|
Post by Ash Demonheart on Dec 12, 2010 16:52:57 GMT 1
Timerne var nu alligevel gået langsomt som Ash havde passet sit arbejde, men han havde nu også været lidt utålmodig fordi han glæde sig jo til at komme hjem til Lumbi og snakke med hende efter så mange år adskilt fra hinanden. Om det bare var for at snakke eller måske mere kunne sådan set være lige meget for han var nysgerrig efter at finde ud af hvad hun havde lavet i alle de år og hvem barnets far var, for det kunne jo ske hun boede sammen med faderen så derfor var det nok bedst at virke som en ven kun indtil han var fuldstændig sikker, dog havde hun jo ikke ligefrem gjort det nemt for ham tilbage på hans arbejde hvor hun var kommet og som altid drillet ham lidt og fristet ham ved at være tæt på ham. Lige nu gik han dog i ret af det sted som han skulle finde, det hun havde skrevet ned på papiret tidligere for han skulle jo være sikker på at komme det rigtige sted hen. Dog stoppede han ude foran et mindre hus som han kunne gætte var der hun boede eftersom dette var den rigtige adresse, så måtte han jo bare se om det var rigtigt idet han bankede på døren med rolige slag for han ville jo ikke virke nervøs på nogen måde, det var nu heller ikke fordi han var nervøs for noget eftersom han kendte hende godt nok til ikke at være det og han havde jo gået forkert før, så det kunne slet ikke ses på ham med hans ranke holdning der bare udstrålede hans selvsikkerhed.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 12, 2010 17:17:36 GMT 1
Lumbi havde glædet sig rigtig meget til at hun skulle se Ash igen, den eneste fyr som nogen sinde havde kendt hende så godt som han gjorde, det var helt underligt at have ham tilbage i sit liv. Hun havde ikke kunnet finde ro, så hun havde fået Cat passet inde ved naboen, hende som også ejede det hus hun havde lejet. Hendes nabo var stadig rigtig bange for hende fra hendes tid som kriger, hvilket et eller andet sted godt kunne more hende en smule. Hun var gået hen til Zillas slot, for at fortælle at hun var kommet tilbage sammen med Cat, Zilla var jo som den eneste der viste hvorfor hun måtte tage af sted, derfor også den eneste der kendte til Cat og hvem faren var. Zilla havde ikke været særlig glad for at Lumbi tog af sted, men hun havde da fået lov til det. Det havde været noget af en overraskelse da hun havde fundet ud af at Zilla ikke var på slottet. Men hun var ikke klar over hvad hun skulle gøre, eller hvad hun kunne gøre. Så hun var begyndt at gå hjem igen da hun var stødt på en klovn der var kommet for tæt på kanten ved en klippe og var faldet ned. Det havde moret Lumbi meget at stå og betragte ham og ikke sige så meget. Det havde han vist bare ikke helt været så glad for. Men det var vel hans problem. Nu var hun så kommet hjem og hun havde lige nået at skifte tøj, det hun havde haft på havde ikke været videre flot, hun havde jo ikke lige frem regnet med at hun ville rende ind i ham på hospitalet, eller hun havde håbet hun ikke ville var det nok nærmer. Hun havde derfor nu her bare taget den kjole som lå øverst i hendes skab, en sød lille lyserød en, hun viste godt at det nok var ondt at gøre, men hun havde ikke tid til at skifte, for lige som hun var kommet i kjolen bankede det på døren. Hun gik roligt hen for at åben for ham. Hun sendte ham et sødt smil og gik til siden så han kunne komme inden for døren "Kom inden for, til mit midlertidige hjem." sagde hun roligt. Hele huset var i et roligt og smule gammelt miljø, men stadig rigtig pænt. Hun gik roligt mod køkkenet da det var sådan hun havde fået lukket ham ind "Kunne du tænke dig noget at drikke" spurgte hun roligt der ude fra, hun regnede med at han bare var gået ind i stuen, men det var jo aldrig til at vide.
