|
Post by crystal on Mar 9, 2010 11:50:45 GMT 1
natten var faldet på igen. et strinlys lyste crystals værelse op mens lille crys. lå gemt under sengen. hendes mor ville jo pusse ham magikeren ash på hende. efter som hun ike gik i seng i går. efter deres lille bue skydning træning. et lille gab røg hen over hendes læber. mens hun lå der under sengen og gemte sig for ash. hun ville ike se eller møde ham. især ike når han skulle få hende til at sove det gad hun ike. hun elskede alt for meget at lege ude om natten. og sove længe om dagen. selom hun altid blev vækket af tjenerene der ville ha hende ud af sengen. hun løftede lidt op i dynen som lå og gemte det der var under sengen. og kiggede rundt i rummet. før hun overhovede turde kravle ud fra sit skjul. og kiggede nysgerrigt rundt. og hoppede så i sti trænings tøj. et par lårkorte shorts og en mega løs trøje"nuh skal jeg ud og lege"sagde hun muntert til sig selv og tog sin taske på ryggen. og gik hen til vinduet og kiggede ud på byen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 9, 2010 12:08:35 GMT 1
Ash havde fået ordre fra zill af at få hendes datter til at sove, det havde kommet lidt som en overraskelse at hun havde en datter udover sønnen så det glæde han sig til at se.Han gik roligt op af trappen til tårnværelset hvor han var blevet sendt hen af vagterne. Han gik med rolige skridt op indtil han nåede til døren hvor han kort sukkede inden han bankede på døren. Han bar et par sorte bukser sammen med en sort skjorte hvor den øverst knap var knappet op. Han havde gjort lidt ud af sig selv for han skulle jo op på slottet, så han havde også sin skuldertaske med der hang over den ene skulder med alle hans eliksire i til en hver lejlighed sammen med gifte.
|
|
|
Post by crystal on Mar 9, 2010 12:11:51 GMT 1
crys gav et lille hvin fra sig. efter som hun ike havde ventet nongle ville banke på. *det ham* tænkte hun med det samme. og skuppede med det samme sin store kiste hen til døren så han ike kunne komme ind"smut"sagde hun advarende og forvandlede sig om og rendte ind under sengen. han var jo magiker så han kunne sikkert let komme ind. selom hendes kiste med tøj stod i vejen for døren. hun ville virkelig ike sove. slet ike i nat. hun var for hyper. og ville ud og se slottet og verden igen igen. og hun havde slet slet ikke tænkt sig at en dum magiker skulle få hende til att sove uden bare en lille smule modstand.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 9, 2010 12:18:51 GMT 1
Ash stod lidt og lyttede men da tøsen ikke ville åbne måtte han prøve med noget andet "Jeg er kommet med noget natmad til dem deres højhed. Deres moder ville have de spiste lidt hvis de ikke kunne sove" sagde han roligt og det lød som sandheden for der var jo ikke så meget løgn i det for natmaden var hans eliksir og den skulle hun jo drikke det på ordre fra hendes moder og det var en ordre ash altid fulgte om han så kom til skade eller fik flere fjender.
|
|
|
Post by crystal on Mar 9, 2010 12:21:56 GMT 1
crys kravlede ud fra sit skjul. og forvandlede sig hurtigt om igen."jeg er ike sulten så gå din vej"sagde hun. hun var enlig blevet lidt sulten. men hun ville ike tage nongle changser overhovet. når det var en vild frammede stemme. en ting havde hun da lært. aldrig lukke op for en frammede som hun ike kendte. men bare for en sikkerheds skyld. smuttede hun hen til kisten og skuppede den væk. og tog så en stol og stilte ved døren. og åbnede døren lidt på klem for at kigge på den frammede. igen kom hendes nysgerrighed for langt fram i forholdt til hendes sunde fornuft.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 9, 2010 12:32:18 GMT 1
Ash var hurtig da han så hun åbnede døren lidt lagde han hånden på den og skubbede den op for han var jo stærk når han trænede så meget for det var vigtigt. Han havde for en sikkerhedsskyld en fod mellem døren og karmen så hun ikke kunne lukke den igen. For han ville ikke tage nogle chancer når en ordre skulle udføres, så skulle den det uanset hvem det gik udover.
|
|
|
Post by crystal on Mar 9, 2010 12:35:07 GMT 1
en lille hvæsende lyd kom fra crys i det hun forvandlede sig om til en kat og fik døren mere op og spænede ud mellem hans ben. for at slippe væk fra ham. hun vil ike sove. og hun nægtede bare at drikke det han ville give hende. hun var jo faktis kendt for at være en lille udbryder konge. selom hun altid plejede at blive fanget. hun havde os på fornemmeren han ville nå at få fat i hendes lille pjusket hale. så skulle han nok få en klo eller to i hånden eller i hovet. hun ville simpelthent ike tabe til en mand igen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 9, 2010 16:09:23 GMT 1
Ash sukkede over tøsen forsøgt at stikke af, han trak sin stav og sendte et par lammer imod hende for han gad virkelig ikke indlede den store jagt på tøsen for hun skulle sikkert nok komme tilbage på et tidspunkt eller så ville han give drikken til zill så hun kunne give datteren den. "Kom så her deres højhed lad være med at stritte imod" sagde han lettere irriteret som han greb katten først i halen inden han hurtigt greb hende i nakken for at undgå hendes klør for han gad heller ikke til at skulle hele sig selv selvom han lidt hurtigt kunne gøre det når han jo var healer.
