|
Post by damian on Mar 10, 2010 17:32:07 GMT 1
han smilede "nej... og det er ikke mig der lever af vampyr blod... den værste ting at gøre som vampyr" sagde han og slap pilen der bare fløj lige igennem hendes krage, han smilede "det burde være staraf nok for dig" sagde han og smilede lidt før han så på hende leopard "eller skal den også samme vej?" spurgte han med et smil der ikke var til at spøge med
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 17:35:44 GMT 1
hun skar en grimasse og kom på bene mens hun havde sin hånd hen over det sår han lige havde lavet"aldrig rør mine dyr"vislede hun så tørt. og sendte ham et isende blik. man kunne tydeligt se på hende at hendes dyr var det sidste hun enlig havde. hun ville for alt i verden ike miste dem. hun stilte sig med det samme foran leo. mens hun stadig holdte sin hånd for maven og hvæste så"ja jeg lever af vampyr blod fordi i er allerede døde.... mennesker skal ike lide pga ens tørst mens de stadig lever. og slet ike dyr. mennesket og dyret er jordens framtid. vi vampyre er her bare for deres nydelse skyld"vislede hun kort. og skar en grimasse mens smerte drev hende til vandvid.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 17:40:16 GMT 1
"hmm... men stadig... jeg kunne ændre på dit problem? jeg kan give dig hvad du ikke har" sagde han med et smil han viftede sine vagter væk og de tog buen, pilene og sværdet med, nu var de kun dem, helt alene, ude på en tom mark, hans øjne hvilede roligt på hende med et smil på læben, han vidste ikke hvad hun ville svare, men han regnede da med hun ville sige, for hun virkede ikke som en der gad at nyde livet, lidt mere
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 17:43:44 GMT 1
hun svarede ham ike med det samme. og holdte bare leos hovede i sine arme. mens hun støg fingrende igennem den bløde pels"jeg går ike med mænd hjem. med mindre de ejer mig"sagde hun så ærligt"og jeg vil ike være i nærheden af en der slog min kra ihjel"mumlede hun så stille. og lidt ulykkeligt. hun ville enligt ike et nyt sted hen. som hun ike kendte. bare for at blive mishandlet. kun kra og leo var hendes venner. efter hendes mening. livet ude kra ville være trist. hun holdte bare om leo. som knurrede lidt klagende og sulten. hun lod stille sine læber røre dens pande"smut ud og find dig en mus eller noget..... vi ses i hulen"hviskede hun kærligt til leo. før hun slap dens hovede. den slikkede hende på kinden. før den randte mod skoven. så reste hun sig op. og så nu hen mod ham"jeg kender ingengang dit navn"sagde hun så
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 17:53:14 GMT 1
han smilte "hvorfor vil du vide mit navn hvis du ikke vil have noget fra mig?" spugte han med et smil og grinte lidt for sig selv "med mindre du har ombestemt dig... og det regner jeg ikke med" sagde han og så rundt før han sukkede dybt og så på hende med rolige øjne, hun var da en underlig en, meget underlig
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 17:55:41 GMT 1
"jeg vil kende kras morder. så jeg en dag kan give gengæld for den lidelse du har skabt ved mig."sagde hun tørt men stille og samlede kras lig op. og støg sine fingre igennem dens blode fjer. mens hun så hen på ham"jeg ombestemmer mig aldrig.... vampyr som dig. gir mig kvalme. i leve livet som mennesker.... men ter jer som vilde dyr. og såre andre væsner. mere end man burde"sagde hun roligt. og så ned på sin lille kra. og så så på ham med kolde øjn.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 18:36:02 GMT 1
"du ved godt at du aldrig kommer til at tage hævn ikk?" spurgte han med et smil og så lidt rundt før han sukkede og lidt før han så op imod himlen før han så på hende "du er da for dum hvis du nogen sinde ville kunne komme tæt på mig? du skal igennem alle mine 150 mænd... og så har du en måske lidt muggen dronning i nakken... eftersom jeg er en af de bedste krigere her i landet" sagde han med et smil
