|
Post by kitty on Mar 10, 2010 20:34:48 GMT 1
hun kiggede hen mod godset igen og gik et skridt der hen mod. i det leo bed fast i hendes ankel og væltede hende om kund. man kunne tydeligt se hun var hjælpeløs overfor dyr. eller de få væsner hun elskede. leo knurrede så dens tænder var blottet"jaja jeg blir her"sukkede hun endelig og satte sig op"du lader mig da heller aldrig få nongle venner. ja ja jeg ved godt han slog kra ihjel. men kra var gammel og havde ike lang tid igen"mumlede hun stille og trak bene op til hagen leo. lagde sig på maven ved hendes side. og slikkede på de sår den havde lavet ved hendes ankel.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 20:41:29 GMT 1
han så bare ud og så hun satte sig ned, han vendte sig om og bad om at få slukket alt lys, der gik ikke lang tid før alt lys var slukket, nu kunne han se ordenlit, lyset havde gjort så det var sværer at se ud, han kunne nu se hvad katten lavede, han smilte og vendte sig om før hn gik hen i stolen igen og satte sig stille ned
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 20:44:56 GMT 1
hun så olmt på leo før hun kom på bene."jeg tror ike han er så farlig siden der er 159 vampyre udover ham"sagde hun så og så hen mod godset igen. hendes øjne var nu helt røde. og skinnede svagt op af en lille smule forvirring og glæde. og så så hun på leo. leo stod og viste tænder og snerrede af hende. hun vidste hun havde et valg nu"leo. gå.... jeg gider ike mere du og kra har holdt mig væk fra mennesker længe nok..... jeg tror ike på alle er så ondsindet"sagde hun stille leo. knurrede fortvivlet. men luskede så afsted. kitty stod længe og så efter ham. lidt trist over hendes sidste dyre ven var smuttet fra hende."vi ses måske leo"sagde hun så og lagde to fingre mod hjertet og så så hen mod godset igen.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 20:55:22 GMT 1
han så lidt frem og tilbage før han rejste sig igen og gik helt op på 3 etage og lagde sig i sin kæmpe seng hvor der mindst var plads 10 og lukkede øjnene og lod alt forsvinde før han faldt hen i dagdrømning, han kunne jo ikke sove, han var vampyr, kun gå i dvale, og det gad han ikk, så han lå bare der og tænkte
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 20:57:47 GMT 1
hun gik hen mod godset og satte sig bare lidt fra porten og kiggede ind. det var nongle helt andre omgivelser for hende. hun var jo vandtil et sort huld. der blev temmelig mudret når det regnede. men der så så hyggeligt ud på godset. men hun valgte bare at blive siddende der hvor hun sad nu. efter som hun ike bare gik ind uden at havde fået lov.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 21:03:03 GMT 1
et af vinduerne var åbne oppe ved ham og han blødte stadig, så duften af hans blod kunne duftes, han lå der og ville nok ikke reagere hvis der kom en ind, han lå og slappede helt af før han sukkede og tænkte over sine møder med dronningen, han tænkte på hvad de snakkede om og alt der hørte til det
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 21:05:42 GMT 1
hun blev en smule nysgerrig. og gik så hen under vinduet før hun klartede op. og satte sig i vundus karmen. og så hen på ham. han så ret nuttet ud. men hun ville ike gøre ham noget ondt. så hun sad bare stille mens hendes blod røde øjne hvilede nysgerrigt på ham. hun satte i en idt smerte fuld stilling med bene over kors og armende mellem bene mens hun bare sad og kiggede på ham.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 21:48:36 GMT 1
han sukkede blidt og åbnede øjnene stille, han så bare på lige op i luften, han sukkede blidt og lagde hovedet hen imod hende "hej" sagde han med en lav blid stemme, han var rolig igen og blid, men ikke alt for blid, det lå ikke til ham, han så bare på hende med blide, rolige og kærlige øjne
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 21:53:25 GMT 1
