|
Post by damian on Mar 10, 2010 22:34:42 GMT 1
"nej... vil ikke ha kvinder... har en og det er riligt... oss selvom det ikke er seriøst... og hvad ang. det andet... du ved en dreng har noget mellem benene... og for at man skal ha børn skal man jo være sammen med en kvinde... sååe... dvs. at den lille tingest de har der... ind i en pige og så noget mere og efter 9 mdr. kan man få et barn... eller man kan prøve igen... sårn ca." sagde han og smilede før han sukkede "du må finde ud af noget du kan underholde mig med og så komme til mig når du har det" sagde han med et smil og gik hen imod døren " nåår ja... er du sulten?" spurgte han og gik ned af trapperne
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 22:37:12 GMT 1
"mhm"sagde hun tænkende og var bare lidt mere forvirret og blev så nysgerrig"hvem er din kvinde da"spurgte hun nysgerrigt og smuttede hurtigt efter ham. "og det der du lige forklarede var altså vild..... mhm underligt"sagde hun så og glemte helt at svare på hans spørgsmål. mens hun smuttede efter ham. lidt på afstand bare for en sikkerheds skyld.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 22:46:15 GMT 1
han smilede "du kunne prøve det... for man behøver ikke at få børn ved det... som sagt er der jo mere i det jeg sagde... det er bare sværer at forklare og nemmere at vise" sagde han og gik stille videre mens han så på sine forfædre der var billeder af, alle dem der hang der havde været tro mod deres konge familie, han så væk fra dem igen og åbnede døren ind til stuen og satte sig før der kom en tjener ind med to glas blod "som sagt... mad" sagde han med et smil
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 22:48:52 GMT 1
"nej tak. der er heller ingen der vil havde en lille snavset vampyr som mig.."sagde hun til sit forsvar. og snuste lidt og syns det blod lugtede helt forkert"oka hvor kommer det så fra"spurgte hun og så nu på ham. det var enlig sandt. hvem ville havde en lille snavset fornærmende vampyr som hende. ingen af dem hun kendte. der var jo ligsom også en grund til hun randte sammen med en ravn og sneleopard.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 22:53:09 GMT 1
"jeg sagde vise dig det... ikke at du skulle prøve det... men så ved du jo også hvad jeg mener hvis du siger nej tak?" spurgte han og tog en tår af blodet "det er menneske blod... dog en anden slags menneske blod end som man normalt får det... dette her kommer fra mennesker der gerne vil give blod... så de kommer og giver noget af deres blod og går igen... ikke her... men et andet sted" sagde han med et smil og drak videre "det menneske blod man normalt får er der aderalin i" sagde han og smilte sødt før han drak noget mere
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 22:55:43 GMT 1
hun skar en kort grimasse og snuste lidt til det"det stinker værre end dyre blod"sagde hun så lidt til sig selv og så så på ham og lagde hovet på skrå"hvorfor er du så venlig mod en der prøvede på at drikke dit blod"spurgte hun så stille. hun var mere vandtil folk ville slå hende når de fik hende med hjem. det løb koldt ned af hendes ryg da hun tænkte på kælderen i sine forældres hus. og rystede kort på hovet for at tænke på noget andet.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 23:04:09 GMT 1
"fordi alle kan begå en fejl... og det må du selvom... du kan ikke li det fineste blod... så kan du undvære blod i det hele taget... man spiser hvad der bliver serveret... ellers kan man undvære" sagde han med en fast tone, han havde selv lært det på den måde, og en hvilken som helst anden vampyr havde drukket det hele på en gang, man kunne næsten ikke få bedre, eller han kunne, men det var nogte andet "du svarede ikk på det med sexen" sagde han med en lidt forvirret stemme
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 23:06:43 GMT 1
hun så nu på ham"hva vil du da ha mig til at svare. ja du må gerne vise mig det?"spurgte hun lidt drillende. og kiggede så væk fra blodet og lod sin stædighed kommer foran sin sult igen. hun spiste ike noget der ike duftede godt. og så nu på ham"mhm jeg plejer som reglt altid at begå fejl når det kommer til andre mennesker..... jeg har levet for længe sammen med dyr"sagde hun enligt ærligt. hun havde brugt nok 60 år sammen med dyr. hvis ike mere eller mindre.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 23:10:36 GMT 1
han smilede "vil du se det? eller vil du ikke se det?... det er hvad jeg spørg dig om... og sårn er det vel... så må du sulte" sagde han og spurgte med et smil før han drak ud af sit glas og satte det på bordet, han sukkede lidt før han tog en dyb indånding og slappede så af
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 23:12:22 GMT 1
hun lod sine øjne glide hen på ham før hun så sagde"jeg vil se det" og tænkte sig lidt om og nikkede så enig med sig selv. og kiggede så ud gennem et vindue. mens hun lyttede til alt på godset. hun var glad for han ike var nysgerrig omkring. hun var endt sammen med dyr. istedet for mennesker eller andre vampyr.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 23:17:14 GMT 1
han nikkede og kiggede hen på en tjener og en tjeneste pige før han vinkede dem begge hen og så på hende "kig hvordan de gør" sagde han og de begydte lige så stille at tage på hinanden for at tænde hinanden, han lukkede kort øjnene før han fik et glas rødvin hen til sig for at nyde at se dem hygge sig mere, eftersom han ikke var igang selv
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 23:19:20 GMT 1
hun gjorde store øjne og fik en smule kvalme og gik hen til ham og begravede sit hovede mod hans skulder. som hun plejede at gøre ved leo. når noget endten var klamt eller skramte hende helt fra hvid og sans"adr"mumlede hun mest til sig selv. og var lige blevet enig med sig selv i. hun ike skulle i sengen med nongle. bare at se de to tjenere tog på hinanden fik hende til at få det både skidt og kvalme.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 23:22:11 GMT 1
"bare stop igen" sagde han og de stoppede og gik tilbage til deres poster, han så på hende "du er ikke et barn... hvis du ikke vil dø mutters alene skal du finde en mand og gøre det der... ellers er du alene... og ingen der kan tænke tilbage på dig som den der gav dem en mulighed for at leve... selv dine forældre gav dig en mulighed or at leve ved at gøre det" sagde han og lod langsomt sin hånd glide gennem hendes hår for at trøste hende
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 23:24:47 GMT 1
"mine forældre smed mig på gaden da jeg kun var 9 år gammel"hvæsede hun med det samme og spreng nærmest væk fra sig hvis nongle bare nævnte hendes forældre ville hun da førest flippe ud"de smed mig ud fordi jeg ike var god nok. og fordi de sukker søde tvillinger pluselig kom i huset"smerrede hun og satte sig så ned og trak bene op til hagen og slog armende om dem. og så bare lige tomt ud i luften. hun savnede enlig sine forældre selom de aldrig nongle sinde havde behandlet hende som deres datter. men hvis det ike var for dem. var hun ike vampyr nu jo."du må ike nævne dem igen"mumlede hun stille.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 23:54:03 GMT 1
"undskyld... det vidste jeg ikke... undskyld 1000 gange" sagde han og så lidt trist ud, han ville jo ikke såre hende, ikke fordi han var blid, men fordi at ikke havde noget imod hende, han rejste sig og gik hen til vinduet hvor han stillede sig "du har i det mindste haft dine... min mor døde da min tvillinge søster og jeg blev født... så døde min far efter nogen år... og så min søster... hun døde i mine arme... mit eget kød og blod... den eneste jeg har holdt af og elsket" sagde han og fik et tomt blik mens han bare så ud i luften
|
|