|
Post by Mira on Mar 11, 2010 21:11:51 GMT 1
Mira smilede til engel og svarede hende "ser ingen grund til at sige nej, led du bare an" hun nød ganske vist engels nussen men rejste sig alligevel for at de kunne komme videre. hendes begær og lyst godt skjult men ikke så meget at engel burde undgå at se det. hun var så pokkers tændt at hun da kun med nød og næppe havde sig selv i snor over det for ikke at springe på hende og bare slæbe hende med op på et værelse for at få styret sine lyster
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 21:15:53 GMT 1
Engel smilte kort. og kom på bene"så følg med"sagde hun med et nuttet lille smil. og forlod kroen. og satte kuset mod sit hjem. hun boede enlig vildt tædt på gransen. end de fleste enlig turde. nongle mænd kiggede efter dem da de kom gående forbi. hun stoppede op udeforan sin låge til havden og åbnede den"efter dem "sagde hun med et svagt sexet smil.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 21:21:53 GMT 1
Mira fulgte roligt med hende indtil de kom til hendes hus og gik roligt ind uden at have gjort noget ved de mænd som havde kigget på hende og Engel på vejen dertil for det var ret normalt jo. hun glædede sig til at se hvad denne kvinde mon kunne finde på af ting at gøre med hende
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 21:53:36 GMT 1
"kom"sagde hun med et lettet lusket og sexet smil. og gik så op til hovede døren og lukkede den op. og gik op på sit værelse. hendes værelse var meget stort og temmeligt tomt. men der stod en stor seng med et par puder og en stor tyk dyne på. der lå en læderpisk på gulvet efter den havde været brugt. der hang billeder af hendes familie på væggende. vinduerne var lukket til. og der var sadt helt sorte tætte gardiner op. der stod et sminky bord med en masse krystaller og andre ting på.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 21:58:30 GMT 1
Mira smilede til Engel og fulgte hende ind i huset og op på værelset inden hun spurgte "planer om noget?" med et frækt smil og håbefuldt blik i de blå øjne. hun ville tilfredsstilles så meget var sikkert, om hun så skulle tvinge Engel til det
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 22:02:21 GMT 1
"mhm nej"sagde engel med et lille drillende smil. og satte sig så på sengen og sendte mira et frækt smil. mens hun kort strekte sig og kom på bene. "har du nongle planer. "spurgte hun så og lagde hovet let på skrå mens hun så mira an.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 22:08:31 GMT 1
Mira så på engel og lagde sig på sengen ved siden af hende mens hun drillende sagde "så man har måske ingen fantasi til hvad man vil gøre med en villig elver der med på den værste?" og legede med en lok af sit hvide hår
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 22:11:45 GMT 1
engel lo let og satte sig tædt ved hende og lænede sig lidt ind over hende og lod sin ene hånd hvile ved siden af hendes hovede "alt for mange slemme tanker værre end du kan forstille dig min ven" sagde hun med et frækt smil på læberne og lod så sine læber røre hendes hals. og kyssede hende lidt krævende og lidenskabeligt på halsen.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 22:14:34 GMT 1
Mira smilede og sagde "jeg er en sort elver, og masochist oven i. så lad høre hvad du kunne tænke dig" hun sukkede nydende for selvom hun da bestemt kunne lide en grov behandling så var sådan en blid behandling bestemt heller ikke uvelkommen. hun rykkede sig og kyssede lysten og krævende Engel på munden
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 23:09:41 GMT 1
"mine tanker er for slemme til en sorte elver som dig"sagde hun let drillende det var de jo. hun trøstede lidt efter hendes blod efter som hun var en dræber. men gjorde intet. og bed hedne bare lidt hårdt i øreflippen og lod så sin tunge glide fra halsen og ned mellem hendes bryster. og så lidt længer ned før hun sendte hende et frækt smil hendes klare øjne skinnede af ren lyst og begær.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 23:21:49 GMT 1
Mira sukkede hedt over det Engel gjorde mod hende og spurgte så "hvorfor skulle det dog være det?" nysgerrigt. normalt ville hun nok have taget kontrollen men hendes lyster kom i første række lige nu og dermed ikke lysten til at vise at hun var bedre end alle andre. ud over Zill og Genna selvfølgelig
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 23:25:39 GMT 1
"mhm først havde jeg planer om at bide dig lidt i halsen og ned af"sagde hun lodt drillende. og lod sin tunge glide hen over hendes mave. og tog så hendes tøj af hende og beholdte self sit eget på. og lod så sine læber køre fra hendes navle og op til øret hvor hun nappede lidt. enlig ville hun være hråd i sengen. men det var hun kun ved drenge efter som hun behandlede piger med fuld respekt.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 23:30:03 GMT 1
Mira smilede og sagde "som i suge mit blod, eller som i bare give mig bide mærker? ligegyldigt hvad, jeg er masochist jo" det her var egentlig meget sjovt og da hun lå nøgen under Engel sukkede hun nydende kort fulgt af spørgsmålet "kan du lide hvad du ser?" inden hun tog sine bryster og holdte dem op mod Engels ansigt som tegn på hun godt måtte gøre som hun havde lyst til med dem
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 23:32:09 GMT 1
"mhm... det kan jeg faktis du har nok en af de smukkeste kroppe jeg har set på en pige""sagde engel let drillende. og lod så sin tunge glide hen over hendes brystvorte og lidt ned og satte så drillende tænderne i hende. men sugede ike hendes blod. for det havde hun jo ike tilladt og lod så sin hånd glide hen over hendes anden bryst og klemte hårdt til. mens hun lod sin tunge lege med brystvorten.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 23:43:42 GMT 1
Mira stønnede nydende og smilede frækt bagefter som hun hviskede frækt "hvis du vil have blod... så tag bare, men lad nu nok være tilbage til at vi kan have det sjovt" hun ville mærke smerten, de fleste ville nok langtfra villigt give sit blod fra sig men Mira var jo masochist, det her ville bare føles godt for hende
|
|