|
Post by Angelin on Feb 24, 2011 19:36:31 GMT 1
Angelin græde ikke mere. Hun så ned da ilosonen af katte dersad på hans hoved så på hende den var ikke en rigtig kat, og kunne ikke rigtig gøre hende galt igen hun så ned og mærke at tåren atte presse sig på og. Begyndte ar trille ned igen hun græde en hele masse for tiden det var meget nomalt for hende
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 24, 2011 20:23:07 GMT 1
Alamut smilede til Angelin og sagde nysgerrig "har du prøvet at smide i dag du lille" og lavede nogle flere katte i forskellige farver og størrelser og nogle af dem havde vinger og fløj rundt om dem og en lille kattekilling landet på hendes hoved og en lidt større kat landet på alamuts skulderen
|
|
|
Post by Angelin on Feb 26, 2011 10:02:26 GMT 1
Angelin græde igen. Hun elske katte men hun hade aldrig haft en for det måtte hun ikke for sin tante da hun hade være,overfølesom og for katte Angelin hade ikke rigtig nogen dyr i sit live nu og aldrig nogensinde mere. Hun græde og så ned i jorden mens tåre trille ned af hendes kinder
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 27, 2011 13:20:38 GMT 1
Alamut sagde "hvad er der Angelin" og tørrede hendes tårer væk igen og sagde venlig "jeg vil med glæde hjælpe dig med det du har problemer med du lille" han ville faktisk hjælpe hende til en hvis grad og hvis det ikke var umuligt og hvis det ikke at dræbe uskyldige så kunne han også godt hjælpe hende
|
|
|
Post by Angelin on Feb 27, 2011 13:30:54 GMT 1
Angelin så ned. Hun så bare ned " du forstår ikke jeg elsker dyr og har en falk Frodo heder han han er en dygtig, jæger og fange altid mere med en han selv han få ned og det som er for store til ham får jeg så. det er på en måde voeres verden sammen " sagde Angelin
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 27, 2011 13:44:49 GMT 1
Alamut smilede og sagde "og jeg har cirka hundred ørne som jeg har selv trænede op fra de var små og mit navn betyder også ørnereden så jeg kender til at elsker dyr men jeg ved ikke hvad du er ked af men jeg vil med glæde hjælpe dig så længe det ikke går ud over andre du lille"
|
|
|
Post by Angelin on Feb 27, 2011 13:52:04 GMT 1
" det gå ikke ud over ander. det er bare fordi jeg midste hele min familie i en alder ar 6-7 år og har levet alene siden den gang, flere steder i området også i forfalden hus jeg er hjemløs og forælderløs og har aldrig. haft nogen venne som jeg kunne holde mig til alle udgik med på grund af min øre her " sagde Angeline, og nusse sine øre med hænderen
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 27, 2011 18:05:21 GMT 1
Alamut smilede til Angelin og sagde "jeg kan give dig et hjem hvor du får en hel by som din familie men der er to ting du skal gøre for at kunne bo der" og begyndte at kløet hende bag hendes øre han ville vente lidt på hendes reaktion før han ville sige hvad de to ting var den ene var nemt nok og den anden skulle hun nok klare
|
|
|
Post by Angelin on Feb 27, 2011 18:10:19 GMT 1
Angelin begyndte at spinde. Da han kløget hendes bag øren hun nikke hun ville herne har et hjem men bare ikke over den anden, side af grænsen hun var bange for droninge på den anden side hun hade være ond ved hende. Og det kunne men også tydrlig se på hendes ellers så smukke hals var der et mærke efter en kæde, som hade gnavet sig ind i huden på hende
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 27, 2011 18:23:48 GMT 1
Alamut smilede og sagde "den første ting er du ikke siger hvor byen er til nogle du ikke har set i byen" og han stoppede med at kløget hende så hun kunne svare ham og så kort ud i luften og sagde hurtigt "og så skal du blive trænet til en af vores krigere" han ville ikke sige snigemorder i nu han ville vente lidt før han ville sige det
|
|
|
Post by Angelin on Feb 27, 2011 18:56:11 GMT 1
" det er orden. Men jeg sloger ikke ander ihjel bare for sjov eller for penge " sadge Angelin hun så på ham hun ville gerne, har et hjem med venner og familie men at slog ander ihjel for penge det kunne og ville hun bare ikke. det var ondt hun viste at hun ahde det si sig hendes oldefar hade være snigmordet
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 27, 2011 19:22:58 GMT 1
"vi dræber for at gøre slaver frie men du behøver ikke hvis du ikke vil men træningen er nødvendigt for du vil blive en del af byens befolkningen og så bliver hele byen til dine brødre og søstre" sagde han venlig det var sådan reglerne var han ville man glæde give et hjem til alle som ville holde de regler der var i hans landsby og han rakte hende en hånd så hun rejse sig op hvis hun ville med ham til landsbyen
|
|
|
Post by Angelin on Feb 27, 2011 19:26:15 GMT 1
" okey jeg komme med dig. Men jeg dræber ikke ander sådan er det bare jeg er ikke en dræber nej det kan jeg slet ikke, jeg er bange for blod og lig det gøre mig bange " sagde Angelin og kom på bene igen. Hun stod ved hans side hun valken en masse hun var stadig væk svække efter hun hade være spæder inde
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 28, 2011 8:41:38 GMT 1
Alamut kunne se hun var svækket så han satte sig på knæ og sagde "hop op på min ryg du lille" han viste de skulle gå langt før de kunne få fat i nogle heste og han sagde venlig "du behøver ikke at dræbe men du er nødt til at lære nogen kamp teknikker så du kan forsvare dig selv og du vil også blive trænet i at kunne ride gemme dig i folk og så vil du lærer noget vi kalder freerunning du lille"
|
|
|
Post by Angelin on Mar 1, 2011 17:53:51 GMT 1
Angelin karlvet op på hans ryg. Hun var meget svække det suden var hun også lidt syg efter hun hade være fanget, nu var hun fri men syg som bare pokke hun viste ikke hvor de skulle hen men hun ville gerne med ham. Hun hade ikke ander som kunne tag sig af hende nu hvor hun var så sug som hun var
|
|