|
Post by Sol Angelika on Feb 17, 2011 12:57:51 GMT 1
Det var egentlig ret lokkende at lade ham bide sig så hun strakte kort halsen bare for at drille ham lidt inden hun igen stod normalt med hovedet "Nej tror ikke det bliver noget med at bide denne gang, jeg har ting der skal nåes" sagde hun roligt med et skævt lettere drillende smil, hun ville jo gerne se hans vrede men på den anden side så havde hun andre ting at gøre når det kom til stykket selvom hun ikke rigtigt gad at gøre nogen af de ting. "Jeg skal nok gøre hvad jeg kan og lige nu er det eneste jeg vil have er at du ikke gør min familie noget, ellers går der nok mange år før jeg vil have nogen tjenester eller penge fra dig" sagde hun roligt for penge var ikke ligefrem noget hun manglede og indtil videre var der heller ikke ligefrem noget han kunne gøre for hende, udover at holde sig væk fra hendes familie for så blev det værst for ham selv.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 17, 2011 18:27:37 GMT 1
"fint... men hvis de dufter bare halvt så godt som dig bliver det nok svært" sagde han stille og nappede lidt ud efter hende dog på en måde hvor man tydeligt kunne se at han ikke skulle til at bide hende. han lod let en finger køre på hendes hals og lagde hoved en smugle på skrå hvilket gjorde det meget tydeligt at han havde i sinde at bide hende selv om hun sagde hun ikke havde tid for på den anden side spise han altid hurtigt på nær når han var ude efter at pine folk hvilket han jo ikke var denne gang. han fjernede igen sin hånd fra hende og så på hende med de sultne øjne. "tid har vi alle masser af" sagde han stille men med en sulten stemme inden han hurtigt lod sit hoved ligge ned til hendes hals hvor han bed hårdt sammen lige over hendes hud som han dog duftede lidt til hvilket blot viste hvor meget han havde lyst til hendes blod da han normalt aldrig duftede til sine ofre ved mindre deres blod var særligt godt efter hans mening. han rykkede sit hoved væk fra hende lige så hurtigt som han havde ladet det nærme sig hende og så hende nu igen i øjne med et blik fuld af sult og vrede over ikke at få lov selv om han dog ville tage blodet uden lov hvis han blev tilpas sulten vel vidende om at hun muligvis var stærkere end ham i form af sin magi.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 17, 2011 18:45:53 GMT 1
"Rør du min familie vil jeg bruge en evighed på at jage dig i stedet for at holde din søster fra eliksiren" sagde hun lettere truende men var der noget som hun levede for så var det hendes familie også selvom hun ikke længere boede hos dem eller snakkede særlig meget med dem, højst en gang hvert 10 år eller noget i den stil valgte hun at snakke med en af dem for at høre nyt hun ikke allerede vidste. Efter hun havde sagt det kom hun dog til at grine lidt da hun rykkede hovedet lidt væk fra hans nappen for det var nu lidt sjovt at han havde bidt efter hende selvom hun lige havde advaret om konsekvenserne ved at røre hendes familie, for hun ville bruge hele hendes evige liv på at finde ham og dræbe ham hvis der skete dem noget. Desværre havde han egentlig ret i at de havde masser af tid for de var begge udødelige men at stå sådan her i evigheder det gad hun godt nok ikke for hun havde jo eliksire at lave og sælge videre bagefter. "Du har desværre ret" sagde hun lettere irriteret for hun havde jo lejet et værelse for natten som havde været meningen at hun skulle hvile i og måske møde nogle kunder der kun kom frem om natten for at købe eliksire.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 17, 2011 20:12:13 GMT 1
"bare rolig så længe de ikke tirre mig skal jeg nok holde mine tænder væk fra dem" sagde han en smugle let dog mente han hvert et ord. "dit blod kan jeg til gengæld ikke love at holde mig fra" hviskede han og begyndte at gå rundt som hende på samme måde som han tit gjorde med sine ofre særligt mennesker da han elskede at se deres reaktion og denne gang gerne ville se hvad Sol sagde til at have en sulten vampyr gående så tæt rundt om hende. han var blevet utrolig sulten efter sin vredesudbrud og at han konstant kunne dufte hendes blod og høre hendes hjerteslag gjorde det bestemt ikke bedre for ham.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 17, 2011 20:27:34 GMT 1
