|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 11:53:38 GMT 1
han sank meret ned i jorden af undskylding og kigged på dem og sagde "undskyld" og så lidt ked af det ud og viste at de var ikke nemme at få dem til at se store øjne til ham men kigged ned og så ked af det ud
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 21, 2011 12:07:32 GMT 1
"Du er tilgivet men gør du det igen så får du en i hovedet i stedet" sagde hun roligt men lidt advarende for det var mere ydmygende at få en lussing på kinden i stedet for baghovedet, eftersom det i baghovedet mest bare var en lille opfrisker om at han skulle huske det. "Nu rejs dig lille slave og byd os nu på noget at drikke i stedet, hvis ellers frøken Mira har lyst til at drikke lidt?"
|
|
|
Post by Mira on Jan 21, 2011 12:48:45 GMT 1
Mira var glad for at se ham sat til rette i sin nye rolle som en kvindes slave. morsom tanke jo så meget vidste hun da. da hun blev budt noget at drikke svarede hun "jeg tager imod deres tilbud frøken Sol" som hun gik hen mod den anden elver kvinde og roligt bare legede med tanken om hvad hun ville gøre for at få sin straf overstået hurtigst muligt
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 12:55:11 GMT 1
han kigged til dem og sagde "ok kom med jeg tror der er en kro her i nærheden "sagde han imens han gik mød noget larm til det var en kro og kigged til pigerne og sagde "her er vi så "sagde han og gik ind med et smil og alle sammen sagde ikke meget for de viste hvad jacki arbejder som og stille kom der en stor mand til sol og sagde "nå hvad laver sådan en skøn kvinder som dig hos en lus som ham "en lille mand tog den storer og sagde hurtig "er du dum eller hvad ved du ikke det er en dusør jære ham der nok har han ikke magi men han er mega stærk så rulig ok jeg vil helst ikke sidde i en blod bad inu"jacki grinte lidt imens han kigged til pigerne og sagde "nå havd skal i have?"
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 21, 2011 18:26:15 GMT 1
Sol fulgte roligt med Jacki sammen med Mira, for de blev vidst noget af et skue når de kom til kroen, En ung mand sammen med 2 smukke kvinder, det måtte da vække lidt opsigt og det at få opmærksomhed gjorde hende nu ikke så meget. "Jamen så regner jeg ikke med vi får nogle problemer når den dusørjæger er min slave" svarede hun roligt til mændene hun for hun ville jo ikke have de store problemer med folk i kroen men ellers kunne hun jo altid bruge Jacki til at forsvare hende ganske kort selvom hun nu godt kunne klare tingene selv. Hun så dog igen roligt på Jacki med et lille legende smil "Hvad siger frøken Mira?" spurgte hun roligt eftersom Mira jo var gæsten så det var mest høfligt at høre hende først.
|
|
|
Post by Mira on Jan 21, 2011 20:10:14 GMT 1
Mira havde mest af alt lyst til at lange en uppercut i retning af nærmeste fyr der irriterede hende lige nu, en god ting ved at være elver var at hun jo stadig så spinkel og lækker ud selv hvis hun var stærk. hun var stadig ikke fysisk helt vildt stærk men dog nok til at hendes udseende kunne bedrage en del og så brugte hun med glæde beskidte tricks til at forsvare sig med når det da endelig gik galt og hendes magi ikke var helt nok. hun tænkte sig lidt om og svarede så bare med et smil "overrask mig frøken Sol"
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 20:22:50 GMT 1
jacki kigged lidt til dem bægge men gik over til kro ejer og sagde "nå nye dusør idag "kro ejen kigged lidt og sagde "nej ikke lige nu kun små nogle en lomme tyv og sådan noget "jacki nikked og sagde " nej jeg venter til de bliver mere store "kro ejen nikked og kigged til pigerne lidt og gør nogle glas klar til dem
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 21, 2011 20:28:21 GMT 1
Sol sad lidt og tænkte sig om "Så tror jeg det skal være kroens stærkeste drikkelse" sagde hun roligt med et skævt lettere frækt smil for det kunne jo være lidt sjovt at se de andre mænd blive drukket under bordet da elver var kendt for deres stærke maver så der skulle ekstra meget for at de blev fulde. Sol fik sat sig ved et bord hvor hun ventede på de andre ville sætte sig sammen med hende.
|
|
|
Post by Mira on Jan 21, 2011 20:40:41 GMT 1
Mira smilede bare som hun satte sig ved siden af Sol og ventede på at de skulle få deres drinks, og den anden elvers slave måtte ligesom lære at han ikke bare kunne gøre som han havde lyst til længere siden han havde svoret Sol sin krop og sit liv og bla bla bla. han lod dog ikke til at tro det at være slave var ret slemt men mon ikke han tænkte anderledes om et par dage eller timer
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 20:47:23 GMT 1
jacki hørte hvad sol sagde men kigged lidt men sagde "ja.. vis hun siger det "han sagde til kro ejen med det og han kom med noget øl som var mega mørkt så det lined næsten en mørk mudder klat men tog 2 af dem hen til dem og gav det til dem og sagde "her er de så værsågod hehe"sagde han med et lille grin og satte sig ved sol og slapped lidt af
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 21, 2011 20:53:46 GMT 1
Sol sad roligt og så rundt i kroen for at se om der var nogle mænd der var interessante, men ingen virkede rigtigt til noget efter hendes smag, de virkede alle sammen så svage og ynkelige små mænd. Dog da Jacki kom til bordet så hun på deres drik og rynkede på næsen for det lignede noget fattigmands drikkelse så hun skubbede kruset væk igen. "Slave sæt dig ret op og jeg har ikke givet dig lov til at sidde ned, desuden skal du gå tilbage med min drink for den er klam og ulækker" sagde hun advarende, men han skulle lærer livet som slave, noget hun vidste med sikkerhed var et ret hårdt liv.
|
|
|
Post by Mira on Jan 23, 2011 18:43:49 GMT 1
Mira nikkede og skubbede sin dragt i samme retning og sagde "dette er langt fra det stærkeste de har" hun havde selv ejet en kro engang og vidste at der blev serveret sådan noget som dette med titlen som det stærkeste sprøjt på kroen var rent humbug. der var absolut intet der var mere hårdtslående end elver vin på andre racer
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 24, 2011 21:34:29 GMT 1
han tog glassne og kom tilbage med nogle fine glass men med ders trærkeste øl og jacki stod ved siden af hende og kigged og sagde ikke et ord
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 24, 2011 21:47:01 GMT 1
Sol ventede roligt til han kom tilbage med nogle nye krus med noget der lignede noget andet væske, der dog virkede mere lokkende end før. "du må sætte dig når du har givet mig et kys på kinden" sagde hun roligt med et mindre skævt smil, men det var jo igen et tegn på at han var slave og hun elskede at få opmærksomhed fra unge ret kønne mænd.
|
|
|
Post by Mira on Jan 26, 2011 16:35:02 GMT 1
Mira så på det nye sprøjt der blev bragt, helt sikkert stærkere men afgjort langt fra hårdtslående for hende der skulle sikre sig at vinen i vin kælderen var i god stand så hun ugentligt måtte tage en tår fra samtlige tønder vin og Zill havde jo en del tønder og flaskerne kunne hun jo ikke svare for hvor gode de var at drikke når det var de blev hentet op
|
|