|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 23, 2010 22:19:22 GMT 1
Det var en af de kedelige eftermiddage, hvor der ikke rigtigt skete noget, så zill sad sammensunket på hendes trone af kedsomhed og fordi hun var opslugt af tanker, da alt ikke virkede til at gå efter hendes hoved og hun trængte nok allermest til at forlade slottet og bare komme væk fra alt og alle, da hun følte sig ensom også selvom hun havde hendes børn at tænke på. Måske skulle hun besøge datteren og fortælle alt der var sket og nogle af de tanker hun gik rundt med, men igen hun havde ikke altid det bedste forhold til datteren crystal. Den hvide tiger Genna og den sorte panter Kaos lå på hver sin side af hende og sov roligt eftersom der var intet at lave og alle virkede så stille mens dagen gik sin gang. Det havde været sådan i flere timer og zill sank bare mere og mere ned i tronen mens hun stirrede imod døren indtil tronsalen.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Nov 23, 2010 22:29:28 GMT 1
Messi havde været væk alt for længe, men der havde ikek været så meget at lave i disse lande, så Messi havde taget på opdagelse, men han havde hørt lidt om Zilla's opførelse, og hvordan det gik hende., så han måtte hjælpe hende for hun var den eneste der rigtig kendte ham og omvendt. Messi kom op til slottet, men det virker faktisk som om han ingengang var velkommen mere, han følte sig ikke hjemme her mere, men han forsætte ind mod slottet, men han forsvandt i sort røgsky inden han dukkede op i tronsalen, og kiggede op på den tidligere så storslåede dronning der nu bare sad i sin stol og kede sig. " hvad er der dog sket med dig? " spurgte han mens han så på hende med rolige øjne, dog havde Messi ikke tænkt på crystal, sin datter.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 23, 2010 22:33:55 GMT 1
Zill sad tydeligt at kede sig selvom der nok var noget over hende som virkede mere trist end normalt, for dette var normalt ikke måden hun sad på når hun kede sig, for når det skete ville hun sidde med ryggen op af armlænet og fødderne udover det andet mens hun drak, noget hun slet ikke gjorde lige nu men virkede bare sammen sunken og svag på en måde. "hvad mener du?" spurgte hun roligt men dog også lidt undrende som om hun ikke helt forstod hvad han mente, selvom hun nok kunne gætte sig til det.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Nov 23, 2010 22:38:30 GMT 1
Messi kiggede på hende inden han kiggede hen mod det ene vindue, han kunne ikke helt forstå hende hvad der var gået galt, i den tid han havde været væk, " hvad er der sket med dig? " spurgte han igen, og kiggede bestemt på hende for han viste godt, hun viste hvad han mente. for han kendte hende bedre end det, han kunne næsten godt tro det havde været Crystal der havde drivet hende til vanvid men nu ville han høre hvad der var sket med hende, siden hun bare sad helt alene inde på sit slot, godt nok havde hun sine sine små killinger men det var nu ikke det selsskab Messi tænkte på.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 23, 2010 22:42:45 GMT 1
Zill vidste godt hun ikke helt kunne slippe uden om det her, så det nyttede ikke noget at diskutere med ham for han var lige så stædig som hende når det kom til stykket. "Du mener hvad er der ikke sket? Mine 2 forlovede har nærmest forladt mig, ringene de gav mig er blevet stjålet af Anno og gætter jeg rigtigt vil hun tage faderen til 2 af mine børn til sin mand siden hendes egen er død. Crystal er flyttet op i bjergene et eller andet sted og jeg røv keder mig her" sagde hun en smule irriteret men det var nærmest hendes måde at sige hun var ensom og nærmest var ked af det over at folk valgte at forlade hende på den måde fordi de troede hun ikke kunne forstå noget som helst og ikke ville give lov til noget.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Nov 23, 2010 22:47:16 GMT 1
Messi så på hende, og kunne forstå på hende hele at det nok ikke var crystal's skyld, men hun måtte da bare finde på noget, ellers måtte hun jo bare komme væk fra det hele for han kunne da godt hjælpe hende med det, så kunne han da også godt hygge sig lidt samtidig, for det var nu ved at være lidt lang tid siden. " men hvad sidder du så derfor? " spurgte han mens han så på hende inden han gik hen til hende og stod nogle få meter foran hende, og kiggede ned på de små killing, inden de gik af sig selv, og alt han skulle gøre var at kigge på dem, men han havde lært meget på sin tur gennem verden,
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 23, 2010 22:50:50 GMT 1
Zill betragtede ham roligt selvom hun stadig kedede sig en smule "hvor skulle jeg ellers sidde eller være? Hos mine børn? Jeg drikker altså ikke mere så kroerne er ikke sjove og det at jeg er eller var sammen med folk, er jo også et problem for andre" sagde hun lettere irriteret men hun kunne jo ikke se hvor hun ellers skulle være, eftersom hun stadig ikke havde noget moderligt bånd med børnene selvom hun virkelig forsøgte.. Og så det at kroerne ikke var sjove og det med at slås var heller ikke tiltrækkende mere, så nu kedede hun sig mere og mere.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Nov 23, 2010 22:55:00 GMT 1
