|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 22:27:57 GMT 1
jacki var i kroen for at finde nogen nye dusør men da var tomt memn kro verten var glad for at han hade dræpt alle dem som der var så han gav han nogle gratis drinks men jacki er ikke en drikker så han tog nogle vand og satte sig ved et bor for at tænker over hvad han måske skulle gører nu for ingen dusør ingen job til ham så han slapped lidt af og kigged lidt rundt hvem der var på bordene
|
|
|
Post by zascha on Nov 25, 2010 22:36:25 GMT 1
Zascha åbnede stille døren indtil kroen og standsede i døråbningen. Hun stirrede forbløffet rundt i kroen der plejede at være fyldt til randen med røvere, tyve, eller ganske almindelige mænd. Nu var der kun en enkelt, og på en måde virkede det ildevarslende. Hun trak sin sorte kappe af og afslørede den enkle, hvide kjole, lange strømper og hvide skindstøvler. Det så koldt ud, men kappen varmede mere end den så ud til. Hun gik roligt op til disken og lagde hovedet på en anelse på skrå så de lange, røde lokker faldt ned over hendes skulder "Godaften krofatter. Noget galt siden her er så tomt?" spurgte hun undrene og skævede et øjeblik over til herren der var den eneste derinde. Nyskerigt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 22:41:12 GMT 1
jacki kigged hvordan hun kom ind blev en smule rød men kigged væk og drak sin vand imens han kigged lidt på hende og da hun kom til krofatter sagde han "jo nu skal du hører den lille dreng der er en meget stor dusør jærer og alle ved nå ham kommer ved denne her tid for at finde nye dusør forsvinder folk men det er syndt for han er ellers en sød dreng han har ingen venner er meget alene "jacki hørte det ikke lige men kigged på hendes kjøle imens han fik øje på hvor hun kigged kigged han hurtig væk og blev en smule rød igen
|
|
|
Post by zascha on Nov 25, 2010 22:49:47 GMT 1
Hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham med hævede øjenbryn da hun hørte hvad krofatter sagde. "Man skulle tro han betalte dig for reklame." brummede hun lavmælt. "Well.. Jeg burde vel egenligt sige tak til ham. Nu slipper jeg for at høre på deres larm hele natten." sagde hun og et smil gled over hendes læber. Håret blev strøget om bag øret igen, så tog sin kappe over armen og gik roligt over til ham. "Godaften.. Lader til at det er dig jeg skal takke for endeligt at kunne få noget natte ro her." sagde hun venligt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 22:53:10 GMT 1
jacki kigged lidt da hun satte sig ved ham men sagde "oh.. hehe det gør ikke noget hehe selom jeg.... nej lige medet hehe "sagde han med et lille smil til hende og klødte sig lidt bag nakken men sagde "så uhm... havd laver du så her hehe"sagde han og drank lidt af sin vand
|
|
|
Post by zascha on Nov 25, 2010 22:57:33 GMT 1
"Forsæt bare - Selvom du...?" opfordrede hun ham venligt og satte sig roligt ned. Hun hængte kappen over ryggen på stolen og lænede sig en smule tilbage, afslappet. "Jeg bor her faktisk fast.. Det helt underligt når her ikke er andre. " smilede hun venligt "Du var på dusørjagt kunne jeg forstå?" spurgte hun for at holde samtalen kørende, lod let fingerspidserne følge ridserne i træbordet uden at tage de lyse brune øjne fra ham. "Mit navn er foresten Zascha Colmonte." sagde hun roligt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 23:23:33 GMT 1
jacki kigged lidt og sagde " ja uhm.. hehe jeg siger at selom jeg ville ønske der var nar nogen som ville værer her så jeg kan snakke med nogen men det har jeg nu hehe" ahn smilte lidt til hende og sagde "nå bor du her hvordor bor du her?"sagde han lidt men kigged lidt igen med et smil og sagde" ja meget hehe jeg har ikke blevet sloget ned i en kamp hehe "sagde han med et smil og kigged på hende og sagde lidt "hehe jeg hedder jacki stromwing hehe "
|
|
|
Post by zascha on Nov 26, 2010 11:03:39 GMT 1
Han virkede en anelse genert, eller nervøs. Et træk hun valgte at smile lidt af inden i sig selv. "Så må du vel bare lade være med at jage folk væk.. Det ikke hos alle at dusøren faktisk er berettiget." sagde hun og bed sig let i læben. Hun kendte et par stykker der havde en fed dusør på sig, men som faktisk var ganske flinke. Så nikkede hun let og smilede til ham "Fordi jeg arbejder ikke så langt herfra, og ikke har råd til at have mit eget. Det her er et billigt alternativ." sagde hun og trak på skulderne. Grænsen havde ikke så frygteligt mange alternativer. Hun lagde hovedet på skrå og betragtede ham vurderende, overvejede hvad race han kunne være.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 26, 2010 14:57:21 GMT 1
jacki kigged lidt på hende da hun snakked til ham men sagde"hehe jeg tag ikke en dusør vis de er filnke hehe "sagde han med et lille smil og lidt efter han drak lidt af sin vand og sagde "det er da godt at have et sted at værer hehe"sagde han lidt men blev en smule mere rød da hun kigged sådan på ham og kunne ikke lade værer med at spøger "uhm hehe noget glat?"sagde han med et veldgit smil til hende men en smule rød
|
|
|
Post by zascha on Nov 27, 2010 23:17:38 GMT 1
Hun hævede let det ene øjenbryn. "Noget galt? Næh.." sagde hun undrene. Det var af ren høflighed hun betragtede ham ufravendt. Hun hadede når folk kiggede alle andre steder hen når man sad og snakkede selv. "Eller.. Måske. Spekulere bare på hvad race du er?" sagde hun og lagde hovedet en anelse på skrå med et venligt smil på læben.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 23:22:58 GMT 1
jacki kigged lidt på hende med et lille smil men sagde "n-nå hehe jeg er en dræper half meneske half vampyr "sagde han med et lille smil på og kigged på hende lidt men sagde "så uhm hvad er du så hehe"sagde han og kigged en smule på hende men drak lidt af sin vand så der er ikke mere tilbage og kigged på hende igen med et smil på
|
|
|
Post by zascha on Nov 27, 2010 23:38:44 GMT 1
"Hm. Jeg har aldrig brudt mig om det navn - Dræbere.. For mig er det bare hybrider." sagde hun med let rynkede øjenbryn. Hun trak på skulderne "Hvad tror du jeg er?" spurgte hun med et let smil. Det rigtige svar overaskede for det meste folk, da der ikke var noget der afslørede hende undtagen når hun var vred.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 23:47:44 GMT 1
jacki kigged på hende og sagde "ja jeg kan hele ikke lige det navn hehe tak "sagde han lidt men kigged lidt efter da hun sagde hvad hun måske kunne være "hmm du ser ud som om en meneske men der er noget ved dig som ikke er hmm det er lidt svært "sagde han imens han kigged lidt på hende og prøvet at finde ud af hvad hun kunne være men tænker lidt og sagde "uhm er det ok vis du viser dine tænder for så jeg måske kan se om du er vampyr?"sagde han sødt og smiler til hende
|
|