|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 22, 2011 17:48:48 GMT 1
Zill grinede lidt af han igen forsøgte at stjæle et kys fra hende men lod ham kun få et meget kort et der nok højest varede et sekund eller 2 før hun igen brød det med et drillende smil. Hun ville jo ikke være helt nem som hun en gang havde været, hun måtte være mere forsigtig med hvem hun valgte at lægge sig med selvom de jo kun lå på denne måde fordi de havde kæmpet og hun var blevet fældet. "Men hvem var så min erstatning?" spurgte hun drillende for det måtte jo være en meget tæt på hende ellers ville hun aldrig lade en tage tronen mens hun var væk. Dog havde personen jo ikke kunne røre Drakolic så den havde vel bare stået oppe på hendes soveværelse i de 2 år.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Feb 22, 2011 18:39:43 GMT 1
Selvom det var hurtigt overstået, så nød han hvert eneste sekund, som kysset varede. Han så lettere trist ud i det at hun bare brød kysset efter så kort tid, men det måtte han vel bare leve med. Hun var jo krævende, men samtidig var hun også kostbar. Hun ville jo værdsættes og han kunne i hvert fald ikke andet end at værdsætte sin dronning. Rai lyttede opmærksomt til hendes ord, hun var nok den eneste, som han nogensinde ville lytte fuldt til. Ikke kun fordi hun var hans dronning og derved højere i rang end ham selv. Men fordi hun havde en vis effekt på ham, som han endnu ikke kunne beskrive. "Det håbede jeg lidt at du kunne fortælle mig" sagde han roligt og satte sig let op for at tænke sig om. Teknisk set var han aldrig stødt ind i Drazilla's erstatning, men lugten af en anden person på slottet havde været meget tydeligt for ham og derfor var han kommet frem til den konklusion, som åbenbart havde været sand nok.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 22, 2011 18:47:40 GMT 1
Igen grinede zill lidt over han ikke vidste hvem erstatningen var når den kvinde faktisk havde været her længere end Zill selv. "Det er Regina, eller du husker måske ikke personlige livvagt og violinist?" spurgte hun lidt drillende for Regina havde altid været den der havde spillet for hende når hun virkelig manglede at høre et eller andet musik, eller når hun bare manglede en at træne med så var hun nu også meget god af en magiker. Igen drillede hun ham lidt ved at lade hendes læber kort strejfe hans bare fordi hun ikke helt kunne lade være med at drille ham, selvom hun dog stadig overvejede hvordan hun lige kunne smide ham af uden at hun skulle til at bede om at han ville flytte sig. Hun forsøgte at flytte hendes ene ben bare for at se hvor meget hun kunne bevæge dem.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Feb 22, 2011 19:02:30 GMT 1
Rai sad lettere demonstrativt ovenpå hende og havde egentlig ikke tænkt sig at flytte sig lige med det samme. For han sad faktisk meget godt, selvom han havde placeret sig ovenpå hende. Hans vægt hvilede dog ikke kun på hende, han lod sine ben bare noget af vægten, så han ikke ville masse hende og hun sikkert ville brokke sig? "Beklager men navnet lyder faktisk ikke bekendt" sagde han lettere overrasket, da han faktisk forventede af sig selv, at han kendte de fleste på slottet, men der tog han vist fejl. Men hvad, det var vel også svært at holde styr på alle dem, som befandt sig på slottet. Til tider blev hoffet jo skiftet ud. Derfor var det næsten en umulig opgave for ham i hvert fald at huske alle navne og ansigter.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 22, 2011 19:11:48 GMT 1
Det var godt nok svært for hende ikke at grine af ham igen "Så må du jo lærer at snakke med andre end mig, for hun har altså været her længere end jeg har" sagde hun lidt drillende men når man tænkte på hun havde været her i mange år så var det faktisk lidt ufatteligt at han ikke havde mødt hende her på slottet. "Eller har man alt for travlt med sin dronning?" spurgte hun igen drillende men det var nok mest fordi hun selv var overrasket over han ikke havde mødt hende når man tænkte på at Zill havde gået meget rundt med denne kvinde, dog havde hun aldrig været i seng med Regina ligesom hun havde med mange andre af de kvindelige ansatte her på slottet.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Feb 22, 2011 19:34:52 GMT 1
