|
Post by Ash Demonheart on Mar 9, 2010 11:55:49 GMT 1
Det var en lun eftermiddag, en af de rigtig dovne dage hvor man ikke rigtigt gad noget som helst. Lige præcis havde Ash den følelse for han gad virkelig ikke lave noget som helst, men alligevel havde han bevæget sig end til kroen bare for at slippe for at tilse flere patienter i dag og så var det længe siden han havde været nede på kroen, snart over et år siden for sidst havde han løbet ind i den smukke Lumbi men siden havde han været på hospitalet eller haft travlt med at tilse zills fanger. Dog havde han tilladt sig en fridag i dag for vejret var så varmt og han trængte til noget forandring for ellers blev han sindsyg. Han gik ind i kroen og stod lidt og spejdede udover dens gæster som var en stor blanding af folk. Denne ret lune dag havde han bar overkrop fordi han havde det for varmt. Han bar også et par brune skindbukser sammen med sandaler for det var virkelig for varmt til at have alt for meget tøj på.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Mar 9, 2010 12:47:06 GMT 1
Lumbi havde haft travlt på det sidste, der var sket så meget oppe på slottet og så var Cec bleven dræbt af en af hendes art, det havde ikke lige frem været noget der var faldet i god jord over det hele, men igen, så længe Zill var lige glad med om Lumbi var Lycan, for ellers kunne det bestemt have kommet til at være slemt for hende. Lige nu havde hun dog lige lidt tid som hun skulle finde ud af at bruge på en eller anden måde, hun havde været henne ved hospitalet for at se om Ash havde været der, for selvom hun nok ikke ville indrømme det helt, ja så holde hun af ham et eller andet sted. Men han havde ikke været der, hvilket bare gjorde at hun havde besluttet at gå ned til kroen, det kunne jo være han var gået der ned, hvilket hun for alt i verden håbede, hun kunne godt lige bruge tid sammen med ham det var helt sikkert. Da hun åbnede døren ind til kroen kunne hun ikke lade være med at smile, han stod mere eller mindre midt i det hele. Hun gik roligt hen til ham, så stille så han ikke ville kunne høre hende og lagde sine hænder for hans øjne og bed ham drillende i hans ene øre flip. ”Gæt hvem” hviskede hun stille men en smule drillende i hans øre
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 9, 2010 16:05:24 GMT 1
Ash stod stille og roligt mens han så sig omkring og overvejede om han skulle have noget at spise med, men kom ligesom frem til at det behøvede han ikke. Hans blik blev dog sort da nogle hænder kom foran hans øjne, han skulle lige til at slå bagud med albuen men da han hørte stemmen gjorde han intet udover at smile en del charmende. "se den stemme kan jeg godt genkende, det er jo min vilde pige" sagde han roligt efter noget tid hvor han hurtigt havde gået listen igennem i hans hoved men han havde hurtigt fundet frem til Lumbi for han kunne jo godt lide hende. Det at hun var Lycan gjorde han ikke noget for han vidste det egentlig ikke, han havde jo ikke fået det fortalt eller set hendes ulve skikkelse om han ville angive hende vidste han så ikke men det regnede han ikke med for zill ville vel have fanget hende og dræbt Lumbi hvis hun ville.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Mar 9, 2010 19:00:17 GMT 1
Lumbi kunne ikke lade være med at smile og bed ham endnu en gang i øreflippen og kunne ikke lade være med at grine, hun lod sine hænder føre roligt ned over hans hals og ned på hans brystkasse. ”Siden hvornår blev jeg din pige” spurgte hun roligt og stod bare stadig omme bag ham og kyssede ham blidt på halsen i små pirrende kys, for hun elskede virkelig at pirre ham, for at se hvor meget han kunne holde til, og så var det jo altid sjovt at stå sådan her midt i det hele, det gav bare en lille smule ekstra, hvilket også var derfor hun ikke kunne lade være med at føre sine hænder pirrende længe ned over hans mave mod hans buksekant. Lige nu var hun lige glad med om folk så op på dem, de kunne kigge så meget de ville hvis det var det de ville. Hun havde fundet Ash og det var jo det hun gerne ville så hun var bare glad./blockquote]
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 9, 2010 21:15:43 GMT 1
Han kunne ikke lade være med at grine som hun begyndte at pirre ham på den måde, for hun vidste udemærket godt han ikke kunne stå for det i længere tid eftersom hun jo var så tiltrækkende og det at hun pirrede ham. "Skulle mene du hele tiden havde været det" sagde han drillende men vendte sig dog ikke om selvom han nok snart var nødt til det for at skjule noget bestemt for folk. Han lod den ene hånd lægge sig på hendes ene lår som han begyndte at stryge bare for at drille hende lidt igen når hun virkelig var ved at være ond mod ham, det var jo derfor det var lidt af en ulempe at være en mand på et offentligt sted specielt med sådan en kvinde der virkelig bare ville have en.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Mar 9, 2010 22:17:54 GMT 1
