|
Post by Ash Demonheart on Dec 10, 2010 12:59:53 GMT 1
Egentlig ville han godt have givet hende et kram men lod være for det var vel ikke helt passende at gøre det lige nu og her, ligesom han ikke kyssede hende på kinden som han havde lidt lyst til men lod stadig være for han vidste ikke helt hvor de stod henne af, om de kunne blive venner på en måde eller om det slet ikke ville gå. Lige nu gjorde han ikke rigtigt andet end at stå og betragte hende, for det var så længe siden han havde set hende "Ja det skal jeg jo, men lige nu har jeg ikke lige lyst til at arbejde videre" svarede han roligt men det var jo sandheden for lige nu havde han mest lyst til bare at tage med hende hjem så de kunne snakke sammen.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 10, 2010 13:05:56 GMT 1
Da han sagde at han ikke havde lyst til at arbejde videre kunne hun slet ikke lade være med at smile. Hun lagde sin frie hånd på hans brystkasse "Jeg ville ønske vi kunne have lidt mere tid sammen allerede nu, men du bliver nød til at arbejde Ash, og det ved du også godt selv. Jeg har også lige noget jeg skal have ordnet nu hvor jeg er kommet hjem for at blive" sagde hun roligt, for det var hun. Hun skulle ikke nogen steder igen. Det var jo her hendes familie var, eller familie var de jo ikke, men for hende var de nu alligevel. Hun strøg blidt en finger over hans brystkasse, det gjorde ikke lige frem lysten til at gå større, men hun viste at hun så ham sener, så det måtte hjælpe på tingen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 11, 2010 10:55:23 GMT 1
Ash smilede bare til hende for han vidste godt han blev nødt til at arbejde eftersom nogle af healerne også selv lå syge så måtte de andre jo tage nogle af deres vagter og dermed ekstra arbejde til dem selv. "Jeg ved jeg bliver nødt til at arbejde, men så må du få ordnet dine ting, så går tiden måske lidt hurtigere" sagde han roligt med et af sine skæve charmende smil. Han havde nu stadig lyst til at holde om hende men det ville nok bare gøre det svære for ham at slippe hende igen, så det måtte vel vente til han havde lidt tid med hende.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 11, 2010 11:10:16 GMT 1
Hun sendte ham et sødt smil og stilte sig lidt på tær, ja han var jo altså højere end hun var, og det havde han altid været, og det var bestemt kun en god ting, hun elskede at han var det, for så føltes det som om han bedre kunne passe på hende. Hun kyssede ham blidt på kinden. "Vi ses snart igen" hviskede hun blidt til ham og gik så væk fra ham og ud af døren. Smilet lå stadig over hendes læber, der skulle bestemt meget til få at det skulle gå væk.
//out
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 11, 2010 21:29:47 GMT 1
Ash kunne ikke helt lade være med at smile for han havde ikke helt regnet med at hun ville give ham et kys på kinden men på den anden side så kunne hun vel godt være lidt af den samme som hun tidligere havde været, den der fristede ham irriterende meget så han meget af tiden ikke kunne holde sig tilbage, den eneste grund til han heller ikke gjorde noget som helst andet end at smile og se efter hende var på grund af barnet hun havde i favnen, for han kunne jo godt beherske sig når der var børn i nærheden. "ja vi ses" sagde hun roligt men en smule stille efter hende for han skulle lige forstå det var hende som han havde snakket med. Men der var jo heller ikke andet at gøre end bare at vende tilbage til arbejdet, som han da også gjorde for at tiden skulle gå hurtigere.
//out
|
|