|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 13:47:43 GMT 1
"Deres moder er åbenbart ikke streng nok når hendes egen datter ikke vil gøre som hun siger, det er et tydeligt svigt fra datterens side at hun ikke stoler eller elsker hendes mor højt nok til at gå med til at få en eliksir bare en enkelt gang" sagde han roligt og betragtede hende roligt mens han overvejede om han skulle lamme hende bare for at få hende til at drikke eliksiren for hun havde jo just ikke den store chance imod ham da han havde trænet med krigerne og fået en god fysisk styrke derfra men senere havde besluttet sig for at være healer selvom han stadig holdt kroppen ved lige. "Desuden ville det være dumt at gøre noget imod mig eftersom jeg bare nægter at hele deres moders sår når hun har været til træning og nægter at hjælpe fangerne. Det skal sikkert nok gøre hende meget vred på dem frøken fordi jeg er den eneste healer der overhovedet vil nærme mig stedet for at behandle folk og hun har det med at lytte til mig når jeg siger noget" sagde han forsat roligt for han ville ikke tabe til tøsen når han havde meget større indflydelse end hun havde.
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 13:57:58 GMT 1
crys vente hovet væk fra ham og tav i et stykke tid og så så på ham."nok kender min moder dig. men det gør jeg ike hr. i mine øjne er du en vild frammede. og jeg tar ike imod noget fra en frammede. som jeg ike ved hvad er. og jeg elsker min mor nok til jeg ville drikke en eliksir. men ike fra en vild frammede. som jeg ike aner hva putter i"sagde hun så ganske roligt. og så lidt hårdt på ham. hun var meget forsigtigt når det kom til den sag. hun ville aldrig tage imod noget fra en frammede ligemeget hvad. "og ja min mor ville sikkert straffe mig hvis jeg jagede hendes eneste heler væk. men jeg er sårn set ligeglad. for jeg tar ike imod noget fra en frammede"sagde hun så lidt hårdt. nok var zill en frammede da hun mødte hende på market. men et sted inden i hende var hun 100 sikker på zill. var hendes mor. og det viste sig jo hun havde riktigt."dine ord vil faktis være forgævest på mig. hvis du vil ha mig til at drikke den dumme eliksir må du lamme mig"sagde hun så ligeud.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 14:21:13 GMT 1
"Vi kan også gøre noget bedre. Vi kan vække deres moder nu for der er rygter om at hun er gået i seng. Så kan vi vække hende og sige de ikke vil drikke eliksiren fordi hun skal give dem den eftersom hun stoler på mig og ved jeg ikke er dum nok til at give den forkerte eliksir" sagde han roligt for hvis de vækkede zill når hun var gået i seng så skulle man regne med at hun flippede ret meget og lod sin vrede hagle ned over den der var grunden til at hun skulle vækkes når hun endelig sov.
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 14:24:10 GMT 1
crys tøvede vildt. og kendte godt rygterne om hendes mor ville hænge ham eller hende der vækkede hende og så bare på ham"fint nok så giv mig da den skide eliksir"sukkede hun irrateret og rekte hånden fram imod ham. selom hun ike havde planer om at drikke den mens han var der.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 15:20:30 GMT 1
"De skal drikke den mens jeg ser på det" sagde han roligt og så på hende med alvorlige øjne. I hans hovede kunne den tøs virkelig godt trænge til en ordentligt opdragelse så han var helt glad for at han ikke havde nogle børn, selvom hans patienter var til tider ret barnlige når de ikke ville lytte til ham. Han tog en flaske nede fra hans taske, stadig mens han stadig lov øjnene hvile på hende med det alvorlige blik som han rakte hende flasken, dog kun en flaske der indeholdt vand med en lettere døsig eliksir, men ikke nok til at hun ville sove for han skulle se om hun trodsede ham.
