|
Post by anno on Jan 2, 2011 13:43:51 GMT 1
Det var midt på eftermiddagen og markedet var fyldt til renden med ærlige og knapt sår ærlige sælgere og købere. Anno der egentlig var mest vant til at købe ting på markedet i Nirelia, gik roligt og ret diskret rundt bland alle de væsner og skabninger der handlede. I det tilfælde var hun lidt glad for at hun var lille så hun kunne falde lidt ind blandt folket. Egentlig gjorde det også at hunikke kunne se hvor hun gik men hun tænkte hun nok skulle støde på det hun ledte efter før eller siden
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 13:50:09 GMT 1
Hvorfor var det lige at han havde valgt at tage herud? Han var i større fare her for at blive opdaget end nogen andre steder. Mordere var for det første ikke vel sete i Nirelia. Desuden havde han jo slået deres dronning ihjel. Så helt glade for ham var de nok ikke. Han var også snart en af de sidste Lycans tilbage snart. Han gik også meget diskret med en hætte over hovedet. Han havde nogle sorte bukser på samt en sort trøje. Han sørgede for ikke at tiltrække ham opmærksomhed eller gå ind i nogen. Han passede bare sig selv og søgte egentlig bare mere tøj som han kunne købe.
|
|
|
Post by anno on Jan 2, 2011 13:56:40 GMT 1
Anno blev nødt til at finde sig i folk der maste og skubbede til hende, så hun havde nok smalet sig en ordentlig omgang blåmærker op og ned af armene. Hun var lige ved at blive væltet omkuld da en skubbede til hende. Af ren refleks skubbede hun igen og manden gav hende en MEGET nedværdigende blik inden han spærrede øjnene og skulle til at åbne munden for at sige noget. Men inden han kunne nå noget som helst spænede Anno afsted imellem folk for at undgå opmærksomheden. Hun så sig slet ikke for da hun kikkede bagud hele tiden for at om han fulgte efter. Og så uheldig som hun nu var stødt hun ind i en sort hætteklædt mand, så hun faldt bagover på jorden
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 14:13:00 GMT 1
Han havde endelig fundet noget tøj han kunne bruge men i det han overvejede at tage det sendte butiksejeren ham et blik og Taz lod tøjet ligge. Han havde jo ingen penge og nu kunne han ikke stjæle det mere. Han gik videre for at lede efter noget andet tøj da en lille skikkelse lød direkte ind i ham. Han tog et skridt bagud og kiggede ned på mig. "Undskyld jeg så mig ikke for" sagde han kort og undskyldende. Han var blevet vant til at være underdanig overfor alle andre når han skjulte sig mellem mennesker for sådan lavede man ikke opmærksomhed.
|
|
|
Post by anno on Jan 2, 2011 14:18:03 GMT 1
Anno tog sig til hovedet og rystede lidt på det. "nej nej det var mig skyld jeg så mig ikk for..." sagde hun og så op på personen og håbede for hver en pris at han ikke genkendte hende som ham den anden. Hun ville nødigt være nødt til at løbe for livet igen. Hun rejste sig op med lidt besvær på grund af menneskene der gik omkring hende. "undskyld" sagde hun inden hun spærrede øjnene op da hun så på ham, det løb hende koldt ned ad ryggen da hun kunne genkende beskrivelsen hun havde fået af ham der havde slået cec ihjel. Cec havde til og med indprintet et billede af ham i hendes hukommelse så der var ingen tvivl
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 14:32:24 GMT 1
"Det er ligemeget" sagde han kort og var ved at vende sig om da han kom til at kigge hende ind i øjnene. Han så med det samme at hun havde genkendt ham som det han virkelig var. Ikke bare som en hver anden lycan som skulle udryddes men som ham selv. Dronning Cecs morder. Men hvordan vidste hun det? Hun var jo bare et menneske som intet vidste. Hun måtte være noget andet end det hun viste lige her. Han trådte et enkelt skridt tilbage og kiggede overrasket på hende. Hvad var hun for en?