han så på hende med de rolige øjne men det var lidt underligt for det var ikke den Zill som han lærte at kende da hun var lille, " men hvorfor tager du så ikke bare ud i verden og oplever noget nyt? " spurgte han mens han så på hende men kiggede væk igen for han viste ikke helt hvordan han skulle løse det, eftersom han ikke havde mange muligheder han kunne ikke gøre det sjovt at kæmpe, for han var ikke en kæmper men ene elsker.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 23, 2010 23:00:10 GMT 1
"hvorfor skulle jeg det når jeg har så meget rod herhjemme der skal ordnes?" spurgte hun roligt selvom hun var irriteret over at hun ikke selv kunne ordne det rod eftersom hun ikke kunne få fat på den person som hun skulle bruge, trods hun havde været i smeden og taget hans lærling så han ville kunne se hun havde været der. "Min seneste rejse væk herfra varede kun nogle dage men det var fordi jeg skulle hente en ting". Hun behøvede egentlig ikke forklare sig overfor ham selvom hun ikke helt kunne lade være, netop fordi det var ham.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Nov 23, 2010 23:08:25 GMT 1
Messi kiggede på hende igen, med et smil. " rolig nu zill, alt skal nok løse sig!" sagde han med og gik hen til hende og satte sig på hug foran an hende, hun skulle gøres glad men han havde nu ikke tænkt på seksuelt lige frem, men han så på hende med det blå øjne, og tog en halskæde frem som lignte en drømmefanger men bare i en mindre størrelse så det egentlig var blevet til en halskæde. og holdte den frem for hende og hviskede " Ek vrylating jy ", inden et noget blåt sku kom ud af Zill's mund, inden han smilte og gemte halskæden væk igen. " men nu skal du ikke gøre mere min elskede " sagde han med et lumskt smil og knipsede med fingerne og det forsvandt, hen til Messi soveværelse. " nu skal du vide dette Zill. jeg har taget din kræfter og gemt dem i min halskæde, og ført dig her til, så her kommer du til at bo ind til jeg siger du er klar til at styre dit land igen " sagde han og gik lidt væk fra hende, da han ikke viste hvordan hun ville reagere.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 23, 2010 23:14:13 GMT 1
Zill så bare lettere undrende på ham da han kom hen og satte sig foran hende, men lidt mere spørgende da det blå lys kom ud af hendes mund hvilket kom helt på hende, så hun virkede overrasket også. Det kunne ses på hende at hun stadig ikke var helt den samme for normalt ville hun ikke være så let at få et overrasket udtryk fra som hun fik da hun lige pludselig befandt sig i hans soveværelse. Dog virkede det heller ikke helt til at hun troede på ham så hun forsøgte at lave en ildkugle med hånden men der kom ikke så meget som en lille røgsky, hvilket nok fik vreden op i hende "Du kan da ikke bare tillade dig at gøre det her" råbte hun nærmest vredt idet hun rejste sig op og gik imod ham selvom det nok mest var fordi hun var fustret over ikke at have nogle krafter for et liv uden magi var ikke noget hun kendte til eller ønskede..
|
|
|
Post by Lionel Canine on Nov 23, 2010 23:18:35 GMT 1
Messi tog hånden op stoppede hende så hun kunne ikke bevæge sig. " men eftersom du ikek selv kan komme ud af dine problemer, må jeg jo hjælpe dig med det " sagde han med et smil, for han forstod godt hendes vrede, for han ville hellere ikke kunne leve uden magi. " men du kan ikke komme væk herfra, du kommer ikke til at gå ud af en dør her fra, uden jeg er med " sagde han, mens han så på hende og viftede med hånden og et lysende halsbånd kom frem om hendes hals.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 23, 2010 23:24:32 GMT 1
Det at hun pludselig ikke kunne bevæge sig gjorde hende bare mere rasende for han skulle da ikke komme og bestemme over hende, hun var dælme dronning og havde sin egen vilje men kunne ikke gøre meget når hun ikke kunne bevæge sig. "Du har ingen ret til det her" råbte hun rasende og forsøgte stadig at bevæge sig men det hjalp jo ikke ligefrem noget når hendes krop var låst. "Du har ikke nogen ret til at behandle mig som et dyr" sagde hun hidsigt, for han skulle bare vente til hun kom fri så ville hun tage sin hævn
|
|
|
Post by Lionel Canine on Nov 23, 2010 23:30:02 GMT 1
Messi så på hende med et roligt blik på hende. " slap af Zill " sagde Messi inden han gik lidt hen til sengen og lagde sig der, så han kiggede op i loftet, og fik Zill til at svæve, inden han fik hende til at lige vandret i luften, og hun lå over Messi med 1meters mellemrum, og det eneste hun kunne bevæge. " Zill, tænk dig lidt om, hvordan har du haft det sidste stykke tid? " spurgte han, for hun skulle slappe på dette ophold her i hans væresle. " men bare rolig jeg lade nogle være der skal passe på dig, og de gøre alt hvad du vil have med nogle undtagelser, og bare rolig med dit kongerie det skal jeg nok passe på. " sagde han mens hans øjne hvillede på hende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 23, 2010 23:36:19 GMT 1
Hverken det han gjorde eller sagde var ligefrem noget som kunne få hende til at slappe af for hun havde stadig lyst til at dræbe ham for den ydmygdelse som han havde udsat hende for. "sæt mig ned" sagde hun rasende for hun ville ikke fortælle ham noget som helst når han gjorde det her mod hende og da slet ikke når hun hang ubevægelig i luften fordi hun intet kunne gøre. Det var noget som normalt ville fremkalde dragen i hende men ej heller det så ud til at virke så hun blev bare mere rasende.
|
|