|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 0:32:13 GMT 1
Leonardo Stivnede da han mærkede kyssede og så på hende med store øjne. "undskyld" hviskede han og rykkede sig så langt væk fra hende som han kunne og satte sig med ryggen op af vægen et stykke fra hende. han skammede sig som om at det var ham der havde gjort noget forkert men mest af alt fordig han havde fået lyst til at gengælde det og tage et kys mere hvilket ikke kunne ske i hans verden da han jo havde lovet ikke at røre hende og at den lange tid uden en kvinde sikkert ville gøre det meget svært for ham at holde sig tilbage for ikke at sige umuligt for ham. han så væk fra hende og forsøgte at undgå at se på hende mens han samlede sine tanker og forsøgte at undgå at gå tilbage til hende at han vidste det ville ende med at han gik over stregen.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 0:44:36 GMT 1
Neimi så undrende på ham da han rykkede sig væk for hun forstod ikke hvorfor han sagde undskyld når det nu var hende der kysset ham, men det var kun til han ikke virkede til at ville se på hende så blev de brune øjne nærmest såret over han ikke ville være i hendes nærhed. "hvorfor?" sagde hun stille med en stemme der sagde hun var fortvivlet men også tæt på at klynke "Kan du ikke lide mig?". Hun satte sig op og så undrende på ham men ventede ikke rigtigt på svar før hun skyndte sig ned fra skindene og ud igennem gangen for hun troede helt det var hende som var problemet, for hun havde jo ikke gjort andet end at kysse ham for at vise ham at hun var okay med at han havde prikket hende på næsen og at små kys heller ikke gjorde hende noget.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 1:15:42 GMT 1
Leonardo svarede hende ikke men da han så hende kravle væk skyndte han sig efter hende. da han kom ud på den anden side løb han hen og holde om hende bagfra. "jeg... jeg kan godt lide dig...lidt for meget faktisk og det er det jeg undskylder for... jeg vil ikke skade dig eller gøre noget imod din vilje...jeg vil gerne holde om dig og jeg vil gerne kysse dig men jeg ved at jeg vil have svært ved at styre mig selv og det skal ikke gå ud over dig" sagde han stille men dog hurtigt uden at tænke over ordene der kom ud af hans mund på trods af at de var sande. "undskyld men jeg vil ikke gøre dig ondt" hviskede han inden han slap hende og gik nogen skridt tilbage og betragtede hende med øjne der tydeligt viste at han mente hvert et ord.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 1:29:21 GMT 1
Neimi blev nok lidt småsur over han tog hende bagfra og holdt om hende der men da hun hørte hans ord slappede hun en smule mere af for hun havde fået den ide at det var hende som noget galt med, men det havde det vidst ligefrem ikke været, det havde kun været det løfte som han havde afgivet tidligere. Hun stod lidt med ryggen til ham efter han havde sluppet hende, som om hun lige skulle tænke sig lidt om før hun endelig vendte sig rundt og så på ham med et lidt undrende blik og en smule tænksomt. "Men hvordan kan du gøre mig mere ondt end mine forældre og herrer allerede har gjort?" spurgte hun undrende for hun kunne ikke ligefrem forstille sig at han ville gøre noget imod hende som hun ville hade, det virkede han jo alt for sød og stolt til at gøre. Så hun bed sig kort i læben mens hun så ned i gulvet som om hun lige skulle tænke sig en ekstra gang om inden hun igen så på ham med øjne der ikke var helt til at tyde men de virkede nok mest triste "Hvem siger jeg ikke gerne vil mere?" spurgte hun dog mere stille end før.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 1:45:38 GMT 1
