|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 2, 2011 21:44:15 GMT 1
Alamut gik roligt efter kvinden og sagde "det er rigtigt jeg aldrig er blevet elskede men jeg har været i bad i dag og hvad hedder de" han var næsten helt sikkert på hun var sindsyg
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 3, 2011 16:09:37 GMT 1
hun så tilbage på ham og blottede hurtigt sine tænder, hvorfor skulle han følge efter hende? hun vendte sig hurtigt om og lod sig blive hurtig som en vampyr normalt var og løb over den lille bro mod nogen træet ikke så langt derfra. hun satte sig meget hurtigt op i et træ for at gemme sig for denne mand.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 3, 2011 16:18:00 GMT 1
Alamut begyndte at løbe efter kvinden da hun begyndte at løbe godt nok kunne han ikke løbe så hurtigt som en vampyr kunne men han løb hurtigere end en normal normale mennesker og magiker og da han nåede hen til broen lavede han to illusioner der lignede ham
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 3, 2011 18:56:49 GMT 1
hun grinte blot oppe fra træet da han lavede de illusioner , mest fordi hvordan kunne han regne med at hun hoppede på den, hun kunne lugte ham jo, og høre ham på en måde som han aldrig ville kunne forstå. hun lukkede langsomt øjnene og slappede af.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 3, 2011 19:13:28 GMT 1
Alamut havde ikke regnet med hun ville blive hoppede på de simple illusioner og sagde "jeg kan lave hvad du vil se hvis du siger dit navn den dame" og hans illusioner forsvandt og begyndte at gå mod træet
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 3, 2011 20:35:28 GMT 1
hun hvæsede igen og kastede hurtigt en daggert mod ham som hun altid havde under sin kjole "et skridt nærmere og jeg angriber!" galskaben kunne høres i hendes stemme "Du vil aldrig kunne lave det jeg vil se! for du har aldrig set ham som jeg har! du har aldrig set mørkets gud! du ved ikke hvordan han ser ud!"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 3, 2011 20:52:17 GMT 1
Alamut tog et skridt til siden så kniven ramte ved siden af og sagde roligt "tage det nu roligt du kan prøve at beskrive din gud" han var klar til kamp han havde allerede sine særlige knive som var inde under sine ærmer de fleste ville ikke regne med en kniv derfra
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 6, 2011 22:59:46 GMT 1
hun hvæsede blot og så på ham med de utrolige blå øjne "Jeg kan ikke beskrive mørkets gud for en der ikke er ham tro.." hendes stemme var nærmest en hvisken og hun så på ham med sammenknibede øjne før hun langsomt hoppede ned, hendes øjne som før havde været sammenknibet var nu rolige mens hun nu studerede ham. "Hvem er de? Magiker? hvorfor er de her? så sent? Det er kun aftens væsner eller mørkets tilhænger der opholder sig ude i mørket på denne tid.. og de er ingen af delene." hun fnøs et øjeblik før hun vendte sig om for at gå lige så stille. " Og hvorfor forstyrre mig.. "
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 11, 2011 20:11:24 GMT 1
"Det er rigtigt at jeg ikke er tro til guderne og hvis du vil have mit navn må du sige dit den dame" sagde alamut og begyndte at gå efter kvinden og sagde "man hvorfor skulle man tro på en gud som ikke gør noget for en når de har gjort alt hvad han sagde"
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 11, 2011 20:15:44 GMT 1
hun viftede med hånden for at vifte hans ord væk og så roligt på ham før hun langsomt gik væk derfra. "Jeg hader folk der ikke er troende.. Vil du se hvordan min herre ser ud må du gøre dig fortjent til det.. ellers viser jeg dem intet, Magiker..." hun hvæsede det ud og stoppede ved noget vand før hun så ned på det, intet, der var intet at se og hun begyndte lige så stille at løsne sin kjole, dog ikke så den ville falde ned.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 11, 2011 20:35:40 GMT 1
Alamut gik stadig efter kvinden og sagde "eller din gud kan gøre sig fortjent til mig" og så på kvinden da hun løsne hendes kjole begyndte han at rødme lidt og var glad for hans hætte gemte det mest af sit ansigt og sagde "kun en større magt bestemmer over mig og det er kun døden"
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 11, 2011 20:38:36 GMT 1
hun grinte lidt og så på ham "Nemlig.. mørkets herre.. også kendt som dødens gud.. du vil se ham.. når du dør så" hun vendte blikket mod vandet og begyndte at løsne noget mere før hun langsomt tog en eliksir og lagde den i en taske for at beskytte den mod noget. hun vendte blikket mod vandet og ventede lidt på at der skete noget mere.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 11, 2011 20:54:40 GMT 1
Alamut rødme lidt mere og sagde "det er ikke på den måde du du nok opfatter døden men på den måde jeg opfatter døden er en magt der er større end guderne og er ikke god eller ond" og så ned i vandet
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 11, 2011 20:57:03 GMT 1
hun fnøs hurtigt før hun lod kjolen falde og hoppede ned i vandet, stadig i en slags underkjole. hun så op på manden der virkede til at have sin ejen tro, en tro hun aldrig ville acceptere. hun lod langsomt sit hoved glide halvt over vandet og så på ham med de rolige blå øjne mens hendes hår flød rundt i vandet omkring hendes hoved.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 11, 2011 21:20:08 GMT 1
Alamut blev helt rød i hovedet da hun tog hendes kjole af og sagde "er det noget du har gjort før den dame" og satte sig ned og så lidt over kvindens hoved så han ikke skulle rødme lidt mere han havde aldrig set en kvindes underkjole før
|
|