|
Post by N. Emilie Autumn on Jan 28, 2011 20:24:55 GMT 1
klokken var lidt i midnat og Nosibu havde sidet på taget de sidste mange timer og spillet på sin guitar i regnen som hun så tit gjorde. da hun havde afsluttede den sidste sang som var hendes eneste faste lod hun sig glide ned af det våde tag og gik ind i kroen. hun satte sin guitar i det hjørne hvor hun plejede at side og smed din meget våde taske og kappe der også inden hun gik op i baren og købte en stor øl som hun tog med sig ned til sit bord. der var en ung fyr i den anden ende af rummet som hun tit og ofte havde set der inde dog altid meget fuld men han gik som reel altid kort efter hun var kommet hvilket han også gjorde denne aften så hun nu sad alene tilbage. ejeren slukkede de store lys men satte nogen mindre strain lys på disken og ved Nosibu's bord inden han gik ud bag ved uden et ord. Nosibu sad nu i mørket og så hen mod døren i håb om at der ville komme nogen mens hun lyttede til lyden af regnen mod ruden og lyden af den knitrende ild.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 20:47:31 GMT 1
Mira måtte klaske døren ind med skulderen, regnen havde fået døren til at binde så hun havde lidt svært ved bare at åbne den uden videre. dækket af en stor og tyk rejse kappe kom hun ind ganske drivende våd inden hun hev hætten ned. kroens bestyre kom ind for at se hvem der mon var kommet men smuttede kort efter da han genkendte hende. hun gik ind og satte sig ved baren og bankede i pladen for at få manden ud igen. hun bestilte et værelse for natten og betalte ved at flippe en mønt på bordet så det var gjort. derefter så hun sig omkring og gik hen til det eneste andet bord og spurgte kvinden "må man sætte sig?" mens hun skaffede sig af med sin våde kappe ved at hænge den over en af de andre stole så man kunne se den grå hud og det hvide hår der indikerede at hun var en sort elver
|
|
|
Post by N. Emilie Autumn on Jan 28, 2011 21:00:46 GMT 1
Nosibu smilede svagt da hun så der kom nogen men sagde ikke noget før kvinden kom hen til hende. "ja da meget gerne" sagde hun med en lys og venlig stemme inden hun meget kort studerede kvinden for at se om hun kendte racen hvilket hun dog ikke vidste om hun gjorde da hun endnu ikke var så god til at genkende folk som hun gerne ville være. "jeg er Nosibu...Nosibu Chinchi Da Moon men det er ikke mit føde nav" sagde hun roligt for at pressentere sig selv. "må jeg vide deres navn?" spurte hun forsigtigt da hun før havde oplevet at ikke alle ville sige deres navn til hende da man jo aldrig kunne vide med sikkerhed hvem man havde med at gøre hvilket dog for hende var ligegyldigt da hun var en smugle naiv.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 21:05:43 GMT 1
Mira satte sig og sagde roligt "Mira" hele navnet ville hun ikke give uden videre så hun slappede også af som hun lige kørte sin fingre gennem sit hår for at rede det ud efter en aften under en kappe tung af regn vand. en sort kjole prydede kroppen men viste stort set intet, hun havde den på for at holde varmen bedre ude i kulden og den var også rimelig tyk for at kunne holde på varmen
|
|
|
Post by N. Emilie Autumn on Jan 28, 2011 21:37:34 GMT 1
Nosibu smilede roligt "flot navn" sagde hun stille og drak en tår af sin øl inden hun så op på Mira igen. "undskyld jeg spørg men må jeg vide hvad race du er?" spurte hun forsigtigt da hun elskede at lære om nye racer og lære at kende dem berede da de eneste hun rigtigt kunne kende var vampyrer og det var kun nogen gange hun kunne se det før det blev fortalt. hun tog en slurk mere af sin øl mens hun tænkte på noget at sige. "hvad bringer dig her hen på denne tid af natten?" spurte hun forsigtigt og det var tydeligt at se på hende at hun spurgte af nysgerrighed og ikke for at være irreterende.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 21:56:30 GMT 1
Mira smilede skævt og sagde ikke noget til den ros hun fik for sit fornavn, hun svarede dog på spørgsmålet "sort elver" med en tydelig stolthed over det imens hun fortalte det. hun så intet forkert i at være en af de absolut ondeste og mest selvoptagede skabninger i landende. hun havde kun en hvis mening om hende gjorde noget som helst og den kvinde var lige nu væk. ingen på slottet talte om det men Zill havde ikke været helt sig selv omkring hende, ikke nær så intim som normalt. ikke rart for hende at vide noget var galt men ikke være sikker på hvad. hvad angik hendes rejse svarede hun "trængte til noget forandring" hvilket ikke var helt løgn. hun kunne ikke holde ud at være på slottet nu hvor stemningen var så trykkende
|
|
|
Post by N. Emilie Autumn on Jan 28, 2011 22:11:53 GMT 1
Nosibu havde ført hørt om elvere men aldrig en sort elver "hvad kan en sort elver?" spurte hun forsigtigt og det blev nu tydeligt at se på hende at hun ingen andeles havde om racen og hvad den kunne. hun lyttede nøje til det næste Mira sagde og smilede stadig roligt. "det lydder da...øøh hyggeligt" sagde hun forsigtigt og forsøgte at være så venlig så muligt da hun ikke ønskede at gøre kvinden sur. mest af alt opførte Nosibu sig som en lille pige nu da hun spurgte meget men det var blot fordi hun var evigt nyeskerig og ville lære en masse om andre racer så hun vidste hvem hun kunne sige hvad til.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 22:16:52 GMT 1
