|
Post by engel on Mar 11, 2010 19:37:18 GMT 1
Engel stod oppe i baren ved kroen. mørket var ike faldt på i nu. men hun var enlig ligeglad. hun havde en vild kort nederdel på. og en top der kun lige gemte hendes bryster væk."gud en kedelig dag. er alle de villige mænd og kvinder skramt væk eller hvad"mumlede hun lidt surt. og talte de penge hun havde fået tjent bare på en dag."du er bare det forkerte sted i dag emma. det ved du da. ingen gider luderne når de render rundt på kroen om aftnen. man tror det væreste om jer"sagde bartneren til hende. engel smilte svagt og uskyldigt. og kiggede lidt rundt i kroen og lænede sig op af baren"du har nok radt. jeg skal hvist også stoppe med at rende rundt om natten. det ike godt for mig mere"sagde hun med et let grin. og gik så hen til et bord i hjørnet og satte sig ned mens hun tældte sine penge igen.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 19:43:52 GMT 1
Mira kom ind på kroen, de blå øjne kiggede kort rundt på alle fyrene, alle som en så det væk fra hende. hvilket bare irriterede hende som hun gik hen til baren hvor bartenderen genkendte hende, hun havde tidligere ejet denne kro men givet den til Zill og nu var hun igang med at forsøge at komme sin straf til livs. det var ikke spor nemt og hun fik en flaske af en blålig væske som hun blot begyndte at drikke af med det samme
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 19:46:07 GMT 1
Engel kiggede på den kvinde der kom ind i kroen."mhm en elver de plejer at give godt fra sig"mumlede hun mest for sig selv. og puttede så sine penge sedler ned i sin buksekant. før hun gik op til bartneren. og satte sig på disken ike langt væk fra elveren. mens hun studerede hende"hey ejede du ike engang denne kro"spurgte hun så med. sit lille frække og tillokkende smil på læberne. man kune tydelig se på hende hun var en billig luder.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 19:48:37 GMT 1
Mira vente sig mod stemmen og svarede kvinden "jo, hvorfor?" som hun tog en slurk af flaskens indhold og slikkede sig ubevidst sensuelt om læberne bagefter. kvinden arbejdede tydeligtvis som luder at dømme ud for beklædningen men pengene i buksekanten afslørede hende dog mest
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 19:52:29 GMT 1
"syns bare jeg havde set dig her før"sagde hun med et lille frækt smil på læberne. hendes klare blå øjne skinnede svagt. af ren lyst og begær. "jeg hedder engel.. de fleste kalder mig emma. jeg kan se mændende her i kroen vier bort fra dig. hvorfor"spurgte hun og så på sine penge sedler og kiggede så rundt og tog dem og lagde mellem sine bryster bare for en sikkerheds skyld. hun ville ike lige have nongle stjal hendes tjente penge. ike igen. så gav bartneren hende et lille glas med noget rød stas i"tak min søde"sagde hun og kyssede bartneren på kinden. og drak så lidt af det røde stas i sit glas. og lod med vilje noget sidde på hendes overlæbe. så hun var nødtil at slikke det væk. som hun self gjorde lidt langsomt og loggende.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 20:26:08 GMT 1
Mira så på kvinden og lagde da ikke skjul på at synet tiltalte hende overhovedet, dog drak hun bare videre for hun havde en straf at udleve og den skulle helst overstås så hurtigt som muligt men sådan som det var nu ville det sku tage lang tid. og at ignorere kvinden foran sig gad hun ikke rigtig men hun ville altså heller ikke være alt for nem
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 20:29:31 GMT 1
Engel lod sit blik glide lidt op og ned af kvinden. før hun drak det sidste i sit glas. og kiggede lidt rundt. for at finde en anden der måske ville hende. hun havde enlig ike tid til kvinder der skulle logges til. det haede hun enligt lidt for meget. selom kvinden var meget tiltrækkende. men ike nok til hun ville være villig til at spilde sin dyre bare tid på hende. og gik så hen i hjørnet med lange sensuelle skridt. og snurede en kvart omgang rundt og satte sig let og elegant ned på stolen og trak en anden hen til sig hun lagde sine føder op. mens hun tog sine penge sedler fram igen. og begyndte at tælle dem.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 20:34:56 GMT 1
Mira blev sidende, tog sig ikke af hvad kvinden gjorde for kunne sku godt være hun var tæt på at springe på hvad som helst bare det havde noget til at stille hendes lyst med men hun ville sku ikke være så nem endnu overhovedet. det ville være under hendes værdighed for at sige det pænt
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 20:37:37 GMT 1
Engel lod sit blik glide hen over kvinden. hun haede virkelig den type der bare ville ha alle skulle slås for at få hende. og kom så på bene og gik hen bag hende og lod sine fingre spidse glide hen over hendes nakke i det hun gik forbi hende. det lille trick plejede for det meste at virke for hende. især ved mænd. men det var nu ike nakke hun lod sine fingre lege med. kvinder var jo også mere. selvstændige og ville ike lade noget tage deres værdighed fra dem. et lille sensuelt smil dukkede op på engels læber i det hun kiggede om på damen igen.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 20:43:04 GMT 1
Mira sad og kiggede på sin flaske da hun mærkede en finger i nakken. tydeligt en kvindes finger så da kvinden fra før gik forbi lod hun sin ene hånd strejfe hendes røv ved et "tilfælde" for de kunne være flere om den lej. om end hun ikke var spor i tvivl om hvem der var bedst her og det var sandelig ikke hende
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 20:46:22 GMT 1
Engel hævede et lille øjnbrys. og så så igen på kvinden. og gik forbi hende. en ting havde hun lært fra den tid hun havde en kvindelig kæreste. var at kvinder fandt det vild pirrende. når nongle bare satte sig ved dem. så hun trak en stol hen til sig. og dumpede ned på den. og lod bare tildfældigt sin hånd røre hendes lår. mens hun så på bartneren. som om hun ike havde gjordt noget.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 20:53:58 GMT 1
Mira skævede til kvinden da hun satte sig og lod som ingenting da denne lagde sin hånd på hendes lår. som svar på tiltalen lod hun sine ben spredes så kvinden bedre kunne gøre som hun ville om det var forsat at tage hende på låret eller ej
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 20:59:19 GMT 1
Engel lod sine øjne hvile på kvinden og lod så sin hånd glide lidt længer op af hendes lår mens hun kiggede på hende og spredte sine ben kort. og lænede sig lidt ind mod hende"jeg fik aldrig dit navn"sagde hun så sukker sødt og sendte hende et lille frækt smil
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 21:02:49 GMT 1
Mira lod kvinden gøre det mens hun svarede "Mira Montes, og dig?" med et sødt smil om sine blå læber. hendes hud var ligeledes blå og i det hele taget var hun da nok også den eneste blå elver i hele denne her rådne verden selvom den da havde sine lys punkter nu og da. men det var sku mest når hun var sammen med Zill
|
|
|
Post by engel on Mar 11, 2010 21:06:28 GMT 1
"Engel emma lantes"sagde engel med et nuttet lille smil. og trak så sin hånd til sig."vil du med mig hjem. denne kro er ved at blive lidt kedelig"sagde hun med et svagt nuttet smil til hende. og lod sin hånd nusse hendes lår lidt mens hun smilte frækt til hende. hendes klare øjne skinnede af begær og lyst. det var sjældent hun havde lystil nongle. meget enda.
|
|