|
Post by kitty on Mar 10, 2010 23:56:48 GMT 1
hun kom på bene igen. og gik hen og lagde sine arme om ham mens hun tryggede sit hovede ind mod hans ryg"det gør mig ondt..... jeg ved næsten hvordan det følsen..."mumlede hun stille hendes familie var jo også død. men af en grund. hun bed sig kort i underlæben af lidt skam."men tænk sårn her på det..... hvis hun var her ville hun være stolt af dig. se hvor du er endt. du er gods ejer. og sikkert meget populær ved dronningen... men hva ved jeg"mumlede hun og slap så sig greb om ham og lagde sine arme over kors og så lidt ned i jorden
|
|
|
Post by damian on Mar 11, 2010 0:10:31 GMT 1
han så på hende "tak... men nu er det her noget vi begge arvede fra vores far... dog er det ikke let at holde styr på det hele... alle de regnskaber... og ja på en måde... hun kan da godt li mig... i forehold til så mange andre" sagde han og smilede lidt før han tog hendes ene hånd og smilede, han løftede hende op i sine arme og begyndte at gå med hende, han gik op til gæste værelset, det største og smed hende i sengen "sådan... her sover du når det engang bliver lyst" sagde han med et smil og så lidt rundt før han hoppede hen i sengen til hende og lagde sig ned mens han så på i loftet
|
|
|
Post by kitty on Mar 11, 2010 0:13:43 GMT 1
hun sprallede vildt med bene da han pluselig løftede hende op"lad vær med det der"sagde hun spidst. og lagde sig så lidt ind til ham mens hun så studerende på ham"du arvede i det mindste noget fra dine forældre. og ike blev smidt på gaden så en gammel vampyr måtte opdrage dig til du blev 18..... og syns så det var sjovt at bide en..."hun så lidt ud gennem vinduet. med et tænkende blik."du blev heller ike behandlet som et dyr 3 år efter din mester døde....."mumlede hun så stille og gøs bare ved tanken og lod så sit hovede hvile på hans brystkasse"og du lagde dig da slet ike i dvale i 40 år"sagde hun så med et svagt grin.
|
|
|
Post by damian on Mar 11, 2010 0:25:16 GMT 1
"nej... men efter min hovedregning er du ca 10 år yngre end mig" sagde han med et smil og lod sin hånd nusse hendes ryg, han lå bare nussede hende på ryggen før han løftede hovedet lidt og så ned på hende før han lagde hovedet tilbage og sukkede lidt før han nussede videre
|
|
|
Post by kitty on Mar 11, 2010 0:26:59 GMT 1
"såh duh er 90"spurgte hun lidt drillende og løftede hovet lidt og støttede lidt på sin ene arm så hun bedre kunne se på ham"kun 10 år ældre. det sku da lidt!"sagde hun lidt tænkende"er det ike"spurgte hun så og så nu på ham med et hævet øjnbryn. og lagde så hovet til rette igen og nød lidt hans nusseri. og lukkede øjnende i.
|
|
|
Post by damian on Mar 11, 2010 0:49:58 GMT 1
"jo det er lidt... hvad tænker du over med det da?" spurgte han sødt og lod hånden glide op til hendes nakke og ned igen, han lagde den anden hånd hen på hendes kind og nussede hende der, han stoppede langsomt med at nusse hende på ryggen og nussede hende kun på kinden nu
|
|
|
Post by kitty on Mar 11, 2010 0:52:10 GMT 1
"ikke noet"svarede hun med et svagt grin og så lidt på hans hånd. og vente så bliket mod hans ansigt. og smilte lidt nutttet til ham. og kiggede så ud gennem vinduet. hun ville ike prøve på noget efter som han jo havde en kvinde det havde han jo selv sagt. men lukkede bare øjnende i. og nød bare hans nærvær. selom det var vildt sjældent hun nød folks nærvær
|
|
|
Post by damian on Mar 11, 2010 1:05:22 GMT 1
han smilede og rettede hendes blik mod hans igen og så hende så ind i øjnene med et smil "sikker?" spurgte han mens hans øjne med en smule mere alvorlige da han lod sine læber møde hendes, han stoppede det dog hurtigt da han ikke vidste om hun ville ha det, han havde jo ikke en kvinde, han var måske hendes elsker, men han havde hende ikke, for hun havd mange selv
|
|
|
Post by kitty on Mar 11, 2010 1:07:34 GMT 1
hun slog hurtigt sit blik væk. og lod sine hænder flette sig ind i hans og så så studernede på ham. men uden at se ham i øjnende denne gang"meybe"sagde hun så med et let drillende tone"du skal ike tro jeg ike vil kigge dig i øjnende..... jeg kan bare ike kigge en i øjnende for længe.... uden at jeg kommer til at blænde dem på en måde"sagde hun en smule undskyldende.
|
|
|
Post by damian on Mar 11, 2010 1:13:55 GMT 1
"blænde?" spurgte han og smilede sødt, han så bare på hende "du kunne kun blænde mig med din skønhed" sagde han charmerende, han tænkte over hvorfor hun ikke havde sagt noget til det kys han havde lige havde givet hende, han ville gerne ha kysset hende længere med om hun ville kunne li det vidste han ikke
|
|
|
Post by kitty on Mar 11, 2010 1:16:20 GMT 1
"vrøvl med dig"sagde hun let drillende. og lod så stille sine læber møde hans igen. og lukkede sine øjne i denne gang. hun ville nødig blænde ham som hun plejede at gøre ved sine ofre. mens hun lod sin ene hånd glide op og ned af hans brystkasse. mens den anden stadig var flettet ind i hans. hun trykkede sig lidt ind til ham. bare for at bedre kunne mærke ham. og være 100 sikker på hun ike drømmer igen.
|
|
|
Post by damian on Mar 11, 2010 1:25:55 GMT 1
han lod langsomt sin frie hånd køre om på hendes ryg for at trygge hende ind til sig, han rullede om så han lå øverst nu mens de stadig kyssede, han tog hendes anden hånd og holdte nu begge hendes hænder lige over hendes hoved og kyssede hende intimt, mens han lå hen over hende, hun gav ham en eller anden trang efter hende
|
|
|
Post by kitty on Mar 11, 2010 1:28:31 GMT 1
hun gav et lille besværet lyd fra sig da han pluselig bare lagde hende om på ryggen og prassede sine læber hårdt mod hans. og åbnede så stille sine øjne mens hun så studernede på hans ansigt. hun vdiste ike hvorfor. hun havde bare fået en meget stor lystil ham. en lille del af hende håbede faktis at det ville stoppe igen. men ike med det samme.
|
|
|
Post by damian on Mar 11, 2010 1:32:45 GMT 1
han lod deres læber skilles og faldt ned ved siden af hende "wow" kom det fra ham og han så bare med store øjne på hende, hun havde noget over sig der gav en ham en lyst til hende, en lyst til at mærke hendes hud mod sin, mærke hende tæt, mærke deres læber mødes, han havde bare meget lyst til hende, uden at vide hvor den kom fra
|
|
|
Post by kitty on Mar 11, 2010 1:34:46 GMT 1
"wow hvad"spurgte hun nysgerrigt og lagde sig på maven ved hans side og lagde sin ene arm hen over hans bryst kasse mens hun så ham lidt i øjnende før hun så blidt lod sine læber røre hans kind. og trak så hovet lidt væk. og lagde sig helt ind til ham. hun havde en meget stor lystil ham. men holdte låg på sig selv. hun ville ike ødelægge noget. han fik hende til at føle sig hjemme. og lidt elsket. det var der kun en der havde kunne hele hendes liv.
|
|