|
Post by Natsu dragneel on Feb 24, 2011 18:33:25 GMT 1
natsu var i skoven få at finde noget at spise for det var en høj solskinds dag og der var ikke så kold som der plager men han søger efter en masse mad men ingen held og hans maver rumler meget han sagde til sig selv meget "oh man vis jeg ikke finder snart noget mad ville jeg dø af sult agh.. kom nu der må være noget i en skov "sagde han imens han tænker sig om at han skulle måske lave en telt for natten så han var igang med at få sin telt op men lage sin lange magi stav fra sig og lavet sin telt efter nogle timer var den klar og han slapped lidt af imens hans mave lavet en stort rumlen og sagde "oh nej. det hade jeg helt glemt jeg skal skaffe noget mad i en fart" sagde han og leder efter noget at spise
|
|
|
Post by Angelin on Feb 24, 2011 18:43:12 GMT 1
en lille næsten lydløs pige. Gik i skoven det var Angelin en halvt mennske og halve kat hun hade en rygsæk på ryggen, og i en lysning hade hun sloge lejer og hun var ned for at hent vand så hun kunne koge nogen. Grønsager så hun lavet et bål og fandt det frem hun skulle bruge hun steget nogen kød og koget nogen, grønsager hun elske at laven mad men det vert meget enesomt at spise alene være eneste dag. Så hun ønske at hun hade nogen at spise sammen med bare en eller anden som hun kunne snakke med og det, hade hun bare ikke ingen ville snakke med en særlig som hende
|
|
|
Post by Natsu dragneel on Feb 24, 2011 19:35:06 GMT 1
natsu tog ikke lang tid at kunne dufte noget gennem skoven noget godt noget mad han løb der hen men kunne se at der var nogen en kvinde med katte ØRE?! han kigged lidt på hendes ører hade aldri set sådan noget før men han hørte også noget andet i skoven nogle mænd som var lidt store og hade muskler og gik mød hende med lidt ondte øjne og kom fram til hende og sagde "jammen hej smukke du laver mad kan jeg se hvad siger du til at du bliver vors engen lille kok til du dør "sagde han med lidt ondt stemme imens en af hans mænd tog nogle kæder fram og de kigged lidt ondt mød hende
|
|
|
Post by Angelin on Feb 27, 2011 13:40:24 GMT 1
" ååh god dag og nej ellers tak. jeg er glade for at være fri og glad og vil ikke være nogens slave eller kok, jeg er min egen herre så de kan godt gå igen. Jeg klar mig helt fint alene og har gjore det længe så gå deres vej, og lad mig være i fred vis i har jeres live kæret " sgde Angelin. Og så ned på sin kniv som sad i hendes bældte og hendes pusterør, sad også i hendes bældte smamen alle hendes små pile
|
|
|
Post by Natsu dragneel on Feb 27, 2011 14:03:24 GMT 1
stille kom mænde nærmer men natsu skulle nyse og nyser på mænde med en lille flamme på dem og en af dem var i brand imens kom natsu ud fra busken og sagde "hey hvad er det lige i laver i tumper "en af dem kigged på ham og sagde "jammen jammen en lille dumb dreng som nyser på folk "natsu blev mega sur med det samme og svinger sin stav hurtig rundt og rubte "flammens ÅND!" en meneske linde flamme kom ud og smader personerne og de løb ders vej imens kigged natsu til hende og sagde stille" er du ok?" sagde han stille imens hans flamme gik ud og natsu kiggede til hende for at se om hun er okej
|
|
|
Post by Angelin on Feb 27, 2011 14:10:21 GMT 1
" Ja jeg er okey tak for reddeningen " sagde Angelin. Hun sad ved bålet og lavet med " du er velkomme til at spise med men pas på, Frodo er ikke vild med fremme mennsker eller væsner han er en meget hissi herre min lille Frodo. Han er godt kun en falk men han er min eneste ven jeg her han ha i nogen tid alvardet mig i mod, fremme folk også de fyr lige før " asgde Angelin
|
|
|
Post by Natsu dragneel on Feb 27, 2011 16:03:43 GMT 1
han gik hen til hende og satte sig ved hende og sagde "oh ok og mange tak for det jeg er meget sulten og ja det ok vis at falken er lidt hissi hehe det sker jo mange gange for mig at alt ting er lidt bange for mig men undskyld for at spøger men havd laver du her ude i skoven?"sagde han stille imens han lage sin stav ned i jorden og slapped af
|
|
|
Post by Angelin on Feb 27, 2011 16:24:15 GMT 1
" tja jeg elser bare naturen det er så. Dejlig og frisk og så elsker jeg ar se min ven Frodo her flyve over mig og høre hans hæse skrig, det jeg altid være glad for siden jeg fik ham af min onkel en gang for længe siden. Og han har altid være ved min side så længe jeg husker " sadge Angelin og lavet maden færdig, og fandt nogen ekser bestit og talerken frem til ham så han også kunne spise " så nu er maden færdig " sagde Angelin. Og øste op til ham og sig selv og fandt nogen rådt kød til Frodo
|
|