte den på bordet og gav hende blidt og med en masse kys halsbåndet om halsen og kyssede hend epå kiden samtidig, han satte sig ned i sengen og satte en pude op han skunne støtte sig op ad, ikke for at sidde helt op men får ikke at ligge helt ned i det at han bed sig i læben "Værsgo min egen.. jeg er serveret" grinede han lavt og gav hende et frækt smil med et bid i læben.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 17:52:00 GMT 1
Da han forlod hende for at gå ned i køkkenet lå hun bare med lukket øjne og blundede en smule med et let smil på læberne, men da hun hørte døren gå igen blev smilet bare større og hun var atter på vagt overfor det der skulle ske omkring hende. Smilet blev da heller ikke mindre da hun mærkede hans kys imod hendes hals og kind, men det blev mere frækt da hun mærkede at hun fik halsbånd på for det var vidst alligevel første gang hun havde fået det. Da det virkede til at han var færdig og han satte sig i sengen åbnede hun alligevel øjnene som hun havde haft lukket hele tiden for hun kunne jo ikke gøre noget af det med lukket øjne, eller jo kunne hun vel nok men det ville blive lidt af en udfordring. Hun smilede frækt til ham men kravlede og gik først hen til chokoladen for at tage den med sig hen til sengen så hele deres leg kunne begynde. Hun satte chokoladen fra sig ved siden af ham på sengen men sikrede sig lige at den ikke ville vælte før hun helt gav slip på den og tog noget af chokolade som hun med det frække smil hældte ud over hans brystkasse, før hun lidt hurtigt slikkede det op igen.
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 17:58:31 GMT 1
Han studerede hende med et smil da hun kravlede frem og tilbage men da hun begyndte at slikke chokoladen af ham lukkede han øjnene og lagde hovedet tilbage, hnedes tunge mod hans overkrop og mave var ubeskrivelig dejlig, og han kunne ikke rigtig ligge stille, at se hendes med halsbånd på fik ham bare til at bide sig i læben og faktisk blive en smule tændt af det, men også det hun gjorde på ham, en følse af kilderi og behag, ren nydelse på det højste neaveu, for det føltes så gude skønt at ligge der med hende, og bare hendes nærværd var så skøn.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 18:06:47 GMT 1
zill smilede som hun slikkede ham ren igen men selv da hun havde sørget for at alt chokoladen var væk slikkede hun ham op af kroppen og lidt op af hans hals inden hun igen rettede sig op bare for at lade noget nyt chokolade falde ned på hans overkrop bare igen for at optage hendes slikken på hans brystkasse og ind i mellem små nap for hun kunne ikke lade være mens hun nærmest hele tiden så op på hans ansigt med et frækt glimt i øjenene bare for at drille ham en smule mens hun ventede lidt på om han ville gøre noget..
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 18:20:51 GMT 1
Han spænte kort i musklerne nogen gange da han havde svært ved at lade vær, han ville gerne hoppe på hende igen men hun havde jo lige fået en masse, men derfor havde han stadig lyst til hende og mere til, han lod stille sin ene hånd glide ned til hendes kind og hev hende op til sine læber for at kysse hende dybt, han smilede lidt da han brød kysset og bed sig i læben, hans hånd var imellem tiden rykket fra hendes kind og ned til hendes ryg og på vej videre ned mens han bare så på hende med et frækt smil, han lem var faktisk ikke så slapt mere efter hendes slikken over hans krop.
|
|