Sol fulgte roligt ham med øjne og da han gik bag hende lyttede hun mest efter ham bare for hun altid ville kunne træde til side hvis hun hørte ham komme alt for tæt på. "Du kan godt droppe det, hvis jeg ikke kan gå efter så kan du glemme aftalen" sagde hun roligt men lettere truende, inden hun begyndte at gå væk fra ham for hun havde andet hun kunne lave end at stå her og være til skue for en som ikke en gang tændte hende, ihvertfald ikke særlig meget. Det var egentlig længe siden hun havde lagt med en rigtigt mand men ham her var vampyr og derfor ikke lige hendes stil for hun fortrak dem der var mere dæmoniske af udseende.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 17, 2011 21:12:49 GMT 1
da sol begyndte at gå væk fra ham reagerede han med det samme ved at tage hårdt fat i hendes arm for at holde hende tilbage. "hvad nu hvis du kan gå næsten upåvirket bagefter?" sagde han spørgende og gik helt tæt på hende igen dog uden at slippe sig forholdvis stramme greb om hendes arm. han førsøgte at føre hende hen til vægen så han bedre ville kunne holde hende men var langt fra sikker på at det ville lykkedes ham at styre hende der over. "jeg vil bare have en lille smags prøve" hviskede han i hendes øre med sin sultne vampyr stemme der som altid ikke var til at gennemskue i forhold til om han talte sandt eller ej. hans greb om hendes arm blev langsomt strammere i takt med at hans lyst til hendes blod blev størgere dog vidste han at hun med lethed kunne komme fri hvis hun ønskede det.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 17, 2011 21:26:06 GMT 1
Det irriterede hendes straks at han greb fat i hende men på den anden side kunne hun ikke lade være med at blive tiltrukket af at han vidste hvad han ville og nu måtte hun åbenbart ikke slippe væk før han havde smagt på hende også selvom hun havde sagt han ikke måtte drikke for meget men lidt havde hun da givet lov så længe hun kunne få efter. Hun lod sig underligt nok føre over til væggen men hun havde jo lidt lyst til ham så det var lidt spændende at se hvad han kunne finde på at gøre imod hende, dog da hans hoved kom tæt på hendes hals tog hun den frie hånd omkring hans hals, ikke for at kvæle ham men for bedre at kunne styre hans hoved væk fra hendes hals. "hvorfor skulle jeg lade dig? hvad får jeg ud af det? udover din søster ved at en vampyr har bidt mig og hvis hun spørger så vil jeg sige sandheden" svarede hun roligt men dog bestemt for hvis Silva spurgte omkring et bidemærke fra en vampyr ville Sol da sige hvem der havde bidt hende, så meget holdt hun nu heller ikke skjul fra Silva.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 17, 2011 21:47:02 GMT 1
Lukas overveje kort hvad sol havde sagt og smilede så svagt. "du vil lade mig gøre det fordi du ved at min sult ellers vil tage over og sikkert dræbe dig uden tøven... og med Silva kan du bare sige det for det vil sikkert ikke undre hende alivel" sagde han en smugle bestemt og slap hende for et kort sekund men blot for at han bedre kunne få fat i hende. han tog sin frie hånd og fjernede forsigtigt hendes hår fra halsen så han bedre ville kunne komme til inden han lod en finger glide over hendes hals i det område han havde tænkt sig at bide hende. han så ikke ud til at ligge mærke til hendes hånd hvilket han heller ikke gjorde særligt meget da han trods alt gerne ville lade hende have en smugle kontrol over ham så længe det var muligt. han nærmede sig hende en smugle igen og lagde den frie hånd på hendes mave klar til at trykke hvis hun skulle forsøge at kvæle ham.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 17, 2011 21:59:38 GMT 1
"Dårlig grund find på noget bedre" snerrede hun lettere irriteret for det var da ikke nogen ordentligt grund til at hun skulle lade ham bide hende, også selvom det kunne koste hende livet. "Gå ned og find dig en horeunge i stedet". Hun begyndte at blive lettere irreteret på ham selvom hun nu også var en del tiltrukket af ham for han ville jo tage hvad han ville have også selvom hun sagde nej og protesterede. Da han nærmede sig pressede hun hans hals væk fra sig for bare at sige han ikke kunne få alt hvad han ville have, ihvertfald ikke uden den rigtige pris så måtte han tage det næst bedste i stedet for hende efterosm hun ikke ville noget af det lige nu.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 17, 2011 22:17:40 GMT 1
