|
Post by jacki stromwing on Nov 28, 2010 21:34:32 GMT 1
jacki var i den mørke by efter en stor dusør på 100,000 guld og var mega glad over det for han har aldri set en med så stor en dusør før imens han sang en sang imens han gik glad mød og måske ville finde sin offer og var lidt lige glad over hvad eller hvem der var rundt om ham han tænker over den kamp de måske ville få eller den dusør han ville få efter kampen for jacki er altid glad for at kæmpe mød en stærk mødstander
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 21:44:49 GMT 1
Damian kom stille ned gennem gaderne, stærkt efterfugt af eliten, eliten var den lille deling af soldater der var vampyrer og skulle beskytte ham, de var toptrænet til det sidste og kunne deres kram, Damian gik i sin sote rustning og med sit sværd ved sin side, hans hvide hår blafrede i vinden og de røde skinnende øjne hvilede på folk når de kom forbi, den sorte kappe bagpå med Darklia's segl var også tydelig, og han så bare rundt da han kunne dufte en anden slags vampyr end ham selv, en der ikke var ren, og han kiggede bare rundt idet at han fik øje på den unge fyr, han havde aldrig set ham før, men Jacki var jo heller ikke så gammel som Damian. Folk der kom ind foran Damian blev skubbet væk ved ordene at de skulle ikke stå i vejen for hærføren, og Damian mente ikke selv de stod i vejen, men det mente hans mænd og derfor gad han ikke til at skælde dem ud, han kunne også se respekten i folks øjne når de kom forbi ham, Men Damian så bare på Jacki og fik et skævt smil på læben da han så hvor glad og munter han så ud og gik lige hen imod ham.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 28, 2010 22:17:27 GMT 1
jacki var inu glad men så den stor mænd der kom mød ham men han var lidt ligeglad med hvem eller hvad de var for han gik vider lige mød dem uden at tænke på hvad der ville ske mød ham men han kom tæt mød ham men sagde med et smil "jammen hej hehe må jeg spøger dig "han kigged på damian og sagde "hvem er du siden du har så mange mænd ved dig?"sagde han med et smil på og kigged lidt på de ander mænd som var med ham
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 22:22:32 GMT 1
Han løftede kort et øjenbryn "Damian.. Hærføre i Darklia.. Og derfor har jeg mine livvagter med mig" kom det stille fra ham mens han så underligt på den unge fyr, hans mænd så ud til at ville fjerne Jacki men Damian løftede bare hånden som i at det var okay han var der, men så bare lidt på ham "Og så viser man respekt for sin hærføre unge mand.. og lad mig stille et spørgsmål.. det smil på din løbe.. hvorfor er du så glad?" spurgte han og løftede sit ene øjenbryn igen, hans mænd stillede sig bare ret mens Damian snakkede, de fulgte hver en ordre og ville følge ham til døden hvis det skulle være.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 28, 2010 22:27:46 GMT 1
jacki kigged lidt på ham og sagde "uhm hehe undskyld mig men hvordan "sagde han men da han spøger som hvorfor han var så glad så sagde han "nå for jeg skal have en dusør på 100,000 i guld hehe og jeg elsker en god kamp jeg trænder vær dag men sover også noget men hehe jeg giver ikke op sådan og nå jeg få denne her dusør skal jeg spise som en konge hehe "sagde han med et smil og man kunne se hvor glad han er for mad og at kæmpe
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 22:44:25 GMT 1
Han fik et smil der viste hans ellers så skarpe tænder "Hvem er den du skal fange? for det var da en ellers høj dusør.. de fleste dusørere er kun på 100 til 500 guld stykker" sagde han med samme smil, han så lidt rundt før han lod øjnene hvile på Jacki igen stod lidt som om han tænkte "Så du træner hva.. Hmm.. gætter mig til at du er god så?" spurgte han og var jo ikke en ond mand der bare ville nedgøre folk fra den dag han mødte dem, han ville støtte folk og hjælpe dem til at måske blive noget større "Man kan altid blive bedre.. Ligesom mig.. jeg blev heller ikke hærføre uden en grund" sagde han og smilte venligt dog stolt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 28, 2010 22:52:32 GMT 1
jacki smilet til ham lidt men sagde "hehe jeg har jo hørt at i hæren træner i hardt ikke også "sagde han med et lille sjov smil på men kigged på en af hans mænd lidt og kunne med det samme mærke at han var en vampyr men stoler ikke lige helt på det men sagde "hey må jeg måske prøver at kæmpe mød en af dine mænd det kunne være lidt sjov"sagde han med et smil på uden frygt eller noget kigged han på ham med et sjov smil på og ville se om hans træning virklig gav gavn til hans mænd