Lumbi nød virkelig at pirre ham, for det kom jo hende til gode i den sidste ende, og så var det altid sjovt at se hvor meget han kunne holde til, selvom hun godt viste at hun var ond og at han nok ikke ville kunne holde til det i længere tid, det var der jo næsten ikke nogen fyre der kunne. ”Hvad vil det så betyde at jeg er din pige” spurgte hun roligt, for det var da dejligt nok at vide hvad det faktisk indebar at være hans pige, selvom hun nu ikke selv så sig helt sådan, de havde været sammen den gang ja, og ja hun var måske blevet lidt glad for ham, men det ville hun nok ikke helt indrømme, for der var ikke noget værre end hvis det var sådan at han ikke havde det på samme måde, det kunne jo være han kun brugte hende til at få nydelse, hvilket hun da ikke håbede, men det var jo aldrig kommet på tale at hun kun var hans, ar hun ikke havde været sammen med andre siden ham det var så bare noget andet. Hun lukkede kort sine øjne da det var sådan at han lagde sin hånd på hendes lår, det var sådan en dejlig følelser og den fik hendes hjerte til at slå lidt hurtigere hvilket han nok godt ville kunne mærke hvis han tænkte over det. Men det kunne jo betyde så mange ting. Hun begyndte at bevæge sine finger lidt rundt over hans buksekant og lige så stille op under hans bluse/skjorte, bare for at pirre ham lidt mere./blockquote]
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 9:35:45 GMT 1
Det varede ikke længe før han trådte et skridt fra hende og vendte sig om inden han lagde armene om hende med et ret charmende smil på læberne. "Det betyder du skal tilbringe resten af dagen med mig og jeg skal købe en drink til dig" sagde han roligt med hænderne på hendes hofter som han lige så roligt begyndte at massagere blidt bare for at drille hende lidt. Den lune dag gjorde hans hud mere gylden samt varmt som han stod i bar overkrop så man kunne se hans muskler, selvom han ikke spillede med dem lige nu, Men hun havde jo set ham nøgen før så derfor behøvede han egentlig ikke, selvom han godt kunne lide blikke fra andre kvinder men hans øjne hvilede hele tiden på Lumbi da han kunne se på hende efter havde vendt sig mod hende. "desuden nyder jeg dit nærværd og dit drilleri imod mig" sagde han roligt for det var jo sandt nok, han kunne godt lide hendes selskab og de små drillerier for det var forfriskende. Han kunne ikke dy sig og kyssede hende en gang blidt på kinden som et mindre hej, dog bar det ret tæt på hendes mundvige.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Mar 10, 2010 10:22:22 GMT 1
Lumbi kunne ikke lade være med at føle at hun havde vundet en lille sejr da han vendte sig om, for det betød han ikke kunne holde til det hun gjorde. ”Jamen så kan jeg vel godt være din i dag, men er du helt sikker på du skal købe en drink til mig” spurgte hun på en drillende måde og kyssede ham tæt på øret bare for at drille, for jo hun ville jo gerne tilbringe resten af dagen med ham, men det behøvede da bestemt ikke være her, hun var bare glad for at han lige nu var hendes, for at se de andre piger og kvinder i baren sidde og sukke efter ham, det kunne hun virkelig godt lide. Hun nød virkelig meget at han stod og massagerede hendes hofter det var virkelig en skøn følelse. Selvom hun stod tæt på ham kunne hun ikke lade være med at stå og lade sine fingre føre ned over hans brystkasse, det kunne hun jo aldrig når de var sammen, for den var virkelig bare dejlig, lige som om. ”Jamen jeg nyder bestemt også dit nærværd og hvis du ikke har fundet ud af det, så nyder jeg også mine små drillerier mod dig, men til gengæld også dine mod mig” sagde hun roligt med et sødt smil og drejede hovedet så deres munde ramte hinanden i et blidt kys.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 10, 2010 11:00:23 GMT 1
Ash kunne ikke lade være med at smile lidt i det blide kys for det var dejligt at føle sine læber mod hendes igen, men på den anden side kunne han også bare godt lide at have sine læber på hende. Han brød kysset efter noget tid men beholdt hans hovede nogle få centimeter fra hendes så han kunne mærke hendes ånde mod sin hud. "Ja jeg er ret sikker du skal have noget at drikke på denne varme dag, men hvor er jo lige spørgsmålet" sagde han roligt med et ret charmende smil mod hende, om han så skulle bade hende i koldt vand så skulle hun nok få noget at drikke, dog tiltrak tanken om at smide hende i vandet så hun blev helt våd for han kunne jo godt lide at se hende våd. Han lod hænderne der havde massageret hendes hofte glide om til hendes røv som han klemte lidt hårdt som han løftede hende mere op mod sig med et drillende blik, for han måtte drille og pirre hende når hun måtte det med ham. Så lidt fair skulle det også være selvom det var ret ondt gjort mod hinanden.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Mar 11, 2010 16:56:40 GMT 1