"jeg troede at det ville være grund nok til at beholde livet... men som du vil" sagde han roligt og begyndte at overveje en bedre grund mens han hørte på hvad hun ellers havde at sige "hvorfor bruge tid på en horeunge uden smag når jeg kan få noget så velduftende og stærkt som dig?" sagde han spørgende men dog overlegen. da hun skuppede ham væk svarede han tilbage ved at hamre den ene hånd hårdt ind i vægen lige ved siden af hendes mave "tænk på det faktum at jeg kan knuse hver en knogle i din krop hvis jeg vil og tro mig det er fristende men jeg har brug for aftalen næsten lige så meget so dit blod så ved mindre du ønsker en ukontrollerbar vampyr med mere styrke end de fleste så lader du mig så den smugle jeg længes sådan efter" sagde han hvæsende med en kold og overlegen stemme der tydeligt viste at der ikke skulle meget til før hans sult ville overtage hans fornuft og gå amok.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 18, 2011 6:25:10 GMT 1
"Og jeg er mester i mørk magi tænk over det, jeg vil kunne gøre så du ikke kan komme tæt nok på" sagde hun roligt med et skævt smil dog brugte hun sjældent magi men hun havde god forstand på det alligevel. "du kunne altså også bare have tilbudt mig noget at drikke og at være min resten af natten". Det ville have så meget nemmere for ham at komme med noget simpelt men så langt kunne han vel ikke tænke hvilket nok ikke overraskede hende på nogen måde, det var dog bare sjovt at gøre ham sur nok derfor han ikke kunne tænke på så meget. Hun blev dog tiltrukket af den vrede han udviste for hun var så glad for styrke at man ikke kunne forstå det.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 18, 2011 16:31:04 GMT 1
Lukas så på hende med det samme sultne og overlegen blik som før mens han lod hende tale ud. "hvorfor give dig hele natten på forskud uden at vide hvad man får ud af det... det er sjovere at tage natten og vide hvad man vil have" sagde han og smilede koldt inden han trykkede sig lidt ind til hende. "men hvis en nat med mig er alt hvad du vil have til gengæld for dit blod ser jeg intet problem i at give dig det" sagde han stille og trykkede sig en smugle tættere på hende for at klemme hende en smugle op af vægen. "din magi skræmmer mig ikke på nogen måde så hvis du har i sinde at skade mig så gør det bare..." han hamrede endnu engang hånden ind i vægen tæt på hende inden han forsatte "men tro ikke at du slipper godt fra at bruge din magi på mig" snerrede han en smugle koldt men frem for alt truende da han som altid ville gi igen hvis hun brugte magi på ham uanset om det var hans egen skyld eller ej.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 18, 2011 19:35:03 GMT 1
Sol så roligt på ham selvom man kunne ane en smule at hun nød hvad hun så netop fordi han virkede så truende og vidste hvad han ville have uanset prisen. Hun lod ham trykke hende mere op af væggen bare fordi hun egentlig gerne og lidt for at vise hun sagtens ville kunne overtales til at lade ham bide sig "Jeg mener som min slave hele natten igennem" sagde hun lidt drillende men også en del bestemt for hun mente det da at han skulle være hendes slave selvom hun ikke anede hvad hun skulle bruge ham til så kunne det da være lidt sjov at have en slave for i nat, specielt en der var lidt tiltrækkende.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Feb 18, 2011 20:28:29 GMT 1
Lukas lod hende modvilligt tale ud inden han flyttede sin hånd fra vægen "jeg er ikke nogens slave" hvæsede han is koldt og slog hånden ind i vægen lige ved siden af hendes hoved inden han tog den ned og lagde den på hendes mave igen. "hvis der er nogen her der er slave potentiale så må det vist være dig lille skovelver" hviskede han koldt og lod sin hånd køre lidt op og ned på hendes mave blot for at se hvad hun sagde til det. han så hende i øjne endnu en gang med øjne der tydeligt viste at der ikke var langt igen før hans sult tog over selv om han ikke sagde noget om det. "jeg vil ha dit blod og jeg skal nok få det på den ene eller anden måde" hviskede han koldt og lod sin tunge glide over hendes hals blot for at se hvad hun sagde til det og så oven i det var det jo en god undskyldning for at komme til at dufte til hende igen.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 18, 2011 20:39:03 GMT 1
Hun stod roligt og lyttede til ham mens hun egentlig bare lod ham gøre som han ville for hun stoppede ham jo ikke ligefrem udover hun holdt hånden om hans hals bare i tilfælde af at hun skulle gøre et eller andet for at stoppe ham så var det jo meget rart at kunne bruge hendes magi der hvor den egentlig mest skadede hvis hun skulle væk meget hurtigt. "det er ikke slemt at være min slave og hvis du vil være det kan du få noget mere blod når natten er ved at være ovre" sagde hun roligt selvom hun var ved at være en del tændt over hans vrede.
|
|