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 18:38:59 GMT 1
"jeg har allerede været tædt nok på dig til at få denne"sagde hun og tog hans pung op af sin lomme mens hun så på ham."næste gang vi to mødes i en kamp trækker jeg mig ike før. min lille kras sjæl har fundet fred. og jeg har fundet ro....."mumlede hun og lagde så kra på jorden igen og tog sin halskæde af og lagde oven på den. i det leo kom daskende med en rotte i munden. og med halen højt i vejret stolt over sin fangst.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 18:58:14 GMT 1
han så bare lidt på hende før han sukkede "du blir da aldrig klogere... den eneste måde du kan finde ro på er ved at dø" sagde han og sukkede før han vendte sig om og begyndte at gå
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 19:00:21 GMT 1
hun ville da slet ike dø i nu og gjorde vild store øjne"jeg vil sku da ike dø i nu. jeg er for ung. ogog hvem skulle tage sig at leo"sagde hun skingert og slog armende om leo. som lige havde spist hele sin rotte. og knurrede stadig sulten"leo. duh har lige spist" leo knurrede kort af hende"jaja jeg stjæler noget i en bod"sukkede hun godt surt over at leo kunne æde hele tiden og så så efter vampyren.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 19:51:20 GMT 1
han smilede stilede og stoppede op "bare brug pengene... køb noget mad til din kat" sagde han og gik videre før han stødte på en af sine vagter, han smilede til vagten som vendte om og de gik hen til godset, han stoppede op i gården og så på en vagt "hent mig dronningen NU!" sagde han bestemt og gik videre, han smaed tin skjorte og sukkede "endnu en"
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 19:54:16 GMT 1
hun hørte hva han sagde og blev vild nysgerrig"hva tror du han mente med endu en"spurgte hun leo. som lå fladt ned på jorden og var faldt i søvn. et lille grin gled over hednes læber og satte sig hos ham. og kastede så vampyren pung hen til hans gods. mens hun strøg sin leo over ryggen. og kiggede bare på godset. så nysgerrig som hun nu turde være.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 20:11:03 GMT 1
han så bare på sine to vagter der løb afted efter dronning og han gik stille ind igen, han sukkede og satte sig i en lænestol og slappede af før han lukkede øjnene og prøvede at tænke på noget andet, men det var svært når han var sur over at hun kom og troede hun var noget, alt han havde var noget han havde opbygget på sine 90 år
|
|
|
Post by kitty on Mar 10, 2010 20:14:24 GMT 1
hun krammede omkring leo. mens hun kyssede den på hovet."måske ville han mig ike noet ondt"sagde hun så mest til sig selv mens hun så ud i natten. leo slikkede hende beroligende på kinden. og så på hende med sine smukke klare øjne"mhm. duh har radt leo... hvorfor skulle han være anderledes end de andre vampyr vi har mødt på vores 80 år"sagde hun lidt tænkende og kom så på bene og børeste sig lidt ren. og gik så lidt rundt mens leo. luntede i hælende på hende."hva nu hvis vi tar fejl"sagde hun så tønkende. leo rystede på hovet og prustede kort. hun nikkede kort som om hun kunne forstå hva han sagde. hun anede det faktis ike. men gættede sig lidt til det."jah oka... tror bare vi ligger os ned i hulen igen... måske 50 år"sagde hun så tænkende.
|
|
|
Post by damian on Mar 10, 2010 20:32:07 GMT 1
han smilede og sukkede før han gik hen til vinduet, han gad ikke have en ny skjorte på, han så bare hun gik rundt derude, han holdte stadig ved hvad han sagde, hun kunne bare komme, blod havde han mere en rigligt af, og plads, det var jo et gods, hans øjne skinnede deroppe fra så tydligt at man kunne se dem fra lang afstand, de rubin blods røde øjne hvilede ud på natten, men også på hende
|
|