Let blev der rystet på hovedet til hendes spørgsmål. Beklageligvis var han ikke stødt ind i denne Regina, men det var da heller ikke hans skyld, dog kunne det sikkert ændres med tiden. Hans blik blev lettere drilsk til hendes sidste kommentar i det at han lagde sig ned over hende og lod sin hånd glide ned langs med hendes krop. Han blev nød til at teste hendes grænser, nu hvor hun var kommet tilbage igen. Sådan var Rai bare? Han blev nød til at flytte hendes grænser eller i hvert fald prøve på det. Hvis han var heldig, så havde hun måske ikke fået noget i de sidste 2 år og derfor ville være lettere at tirre eller bare pirre for sjov. "Jeg kan aldrig få øjnene væk fra Dem" sagde han lettere charmerende bare for at presse hende yderligere, imens at hans hånd lagde sig på hendes lår. Lidt udfordrende kunne det jo godt blive? Han kyssede hende drillende på halsen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 22, 2011 19:43:38 GMT 1
Det irriterede egentlig så let han kunne tirre hende bare ved at stryge hånden ned af hendes side men det var heller ikke hendes skyld eftersom hun jo ikke havde fået noget i 2 år og tit havde savnet at tage en til hendes seng, men hun huskede udemærket godt skænderiet med Damian inden hun pludselig forsvandt, netop omkring det emne med at hun gik i seng med andre end ham. Dog var det ikke rigtigt i hendes tanker lige nu for hun skulle jo have fat i nakken af ham på et tidspunkt for at høre hvad der var sket imens. Rais lille kommentar fik hende til at grine en smule "Så hårdt det er for min lille tjener, at han ikke har øjne for andre end den han ikke kan få" sagde hun lidt drillende, selvom kyssende på hendes hals fik hende til at sukke en smule og nærmest fik hende til at strække halsen.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Feb 27, 2011 15:12:00 GMT 1
Det virkede som en lettere befrielse at høre hende grine af hans kommentar, det var ikke ligefrem noget som irriterede ham. Det morede ham faktisk. Men alligevel kunne han ikke lade vær med at smile bare lidt af hende. Det var jo godt at se hende i et mere eller mindre godt humør, hvis man kunne kalde det det? Det var jo ikke sikkert, at hun ville forblive sådan længe. Han kunne kun håbe. I det at det ikke virkede til at have en dårlig virkning på hende, med at han rørte hendes lår, så kunne han da ikke lade vær med at fortsætte, det var da naturligt. "Nok kan jeg ikke få dig, men jeg har da lov til at gøre et forsøg alligevel. Desuden vil jeg aldrig kunne få mit blik væk fra din skønhed. Du er uimodståelig" sagde han med et drilsk smil på læben og fortsatte med at kysse hende ned af halsen. Han lod også langsomt sine hænder fortsat undersøge hendes krop. Et hvert punkt lod han sine hænder undersøge den yndefulde krop, som han havde placeret sig ovenpå. Den ene hånd fandt vej ned mellem hendes ben bare for at tirre hende yderligere, hvis det var muligt? Den anden hånd nussede hende roligt i håret.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 27, 2011 15:31:25 GMT 1
Små suk undslap hendes læber som han forsatte med at kærtegne hendes krop, det var så fristende for hende bare at give sig til ham for det var jo så længe siden hun havde fået noget men hun havde sådan set bestemt sig for at prøve meget hårdere at være tro til Damian selvom de nok lige skulle have en ordentligt snak inden hun ville prøve helt. "Du kan da bare blive ved, elsker da dine forsøg på at få mig selvom det vil blive meget svære for dig fra nu af" sagde hun lidt drillende med et ret drillende smil for han måtte da godt forsøge at få hende selvom han nok ikke gjorde det, lige nu ville hun dog lige give ham lidt af det han gerne ville men ikke gå hele vejen så han bare meget mere kunne savne hende og nok dermed forsøge mere på at få hende.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Feb 27, 2011 15:45:31 GMT 1
