|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 30, 2011 22:05:00 GMT 1
Lukas smilede roligt. "det lyder spændende... så kender du måske den ting som Silva drikker?" spurte han underne da han tit og ofte havde tænkt over hvor hun fik drikken fra da han havde fundet ud af at den fik hende til at se den gud han hade som pesten hvis ikke mere hvilket han dog kun havde fortalt til Silva og ingen andre. han så lidt rundt inden han så på hende igen. "hun snakker meget om en hvis gud som hun ser når hun drikker det...ville jeg kunne se ham hvis jeg også drikker det?" sagde og spurte han stille da han var villig til at gøre ret så meget for at få fingre i ham om ikke andet så bare for at få ham til at lade være med at udnytte Silva som han kaldte det men det sikkert ikke var.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 30, 2011 22:22:24 GMT 1
Sol satte begge albuer på bordet og foldede hænderne foran hendes hoved som hun lænede sig lidt længere fremad, dog tænkte hun ikke over det bare viste mere af hendes kavalergang. "Kommer an på forskellige ting, hvordan er din holdning til eliksiren og tror du på Mørkets Gud?" spurgte hun roligt som hun lod de gule øjne intens studere ham for hun ville jo finde ud af om han løj overfor hende eller ikke og hvis han havde meget imod eliksiren ville hun jo ikke give den til ham eller fortælle yderligere om det, lige nu virkede det jo som om hun kunne skaffe den hvis det var ihvertfald til den rigtige pris og til den rigtige person men hun havde sine grænser med hvem hun ville dele den ud til eftersom den udemærket godt kunne skaffe hende problemer for halsen.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 30, 2011 22:31:27 GMT 1
Lukas tænkte lidt over hvad han skulle svare men besluttede sig dog for at være ærlig. "jeg tror på at han findes og at han har en vis magt og styrke men jeg vil ikke gøre noget for ham... jeg hader hvad eliksiren gør ved Silva men efterson at hun ikke vil lytte til mine ord om at holde lidt igen og lade være med at opføre sig som en hjerneløs slave uden egen vilje så vil jeg snakke med ham om det hvis jeg kan for han er den eneste hun lytter til for tiden" svarede han i en lav men bestemt tone og det blev hurtigt tydeligt at han mente hvad han sagde. "penge er ikke et problem hvis det er det" skyndte han at tilføje da han ville lade hende vide at han var villig til at betale hvad hun krævede for at få lov til at tale til den gud.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 30, 2011 22:37:46 GMT 1
Hans svar virkede til at tilfredsstille hende for et smil listede sig over hendes læber og hun sænkede igen hænderne så de lå på bordet idet hun lænede sig lidt tilbage på hendes stol. "Jamen så kom med så skal jeg bringe dig hen til ham" sagde hun roligt og tog hendes taske og kappe inden hun rejste sig for at gå hen til bartenderen og få en nøgle til et af værelserne, da det jo ikke ligefrem var det bedste sted at gøre det i kroen hvor alle de andre bare ville se det. Men for hendes skyld kunne han da godt få lov til at snakke med Mørkets gud for at se om det hjalp selvom hun tvivlede på det, men ham måtte da godt prøve. Det hun dog ikke rigtigt vidste var at der ikke var noget af det som var virkeligt for det var jo alt sammen noget som bragte dem ind i en fantasiverden hvor tingene var som de virkelig ønskede det inderst inde.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 30, 2011 22:50:02 GMT 1
Han nikkede roligt og fulgte hende med ovenpå i stilhed mens han gik bag hende og dog på trods af at hun skulle til at hjælpe ham overvejede han at spise af hende da han trods alt kunne lide måden hendes hjerte slog på dog ville han vente til efter han havde snakket med den så kaldte gud som han blot ønskede død dog vidste han for hvad Silva havde sagt at han ikke ville dræbe guden ved mindre han var utrolig heldig og eftersom held ikke var en ting han nød meget af så ville det næppe ske. han fulgte hende ind i rummet og lukkede døren som han låste dog mest af alt per automatik inden han gik hen til hende og så afventende på hende da han ikke anede hvad han skulle gøre.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jan 30, 2011 23:01:03 GMT 1
Sol havde fået låst værelset op og trådt ind i det meget lille beskedne værelse for hun forlangte jo ikke meget så der var ikke andet end en seng eftersom hun jo ikke havde brug for mere når hun blot var på gennemrejse. Hun tog hånden ned i hendes taske lagde flasken på sengen "Drik blot nogle slurke og så vil du møde ham" sagde hun roligt inden hun gik tilbage til døren så han kunne få lov til at møde guden alene eftersom hun ikke lige vidste hvordan han ville reagere når det var hans første gang, det var jo forskelligt fra person til person så hun ville se til ham når det hele var ovre i stedet for at være en del af det hvis han blev vred. Da hun stod henne ved døren vendte hun sig rundt og så på ham "Der vil gå omkring 10 minutter før du vil være hos ham og derefter har du 20 minutter før du vil blive bragt tilbage til værelset" sagde hun roligt inden hun låste døren op så han kunne være alene.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 31, 2011 23:44:07 GMT 1
