|
Post by Trond on Dec 26, 2010 3:53:27 GMT 1
Ja nu kan i nok tænke som overskriften siger "Hvem er Taz O.o" og jeg forstår jeg godt. Det er simpelthen fordi at jeg jo ikke har været på i ikke kan huske mig. Men ser i jeg har en god forklaring -.-". Jo ser i det er jo på grund af julen og min efterskole som har taget meget tid. Det tid jeg har til overs bruger jeg faktisk også til noget andet "vigtigt". Ja altså min rollespilsforening har igangsat en renovering...Det vil sige at de ændrer på hele spillet med nye regler and shit..Da jeg er kinda GM (long story) så skal jeg være med til at lave en historie, karakterer, evner osv. Så derfor er jeg her næsten aldrig. Syntes lige i skulle vide det.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 26, 2010 13:32:16 GMT 1
Sikke travlt man har O.o Men det er da okay ^^ så ved vi hvorfor du ikke er her..
|
|
|
Post by Trond on Dec 26, 2010 23:39:48 GMT 1
Ja jeg har siddet oppe til kl. 4 hver nat fordi jeg har travlt : D så der kommer til at gå noget tid...Efter nytår regner jeg med
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 27, 2010 13:42:10 GMT 1
Skræmmende O.o kan du godt holde til at sidde oppe så lang tid hver dag?
|
|
|
Post by Trond on Dec 28, 2010 22:02:14 GMT 1
Nej det kan jeg ikke det er også derfor jeg ikke er på herinde (Kun sådan for lige at kigge lidt og svare i den her tråd KUN) syntes bare lige i skulle vide hvorfor der ikke bliver svaret...Nogen morer sig i julen...Jeg arbejder -.-" Men hey friviligt arbejde så får ikke en skid for det men det er nu også okay...Efter nytår regner jeg med at være tilbage
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Dec 28, 2010 22:04:32 GMT 1
Nice.. så må vi jo alle sammen håbe på at der ikke kommer noget i vejen ^^
|
|
|
Post by Trond on Dec 29, 2010 10:28:05 GMT 1
Hvilket der så gjorde igår da jeg fik lidt ekstra arbejde : D Men det er vist blevet ordnet så stadig efter nytår : D
|
|
|
Post by crystal on Dec 29, 2010 20:53:05 GMT 1
DIIIG KAN MIG HUSKE!!!! O:
|
|
|
Post by Trond on Dec 31, 2010 1:24:08 GMT 1
O.O
|
|