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 15:25:06 GMT 1
crys skar en grimasse. og tog så den lille flaske han gav hende. og gloede ondt på den som om den skulle springe i luften. hun havde overgivet sig. så hun ville ike trodse ham. og åbnede så den lille flaske og kiggede ned til indholdet"badr"mumlede hun for sig selv og holdte sig så for næsen"1...2...3"mumlede hun til sig selv før hun satte flasken for munden og hældte væsken i sig og slugte det i en mundfuld og skar en grimasse. og kastede så flasken til ham"happy nu?"spurgte hun lidt surt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 17:50:27 GMT 1
Han trådte roligt til siden da hun smed flasken efter ham "Jeg venter på at min døsigheds eliksir virker for så kan jeg give dig den rigtige når du ikke kan stritte imod når du får den rigtige eller prøver på noget for det vil du være for svag til" sagde han roligt mens han stod og ventede på at virkningen skulle begynde for han ville ikke have hun bed eller noget og han var jo ret god til at snyde en del, men han fik arbejdet gjort til sidst.
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 17:52:57 GMT 1
crys fnøs kort og satte sig bare ned på gulvet og gabte kort"jeg kan da godt selv drikke den. jeg har jo givet op. jeg ved hvornår jeg har tabt"sagde hun temmelig hårdt og vente hovet væk fra ham. og kravlede så bare op i sin seng for en sikkerheds skyld og trak dynen op over hovet for at slippe for at se på ham"jeg hader dig. du er værre end min plejefar"mumlede hun godt surt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 18:11:39 GMT 1
Han gik roligt hen til hende og fandt den rigtige eliksir frem "Det er jeg sikkert men jeg adlyder ordre" sagde han roligt inden han trak dynen væk fra hendes ansigt og med en fast hånd om hendes nakke og førte eliksiren til hendes læber inden han lod hende drikke den rigtige. "Heldig for dem går der noget tid inden den virker. så jeg efterlader en sjov lille eliksir til dem som de kan lege med på nogle tjenere" sagde han roligt. Efter hun havde drukket satte han proppen på eliksiren igen og lagde den ned i tasken inden han fandt en grøn eliksir flaske frem som han stilte på hendes natbord.
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 18:14:03 GMT 1
"duuu er virkelig modbydelig. du kan vente dig"mumlede hun godt surt og kastede sin pude på ham før hun trak dynen over hovet. og gjorde sit bedste for at holde sine øjne åbne. hun ville bare ike sove. slet ike nuh. han kunne bare vente sig til hun stødte på ham. alene.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 18:49:02 GMT 1
"Det siger mange" sagde han bare roligt. Eliksiren han havde stillet på hendes bord virkede som afføringsmiddel så personen der drak den ville ikke kunne holde sig mere end et minut inden alt blev nødt til at strømme ud af personen. Ash stod bare roligt og betragtede hende for han skulle være sikker på at hun faldt i søvn så hun i det mindste kunne sove i nat og han slap for at komme herop en anden gang.
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 18:51:39 GMT 1
et lille kort gab kom fra crys. og lod sig glide ned på gulvet og ormede sig ind under sengen"mig ike sove"mumlede hun godt tradt nu. hun ville ike sove og gjorde alt for at holde sine øjne vogne. og ormede sig lidt rundt i håb om det hjalp. mens hun havde glemt alt om ham. og ormede bare forbi hans føder nu og vidre rundt om ham og ind under sengen igen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 19:26:58 GMT 1
Ash stod og betragtede hende for der var ikke meget han kunne gøre mere end bare at vente til hun faldt om af træthed så han kunne smide hende op i seng igen for man lå da ikke godt på gulvet.
|
|
|
Post by crystal on Mar 10, 2010 19:28:58 GMT 1
et lille gab lød fra crys i det hun faldt i søvn under sengen godt inde på mitten så han skulle ligge sig ned på maven og trække hende ud.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 19:39:36 GMT 1
Ash sukkede lidt af hende inden han lagde sig ned på maven og trak hende ud for at løfte hende i favnen og ligge hende på sengen med dynen over sig. "Godnat Prinsesse" sagde han roligt inden han tog sin taske og forlod rummet.
//out
|
|