|
|
|
Post by crystal on Mar 9, 2010 20:01:24 GMT 1
en lille kort hvæsen kom fra hende da han greb hende i nakkeskindet. og forvandlede sig hurtigt om og vrissede sig ud af hans greb"avav vær dog sød ved dyrende"sagde hun lidt hårdere end hun ville og gned sig i nakken. mens hun bare gik hen og satte sig på sin seng. og sendte ham et dræbende blik"du kan vente dig til jeg ser dig når jeg har min dolk på mig"advarede hun ham med det samme. og krøb under dynden og forvandlede sig til en kat igen og lagde sig fladt ned. så man kun ville kunne se en lille bule der hvor hun lå.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 9, 2010 21:27:20 GMT 1
Han lukkede døren efter dem for at hun ikke skulle stikke af igen satte han en stol foran den så den låste døren. "Hør her vi kan gøre det på den lette måde eller den svære og jeg fortrækker ærligtalt den nemmeste for jeg har andre stedet at være og ting at samle" sagde han roligt mens han bare så hen på sengen. Det var typisk folk skulle gøre sådan forsvar når han bare adlød ordre, sidst han havde været her for forrige kan var han blevet bidt af det irritere menneske til Anno, noget han ikke glemte så nemt for hun havde jo bidt ham så han havde brug for at få noget.
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 11:35:43 GMT 1
crys forvandlede sig om igen. og lod sit hovede dukke fram fra dynen"indu bedre ide. du går lige nu. sammen med dine ting. og kommer aldrig tilbage. elller. få dig en ike alt for sjov fjænde"sagde hun lidt advarende. hun ville ike ha den eliksir. om hun så skulle slås med ham for at slippe for det."jeg fortrækker at du går lige nu. sammen med dine ting. og lader mig gøre det jeg vil."sagde hun så sukker sødt. og sendte ham et lidt advarende blik og gemte sig så under dynen igen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 12:30:10 GMT 1
"Ved de hvad jeg har en bedre ide. Jeg fortæller dem om nogle sjove eliksire de kan bruge til at lave numre på folk men inden de får dem udleveret så drikker de den eliksir jeg lovede at de fik så de kan sove og når de er faldet i søvn vil jeg efterlade eliksirene på deres natbord" sagde han roligt for at se om det ikke kunne lokke hende bare en smule til at drikke den eliksir for han gik ikke før hun havde drukket den, specielt ikke når det var hans ordre at få hende til at sove bare en enkelt nat resten af tiden kunne han være ret ligeglad med hvad hun lavede.
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 12:56:44 GMT 1
"det er lidt loggende men jeg kan bare finde en bog med eliksire såh nej tak"sagde crys. og var nødtil at holde på sig selv for ike at gå med på aftalen. *nu skal jeg til at lære at lave eliksire*tænkte hun lidt dramatisk og så så på ham"jeg kan stadig bedre lide min ide. så ud"sagde hun lidt hårdere end hun ville lyde. og lå allerede klar på spring hvis han ville gribe fast i hende og tvinge den i hende."de kunne jo også bare lyve for min mor. og sige du har givet mig den dims der. og så bare gå din vej nu. så alle er glade. ellers skal jeg nok sætte tænderne i dig"sagde hun så.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 13:30:39 GMT 1
"Problemet er så for dem at de eliksire jeg har er til drilleri og derfor finder de dem ikke i nogen bog eftersom jeg selv har opfundet dem da jeg var yngre" sagde han roligt og stod forsat henne ved døren for at hun ikke skulle komme ud eftersom han adlød nærmest alle ordre ret blindt fordi han var fasineret af zill selvom han aldrig havde lagt i med hende. "Jeg lyver aldrig for deres mor og jeg adlyder ordre eftersom jeg mener hun er en god dronning og fortjener loyale undersåtter" sagde han bare roligt med armene over kors mens han betragtede hende
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 13:34:42 GMT 1
crys kravlede fram fra dynen og kom på bene og lagde armende over kors. hun havde stadig en masse blå mærker på arme og ben."jah hun er skam en god dronning. og en streng mor. men du kan godt glemme at få det der stas i mig. det nægter jeg fuldt ud om jeg så skal gribe til våben overfor dig"sagde hun med det samme. og lidt snerrende. der gik sikkert allerede rygter om at zills datter ingengang kunne ramme en skydeskive bag et træ. uden at snyde lidt."jeg vil råde dig til at gå lige nu. inden du kommer ud på dybt vand hos mig. jeg er ike min mor. men derimod har jeg ike noget imod at ødelægge et par ting mens du sover"sagde hun så en smule drillen.
|
|