|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 28, 2010 21:57:37 GMT 1
Egentligt så anså Mimi ikke sig selv, som Ashs kvinde på grund af hun var voksede op med at for at være en mands kvinde så skulle der og vær en ring på kvindens finger. Men tristhed i Ashs stemme var en, som skar Mimi dybt i hjertet på grund af hun havde aldrig haft i sinde at sårer ham på nogle måder selvom hun ikke kunne komme udenom at det havde hun nok lige gjort ved at nægte at tage med hjem til ham "Ash, kom her.." bad hun stille mens hun række en hånd over imod ham på grund af hun ville gerne ha at han skulle om bagved hende at stå, som de havde stået så mange andre gange før. "Der er noget, som jeg gerne vil vise dig.." lagde hun stille til mens hun vendte på at han ville komme over bagved hende og stå. Dog, da det skette så folde hende et stort stykke parpir ud hvor der var tegne et familie træ og dog, så allerede ved Mimis ene tip-oldemor var der kun et navn mens resten af grenen manglede "Søde Ash, jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det her.. Men Luiní er jeg nød til at finde udad mere omkring og det er bare en fornemmelse, som jeg har der er virkelig stræk" forsøgte hun at forklare selvom hun slet ikke var sikker på at hun fik brugt de rigtig ord til at forklare hvorfor det var så vigtigt for Mimi at finde udad mere omkring hendes tip-oldemor Luiní.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 28, 2010 22:21:13 GMT 1
I starten så Ash bare på hende med de såret øjne uden at sige noget, men da hun rakte hånden ud mod ham tøvede han i måske flere minutter før han tog den og stilte sig bag hende sådan som hun gjorde tegn til at hun gerne ville have det så han lod sig alligevel overtale af hende selvom han ikke var videre glad for det og blev det slet ikke da hun bare ville vise ham sit stamtræ og begyndte at forklare hun måtte finde noget mere ud af hendes tip-oldemor, noget der i den grad gjorde ham kold om hjertet og gjorde han igen trådte sig væk fra hende med let knyttet hænder. "Min dør står ikke altid åben for dig" var det eneste han lige fik sagt før han vendte rundt for hun måtte vælge imellem ham eller fortiden, for han var blevet svigtet nok gange til at han ville give folk lov til at gøre det mere end en gang. Nu havde han brugt så lang tid på at lede efter hende bare for at finde ud af at hun ikke ville med hjem igen, så alt hans søgen havde været spild og det kunne han have brugt til noget mere fornuftigt.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 28, 2010 22:33:47 GMT 1
Det blik, som Ash sendte hende var bestemt en af dem, som virkelig gjorde ondt på Mimi helt ind i hjertet og dog, så havde hun kun vist ham det med hendes tip-oldmor på grund af Ash havde altid haft virkede til at havde forståelse omkring det med hvorfor familie betød så meget for Mimi hvilke også var derfor hun så helt uforstående på ham da han trak sig fra hende. Hans ord var, som en lussing og derfor tog lige hende noget tid omkring at få de ord helt rigtig på plads "Fair nok" endte hun med at svare kort mens hun vendte sig om for at begynde at samlede tingene sammen på bordet "Der bekræftede du lige at de rygter, som jeg ellers har forsvare din ære imod" lagde hun til mens der kom en vist koldhed i hendes stemme og egentligt så var hun ikke længere den helt sammen uskyldig Mimi, som havde boede sammen med Ash på grund af hun havde været i et større slagsmål med en anden, som havde svinde Ashs ære til. Men lige at Ash havde oplevet en masse svigt førhen i tiden var ikke lige noget, som Mimi tænke over i det øjeblik og det eneste der stod klart i hendes hoved var at han ikke skulle ha lov til at se hvor meget hans ord egentligt havde ramte hende hvilke også var derfor hun kæmpede med sig selv omkring at holde tårerne tilbage.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 28, 2010 22:56:54 GMT 1
