|
Post by Maka De Silver on Jan 4, 2011 21:12:21 GMT 1
Det var tidlig aften hvilket betød at Ginas vagt med at passe hendes nevø og niece var ovre og hun havde noget tid til sig selv i et af vinduerne i biblioteket. Så hun var taget hen på biblioteket for at læse lidt nu hvor hun endelig havde tiden til sig selv så hun ville læse en god bog hvor der var stille og hun sikkert ville slippe for at se på alle de mænd, som hun stadig ikke kunne lide selvom hun havde været her i 3 år efterhånden, ihvertfald havde hun været her siden en måned eller 2 efter Gabriel nok var blevet født. Hun havde ihvertfald ikke styr på det eftersom dagene ligndede hinanden, man stod op, fik noget at spise og passede så børnene indtil det igen blev mørkt hvor nattevagten tog over så hun kunne få nogle timer for sig selv. Det var dog ikke magi hun var taget på biblioteket for at studere, nej det var gamle fortællinger og eventyr så hun havde noget at underholde den unge Gabriel i morgen. Denne aften bar hun dog en lang grøn kjole som passede til hendes smukke grønne øjne der virkede levende når hun var sammen med børnene men når en mand var i nærheden blev de gerne kolde og skræmte for hun hadede stadig mænd lige så meget som hun nok frygtede kærligheden, eftersom intet af det havde bragt noget godt med sig for hende.
|
|
|
Post by Dallcan on Jan 5, 2011 22:53:12 GMT 1
En lille bog kom flyvende ned på bodet foran hende, Dallcan sad oppe på en reol og kastede med bøger, kun en enkelt endtil videre, da han nu sad der var det jo lidt sjovere at måske få hele reolen til at vælte og tage den næste med og derefter den næste indtil de alle var væltet, men så ville det gå ud over alle de smukke tøser på slottet, så han hoppede bare ned og gik hen imod hende "Hej smukke" kom det fra ham, der var ikke noget tegn på at det var ham der havde kastet den da han bare med et smil gik tættere på, han så rundt "Det må spøge.. jeg sværger på at jeg så den bog komme oppe fra reolen" sagde han og så op imod reolen og lavede et skævt smil, en rigtig skuespiller når han gerne ville være tæt på en pige.
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 5, 2011 23:01:29 GMT 1
Det var kun lige kort at gina havde registeret at et eller andet bevægede sig så da hun lagde bogen i skødet så hun lidt undrende på bogen der nu lå på bordet for den forstod hun ikke rigtigt.Dog da en talte fik hun et mindre chok og krøb lidt sammen i ren forskrækkelse, dog uden nogen form for skrig eftersom personen ikke skulle have den fornøjelse. Da hun så hvem der talte fik hun igen et mindre chok over det var et spøgelse som var i nærheden af hende, så hun bandede meget stille for sig selv "For pokker, jeg har boet her så længe og bliver stadig bange for spøgelser". Hun hadede egentlig at være en svag kvinde men der var jo ikke meget at gøre ved det, så hun så igen op på spøgelset men trak sig lidt væk da det var en mand og uanset om de var levende eller døde så stolede hun ikke på dem. "Ja det kan jeg se" sagde hun lidt snobbet som hun knugede eventyr bogen indtil sig bare fordi hun ikke lige havde andet at kramme.
|
|
|
Post by Dallcan on Jan 5, 2011 23:06:52 GMT 1
"Er du bange?2 spurgte han med et smil på læben og gik hurtigere hen imod hnede for at drille, han elskede at drille folk, mest fordi han ikke havde andet at lave, plus hans forbandelse over Zill, noget han faktisk nød at gøre, han så bare lidt på hende før han stoppede op og lod sine evner hive en stol hen af gulvet for at ramme hende i knæhaserne og få hende til at falde ned på stolen, han så bare på hende før han så rundt, ikke et andet øje var at se der, og han smilede bare før han vendte blikket imod hende igen og bed i læben, han ville jo gerne prøve at være sammen med en kvinde, men det var jo umuligt for ham, det havde Zill sat en stopper for.
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 5, 2011 23:12:39 GMT 1
Et mindre skrig kom fra hende da hun pludselig sad i en stol, hvor hun trak benene helt op under sig som om gulvet var giftet men hun ville jo også undgå at få noget imod hendes knæer igen eftersom det havde gjort en smule ondt. Hun knugede stadig bogen indtil sig ligesom hun nok ville have gjort det med en bamse hvis hun havde en "Hvad vil du mig?" spurgte hun en smule irriteret men nok mest for at virke som om hun ikke var bange selvom hun egentlig var bange og det kunne ses i hendes øjne for sidst en mand havde tvunget hende til noget havde kidnappet hende og voldtaget hende adskillige gange.
|
|
|
Post by Dallcan on Jan 27, 2011 22:46:19 GMT 1
Han lagde blot hovedet på skrå "Hygge mig?" svarede han "Altså.. bare irritere dig til jeg finder Zill" kom det fra ham idet han sukkede og så rundt, hans øjne så ud til at være klar til balade, han så bare på reolerne og grinte svagt "Ups" kom det lavt fra ham og han rettede blot sine øjne mod hende og smilte frækt med balade i blikket.
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 31, 2011 21:05:35 GMT 1
"Hvorfor mig? der er så mange andre kvinder på slottet" spurgte hun lidt nervøst for det gav da ikke mening at han ville vælge hende når han kunne tage køkkenpigerne og så skræmme flere på en gang eller nogle af krigerne eller slaverne som lå og snorkede nedenunder køkkent. Hun har ikke ligefrem særlig glad for han var ude på ballade for det skulle sikkert gå udover hende og hun var stadig ikke vant til spøgelser eller mænd for den sags skyld.
|
|