|
Post by Sol Angelika on Jan 26, 2011 20:00:31 GMT 1
Det var ved at være på tide at Sol skulle havde genopfyldt hendes eliksir og måske tage lidt af den igen så hun kunne møde hendes elskede herre. Lige nu skulle hun dog have samlet urter til at kunne lave en ny potion eliksire og det kunne hun lige så godt få noget hjælp til af hendes slave, der på denne sommer eftermiddag fulgte med hende under træernes krone, hvor solen stadig var oppe på en lettere overskyet himmel, så det var kun ind i mellem man kunne få nogle få glimt af solen. Fuglene havde sunget, dog ikke da de nåede til Darklias del af grænseskoven for her var der ingen dyr og ingen fuglesang, men det var her hun skulle finde hendes ingredisenser. Sol havde endda taget hendes mørke grønne kappe af og havde ladet Jacki bære den, så hun selv kun havde den grønne kjole på til at skjule hendes krop for nok var hun en stolt kvinde der ikke var bange for at vise hendes krop frem, men bare ikke hele tiden.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 26, 2011 20:05:20 GMT 1
jacki var ved sin slave job noget som ikke var en ting som han kunne lige men hun hade jo reddet hans liv så han tænker jo at det går nok jo men tog alt som hun ville give ham og bruger sin stav som bære pind og lufted alt med hun gav ham men kigged lidt på hendes krop da hun taget hendes kappe af og blev lidt rød men kigged hurtig væk og lader som ingen ting og gik ved siden af hende med hendes ting
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 26, 2011 20:11:34 GMT 1
Sol så ikke rigtigt på ham for hun kunne have været meget mere ond imod ham end hun havde været, dog var hun alligevel ikke ond nok til at give mere end et par slag i hans baghoved for at få ham til at huske ting eller som en mindre opkvikker ligesom hun kunne finde på at gøre det ved et lille barn. Hun gik roligt frem som om hun havde et bestemt mål, men det havde hun også for hun vidste udemærket godt hvor de urter var som hun skulle bruge. Den mørke grønne kjole sad tæt indtil hendes krop og fremhævede hendes kvindelige former som hun for det meste brugte til at forføre med, dog ikke overfor Jacki eftersom han ikke lige var hendes type.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 26, 2011 20:20:31 GMT 1
han kigged nogle gang hurtig til krop og hendes tøj for det så meget godt ud på hende men prøvet at finde på noget som han kan få sine tanker væk men stille sagde han" øhm... sol.. uhm.. hvad uhm.. jeg tænker på.. om du måske kan lære mig.. lidt om.. urter for.. det kan godt være godt.. vis jeg er alene og er sådet eller.. noget"sagde han stille og kigged på hende
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 26, 2011 20:26:16 GMT 1
Sol så på ham over skulderen som om hun lige skulle overveje om hun egentlig gad at gøre det, men på den anden side kunne hun lige så godt more sig lidt nu hvor hun havde ham inden hun ville sende ham ud på en lille opgave. "jo det kan jeg vel godt, kan lærer dig den eliksir jeg brugte på dine sår" sagde hun roligt men det var lidt som om hun ikke gad at gøre det, dog skulle hun nok lærer ham det alligevel så slap folk da for at skulle redde ham hele tiden.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 26, 2011 20:39:15 GMT 1
"OH ok det jeg glad for ok hvad starter man med?" sagde han med et glad stemme og kigged til hende
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 26, 2011 20:43:16 GMT 1
Sol rullede med øjnene og vendte sig rundt for at se på ham, "så er vi jo gået den forkerte vej, vi må tilbage til Nirelia." sagde hun roligt inden hun begyndte at gå imod Nirelia igen for de skulle jo have de gode urter og ikke de gifte som hun ellers havde været på vej hen til.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 27, 2011 19:28:02 GMT 1
han fuldte efter hende med et lille smil på og med alle hendes ting med og var ikke bange for hende men mere glad for nu var det jo næsten at nogen holder øje med ham som en familie så han var ikke ked eller sur på hende og bar hendes ting med glæde
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 27, 2011 19:36:19 GMT 1
Sol gik roligt afsted imod Nirelia, tingene omkring dem begyndte tydeligt at ændre sig som de nærmede sig Nirelia, for Darklias træer var nærmest nøgne uden særlig mange blade mens Nirelas træer bar de lyse blade og nogle af frugttræerne havde endda blomster på. "Når vi kommer til Nirelia så gik efter nogle blå blomster" sagde hun roligt for han kunne lige så godt lærer de forskellige ting at kende så han selv ville kunne lave eliksiren på et tidspunkt.
|
|