Ash sukkede kort for han havde jo ikke ligefrem lyst til at gå fra hende nu hvor han havde fundet hende. "Det her er anderledes. Jeg har ledt efter dig i lang tid og nu vil du ikke med hjem" sagde han en smule opgivende for han forsøgte selv med at skjule hvor ondt det egentlig gjorde på ham selvom han altid havde været utrolig dårlig til at skjule sådan noget overfor den kvinde som svigtede ham, men igen som altid ville han ikke give op uden nogen som helst kamp så han vendte sig rundt og så på hende, stadig med de såret brune øjne "kom med hjem, så kan vi komme ind i mellem og lede samt søge efter folk der muligvis kan kende noget til din families historie, så skal jeg nok hjælpe dig men kun hvis du kommer med hjem", dette var nok et sidste forsøg på at kæmpe for hende selvom han ikke forstod hvorfor han gjorde det når han nærmest kunne få enhver anden kvinde han ville have.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 28, 2010 23:14:04 GMT 1
Mimi stoppede midt i hendes samling af tingene mens hun lyttede til Ashs ord og egentligt så kunne hun ikke helt forstå hvorfor det lige var at hans ord ramte hende så dybt, som de gjorde. "Hvordan kan du vide at det her er anderledes når du ikke engang ved hvad der er sket i de sidste to måneder ?" valgte hun at spørge stille og den måde, som hun stillede sit spørgsmål understreget at det nok ikke lige var noget, som børn og folk med sarte hjerter skulle hører. Men lige så stille så vende hun sig om igen og endnu engang så ramte hans blik helt plet indeni Mimis hjerte hvilke også var derfor hun gik med forstigt skidt hen imod ham og hun stoppede et lille stykke fra ham "Ash, hvis jeg tager med dig hjem så skal du vide hvis der skulle dukke et virkeligt sikker spor op omkring min families historie. Så vil jeg rejse med det sammen og det vil intet har med dig at gøre.. Da du er en af dem, som jeg stoler fuldt ud på og jeg ..." Mimi nåede lige at stoppe sig selv i at sige ordet elsker på grund af det gjorde hun da ikke ? Nej, det mente hun bestemt ikke at hun gjorde hvilke var derfor hun valgte at lægge det næste til "virkelig holder rigtig meget af og jeg ikke ønsker at undvære i mit liv" lige så snart, som hun havde stoppede sig selv så havde hun ubevist slået hendes blik ned på hendes finger, som var begyndt at lege med neglerne og lige at det var et typisk tegn med at hun var nervøs var ikke noget, som Mimi brugte så meget, som et sekunt at tænke over på grund af hun ville heller ha det frem med at hun ikke ønskede at undvære Ash i hendes liv.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 29, 2010 9:14:25 GMT 1
Det sårede blik kunne ikke rigtigt forsvinde fra ham for han ville jo helst have hende med hjem og det skulle gerne være nu "Det var min ære jeg snakkede om havde ændret sig" sagde han roligt men også lidt stille for det var ikke ligefrem noget som han havde lyst til at snakke om, selvom det nok ville komme ud en dag men lige nu hørte det ikke rigtigt samtalen til for den handlede jo om at få lokket hende med hjem igen. "hvis det er vil jeg gerne rejse med dig bare så jeg ved du er i sikkerhed og at der ikke vil ske dig noget" sagde han lidt stille men så måtte han jo bøje sig lidt for hendes krav selvom han ikke ligefrem havde lyst til det.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 29, 2010 13:31:23 GMT 1
Lige da ash sagde det med at hans ære havde ændre sig så kiggede mimi uforstående på ham på grund af det var noget, som hun forstå og ingen af hun nåede at kunne stoppe sig selv så lød det spørge "hvad mener du med det ?" Det at det såret blik ikke rigtigt forsvandt fra hans blik var også grunden til at hun næsten stod fast på stedet på grund af hun ikke ville helst ikke opleve at blive skubbede væk af ash."jamen du er også den, som jeg helst vil ha med. Da der ikke er nogen, som jeg heller vil ha med og stoler mere på" svaret hun stille og med en tydelig ærlig i stemmen. Hun forsøgt at behaske sig selv for ikke at gå hen og kysse ham,, som bekrattelse at hun mente det, som hun lige havde sagt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 29, 2010 14:45:19 GMT 1