han lyttede nøje til hende og lagde sig så hen på seng inden han drak flasken som hun havde sagt det hvor efter han stilte den på gulvet ved siden af sengen. han lagde sig helt ned og lukkede langsomt øjne mens han ventede på at det skulle virke. da han begyndte at se noget var han stadig i rummet men kunne se nogen stå i hjørnet dog uden at kunne se ansigtet eller noget. "hold dig væk fra Silva" sagde han is koldt til personen men uden at få nogen svar. han rejste sig i sine tanker og gik hen til personen "hold dig væk fra hende" snerrede han is koldt og ville skuppe til personen men hans hænder gik bare i gennem og skyggen forsvandt. han tænkte normalt ikke meget over ting normalt men i det øjeblik arbejde hans hjerne på højtryk. da han igen vågnede satte han sig op med et sæt. "jeg kan ikke dræbe ham fordi han er en ilution" sagde han nærmest hviskende og til sig selv som om at han havde brug for at høre det for at tro sig selv.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 1, 2011 6:08:18 GMT 1
Sol havde forladt rummet da han var gået hen til sengen eftersom hun ikke ville nyde noget af hans første gang, så hun sad ude ved siden af døren og bare ventede på at hun vidste eliksiren var ovre, først der rejste hun sig og bankede på døren da hun lige skulle være helt sikker på at den var ovre, dog regnede hun ikke med at det havde været nogen succes for ham eftersom han ikke helt troede på Mørkets Gud så meget som silva og sol gjorde, eftersom de kunne se og mærke ham så tydeligt at de troede på at han var der lige ved deres side, selv hans stemme kunne de høre i hans hoved selvom der sjældent blev sagt meget når Sol mødte ham, hun vidste selvfølgelig intet om hvad Silva og ham lavede.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 11, 2011 23:00:34 GMT 1
da det bankede på døren rejste Lukas sig op og gik hen og åbnede døren. han virkede på alle måder upåvirket på trods alt at han følte en hvis glæde over at hvide at det blot var fantasi hvilket gjorde at han på ingen måde følte sig truet af guden mere. "jeg fik hvad jeg har brug for" sagde han roligt og gik forbi hende. han havde ikke tænkt sig at give hende noget som helst for det selv om han havde lovet det. på trods af at han ikke vidste hvordan han skulle få overbevist Silva om at det bare var hendes fantasi så vidste han at han nu havde en klar fordel ved at vide det og at han nok skulle finde en måde at forklare hende det på før eller siden.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 11, 2011 23:09:14 GMT 1
Sol betragtede ham roligt med de gule øjne "Forvent ikke at Silva forstår dig, Hun har brug for noget at tro på, noget at leve for" sagde hun roligt men folk der normalt var meget mistroiske i starten fik meget sjældent noget ud af det første besøg hos Mørkets herre, det krævede man troede fuldt og fast på personen, ja at man med andre ord elskede denne gud eller den anden for den sags skyld før noget af det ville virke. Hun kunne jo tale for sig selv når hun manglede noget at tro på så hun fandt styrke ved denne person eftersom der ikke var nogen for hende andre steder som kunne give hende hvad hun ville have.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 15, 2011 1:18:08 GMT 1
Lukas stoppede med det samme han hørte hendes ord og stod henne ved det sekundet efter. han stod så tæt på hende som han kunne uden at røre hende og det var tydeligt at se i hans øjne at han var ved at hisse sig selv op. "hvad med at leve for nogen der er ægte og ikke udnytter hende... jeg ville med glæde hjælpe hende og støtte hende hvis jeg kunne men jeg kan ikke røre hende så længe han er der... han får hende til at tro jeg er jaloux selv om jeg ikke er det... hun er bare meget meget mere værd end det at skulle gøre hvad en ilution beder hende om" små snerrede han som om at han skulle overbevise Sol om at det var ham der havde ret og at hun skulle holde med ham selv om han vidste det nok ikke ville ske. "hun er en særlig vampyr og jeg ønsker ikke at hun bliver... udryder begrund af ham" sagde han stadig små surt og så lidt væk for at køle sig selv en smugle ned hvilket var tydeligt at se. "er det dig der giver hende eleksieren eller kan hun få den fra en anden også?" spurgte han efter lidt tid og det var tydeligt at han prøvede at kontrollere sig selv selv om hans stemme tydeligt viste at hun ikke skulle sige ret meget forkert før han ville tænde af hvilket han altid gjorde meget let når det omhandlede noget med Silva og hendes gud. han holde sin knytnæve op af vægen som om at han var klar til at slår hånden i gennem den hvis han skulle miste kontrol hvilket også var meningen men langt fra sikkert at han ville gøre når det kom til stykket.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 15, 2011 17:21:10 GMT 1
