|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 20:33:04 GMT 1
jacki var kommet meget voldsomt tilskade af ander vampyer efter han spøger om hans far til dem de gider ikke have en half blods at gøre men jacki var ikke en som bare går sin vej men de var for stærke til ham og han fik stukket af fra dem men kom voldsomt tilskade store sår og brækket ribben men gik lidt imens han bløder og viste ikke hvad han skulle gøre var ved at blive træt og satte sig ved et træ og kunne næsten mærke den kolde hånd som ved at tag ham
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 19, 2011 20:43:36 GMT 1
Sol gik lidt rundt i Nirelias skov denne nat, dog havde hun hverken set nogle varulve eller vampyre for de var ret sjældne i Nirelia, så den slags væsner var mest på grænsen eller i Darklia eftersom de bare ville blive jagtet i Nirelia eller vampyrene ville ihvertfald. Hun gik roligt igennem skoven for hun ville gerne nå til grænsen uset, da hun meget sjældent var i dette land, altid kun kort for at se hvordan hendes familie havde det men ellers var hun gået hurtigt igen da hun egentlig ikke kunne lide landet, det var alt for godt og smukt til hende så det kunne sagtens give hende kvalme.
|
|
|
Post by Mira on Jan 19, 2011 20:49:38 GMT 1
Mira kom gående gennem naturen med hastige skridt, hun havde en stor kutte på der skjulte hendes ansigt i skygger, hun havde været ude for at få bestilt vin til Zill's kælder. den skulle ikke løbe tør og hun var jo vinpasseren så hun måtte opsøge vinen hvor end hun kunne finde den og lige for tiden havde hun kun haft problemer med at skaffe andet end det Nirelianske møg. det kunne som sådan ikke måle sig med Darklia's eller grænselandets men hun havde ikke mere tilbage fra Darklia at hente hjem til slottet og Grænselandet havde purre nægtet at sende noget heller. nu måtte hun så hen til kroen hun engang havde ejet på grænsen og forklare dem at den vin der kom fra Nirelia var til Zill's kælder og hvis de rørte det rullede der ikke bare hoveder. hun trak hætten længere ned over ansigtet og forsøgte at komme uopdaget frem gennem området
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 20:56:55 GMT 1
han prøvet at gå igen men han bløder meget og kunne næsten ikke meget mere til han kæmped med at gå igen og rubte om hjælp om nogen kunne høre ham men ingen kom til ham så han riste sig og gik stilled vider imens det bløder ned af hans krop og arm og var meget tæt på at faldte igen men kunne se et kro eller noget men kunne ikke meget mere og faldt om igen og hade kun kafter til at rube om hjælp og blev ved med at rube om hjælp til han ikke kunne mere
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 19, 2011 21:06:13 GMT 1
Sol gik lidt i sine egne tanker og overvejede om det snart var tid til endnu en tur til Mørkets Gud, for det var ved at være længe siden hun havde været hos ham selvom hun i virkeligheden aldrig var ved ham så troede hun fuldt og fast på det. Hendes tanker blev forstyret da hun hørte en råbe i skoven, for de var langt væk fra grænsekroen som hun ikke ville stoppe før hun så, men da hendes tanker blev forstyret begyndte hun at gå i retningen af råbene bare fordi de forstyrede hende så hun ville se hvad der blev råbt sådan for selvom hun godt kunne høre der blev kaldt på hjælp. Da hun ankom til stedet kunne hun ikke videre høre nogen så hun så lidt frem fra træerne og så en blødende ung mand ligge på jorden, hvilket hun bare stillede sig til at se på.
|
|
|
Post by Mira on Jan 19, 2011 21:13:34 GMT 1
Mira hørte nogen råbe et stykke væk og smuttede i retning af de irriterende råb. var man ikke stærk nok til at klare sig selv så skulle man sku ikke gå rundt alene, om ikke andet ville hun ihvertfald stå og grine lidt ad vedkommende inden hun bestemte sig for om hun ville gøre andet. da hun nåede frem og råbene var stoppet så hun en ung mand ligge og bløde, kort efter havde hun fundet sig en lang pind som hun lige hurtigt spidsede til med en dolk inden hun stille og roligt rakte ud med den og prikkede til ham. pinden var lang nok til at han ikke ville kunne få fat i hende hvis han stadig var i live da
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 21:18:49 GMT 1
han kigged lidt da han blev prikket og kigged til hende med et døene stemme og sagde stille "v..vær sød.. o..og... hjælp mig... j..jeg ville gøre alt.... plz.. hjælp mig.. " sagde han svæt og kigged på hende imens han kasted lidt blød op og kæmped med at holde sig i live imens man kunne se at hele hans krop var kommet tilskade efter han har kæmped med at blive ved med at leve
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 19, 2011 21:24:23 GMT 1
Sol stod roligt og kiggede på det hele dog var hun lidt fristet over han ville gøre alt for hun kunne bruge lidt af en slave til at udføre en af hendes ideer som hun ville have udført inden en anden gjorde det. Så hun trådte frem fra skyggerne og trak den mørke grønne hætte ned som hun trådte tættere på drengen og satte sig på hug ved hans side, ligeglad med pinden som en anden stod og prikkede ham med. "alt i hele verden?" spurgte hun roligt med den legende stemme der virkede lettere sindsyg også.