"det kan være lige meget, det får du måske at vide en dag" sagde han lidt stille men han ville vel foreklare hende det en dag, men ikke ligefrem nu for det hørte stadig ikke til og han ville jo se om hun overhovedet ville med ham hjem for så kunne han da godt fortælle hende det en dag. Han rakte hånden ud imod hende for at se om hun ville med ham "Hvis jeg tager med dig vil du så med hjem?" spurgte han stadig lidt stille men han kunne jo ikke blive ved med at spørge for han ville have et klart svar, så han enten kunne få hende med hjem eller forsætte livet som han havde haft før hun kom ind i billedet, alt i alt ville han bare videre.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 29, 2010 17:39:18 GMT 1
Mimi nikkede til det med at hun måske vil få at vide hvad det var med ash mente med hans ære havde ændre sig og da hun så hans fremstrakkede hand så lagde hun forstiigt hendes egen oveni mens hun gik nærmere ham."ja det gør jeg" scaret hun til det med om hun kom med ham hjem. Men hun kunne dog ikke holde sig fra at søge hans læber forstigt og hun tænke ikke over at hun nok kom til i kysset at udtrykke hvor meget hun havde savne ham
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 29, 2010 17:59:29 GMT 1
Et lille smil listede sig over Ash læber i takt med at det sårbarheden forsvandt fra hans øjne, bare ved at han hørte hun ville tage med ham hjem igen, hvilket man nærmest kunne se på ham at det gjorde ham glad. Så da hun kom tættere på ham kunne han ikke lade være med at ligge armene om hende i kysset bare for at vise hvor glad han blev, men det betød så nu at han måtte arbejde mindre hvis hun skulle til at rejse noget mere rundt, men igen så kunne han vel samle urter på deres rejser.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 29, 2010 18:26:02 GMT 1
Lige så snart, som der listede sig et smil indover Ashs læber så gjorde det også Mimi mere glad på grund af hun havde lige indset at hun slet ikke brød sig omkring at se Ash ked af det eller såret på den måde, som han lige havde udståelde. Men da hun mærkede hans læber imod hendes og hans arme om hende så kunne hun mærke en underlig glæde indeni hende selv hvilke var en, som hun ikke engang at forsøge lige der at regne ud hvorfor den var der på grund af hun ville glæde sig over at hun ikke længere havde udsigter til at miste Ash. Mimi kunne næsten ikke få sig selv til at bryde kysset igen og det var derfor der lidt tid før at hun gjorde det. Men hun kom pludselig i tanke omkring at hun havde lovet Prins Gabriel at hun ikke ville rejse uden at sige farvel til ham og det var et løfte, som hun havde i sinde at holde selvom hun ikke vidste hvorvidt Ash blev glad for det og dog, så håbede hun bare at han ville forstå det med at holde et løfte. Da kysset blev brudt så havde hun en del svært ved at fjerne smile fra hendes læber mens hun så ind i Ashs øjne, som altid var nogle, som hun følte at hun kunne forsvinde ind i "Men Ash før at vi tager helt hjem så har jeg givet et løft omkring at jeg ikke vil rejse uden at sige farvel til ham..." startede hun med at sige stille og lige hvordan hun skulle få forklare det ordenligt med at hun havde haft brugt en del timer med at læse op for Prins Gabriel mens hans tante eller barnepige var der. "Jeg har givet det løfte til Prins Gabriel og lige så snart, som det er blevet holdt kan vi komme hjem til dig" lagde hun stille til på grund af hun havde kommet frem til at det nok var en god idé at fortælle hvem det var hun havde givet et løfte til og hvorfor hun ikke rigtig kunne tillagde sig at bryde det selvom hun ikke ville gøre det hvis hun kunne.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 29, 2010 18:48:56 GMT 1
