|
Post by Ash Demonheart on Nov 25, 2010 21:09:22 GMT 1
"Desværre ja det er hende. Hun var ihvertfald forsvundet da jeg kom op for at tjekke til din lille søster" sagde han roligt selvom han egentlig ikke kunne lide tanken om at dronningen var forsvundet for hvem skulle så egentlig tage sig af slottet for de kunne da ikke overlade det til Valentin, men igen den der lignede Drazilla vidste nok hvad hun gjorde så det ikke skete. Da hun så rejste sig så han undrende på hende men han forstod hendes hentydning og nikkede til det inden han rejste sig op "sikker på mit hus ikke er tættest på?" spurgte han roligt.
|
|
|
Post by crystal on Nov 25, 2010 21:30:38 GMT 1
Crys lo for sig selv. "kom nu din piveskid du skal ikke engang gå"grinte hun og satte sig op på sin sorte hest og satte sig længst tilbage. og ventede på han ville komme hen til hende. så de kunne komme afsted hurtigst muligt. dog sagde hun intet til hendes mor var forsvundet for det vedkom ikke hende når det kom til stykket. dog vidste hun hendes mor nok skulle finde en til at passe på landet mens hun var væk "og ash. vi har været hjemme hos dig så tit nu skal du altså se mit hjem. og møde min lille trofaste hund"sagde hun så med et grin. men nøs så igen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 26, 2010 10:43:46 GMT 1
Ash smilede og rystede kort på hovedet "Som du vil lille isdronning" sagde han lidt drillende for hun hundsede jo lidt rundt med ham, men han gik da hen til hende og kom op på hesten foran hende selvom han nu ikke kendte vejen hjem til hende, så han regnede med at hesten nok kunne finde vejen. "For din skyld håber jeg du har en forkølelses eliksir derhjemme" sagde han roligt for hun kunne vidst godt trænge til noget der kunne friske hende op og forhindre den sygdom.
|
|
|
Post by crystal on Nov 26, 2010 13:50:08 GMT 1
"heg bor i bjergende ash. vi skal havde sårn nogen ting. vi bor ikke i byen. det vil siges vi ikke bare lige kan tage hen til lægen"sagde crys blot leende. og fik sin hest i gang. self gik den afsted bare i lidt tid før den satte op i galop og op mod bjergende. og løb langs en sti før den smuttede ind mellem to klipper som stod med lidt nok mellemrum til en hest kan mase sig igennem med rygger på ryggen. dog stoppede den op da de kom til en lille lysning. og prustede irrerteret. Crys sukkede svagt og fandt sin stav fram. og mumlede noget. så der dukkede et lille hus op midt i lysningen. omkring huset var der en slags magisk mur der ville holde folk ude. så de ikke ville komme ind. "kun dem der ved hvor huset ligger og hvad koden er kan komme her. det er enligt meget smart. så kan jeg ikke findes hvis jeg ikke ønsker"sagde hun bare med et smil. og hesten trippede stille hen mod huset, der stod dog en meget meget gammel brønd ved siden af huset så man kunne se hvorfor hun havde fået huset bygget der. dog kunne man lige anse det lille bålsted og den lille havde der nu var dækket med massere af sne. dog stod der også en bænk. og et gammel egetræ. hvorfor det stod der var ren mystik men hun var glad for den var der. så var der da noget grøn i disse kedelige bjerge. stille lod hun sig glide ned af siden på sin hest. og kiggede på ash og ventede på han ville komme ned.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 26, 2010 14:07:06 GMT 1
Ash kunne ikke gøre så meget andet end at følge med eftersom hesten vidst kendte vejen derop, dog så han lidt rundt for at kunne huske stedet bedre så han altid selv ville kunne finde vejen derop hvis han valgte at besøge hende en dag eller måske endda havde brug for hende. Det virkede dog som et sted som så ret fredeligt ud selv her oppe i bjergene, men igen så havde man da et liv hvor udkommende ikke kunne komme ind. "Det er da altid noget" sagde han roligt med et skævt smil inden han hoppede af hesten, efter hun selv var hoppet af den for hun måtte jo selv vise ham det hun nu ville vise ham.
|
|
|
Post by crystal on Nov 26, 2010 15:52:21 GMT 1
Crys tog fast i hestens tøjler og førte den med om bag huset om til den lille stald. og tog sadlen a den og striglede den hurtigt før hun satte den ind i sin boks. og gik så hen til ash med et barnligt smil på læberne. og tog fast i hans hånd og trak ham med ind i huset. hvor en stor ulvehund lå krøllet sammen på gulvet. og blæffede svagt da de kom der ind. dovent løftede den sit store hovede og kiggede hen på dem. og gøede så af ash før den spreng på bene og uden tøven løb hen og væltede ash. og begyndte at slikke ham i hele hovet.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 28, 2010 13:22:16 GMT 1
Ash blev roligt stående da hun tog hesten ind i stalden for der var jo ingen grund til at han hjalp hende med det, når hun nok selv havde styr på det. Han smilte dog bare skævt da hun tog hans hånd og hev ham ind i huset hvor den store ulvehund lå, men før han vidste af det var han blevet væltet og hunden slikkede ham i ansigtet, noget der fik ham til at grine. "så rolig nu" sagde han en smule bestemt.
|
|
|
Post by crystal on Dec 28, 2010 15:45:17 GMT 1
Crys stod og grinede over synet, og trak så lidt i hundens hale, så den peb og smuttede hen i sit hjørne for at ligge sig til at sove igen, for ellers ville den bare ryge ud i sneen som sidst "det må du undskylde ash, han ser så sjældent andre mennesker, at han overfalder dem der kommer her," fniste hun så, og gik hen til pejsen og tændte op, for at koge noget vand til te, før hun satte sig ved boret, huset var delt op i 6 rum. badeværelset, gæste værelset, Stuen, soveværelser, hundens værelse, og køkkenet, når man gik ind af døren kom man lige ind til køkkenet som kun havde et spisebord nogle stole en pejs, og hvad der nu ellers er i et køkken, Dog kunne man ikke se ind til stuen eller nogen af de andre værelser, fordi de var gemt væk bag Døre, Crys rettede sin opmærksomhed mod ash igen, mens hun lagde hovet på skrå "du ligner dig selv, ikke en dag ældre, en skam, troede du ville blive en gammel bestefar når jeg ville se dig igen"sagde hun leende, mens hun rettede blikket imod loftet
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 30, 2010 16:32:17 GMT 1
Ash smilede bare over hunden smuttede væk igen efter hun havde hevet den i halen, måske ikke ligefrem sådan han selv ville gøre det eftersom han nok bare ville have slået den eller sparket den hvis den havde været hans egen hund men det gjorde han ikke så længe det var andres hunde, medmindre de var vilde kunne det godt ske de fik et spark. Han så lidt efter hende da hun gik hen og tændte op men satte sig selv ved bordet for at vente på hende mens hun fik sat vand over så de kunne få noget varme på denne vinter dag. "Jeg havde da også forventet at se en mere voksen kvinde, men hey man kan ikke vinde hver gang" sagde han drillende med et lidt drillende smil for kunne hun drille med hans udseende kunne han da også selvom hendes dril nok ikke var så slemt men hun var jo stadig und og smuk at se på, så der var ikke ligefrem noget at klage over.
|
|