|
|
|
Post by Mira on Jan 19, 2011 21:27:37 GMT 1
Mira trak grenen til sig, fyren var for svag til at gøre noget og en anden gav sig til kende. en temmelig køn elver kvinde, men hun måtte jo holde sig fra den slags ballade. en gang var mere end rigeligt og hun havde stadig sin straf at udføre jo, noget hun ikke så spor frem til overhovedet og nok aldrig gjorde på noget tidspunkt i sit liv, hvor godt det så end føltes så sad hadet alt for dybt
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 21:41:49 GMT 1
han kunne næsten ikke lige hvordan hun siger det men kunne ikke finde på andet at gøre og sagde stille "j..ja alt... plz... hjælp mig.. "sagde han stille for han viste næsten ikke hvordan ellers nogen ville hjælpe ham siden ingen ville hjælpe ham for at være veldi men kigged på hende og var klar til at gør alt for hende og ville godt blivet klar igen
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 19, 2011 21:48:51 GMT 1
Sol studerede ham lidt inden hun rodede lidt i den lille skuldertaske hun havde med sig og fandt en rød eliksir flaske frem som hun åbnede og hældte nogle dråber af indholdet i hans sår for at få dem til at hele en del hurtigere, en lille ting hun havde lært fra hendes kære onkel der var healer. "Jeg holder dig til dit ord du lille" sagde hun roligt idet hun rejste sig og så hendes eliksir tage fat og begynde at virke for den ville stoppe blodet og lukke sårene hurtigt. Hun kunne dog ikke dømme nu om de ville hele fint eller knap så find for det kom jo an på om det var fine snit eller ikke. Efter hun havde hældt eliksir i hans sår rejste hun sig op og gav sig lidt til at studere den anden person som var der eftersom hun nok lige haft samme ide som Sol havde haft med at lade drengen dø, dog ville Sol nu udnytte at drengen ville gøre alt for hende.
|
|
|
Post by Mira on Jan 19, 2011 22:25:12 GMT 1
Mira vidste ikke hvad den anden elver havde tænkt sig men til pokker med det, knægten ville næppe ende med at have det sjovt da hun først hjalp efter han var gået med til at gøre alt, temmelig sjov tanke egentlig for hun kunne lige forestille sig den knægt få et helvedes dårligt liv fra nu af
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 22:39:54 GMT 1
han kunne mærke sin kæfter komme tilbage og sine sår kom væk og han riste sig op og så dem bægge imens han kigged til hende som hjælp ham og sagde "hmm.. mange tak for du hjælp mig men.. det ser ud til at jeg er din i mange dage eller år.. det kommer and på hvornår du ville stoppe med at have mig og jeg hedder jacki stormwing hehe"sagde han med et smil til hende og kigged på hende lidt og tænker lidt "hun er meget smuk har ikke lige set sådan en før"
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 19, 2011 22:44:40 GMT 1
De gule øjne hvilede roligt igen på Jacki da han rejste sig op "Skønt jeg har altid ønsket mig en slave" sagde hun roligt med et skævt smil der bare gjorde hun så en smule mere sindsyg ud. Det passede dog med at hun ind i mellem godt kunne bruge en slave specielt nu hvor hun havde fået en sjov ide. Hun lod øjnene glide hen på den anden skikkelse bag Jacki "og hvem er du? som prikker til dødende med en pind" spurgte hun roligt, der var dog ikke nogen vrede eller noget i hendes stemme udover måske lidt morskab for det måtte hun da prøve næste gang hun fandt en dødende.
|
|
|
Post by Mira on Jan 19, 2011 22:52:35 GMT 1
Mira sukkede inde i sig selv som hun lod hætten falde og viste sit ansigt med den grå hud og det hvide hår frem som hun præsenterede sig "Mira, Dronningen af Darklia's vinpasser" nok ikke en høj stilling men hun var jo mere end det for Zill, så snart hun fik udført sin straf altså men svært når hun havde det som hun jo nu havde
|
|