Leonardo tøvede meget inden han gik hen til hende og forsigtigt tog hendes ene hånd "jeg vil have at du er glad når du er her... jeg ønsker ikke at du er syg og jeg ønsker ikke på nogen måde at gøre noget du ikke er 100% sikker på at jeg må... at de har været onde ved dig gør bare at jeg får mere lyst til at beskytte dig... jeg har svært ved at styre mig selv og derfor bor jeg her ude bland andre grunde... jeg vil gøre alt i min magt for at du er glad og det kan jeg ikke hvis jeg lader mine lyster tage over" sagde han stille og slap hendes hånd igen. "undskyld men jeg vil ikke skade dig" sagde han stille og gik lidt tilbage som tegn på at han i sandhed ikke ville gøre hende noget
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 1:56:26 GMT 1
Neimi så lidt uforstående på ham da han kom hen til hende men måske lidt håbefuldt på han ville gøre andet end at tage hendes hånd men han gjorde det ikke ligefrem. "men hvordan skal jeg så få opfyldt alt det jeg ønsker mig? når du ikke vil give mig alle tingene?" spurgte hun lidt trist efter han var trådt væk fra hende igen men han virkede jo ikke til at ville give hende det fordi han var bange for at skade hende, og alt hun gerne ville have var bare at vise ham at hun var glad for ham og håbede han ville gengælde det, men når han trak sig væk bare fordi hun kyssede ham kunne hun jo ikke få gengældt kysset selvom hun gerne ville have prøvet det bare en gang så hun kunne stoppe med at tænke på det.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 2:10:17 GMT 1
Leonardo stod lidt og tænkte inden han trådte bestemt hen til hende "sig hvad du vil ha og du får det" hviskede han og kyssede hende blidt men lidenskabeligt. han så dog lidt væk bagefter for at undgå at hun skulle se blikket i hans øjne der tydeligt viste hvor meget han måtte tage sig sammen for ikke at gøre mere end det. han så på hende igen kort efter med et blik der tydeligt viste at han var villig til at gøre hvad hun ville have selv om det ville kræve meget af ham. han lagde blidt en arm om livet på hende selv om han ikke var helt vild med at gøre det da hans fortid og lettere voldelige adfærd stadig sad i baghoved på ham.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 2:22:32 GMT 1
Neimi kom måske til at se lidt tiggende på ham da han kom tæt på hende men hun ville jo så gerne have hans kys på munden og ikke bare på panden for det fik hende bare til at virke som et barn når han gjorde det, men kysset på munden kom en smule bag på hende for hun havde ikke lige nået at svare ham før det skete dog tog det ikke mere end nogle få sekunder før hun gengældte det og blev en smule blød over hans kys. Da han brød kysset stod hun lidt og så undrende på ham for hun kom helt fra det hun ville sige eftersom hun ikke ligefrem havde regnet med at han ville kysse hende og slet ikke på den måde. "Jeg...jeg.." stammede hun for hun vidste ikke ligefrem hvad hun skulle bede om lige nu.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 2:45:17 GMT 1
Leonardo så afventende på hende men da hun ikke rigtigt sagde noget kyssede han hende igen blidt men lidt længere end før. "lig dig ind igen inden du bliver syg" sagde han en smugle bestemt men dog stadig mildt som før. han tog hendes hånd og førte hende tilbage til gangen før han slap hendes hånd igen. "jeg vil gøre alt i min magt for at gøre dig glad Neimi" hviskede han hende i øret og kyssede hendes kind og selv om det gjorde ondt på ham var det som om at for hvert sekund der gik gjorde det mindre ondt og at han tænkte mindre og mindre på hvad der kunne ske og hvad der var sket og bare nød øjeblikket.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 2:57:17 GMT 1
Neimi var ret forvirret stadig for hun vidste ikke helt rigtigt hvad hun skulle bede om og da han kyssede hende igen varede det noge sekunder igen før hun gengældte det men hendes øjne gled i som hun bare stod og nød kysset, så hun var ikke helt tilfreds da han brød det igen men hun vidste stadig ikke helt hvad hun skulle sige, han var nok den første mand der havde gjort hende mundlam for hun anede virkelig ikke hvad hun skulle sige så hun lod sig bare føre af ham selvom hun ikke slap hans ansigt med øjnene der stadig var undrende, selv da han hviskede til hende virkede det lige som om den skulle op og vende i hendes hoved før hun ligesom vågnede op og nikkede, inden hun bukkede sig ned og kravlede ind i det andet rum igen og op på stakken med pelse hvor hun lagde sig under den største og varmeste af dem, mens hun lidt ventede på han kom ind til hende.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 3:41:01 GMT 1