"argh"røg det ud af hende da han pluselig vognede, og faldt bagover og ud gennem vinduet. men nåede lige at få fat med bene så hun hang i bene"avavava"udbrød hun med det samme og slap med sine ben og lanede lige på brystet på jorden og satte sig op mens hun gned sit bryst"for faen man overrasker ike nongle der sidder i et åben vindue"udbrød hun med det samme og kravlede op igen og hang nu i vinduet så han kun kunne se hendes arme og hovede.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 22:04:48 GMT 1
"hvad laver du her?" spurgte han og satte sig halvt op så han støttede med armene, han så bare ehn imod hende "kommet for at slå mig ihjel?" spurgte han og grinede svagt, han gned sine øjne kort før han satte sig ordenligt op og derefter rejste sig, han strækte sig og dermed spændte sine muskler, han var jo godt veltrænet, rettere meget muskuløs så det kunne ses, dog tænkte hn ikke over at piger rent faktisk kunne li det, det var stadig noget nyt
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 22:06:58 GMT 1
"hvis jeg ville slå dig ihjel havde jeg nok gjordt det mens du kå der og døsede lidt"sagde hun og trak sig op. og satte sig i samme stilling som før"tænkte mere på om duh.... mon havde brug for en lille rotte i huset til at lave lidt balade"sagde hun så tøvende. hun var ike vandtil faktis At spøgre andre om hjælp"mhm tak"sagde hun så hun sagde enlig tak for han havde slået kra ihjel. han havde det ike for godt den arme lille en"du tog kras lidelser. det er jeg dig evigt taknemmelig for"mumlede hun så stille.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 22:15:08 GMT 1
han så lidt på hende "det var da... så lidt tror jeg... men hvad mener du med balade... jeg kan ikke have en der laver alt for meget balade... eller ødelægger mine ting" sagde han og smilede før han gik hen til et tøjskab og åbede det, han så hen på hende med et smil "hvis du kan overholde det kan du bare blive hængene... dog en regl mere... ingen sex her... og når dronningen kommer engang imellem... så snakker man pænt... oss selvom hun ikke gør det" sagde han og smed bukserne før han tog nogen nye frem, samt sokker og en ny skjorte i sort
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 22:18:10 GMT 1
hun lagde hovet på skrå og kiggede underligt på ham"og sex er?"spurgte hun så tøvende. hun anede enlig ike hva sex er. det ord havde hun ike hørt før. hun havde dog heller aldrig prøvet det med nongle. det væreste hun havde været udsat for var tunge kys. ellers plejede dem der prøvede at komme i kanen med hende at få en skalde."og hvis dronningen kommer. gemmer jeg mig i skoven. er ike fin nok til bare at se på hende"sagde hun enligt ærligt. og kiggede så ud gennem vinduet med et tænkende blik. gad vide hvordan leo havde det. hun savnede ham allerede alt for meget.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 22:24:11 GMT 1
"at knalde... at være i seng sammen... hoppe i kanen med hinanden" sagde han for at hun bedre ville forstå det, han fik tøjet på og gik hen imod hende i det han havde fået sko på " dog har jeg noget... du kan jo ikke bare bo her og lave ingenting... jeg gerne have at du... hmm... ja hvad kan du egenlig lave... underholder mig... det lyder fair" sagde han og smilede før han gik hen til den sofa der stod og satte sig, dette rum var så stort at man kunne holde fest og alle gæster kunne være her, og det er omkring de 100 mennesker i det hele
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 22:27:00 GMT 1
hun lagde hovet på skrå og så på ham og var bare blevet indu mere forvirret før hun lod sig glide ned af vinduet. og lænede sig op af vægen og så på ham"og nu jeg da helt lost. forklar"sagde hun så og lagde hovet lidt mere på skrå"hvordan underholde dig..... kender kun en måde at underholde på. og det er at rende rundt og finde kvinder til herren"sagde hun så, det var enligt sandt nok. hendes gamle herre hun havde efter hun var blevet vampyr. ville kun havde unge kvinder på 15 til 16 år.
|
|