Mira smilede skævt og sagde "vi er lige så adspredte som andre elvere, men lad os bare sige at vi sort elvere generalt er noget værre end det du ville kalde for ondt i normal forstand" det var ikke løgn og Mira havde temmelig meget magisk kræft at byde på uden problemer, hun kunne jævne kroen med jorden hvis hun følte for det men hun gjorde det ikke. hun havde jo ejet stedet førhen
|
|
|
Post by N. Emilie Autumn on Jan 28, 2011 22:44:03 GMT 1
Nosibu holde stadigt sit smil selv om Mira sagde at hun var en ond race da der i Nosibu's hoved ikke fandtes nogen der var helt i gennem onde. "det lyder spændende" sagde hun stille og tænkte på hvor fedt det måtte være at have den slags evner da Nosibu havde lært at hendes race bestemt ikke var den stærkeste blandt de magiske racer. hun var tavs lidt og trak så sin tegneblok op fra tasken samt en blyant. "må jeg tegne dig?" spurte hun forsigtigt da hun elskede at tegne og særligt mennesker hun syntes var smukke hvilket hun syntes på Mira dog ikke på en seksuel måde.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 22:55:37 GMT 1
Mira smilede skævt og sagde "det må du gerne, men vil altså lige ud af kjole her først, den er tyk for jeg ikke skulle fryse på vejen jo" hvorpå hun stille og roligt kæmpede sig ud af den så man kunne se hun havde en fin sommer kjole på inden under ligeledes i sort. mere tæt sidende men ikke decideret afslørende ligesom før, dog kortere så hendes ben blev mere synlige. hun redte sit hår ud med fingrene og spurgte "hvordan vil du så tegne mig?" var første gang nogen havde spurgt hende om sådan noget så det var ret nyt
|
|
|
Post by N. Emilie Autumn on Jan 28, 2011 23:29:33 GMT 1
Nosibu nikkede bare stille som tegn på at hun havde hørt hende. "jeg tegner dig som jeg ser dig... du behøver ikke sidde stille" sagde hun med et smil og begyndte at tegne med hurtige bevægelser og kiggede kun op få gange. hun stoppede efter nogen minutter og stirrede Mira i øjne noget tid inden hun vendte øjne ned og tegnede videre. hun havde fået hver eneste lille detalje med og fået tegnet det så det lignede at hendes hår gløde en lille smugle på trods af at hun havde tegnet baggrunden som om at det var tåget og hun havde tegnet hendes hoved og lidt af overkroppen men stoppede lige over brysterne. hun kiggede lidt op og ned for at se om hun havde fået det hele med inden hun vendte tegningen og lagde den på bordet så Mira kunne se den mens hun sad spændt og bed i blyanten og ventede på hvad Mira ville sige til den.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 23:34:36 GMT 1
Mira sad bare og ventede, hun havde jo en evighed så at sige så nogle minutter gjorde intet. det var intressant hvordan tegning var blevet da den var færdig og hun sagde "den er flot. tænk at du virkelig ser mig sådan, de fleste ser mig som noget gyseligt. men det der... det temmelig smukt, hvordan ser du så resten af mig?" det sidste var af nysgerrighed siden hun mente det hun havde sagt i forvejen kunne lige passe at resten var lige så smukt i denne tegners øjne men det måtte hun jo finde ud af
|
|
|
Post by N. Emilie Autumn on Jan 29, 2011 0:14:46 GMT 1
Nosibu kiggede lidt på hende og tænkte inden hun tog blokken og fandt et nyt stykke papir. "tak... jeg kan prøve at tegne det" sagde hun stille og smilede inden hun begyndte på et billede af Mira i fuld krop. i samme hurtige tempo som før. hun så op nogen få gange og havde nogen få tænke pauser ca 10 minutter efter hun var begyndt kiggede hun på tegningen der fik Mira til at fremstå på den absolut bedste måde mens hun igen havde fået håret til at gløde svagt på tegningen men denne gang var baggrunden skoven i månelys hvilket gav et rolig men næsmest guddommeligt udtryk i tegningen. "jeg gjorde mit bedste men det her er sådan du ser ud i mine øjne" sagde hun stille og lagde tegningen foran Mira mens hun igen tyggede i blyanten.
|
|
|
Post by Mira on Jan 29, 2011 0:19:48 GMT 1
Mira smilede som hun så tegningen an, det her kunne hun ikke beskrive med ord så som tak gav hun tegneren et kys på kinden og sagde "det er det eneste jeg kan sige til den tegning. du burde komme med til Drakone og tegne min dronning og mester en dag" det var forhåbentligt ikke et problem med en sådan invitation men først ville hun være sikker på at Zill var sig selv igen. og hun havde en straf at udføre også før hun var i kridt huset også. noget hun igen måtte få gjort noget ved hurtigst muligt
|
|
|
Post by N. Emilie Autumn on Jan 29, 2011 1:08:57 GMT 1
Nosibu lyste en smugle op ved hendes ord. "det ville jeg meget gerne hvis det kan lade sig gøre" sagde hun med en glad stemme men tog sig lidt til kinden og rødmede da hun kom i tanke om det lille kys. hun så lidt ned i sin øl inden hun tog en stor slurk af den. "du må gerne beholde dem hvis du vil" sagde hun stille og så hende i øjne med et lille smil om læberne. hun ville gerne sige noget men vidste ikke hvad hun skulle sige. hende guitar stod stadig ved siden af hende og hun kiggede kort på den uden at sige noget inden hun drak den sidste tår af sin øl og mærkede alkoholden begynde at tage fat på hendes lille krop.
|
|