|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 11, 2011 22:38:49 GMT 1
Lukas kunne langsomt begynde at mærke hvordan det irriterede ham at hun igen snakkede med sin gud. han havde mest af alt lyst til at storme ud der fra og ikke se sig tilbage ja måske endda undgå at se hende i nogen dage men han kunne ikke få sig selv til det da han nægtede at efterlade her der alene med hendes såkaldte gud selv om hun jo ikke rigtigt var til stede sådan som han så det. han gik roligt hen til hende og satte sig på sengekanten uden at forstyrre og uden at røre hende. han betragtede hende stille og kunne tydeligt mærke vræden indeni sig selv men han kunne intet gøre og han ville ikke røre hende da han ikke var 100% sikker på hvad der ville ske ved det.
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 11, 2011 22:43:59 GMT 1
der gik ikke lang tid før hun hurtigt var sig selv igen, hendes besøg havde for første gang ikke været vellykket og hun holdte sig til halsen og satte sig hurtigt op som havde hun fået et chok. hun så på Lukas et øjeblik før hun hurtigt så ned på sine hænder og rystede hurtigt før hun blottede tænder. "Jeg.. Jeg skal vise ham at jeg holder mit ord...Jeg skal give ham hans offringer.." hendes ord var nærmest en hvisken og hun knugede hænderne før hun prøvede at komme ud af sengen.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 11, 2011 22:59:00 GMT 1
han tog fat i hende da hun skulle til at flytte sig fra sengen og holde godt fast i hendes håndled. "det kan godt være at du holder af ham men du er ikke hans slave... han kan gøre det selv hvis han vil have noget" sagde han bestemt og holde nu hendes hånd med begge hænder dog var den ene hånd mere for at berolige og nusse hende. "hvad er det presist han vil have dig til at gøre? du får ikke lov hvis det er farligt uanset om jeg så skal binde dig til sengen så får du ikke lov" sagde han en smugle koldt men bestemt da han ikke ville høre tale om at hun skulle udsætte sig selv for fare eller i det heletaget gøre ting for den i hans øjne åndsvage gud. "og nu når jeg har fat i dig så er jeg altså ikke Jaloux" sagde han bestemt i håb om at hun ville forstå det som han gjorde eller i hvert fald som hans hjerne forstod det.
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 11, 2011 23:13:00 GMT 1
hun så på ham da han tog fat i hende og det gav hende et chok. hun så rolig ud igen og så på ham med et smil som hun altid havde brugt da hun var mindre. "Søde rare Lukas vil du ikke nok lade mig gå så jeg kan gå ud og slå nogen mennesker ihjel i hans navn?" hun smurte virkelig på og brugte en stemme hun næsten aldrig brugte også for at charmere sig lidt ind på ham på den måde, hun så ham i øjnene og smilte roligt. "Hvis du ikke er jealoux hvorfor kan du så ikke lide jeg har sex med min gud?"
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 11, 2011 23:25:02 GMT 1
det var tydeligt at se på hans øjne at han ikke kunne lide at høre hendes ord og grebet om hendes håndled blev en smugle fastere. "du skal ikke dræbe for hans skyld" sagde han så koldt som han kunne. da han hørte det andet hun sagde satte han sig helt og ved siden af hende og holde sig tæt ind til hende. "fordi han er en svækling... fordig du er meget meget mere værd end ham... og fordi jeg hader ham... hvis du absolut vil gøre mig vred kan su så ikke bare være sammen med en varulv eller bringe et menneske ind i familien... jeg hader din gud og det han gør mod dig... jeg er ikke jaloux men jeg vil bare ikke have der sker dig noget..." sagde han koldt dog det sidste i en mild tone. han så kort ned men holde det stramme greb om Silvia's håndled. "jeg vil ikke lade dig dræbe i hans navn og jeg vil gøre hvad jeg kan for at du ikke ser ham hvilket du jo ved jeg ikke kan styre så længe jeg er så blød overfor dig" sagde han så roligt han kunne men det var tydeligt at han var vred. "tving mig ikke til at holde dig tilbage for jeg vil gøre hvad jeg kan og det ved du" sagde han mere stille ja faktisk som en hvisken. han kunne ikke tro på at han var jaloux og han kunne ikke fatte at hans søster ville dræbe i gudens navn.
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 11, 2011 23:35:46 GMT 1
hun så på ham med rolige øjne. "Jeg har drabt i hans navn, mennesker, slaver, dyr, elver.. drukket fra dem samtidig.." hun så på ham igen og nærmede sig hans hoved med sit, ikke for at kysse ham, men for at se hvor meget han selv troede på at han ikke var jealoux. "Min gud vil ha offre og jeg vil give am det når han ber mig om det.. om det så var mig selv så ville jeg give ham det" hun rykede endnu tætter på og kiggede ham i øjnene. "Du vil jo selv møde ham.. se ham jeg ved det.. du behøver ikke være sur over det.."
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 11, 2011 23:42:28 GMT 1
hendes ord borede sig ind i ham som en pil og vræden voksede mens han klemte hårdere og hårdere om hendes hånd dog uden selv at ligge mærke til det. "han er et svin og du kan lige vove på at gøre det igen... og slet ikke dig selv!" næsten råbte han i hoved på hende. "jeg vil kun møde ham for at få ham til at holde sig væk fra dig" sagde han is koldt og klemte en smugle hårdere mens musklerne i hans arm langsomt begyndte at blive tydelige mens han strammede grebet. "hold dig væk fra ham og stod med at gør som han siger... man skulle tro du var en simpel menneske slave sådan som du ter dig over for ham!" små råbte han koldt og strammede igen grebet uden overhoved at tænke over det da det var hans vræde der styrrede ham sådan som det var nu.