Kjolen
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 12, 2010 17:36:02 GMT 1
Hvad Lumbi havde lavet hele dagen vidste Ash sådan set ikke, dog vidste han godt at dronning Zill ikke var vendt tilbage eller måske var hun og så bare havde valgt at holde sig lidt for sig selv det vidste han ikke rigtigt for han havde ikke været på slottet siden han havde hentet Mimi hjem eftersom han så hende som hans kvinde så ingen skulle have fingrene i hende, men igen den ejerretfornemmelse havde han tit over nogle af alle de kvinder han lå sammen med, selv samme fornemmelse havde han da også haft over Lumbi selvom han aldrig udviste det direkte men med små ting som han gjorde så kunne man egentlig godt gætte det til tider. Da hun åbnede døren smilede han roligt sit charmende smil ligesom han nærmest altid gjorde når der var en smuk kvinde i nærheden. "Hvorfor kun midlertidig?" spurgte han alligevel en smule undrende da han gik forbi hende, for det kunne jo lyde som om hun ville flytte igen og det ville ikke ligefrem glæde ham hvis hun gjorde det. Da hun gik forbi ham efter havde lukket ham ind kunne han ikke lade være med at se lidt efter hende, op og ned af hendes krop som altid var hun fandens fristende så den ridder slags personlighed han havde taget til sig i den sidste lange tid var nærmest allerede ved at faldme en smule så hans gamle jeg kom igen. "Tja noget ild whiskey kunne være godt" sagde han roligt efter hende men valgte alligevel at gå ind i noget der lignede en stue, for stedet var selvfølgelig større end hans eget lille sted men igen næsten alt var større end hans hjem.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 12, 2010 18:01:16 GMT 1
Lumbi kunne ikke lade være med at smile da det var sådan at han lød som om det ikke passede ham at hun kun boede der for en kort periode. Men det kunne hun fortælle ham når det var sådan at hun gik ind til ham igen med hans ild whiskey, hun havde faktisk slet ikke så meget at det, det var ikke noget hun selv drak meget af, det var lidt svært når man havde en lille pige man skulle tage sig af. Hun kom ind til ham igen og satte glasset hen på sofa bordet og satte sig selv i sofaen og sendte ham endnu et smil, dog denne gang det smil som hun havde sendt ham den første gang de havde mødt hinanden. "Det er fordi jeg håber jeg kan finde noget andet at bo i, som er mit og ikke min nabos" sagde hun roligt og kiggede lidt rundt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 12, 2010 18:17:23 GMT 1
Ash sad roligt i sofaen og ventede på hende eftersom han jo ikke kunne gøre så meget andet end bare at vente, dog smilede han igen charmende da hun kom ind til ham igen for det gjorde ham jo glad bare at se på hende så det var lidt svært at lade være. "Ja okay det forstår jeg så godt" sagde han roligt for det var jo logisk nok hun gerne ville have sit eget i stedet for kun at bo til leje hos en anden, han boede jo sådan selv til leje men på den anden side med det hus kunne han gøre med som han ville for de havde givet ham det da han startede derude og blev healer eftersom kun healerne havde huse, men blev han en dag gift og fik børn så ville han kunne en af de større hvis han ikke valgte at flytte væk fra stedet, dog regnede han ikke ligefrem med at flytte væk eftersom hospitalet var hans arbejde og han var glad nok for det. "Hvorfor spørger du ikke Drazilla om et hus?" spurgte han roligt for han vidste jo at Lumbi havde været tidligere kriger, og ved deres første møde havde han jo set hende sammen med dronningen og det havde ikke ligefrem været noget der havde virket som forretningssammenkomst.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 17, 2010 12:22:10 GMT 1
Da hun havde sat sig i sofaen til ham sendte hun ham et smil, hun havde sørget for at der var ok med plads mellem dem, hun viste jo ikke hvordan han ville have det hvis det var sådan at hun kom for tæt på ham. Selvom hun måtte indrømem at hun da gerne ville være tæt på ham. "Men det er jo fint nok lige nu, til jeg får noget der er mit, som jeg kan købe ting til så det kun er mit", det var faktisk det eneste hun lige nu ønskede sig, at hun kunne få et hus der var hendes og ikke nogen andres. "Det kunne jeg nok godt have gjort, men der er ikke nogen der ved hvor hun er henne af" sagde hun roligt og sendte ham et sødt smil. Selvom det var nemt at se at hun var nervøs for hvad der var sket, for hun havde jo set Zilla som sin ven og ikke kun chef og hersker. Men det regnede hun også med at han viste, det havde ikke lige frem været noget de havde lagt skul på da han havde mødt hende første gang på kroen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 17, 2010 12:47:26 GMT 1