Lumbi kunne ikke lade være med at stå og nyde deres kys, og lukkede derfor sine øjne let i. Hun havde faktisk slet ikke lyst til at de skulle stoppe kysset da de gjorde det, men de kunne jo heller ikke rigtigt blive ved med at stå og kysse midt i det hele, eller jo vent det kunne de jo godt, det var slet ikke det, men det ville ikke være godt i det lange løb. Hun blev ved med at kigge ham ind i hans smukke øjne, hun kunne jo slet ikke lade være når det var sådan at han stod med hovedet så tæt på hendes eget. Hun sendte ham et af sine meget søde smil ”Så må du jo finde ud af hvor du vil have jeg skal have noget at drikke, jeg bor jo ikke så langt væk her fra husker du nok” Sagde hun roligt, for det gjorde hun jo ikke, og det var ham der kom til at bestemme hvor de skulle være. Hun kom faktisk til at tænke på at han ikke viste at hun havde et andet hus, han havde jo kun hørt om det der var her ved grænsen. Hun kom med et lille suk da det var sådan at han tog hende på røven og løftede hende op mod ham, det var jo ikke fair at drille på den måde, ok hun havde nok selv bedt om det, men stadig.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 12, 2010 11:10:49 GMT 1
Han kunne ikke lade være med at smile charmende til hende for hun var da sjov at drille og en rigtig smuk kvinde, lige som han kunne lide sådan som en kvinde skulle være og så det at hun var vild med at være sammen med ham for ellers havde hun jo bare gået væk fra ham eller uden om ham, hvis hu ikke gad ham. "Skal vi så ikke drikke noget hjemme ved dig så? " spurgte han roligt inden han lagde hans kind mod hendes og hviskede lidt forførrende i hendes øre "og så vi kan være helt alene uden nysgerrige øjne", efter hans hvisken klemte han hendes røv lidt hårdt bare så hun var med på at han gerne ville have hende alene så de kunne hygge sig også selvom de nok godt kunne gøre tingene her så var et altid lidt hyggeligere hvis de var alene, selvom det gav det lidt ekstra at gøre det i offentlighed.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Mar 14, 2010 15:17:07 GMT 1
Lumbi kunne da ikke lade være med at smile når det var sådan at han valgte at smile sådan til hende som han gjorde, for hun kunne jo godt lide hans smil om hun ville det eller ej. Da han spurgte hende om de ikke skulle drikke hjemme ved hende kyssede hun hans kind og trak sig fra ham og tog så bare hans hånd ”Jo det synes jeg vi skal gøre, for lige nu er der godt nok en del tøser her inde der gerne vil slå mig ihjel” sagde hun og kunne ikke lade være med at grine lidt over det, for det var sådan de så ud, men hun morede sig bare over det, for hun havde ham, og det kunne hun jo mærke at hun havde, for ellers ville han jo ikke være sådan overfor hende nu hvor de mødte hinanden igen, hun var da glad for at hun havde ham, for de havde det jo faktisk godt sammen når de var sammen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 18:23:48 GMT 1
Han smilede charmende da hun kyssede ham på kinden for det kunne han da ikke lade være af. "Jamen de kan da heller ikke måle sig med dig i noget som helst"[/ b] sagde han roligt og flettede deres fingre for han regnede med at hun viste vej selvom han godt kunne huske det meste af vejen. Selvom det bedste minde om hende var hende uden tøj og en seng men det var fordi han ikke havde tankerne andre steder. Han lod dog sin frie hånd nive hende i røven bare for at drille hende og for at få hende til at komme lidt hurtigere af sted selvom det var sjovt med folks misunderlige øjne men så ville han stadig gerne have for sig selv,
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Apr 2, 2010 22:59:49 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at smile da han smilede, og da slet ikke når han sagde som han gjorde, ok det var ved at være meget længe siden de havde set hinanden, men de var rimelig hurtigt faldet tilbage i det mønster de havde været i sidst de havde set hinanden, hvilket hun faktisk rigtig godt kunne lide, for så var der jo ikke noget problem med at de så hinanden når det var. Hun kunne ikke lade være med at grine lidt da han nev hende i røven, hun begyndte roligt at gå mod udgangen og tog roligt hans hånd, hun kunne faktisk godt lide at folk kiggede som de gjorde, det betød jo bare at alle dem der var der inde lige nu ville have ham og det kunne hun godt lide, ”Er du sikker på du kan holde dig helt til vi kommer hjem til mig” spurgte hun med et drillende smil og slap hans hånd da de var kommet ud af døren og gik helt tæt på ham og lagde sin hånd på hans lem og gav det et lille klem.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 2, 2010 23:20:41 GMT 1
Han fulgte bare roligt efter hende for han ville jo gerne have hende og vidste nærmest hvor det ville føre til, noget han godt kunne lidt for han fandt hende jo tiltrækkende og ekstrem dejlig, hvilket var grunden til at han gerne ville komme til hende flere gange. Da hun gav hans lem et klem sukkede han kort over det mens smilte så fræk til hende efter for det kunne hun ikke helt være bekendt når de var langt fra den nærmest seng selvom det ikke betød noget for ham hvor de gjorde det henne. "Ikke hvis du bliver ved på den måde så må jeg nok tage dig med magt" sagde han roligt men det var tydeligt i drilleri for han kunne ikke finde på at gøre det imod Lumbis vilje så ville han hellere finde en anden at gå til.
|
|