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 11, 2011 23:54:42 GMT 1
Hun så på ham da han begyndte at klemme til omkring hendes hånd, prøvede langsomt at få sig selv fri, vred sig som en orm der ikke kunne finde et sted af være i sikkerhed, bed nærmest bare tænderne sammen når han klemte endnu mere og blodet begyndte at løbe i hendes mund og gjorde hendes læber røde af blodet. hun krympede sig helt og så bare op på ham med et trådsigt blik før hun prøvede at komme ud af sengen, dog stadig mens hun prøvede at komme fri fra hans grab i hendes hånd. hun hvæsede let og prøvede virkelig at komme hen mod døren og væk derfra.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 12, 2011 0:15:37 GMT 1
han rykkede sig tæt på hende og holde om hende med den anden hånd med et fast greb. "hvorfor vil du så gerne lystre ham? han er svag og ubrugelig... find en af vores verden at tilbede i stedet" sagde han mere roligt men holde stadig om hende. "jeg slipper dig ikke og din hvæse hjælper ikke spor... du ved godt jeg ikke frygter dig" sagde han og lo let men dog en smugle hånligt da han havde forventet at hun vidste det ikke ville hjælpe at hvæse af ham. det eneste der endelig ville kunne få ham til at slippe hende før hun havde lovet at blive ville være hvis han kom til at klemme hende for hård og det gjorde ondt på hende da det ikke var hans hensigt og at han ikke var meget for at skade hende selv om han var sur. han så lidt tankefuldt ned "hvis...hvis vi nu lader som om at jeg er jaloux gør det så nogen forskel på dit valg?" spurte han stille og var efterhånden villig til at gøre hvad som helst for at holde hende fra at lystre hendes gud og at være sammen med ham.
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 12, 2011 14:59:45 GMT 1
hun så på ham med hendes rolige blå øjne og lyttede til alt hvad han sagde, dog ignorrede hun det første han sagde men sad pluslig helt stille og lyttede. "Måske det ville gøre en forskel.." hun så på ham med de rolige øjne før hun så ned og begyndte at pille ved en snor fra den tynde dyne. "Hvor er Kion? er han også her på kroen eller er han hjemme og har stuearrest?" hun prøvede at skifte emne så hurtigt som muligt, hun vidste hun ikke skulle vise nogen føelser for nogen i familien, og det var jo også en forbrydelse det hun gjorde, men mere en forbrydelse at kunne finde på at være sammen med sin egen bror. hun så lidt på ham før hun igen så ned på dynen.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 12, 2011 18:40:43 GMT 1
"jeg er villig til at gøre ret så meget for at du holder dig væk fra ham" hviskede han til hende og så ned på hendes hånd for at se hvad hun lavede. "jeg har ikke styr på ham men jeg så ham da rende rundt udenfor igår så det kan vel godt være han er her... selv om jeg nok havde fundet ud af det" sagde han roligt men en smugle tankefuldt mens han tænkte på hvor vildt det ville være hvis de 3 havde været på den samme kro uden at vide det. han holde stadig godt fast i hende men grebet blev løsnede en smugle da han slappede lidt mere af. "men hvis jeg var Jaloux ville det så ændre nok til at du holde dig væk fra ham?" hviskede han spørgende for selv om han ikke selv mente han var jaloux så ville han gøre næsten hvad som helst for at få Silvia til at holde afstand fra sin gud.
|
|
|
Post by Roxanne Nicolia Tirenas on Jan 19, 2011 16:00:18 GMT 1
hun så på ham igen og fik et halvkoldt udtryk. "Nej.. Lukas.. Jeg er tro mod min herre og elsker, jeg vil gøre alt for ham..." hun så på ham før hun langsomt rejste sig og gik hen for at klæde om igen, lod sit hår hænge ned langs hendes ryg og skiftede til noget mere tætsiddene tøj, og dog så løst alligevel, læderremme langs hendes bryst for at skjule, mens hendes mave var bar, hendes arme der var dækket til med lædderremme hvori der sad våben. hendes bukser var også lavet med læderemme som også var fyldt ud med våben, dog havde hun stof indenunder dem, tyndt sort stof.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 28, 2011 16:31:49 GMT 1
Lukas så roligt tilbage på hende og lyttede til hendes ord men himmede med øjne da han hørte det. han rejste sig op og gik roligt hen bag ved hende. "så vil jeg tage hjem og vente på at at han beslutter sig for at jeg skal dø" sagde han i en tone der var så rolig som en kirkegård. han vendte sig rundt og gik hen til døren hvor han stoppede uden at se tilbage. "jeg holder stadig på at han er en svag kujon og det vil han være til den dag han stopper med at bruge dig som slave som gør sit arbejde selv" sagde han køligt og åbnede døren. "eller måske skulle jeg gøre det nemmere for dig og forsvinde for en tid" sagde han med øjne mod hende et kort øjeblik inden han gik ud af den åbne dør uden at lukke den efter sig og langsomt gik ned af gangen på vej mod trappen.
|
|