Det med mimi ikke rigtigt kunne få sig til at bryde kysset kunne Ash godt mærke men han kunne heller ikke få sig selv til at gøre det som han bare blidt trykkede hende indtil sig, da han ikke havde lyst til at give slip på hende igen, hvilket kunne undre ham en smule men igen han havde også tit undret sig over hvorfor han havde ledt efter hende for det havde han ikke ligefrem gjort for nogen førhen eller jo men hun havde så også knust hans hjerte og det havde taget over et år for ham at komme helt oven på igen, selvom han ikke havde virket sådan overfor folk. Da kysset endelig blev brudt smilte han selv glad til hende for han kunne ikke lade være, men det første hun sagde kunne man godt se han ikke brød sig om for hvem var denne han? men det hun sagde efter gjorde så bare smilet kom tilbage på hans læber for når det bare var den dreng så gjorde det ham ikke noget. "Så må vi det smukke" sagde han roligt og strøg hende kort over kinden med den ene hånd "det er også længe siden jeg har set den dreng". Ash havde været der til drengens fødsels over omkring 3 år siden, men havde da ind i mellem været der for at tjekke op på ham, med dronningens ordre selvfølgelig.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 29, 2010 19:09:39 GMT 1
Lige at Ash godt kunne mærke på hende at hun ikke kunne få sig selv til at bryde kysset var ikke lige noget, som Mimi tænke over og dog, så kunne hun fornemme på ham at han heller ikke havde lyst til det med den måde, som han blidt trykkede hende indtil ham. Dog, så havde hun ingen idé omkring at hun havde haft knust hans hjerte før og havde hun vidste det så ville hun nok aldrig tilgive sig selv helt for det. Men lige hvorfor Ash kunne påvirke hende på den måde, som han gjorde var noget, som hun ikke havde regne ud og dog, så bunde det nok mest i at hun ikke selv vil indset hvad der egentligt var grunden til det. Men lige at Ash ikke blev særlig glad for at hører ordet ham kunne Mimi godt se på ham og det var også noget af grunden til at hun havde lagt det til med hvem ham var. Dog, så da Ash tog det så pænt, som han gjorde efter at det var kommet frem med at det var Prins Gabriel, som Mimi havde givet et løfte så lettede Mimi helt og det havde nok mest med at gøre at hun ikke havde lyst til at skændes med ham igen "Jamen jeg skal lige hurtigt samlede tingene sammen henne på bordet" smilede hun stille selvom hendes krop dog, ikke lystere på grund af hun blev stående tæt ved Ash mens hun nød de strøg, som han gav hendes ene kind.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Nov 29, 2010 19:17:29 GMT 1
Ash smilte bare og strøg hende over kinden, selv efter hun havde sagt hun skulle have samlet hendes ting sammen, men hans krop lystrede ham ikke ligefrem for han havde jo ikke lyst til at slippe hende selvom han godt vidste hun bare skulle hen til bordet. Der gik nok omkring et minut før han egentlig helt registerede at hun skulle hen til bordet så han slap hende meget stille så hun kunne gå derhen men der skulle også meget overtalelse til før det var sket, noget han stadig fandt mærkeligt men ikke ligefrem noget han udviste, men på den anden side så skete det ind i mellem at der gik længere tid før han egentlig registerede hvad folk snakkede om.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 29, 2010 19:28:06 GMT 1
Det at Ash ikke gav slip på hende med det sammen var ikke rigtig noget, som hun tænke noget over og egentligt så var det næsten ligesom at de stod i deres egen lille boble - helt upåvirkede af hvad der skete omkring dem. Men det var første da Ash lige så stille begyndte at give slip på hende at hun selv kom i tanke omkring hvad det egentligt var hun lige havde sagt at hun skulle og da hun rykkede sig ubevist letter utilfrest udad hans favn. Da hun var kommet hen til bordet så begyndte hun at lukke de forskellige bøger sammen og rulle de parpirer sammen også mens hun lagde de ting, som ikke var hendes over i en bunke for sig selv. Mens hun gjorde det så spurgte hun "Men har du ellers oplevet noget spændende det sidste lange stykke tid ?" Dog, så tænke hun ikke lige særligt meget over at hun slet ikke kunne lagde vær med at smile selvom hun egentligt havde rykken vendt imod Ash og derfor ikke lige kunne se hvad han fortog sig.
|
|