|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 15:42:30 GMT 1
"Du vil ikke tro mig når jeg siger det. Men ser du i første omgang var det for pengene. Der var nogle folk der ville betale mange penge for hendes død. Men det var også muligheden. Jeg så hende gå forsvarsløst i skoven som nemt bytte. Men også for at skabe en krig. Ser du en krig er godt for en som mig. Så ja det var derfor hun måtte miste livet. Og ved du hvad? Lige nu ville det også være godt at slå dig ihjel. Der er nemlig nogle magtfulde herrer der gerne vil se dem død" sagde han med et smil. Det var rigtigt det hele. Men egentlig vidste han ikke helt hvorfor at han slog hende ihjel. Nok bare fordi at muligheden bød sig.
|
|
|
Post by anno on Jan 2, 2011 15:54:08 GMT 1
Anno's øjne var frosset fast på ham i vrede men de ændrede sig lidt til medfølelse. "jeg skal sige dig jeg er lidt sværer at få ramt på end hende. Og hvorfor tjener du egentlig på det her?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå. Hun forstod ikke nogen gad leve sådan her. "men hvofra ved at du at nogle vil have mit hovede på et fad, det virker ikke som om du genkender mig af alle personer der er" afsluttede hun med og trådte et skridt væk
|
|
|
Post by Tazu on Jan 3, 2011 13:20:11 GMT 1
"Det må vi jo se på et andet tidspunkt" sagde han med et smil. "Fordi at du genkendte mig med det samme altså er du en af dem der har jaget mig rigtigt meget eller også stod du hende meget nær og derfor kunne du være en af de magtfulde og jeg kan altid skaffe gode penge på de magtfulde" sagde han og trak på skuldrene. Der ville nok ikke gå så længe før sodaterne fandt ud af hvor de var løbet hen og så ville de komme efter ham og hende tøsen var sikkert fredet eller et eller andet magtfuldt.
|
|
|
Post by anno on Jan 4, 2011 8:43:59 GMT 1
Anno stod bare og så på ham. "magtfuld? du sku bare vide.. du er ikke så opdateret på hvad der sker rundt i verden er du?" sagde hun med et skævt smil. Hun havde ikke lyst til at spilde mere tid på en gemen morder som ham. Uanset hvor meget hun havde lyst til at tage livet fra ham selv nu, viste hun at det sikkert ville give bagslag og Cec ville vende sig i graven af skam over hende
|
|
|
Post by Tazu on Jan 4, 2011 13:06:01 GMT 1
Han grinte en lille smule. "Nej når man har levet i en grotte er det svært at følge med" sagde han og trak på skuldrene. Han havde en meget god idé om hvem hun var. Hun virkede lidt som dronning Anno. Desuden med hendes holdning osv. så virkede hun ret meget som hende. Han tog et skridt tilbage. "Når men det var hyggeligt at snakke med dig men nu skal jeg lige undslippe nogle vagter" sagde han med et grin og begyndte at gå. "Vi ses om natten. Når nu dit liv er ovre og jeg skal have nogle penge" han holdte en lille pause "Dronning Anno" afsluttede han med et grin.
|
|
|
Post by anno on Jan 6, 2011 8:25:52 GMT 1
"dygtiiiig" sagde hun og klappede i hænderne "du er ikke helt håbløs alligevel" sagde hun og vendte for at gå tilbage til Nirelia. Makedet gad hun ikke tilbage til nu selvom hun ikke havde fået hvad hun kom for. Hun begyndte at gå men var dog klar på hvis han skulle angribe hende imens hun gik
|
|