Ash så roligt på hende dog med et lidt undrende blik "hun er da på slottet hvor hun altid er, så hende så sent som for et par dage siden" sagde han lidt undrende for han vidste da hun var på slottet. Hvad han ikke vidste var at den Drazilla som var på slottet var formskifteren Regina som havde overtaget hendes plads mens den rigtige Drazilla var forsvundet, så alle regnede jo med at dronningen var der men igen han havde jo heller ikke nogen overnaturlig eller dyriske lugtesans.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 22, 2010 15:29:01 GMT 1
Lumbi kiggede en smule undrende over på ham, det kunne han da ikke mene seriøst. ”Nej søde skat, det er meget muligt at der er en eller anden der ligner hende der oppe, men hun har bestemt ikke været der længe, for en gangs skyld stol lige lidt på mig vil du ikke” sagde hun roligt, hun viste ikke om det var for meget at forlange nu hvor hun bare var forsvundet sådan som hun var. Men hvis der var nogen der kunne vide om Drazilla var der eller ej, så var det hende, hun kende Drazillas lugt bedre end nogen anden og kunne nemt opspore den, og den var bestemt ikke på slottet. Det var hun 100 % på. Hun tog endnu en slurk af sin drik og stilte den så på bordet igen og lod hånden løbe igennem sit hår.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 22, 2010 17:50:06 GMT 1
Ash så lidt undrende på hende for han forstod ikke rigtigt, selvom det jo egentlig bare bekræftigede hans mistanke fra tidligere for han havde heller ikke troet på det men folk havde forsikret ham om det var hende for hun opførte sig som hun plejede så det kunne jo ikke være så mange andre. "Som du vil" sagde han roligt med et lille smil for han gad ikke rigtigt blande sig i de kongelige anliggender alligevel, så det var noget de selv måtte rode med indtil han blev spurgt, ellers ville han ikke blande sig for de var jo voksne og stærke nok til selv at klare det.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 25, 2010 20:13:05 GMT 1
Lumbi kunne ikke lade være med at smile sødt over til ham, hun viste godt at han bare gav sig for ikke at skulle til at diskutere, og det var hun nu altså glad for, det var jo ikke derfor hun ville have han var kommet over til hende i dag, nej det var for at have lidt tid med ham og få snakket sammen. Det var trods alt længe siden det var sådan set havde snakket sammen og det var ikke fordi de kunne snakke meget når det var sådan at han var på arbejde som tidligere. ”Har du haft nogen gode år” spurgte hun roligt, hun ville jo gerne vide hvad han havde fået hans liv til at gå med da hun forsvandt, hun viste jo godt at han ville føre det ud uden hende. Hun havde brugt det meste af hendes tid på Cat, og på at savne ham, hun havde savnet ham så sindssygt meget, selvom hun nok aldrig ville indrømme det overfor ham.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 25, 2010 20:21:53 GMT 1
Ash smilede roligt for der var jo ingen grund til at diskutere hvad de kongelige gik og lavede, eftersom han ikke lige fandt det interessant lige nu hvor han kunne sidde og snakke med Lumbi, en kvinde som egentlig knuste hans hjerte da hun forsvandt, selvom han dog ikke havde været sikker på hans følelser før efter hun var forsvundet, men stadig ikke noget han ville sige overfor hende. "Tja de har nu været ligesom alle de andre, hvor jeg har arbejdet for det meste" sagde han roligt for det var jo ikke en gang løgn, han havde arbejdet meget af tiden og ellers hængt ud med kvinder som han nu lige kunne komme i nærheden af. Det eneste der havde været nyt havde været Mimi som han havde lukket ind i hans hjem for at give hende et nyt.
|
|
|
Post by Lumbi Shaddix on Dec 25, 2010 20:28:01 GMT 1
Lumbi sendte ham et sødt smil. Det var da dejligt at høre at han havde arbejdet, men det viste hun jo godt og det var jo ikke det hun ville høre. Og det viste han nok også godt, men hun var faktisk heller ikke sikker på at hun havde lyst til at høre om han havde noget fast eller noget. Det ville nok bare såre hende hvis det kom til det. ”Det er jo også dejligt at arbejde” sagde hun roligt. Hun tog endnu en slurk af sit gals og satte det ned på bordet igen. ”Jeg tænkte på noget, jeg har lidt ondt i nakken, det er ikke muligt du kunne se på det, jeg kender ikke andre som jeg stoler nok på til at kunne give dem lov til at se på min nakke” sagde hun roligt og sendte ham et endnu mere sødt smil. Hun rejste sig og satte sig i stedt tæt på ham med ryggen til ham og fjernede sit hår så han kunne komme til den. Hun drejede hovedet og smilede kært til ham.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Dec 25, 2010 20:35:40 GMT 1
Ash tog sit glas og drak lidt af den for lige nu havde han vidst brug for det eftersom han godt vidste han ikke burde være her men han regnede med at det nok gik når det kun lige var et venskabeligt visit og så behøvede han jo intet at sige. "jo det kan jeg da godt" sagde han roligt med et skævt smil mens han satte glasset ned på bordet og satte sig lidt bedre så han bedre kunne undersøge hendes nakke, med noget som virkede som en let massage men han skulle jo også lige finde frem til stedet hvor det gjorde ondt eftersom der ikke rigtigt var noget at se.
|
|