Noget bar i hvert fald frugt af det han gjorde, men noget kunne tyde på at det ikke ville være nok denne gang. Hvordan ville han kunne få mulighed for at trække hende længere ind i nydelsen og måske give efter for hans kærtegn, som han havde tænkt sig at fortsætte med. Forhåbentlig ville det bære frugt også for ham. Han ville da også gerne have lidt ud af dette, men først skulle hun blødgøres, hvis muligt. Måske mod hendes vilje valgte han at sprede hendes ben yderligere og lod sin krop glide ned mellem hendes ben. Dog var det ikke hele hans krop, han kunne forsat kysse hende pirrende ned af halsen, imens at den ene hånd begyndte at nusse sig mod hendes underliv, fortsat uden på hendes tøj. Det ville være dejligt for ham, hvis hun til sidst ville kunne skrige efter ham eller bare mere nydelse. Han nød hendes lyde, og ville nok aldrig kunne undvære dem. "Ved ikke om jeg vil kunne holde ud at skulle vente længere på dig" sagde Rai lettere drilsk og prøvede at stjæle endnu et kys fra hendes læber, imens at hans hånd sneg sig ned under hendes tøj. Endnu et forsøg på at lokke hende ind i sine arme. Han ville ikke kunne holde meget længere, nu havde han jo ventet 2 år?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 27, 2011 15:58:40 GMT 1
Det morede hende at hun havde ladet ham komme så langt selvom det snart var for langt selv for hende hvis hun skulle prøve at være Damian tro, han ville jo med garanti kunne lugte Rai overalt på hende og hvis hun samtidig havde været tændt kunne han lugte hendes lyst og nærmest se det i hendes øjne. Lige nu kunne hun dog godt forbande at hun havde taget den gamle lårkorte nederdel på endnu en gang for så kunne han jo med lethed komme ind og mærke hvad hendes krop havde lyst til lige nu, nemlig ham også selvom hun forsøgte at holde igen. "Så må du jo finde en måde at slå min forlovede ihjel på" sagde hun lidt drillende selvom det måske lød som en mindre opfordring samtidig med en udfordring hvis han gerne ville have hende, for den eneste grund til hun holdt sig tilbage var jo Damian ellers havde hun allerede ladet Rai tage hende for han var da utrolig fristende at overgive sig til også fordi det var mange år siden hun sidst havde fået ham, det var jo over 2 år siden måske nærmere de 3. Små suk forsatte med at komme over hendes læber og ind i mellem små gisp mens hun kæmpede med at sige nej til ham selvom det var en utrolig hård kamp i hendes indre for på det ene punkt var det så let at give sig til ham når hun ikke havde fået noget længe men på den anden side så ville hun bevise at hun faktisk godt kunne holde et løfte om troskab.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Feb 27, 2011 17:12:36 GMT 1
Lige nu handlede han åbenbart uden lov, men det var som om at han nød det mere og mere, jo mere han faktisk gjorde uden lov. Som en regelbryder, der bare nød at bryde de skrevne regler. Rai rev roligt op i hendes nederdel, så han frit kunne komme til. Han havde ikke tænkt sig at stoppe lige med det samme, desuden så var hun så uimodståelig, at det nok aldrig vil være muligt for ham at kunne holde sig væk fra Drazilla, men det vidste hun vel allerede? Han lod sin hånd nusse udenpå hendes undertøj, bare for at pirre hendes underliv mere endnu. Hun skulle blot nyde hans kærtegnen. Imens at han bevarede håbet om at få lidt mere ud af hendes krop. Inden at det ville være helt slut. "Den opfordring kan jeg desværre ikke udfylde for dig, men jeg kan gøre noget andet, som jeg håber at du vil nyde til fulde. Eller i hvert fald lige så meget, som mig" sagde han med et frækt smil på læben og skubbede hendes undertøj til siden, for at massere hendes mis lettere pirrende. Bevægelserne var foreløbig smidige og blide. Rai havde længe ventet på denne mulighed, og håbede da også at han ville have mulighed for at kunne udnytte dette til fulde. Hendes mis blev roligt behandlet som noget specielt. Hans kærtegn og hans krop ville nok altid tilhøre hende. Hun skulle bare sige til. Hans krop længtes efter hendes og sådan havde det længe været.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 27, 2011 17:22:16 GMT 1