Leonardo ventede lidt og fulgte så efter hende. han kravlede under pelsen og lagde igen en hånd omkring hende inden han forsigtigt kyssede hende igen. "hvad vil du have af mig" hviskede han stille i hendes øre og så så på hende mens han forsigtigt nussede hendes ryg og prøvede at holde tanker om hvor meget han ønskede at være tættere på hende væk da han vidste hvad det ville gøre ved ham men dog hjemsøgte tankerne ham en smugle uanset hvor meget han prøvede men han ville ikke vise hende det så han forsøgte at skjule lysten og begæret i hans øjne dog uden ret meget held.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 11:43:54 GMT 1
Neimi smilede lidt da han kravlede ind under pelsen til hende og lagde en hånd om hende, for det ville sikkert ikke have krævet meget overtalelse hvis han ikke havde overgivet sig lige for lidt siden. Efter lidt tænketid kom hun endelig frem til hvaad hun gerne ville have efter hun jo havde fået kysset af ham "Jeg vil have du skal vide jeg er ikke bange for det onde du kan gøre imod mig og hvis du gerne vil have mere af mig må du godt få det, for jeg vil godt have mere af dig" sagde hun stille mens hun lod en hånd sige om hans ryk og så på hans ansigt for at finde en eller anden form for reaktion for at hun lige havde givet ham lov til at gøre med hende som han havde lyst til.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 12:48:24 GMT 1
Leonardo lå lidt og tænkte over hendes ord for at være sikker på at han havde forstået hende ret. et størgere smil bredte sig på hans læber og han kyssede hende endnu en gang blidt. "tak" hviskede han stille og lod sin ene hånd glide fra Neimi's ryg og om på hendes mave hvor han lod hånden glide under trøjen og nusse hendes mave med blide strøg mens han blidt kyssede hendes hals. han nød at få lov til at være tæt på hende og hvert eneste sekund hvor han fik lov til at røre hendes hud var enestående. han var nok efterhånden faldet for den unge pige men det var endnu ikke rigtigt gået op for ham da han havde for travlt med at nyde øjeblikket.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 13:08:58 GMT 1
Neimi smilede lidt mere da hun så ham smile for så virkede det jo til at han ville overgive sig til det han havde lyst til, som nok var de samme ting hun havde lyst til for hun gengældte med glæde kysset som han gav hende inden han begyndte at nusse hendes mave og kysse hendes hals hvilket bare fik hende til at ligge og smile og ind i mellem kom der nogle små suk af nydelse fra hende, for hun kunne nu godt lide at han indtil videre var så blid ved hende og nærmest gav sig tid til hun også kunne nyde det.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 13:22:01 GMT 1
han lagde hende forsigtigt ned på ryggen inden han forsatte de små kys ned af hendes hals og langsomt knappede skjorten op mens han lod de små kys glide ned af hendes mave til han havde fået åbnet skjorten helt. han så kort på hende og kyssede hende på kinden inden han gik tilbage til at kysse og slikke hendes hals forsigtigt og langsomt lod den ene hånd glide fra hendes mave og op til hendes ene bryst som han blidt kærtegnede. han lå lidt sådan inden han lod sine små kys vandre ned til hendes andet bryst som han begyndte at kysse og slikke en smugle mere ivrigt end før men stadig i et roligt tempo mens han lod sin hånd arbejde med det så det ikke skulle blive snydt. han holde dog hele tiden ørene spidsede så han kunne høre hvis hun ikke ville have det mere eller hun ville have ham til at gøre noget andet da han blot ønskede at hun skulle have det godt.
|
|