|
|
|
Post by anno on Jan 2, 2011 14:37:48 GMT 1
Anno stod som stivfrossen i et øjeblik inden det gik op for ehnde at hun jo måtte rapportere det her til nogen. soldaterne, landet... eller zill måske. Lige meget hvad måtte hun til at bevæge sig hurtigt for det så ud som om han forstod at hun genkendte ham. "d-dd-d-..." fik hun bare frem inden hun vendte på foden og styrtede afsted imellem folk så godt hun kunne selvom det ikke var helt nemt
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 14:44:13 GMT 1
Det gik hurtigt op for ham at han måtte slå hende ihjel vis ikke hun skulle sladre. Men vis han fulgte efter hende kom han ind i Nirelia og det var jo skidt. Men landet var i dårlig stand så mon ikke det gik. Han trak begge sine sværd og løb efter hende. "Hey tøs. Kom her" råbte han efter hende. Folk flyttede sig for ham da han jo havde trukket våben. Det var vist også imod loven men det var jo ligemeget han kunne stikke af fra alt og alle. Han var jo ligesom en af de hurtigste løbere når han var forvandlet.
|
|
|
Post by anno on Jan 2, 2011 14:53:01 GMT 1
Anno hørte ham godt men løb bare videre og drejede ind imellem nogle båse og kom ud på den anden side hvor markedet på en måde stoppede. Hun løb lans med markede imod skoven man skulle igennem for at komme til Nirelia. da hun kom et godt stykke ind i skoven, trak hun sit lille sværd hun havde bundet omkring benet og satte det ind i et træ så hun kunne sætte af og hoppe fra træ til træ i håb om ta ryste ham af sig
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 14:59:07 GMT 1
Han løb så hurtigt han kunne efter hende og prøvede at nå op til hende. Han bandede kort efter sig og mistede hende alligevel lidt inde i skoven. Han fik dog øje på hende efter et kort stykke tid. "Hør nu her tøs. Vis du glemmer mig glemmer jeg dig og så går jeg bare herfra. Jeg skal bare vide at du ikke fortæller nogen om det her" råbte han efter hende. Efter alt det postyr ved boderne var det sikkert at der ville komme soldater løbende om ikke så langt tid igen. Han måtte lige sørge for hun holdte mund.
|
|
|
Post by anno on Jan 2, 2011 15:03:40 GMT 1
Anno stoppede op midt på en gren. "jamen.." sagde hun tilbage mens hun håbede lidt på han var stoppet. "hvad er det der får dig til at tro jeg ikke vil sige videre hvor du befider dig?!" sagde hun tilbage til ham imens hun holdt fast om Cecs stav der var bundet ind i stof til ikendelighed bag på Annos ryg
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 15:12:10 GMT 1
Han smilte lidt. "Ser du lille pige jeg opholdte mig ikke der jeg var der bare. Du aner ikke hvor jeg bor henne og det finder du aldrig ud af. Jeg vil bare have en lille aftale i hus så ikke jeg bliver nød til at dræbe dig også" sagde han lidt ondt. Hvem kunne den person være som genkendte ham med det samme. Der var ingen der kunne genkende ham så hurtigt. Måske var det noget magisk noget. Så vidt han vidste var hende dronningen da vist magiker så det kunne da godt være. Men han måtte være helt sikker.
|
|
|
Post by anno on Jan 2, 2011 15:16:14 GMT 1
Anno rystede lidt på hovedet. "det kan jo være jeg allerde har fået soldater på jeg her hen, og her er du. meeen så god er jeg ikke endnu til det med telepati" hun sukkede lidt. "må jeg spørge dig om noget?" spurgte hun så. Anno ville foreløbig ikke tilkalde nogen som helst eller sladre for hvad skulle hun overhovedet sige?
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 15:28:02 GMT 1
"Hør her. Det eneste jeg vil nu er bare at leve under jorden de næste mange år til folk har glemt mig. Men det kunne være jeg skulle slå dig ihjel bare for du ikke ville kunne sladre så" sagde han med et ondt smil. "Spørg løs. Jeg lover dig ikke at jeg vil svare dig. Men prøv endelig lykken" sagde han og grinte let. Soldater kunne han sagtens klare. Den almindelige soldat kunne han sagtens slå ihjel meget nemt. Dette her krævede at han tænkte sig om og kunne slippe væk.
|
|
|
Post by anno on Jan 2, 2011 15:32:49 GMT 1
Anno hoppede ned fra grenen og lagde armene over kors. "jeg vil bare spørge dig hvorfor! du slog Cec ihjel?!" sagde hun og gik tættere på ham. Hun viste Cec havde stærke kræfter gemt i sig men hun havde svært ved at bruge dem, så hun var et let bytte. "det har plaget mig hver eneste dag, for jeg ved at Zill ikke ville stå bag det" sagde hun op i ansigtet på ham
|
|