Det overraskede nu ikke Sol at han pludselig stod foran hende igen for hun havde jo lidt lagt op til at han skulle blive sur bare for at se hvordan han ville reagere overfor hende og hvis hun overlevede kunne hun jo altid brokke sig lidt til Silva som nok ville beskytte Sol en smule, nok kun på grund af at Sol var den eneste som kunne lave eliksiren da hun endnu ikke havde taget en lærling til sig men det kunne ske det snart var på tide. "Ikke udnytter hende? Alle udnytter hinanden men de vil bare ikke rigtig indrømme det overfor andre selvom de påstår at de elsker den de udnytter.. Og du lyder nu jaloux, vidste du godt at eliksiren gør man kan snakke med den person man mest tro på og elsker selvom vedkommende er meget langt væk." svarede hun med en så stor at man ikke skulle tro hun var bange for noget, dog var hun meget på vagt overfor ham eftersom hun ikke havde nogen planer om at dø eller komme til skade på nogen måde, helst leve som hun gjorde nu hvis hun kunne. "Jeg har kun delt med hende et par gange men den kan købes adskellige steder, kan blandt andet nævne denne bys bordel, Brothel hvis du er i tvivl. "... Det morede hende egentlig at han var så vred men hun kunne jo ikke rigtigt gøre noget ved det eftersom hun jo selv troede fuldt ud på eliksiren.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 15, 2011 23:15:50 GMT 1
Lukas lod hende tale ud men i samme sekund som hun var færdig med at tale slog han hånden ind i vægen med stor kraft hvilket fik den til at gå så lang ind som hans armlænge tillod på den måde han stod. "hvis jeg betaler dig... gør ting for dig... dræber dem du vil have mig til at dræbe... vil du så holde hende væk fra eleksieren?" spurgte han is koldt dog var det tydeligt at det ikke var hende han var sur på. nogen nedenunder havde hørt larmen fra hans hånd der ramte vægen og var kommet løbende op af trappen for at se om der var nogen der var kommet til skade. Lukas vendte hoved mod dem og hvæsede højt *skridt eller jeg slår der alle ihjel* tænkte han koldt og selv om han ikke sagde det højt var det tydeligt at høre på hans hvæsen at det var det han mente. han vendte hoved imod hende igen og så bestemt på hende mens han ventede på svar. han fjernede sin hånd fra vægen og lod nogen få dråber af hans døde blod ramme gulvet før sårene var helet. han lod en finger glide over hendes kind og det var tydeligt at se på ham at hans vrede havde taget sult med sig og at han overvejede at bide hende. "jeg kan sågar love ikke at bide dig hvis bare du gør det for mig" sagde han hviskede med en kraftig og mørk vampyr stemme som han sørgede for at holde på et nivo så hun tydeligt kunne høre det men at ingen andre ville kunne forstå hvad han sagde hvis de hørte ham.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 16, 2011 12:52:35 GMT 1
Den vrede han udviste tiltalte hende en del og hende som havde set ham som et skvat beviste hende nu at der faktisk var noget styrke i ham som hun kunne lide, så var han måske ikke en helt kedelig vampyr igen som hun gik og troede. Dog tiltalte det hende ikke helt at hun måske havde fået en slags slave på hånden men det gjorde vel ikke så meget når det kom til stykket for hun skulle jo ikke se på ham hele tiden. "Jeg kan gøre et forsøg men at rende efter hende hele tiden som en anden hund kan du godt glemme" svarede hun roligt men bestemt for hun var ikke lige den type som rendte folk i hælene hele tiden, det ville jo ikke virke særlig smart. Da han strøg hende over kinden kom der et mindre smil over hendes læber mens de gule øjne virkede til at overveje at lade ham bide hende eller måske noget andet. "Du kan da bare bide, men hvis du dræber mig eller efterlader mig halvdød kan du godt vinke farvel til at få din søster stoppet" sagde hun roligt for hun havde da ikke så meget imod han bed hende, hun ville bare godt kunne gå lige efter.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 17, 2011 2:24:18 GMT 1
"dit blod dufter tiltagende men jeg har ikke den samme kontrol over min sult som så mange andre vampyrer har... hvis dit blod er så godt som det dufter vil du ikke være i stand til at kunne gå i mindst et døgn efter så jeg må nok heller holde mig væk fra den del... ved mindre jeg da gerne må" sagde han roligt dog var den sidste del en smugle lokkende. hans øjne afslørede stadig hans vrede men han var dog faldet en smugle ned ved lyden af hendes ord. "det er også alt jeg beder om... at du ikke giver hende noget og forhindre hende i at få det hvis du ser hende i nærheden af det... hun ville bare vide det er mit værk hvis du følger hende som en... hund" sagde han dog var ordet hund sagt med så stor foragt at det var tydeligt at han hadet hunde og alt der lignede. han så lidt op og ned af hende og duftede til hende dog uden at ligge skjul på det. "for hver dag hun ikke er i kontakt med ham gør jeg noget for dig til gengæld og selvfølgelig skal du nok også få penge hvis det er det du ønsker" sagde han og blikket i hans øjne viste at han igen hisseede sig selv op og igen var i stand til at finde på hvad som helst hvis hun eller nogen anden sagde noget forkert til ham.
|
|