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 22:59:09 GMT 1
Han så tilbage imod den mand han kiggede på "Den mand du kigger på har nedlagt 15 varulve på en og samme nat.. er du sikker på at du vil kæmpe imod ham?" spurgte han og lod sine øjne hvile på en af de nye der næsten lige var kommet ind i gruppen, han trak ham bare frem "Se om du kan nedlægge den nye her.. jeg har ikke haft æren af at se ham kæmpe endnu.. men han skulle være go" sagde han og smilede, han rykkede sig bare tilbage sammen med resten af hans mænd og smilede.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 28, 2010 23:07:55 GMT 1
jacki kigged lidt og sagde "aww jeg var lige ved at være glad for at kæmpe mød ham han lyder sygt men ok kom and"sagde han og hade sin ben lidt forand og kroppen tilbage og sine hender lidt framad og var klar til alt for jacki hade ingen at forsva sig med at udstur på sig men han smiler kun til ham og sagde "kom nu lille mand lad mig se dig gøre noget"sagde han og grinte lidt igen
|
|
|
Post by damian on Nov 28, 2010 23:20:40 GMT 1
Soldaten kiggede lidt på Damian før han kastede sit sværd hen til ham og knækkede nakken og de røde øjne kunne også tydeligt ses på ham da han også var fuldblods vampyr, og meget stærk hvilket også viste sig da han hoppede hen for at sparke Jacki med et spark der ville ha sendt et voksent menneske i drømmeland, Damian stod bare og studerede dem mens han havde det skæve smil på læben og holdte godt øje med Jacki's bevægelser og hvordan han kæmpede, for måske kunne han komme ind i hæren hvis han var god nok.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 29, 2010 9:45:38 GMT 1
jacki tog benet da den kom mød han og lufted den så hans fødder var luften og jacki sparket ham bag hans ryg så han flyver tilbage til ham og jacki kigged lidt og sagde "jeg er mester i kung fu kunsten ingen ville få mig ned med nakken uden at få nogle slag tilbage "sagde han med et smil men jacki kigged lidt på ham i hans røde øjne og smilte let og sagde "du er vampyr ikke også"sagde han men kun få at være sikker
|
|
|
Post by damian on Nov 29, 2010 13:47:29 GMT 1
Damian greb sin soldat og grinede svagt "Og hvis nu der stod en mand med enten bue og pil eller en armbryst?.. kun en meget hurtig person kan over vinde det.. en fuldblods vampyr for eksempel" sagd ehan og studerede Jacki og hvordan han ville reagere på de ord han sagde, og han fik bare et smil på læben da han gav soldaten sit sværd tilbage "Du er heldig at du ikke vil slå mig ihjel.. så havde enten mine mænd nakket dig iden du havde bemærket det.. eller også" kom det fra og han stod nu bag ham da han havde brugt sine vampyr evner og smilede svagt igen "Havde jeg" sagde han lavt og gik frem, og da Jacki nu kun var en dræber var han jo ikke lige så stærk som en fuldblods.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 29, 2010 16:56:59 GMT 1
jacki smiler lidt til ham og sagde "har øved mig til at gripe eller smader pile"men da han sagde at han var fuld blods kigged jacki lidt men med et lille smil kom der men kigged lidt da han forsvandt men hørte ham lidt og hopped væk fra ham og tænker at hvordan han kan slå en fuldblods vampyr han har aldri i sit liv kæmped mød en men stod lidt og gør sig kampklar men kigged på ham og alt hvad han gør
|
|
|
Post by damian on Nov 29, 2010 17:38:02 GMT 1
Han løftede et øjenbryn "Jeg har ikke lyst til at kæmpe idag.. Men du kan melde dig selv til hæren hvornår du har lyst.. vi kan altid bruge en ung frisk fyr som dig der" sagde han og smilede kort til ham før han rettede sig op, han så jo stolt ud i den rustning og hans mænd rettede sig hurtigt ind i geled mens han bare fik et smil på læben "Hvem er dit mål?.. altså hvem skal du fange?" spurgte han og ventede lidt på hans svar da han ikke selv havde hørt om så høj en dusør på nogen.. ikke engang på Daisuke der havde flere tusind mennesker på sin samvittighed.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 29, 2010 18:04:34 GMT 1
jacki kigged på ham og sagde "hmm det ville jeg måske men jeg skal fange en som er meget skyld i mange mærkelig mord her i stedet han hedder big Z han har en dusør på 700 i guld for hans mærlige drap rundt og han er ude efter magt hele tiden så han dræper folk og tjæler dem med en mæklig crystal "sagde han med et smil på og grinte lidt og sagde "men vis jeg få den dusør bliver jeg mega rig haha"sagde han og grinte lidt
|
|