Det var typisk Zill at blive tiltrukket og mindre svag overfor regelbryder først Messi, så Geralt og nu Rai som jo ikke virkede til at tage hensyn til at hun faktisk var forlovet med en anden men på den anden side så kunne hun ikke rigtigt få sig selv til at skubbe ham væk, dog da han kom helt under tøjet på hende måtte hun bide hårdt sammen og knytte hænderne meget hårdt for ikke at stønne lidt højt eftersom det følte så godt at nydelsen hurtigt spredte sig i hende og gjorde kroppen skreg efter ham, men det åbnede også hendes øjne med at han var nået alt for langt så hun måtte gøre noget for at komme ud af det igen. "Stop det, ikke her" lykkedes det hende endelig at sige som en slags bedende hvisken selvom hun måtte kvæle mange støn ved at bide sammen men hun ville ikke her og ikke helt mere, da slet ikke her hvor alle nærmest kunne frit se dem hvilket betød de ville kunne sladre videre til Damian om det hvilket bare betød det ville gå udover Rai som sikkert ikke ville overleve og Zills hjerte igen ville blive knust hvis Damian forlod hende for altid. Dog vidste hun også godt at Rai sagtens kunne overmagte hende fordi hun var så svag som hun var nu, så han kunne nærmest med lethed tage hende med magt selvom hun ikke ligefrem håbede på at han ville gøre det.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Feb 27, 2011 17:34:21 GMT 1
I bund og grund, så havde han ikke lyst til at stoppe, han var jo egentlig tiltrukket af hende, men det var svært at skjule for hende. Men hvorfor skjule det, når det var sandheden, at han havde lyst til hende. Men alligevel var der noget, som sagde at han ikke skulle lade hende være. Det var jo også tydeligt at mærke på hende, at hun havde lyst til det, men hvad var det, som fik hende til at stoppe hele tiden? Hendes ord, kom knap så meget bag på ham, som hun måske havde regnet med. "Min dronning har forandret sig meget siden vores sidste møde" sagde han lettere drilsk, men han trak sig dog endnu ikke væk fra hende. Det var som om at der var noget der styrede ham til at blive ved, selvom hans fornuft måske sagde noget andet i denne situation. Rai bevægede sig længere ned af hendes krop, han trak hendes nederdel længere op af hendes krop og kyssede hende lige over underlivet. Han bevægede sig langsomt længere ned mod hendes mis, for at gøre hende mere tændt og så det måske ville kunne lykkedes ham at få noget mere ud af dette. Han kunne sikkert godt finde et andet sted, hvor de kunne være.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 27, 2011 17:41:52 GMT 1
Da han rykkede sig længere af hendes krop kæmpede hun mere for at få ham væk ved at lukke benene sammen så meget som hun kunne og brugte hendes hænder til at skubbe ham væk for hun ville have ham stoppet på en eller anden måde. Nydelsen var dog der stadig men vreden begyndte at komme frem endnu en gang for han havde jo ikke stoppet når hun havde sagt at han skulle. "Stop så for ellers får du mig aldrig igen" sagde hun mere vredt idet hun forsøgte at trække sig væk fra ham, nu var legen nået langt nok at hun ikke rigtigt ville mere, ihvertfald ikke lige så meget som hun ville have ladet ham få mere hvis han havde stoppet første gang hun sagde det for der ville hun bare hen hvor de ikke kunne blive opdaget men den chance forspildte han efterhånden fordi han lod lysten styre sig. Det var altid noget han ikke brugte noget magi til at holde hende nede og lukke munden på hende, men selv det ville have været en meget dum ide for ham.
|
|