|
Post by haze on Feb 28, 2011 22:26:32 GMT 1
dagen var hved af slutte og solen var på vej ned igen mens folk sov i ders små huse kirken fanget den Siste sol som den kasted en person stod hved siden af en grvæ sten og kikket på en ven som han hadet miste alt den had som haze hadet haft i sig sad der stade Hazes lange hår sad ned af ham og den busket hale var gemt under det han hadet den røde skjorte på og hadet også et æble i hånden han smilet rolige og begyndte af gå hen til porten der var ikke mange som ville ud i den her nat men haze viste ikke hvad han ellers skulle gøre han sukket og gik vider langs stien og kikket på selve kirken det var nu smuk han smilet rolige og lage hoved på skå hans sorte øre kunne man ikke se da hans hår også var sort haze var kendt for af tage sig af personer som hadet brug for det svære var der så nolge som hadet ud nytte den ting i ham Hazes hjerte hammert vildt han kunne mærke af det nok skulle ske noget i dag
|
|
|
Post by Angelin on Mar 1, 2011 17:49:05 GMT 1
en skikkels kom løben forbi ham. Det var kattepigen Angelin hun græde svaget hun hade være ude for at nogen hade tævet hende, bare fordi hun var komme til at gå ind i dem og hade sagdet undskyld så hade det uden grund. Tævet hende så meget at hendes smukke ansiget var helt fuld af blod og hendes smukke øjen var helt blå, og hæver og alt var forkerte for hende hun satte sig græde ned under nogen buske. Som stod på en store familie grav det var hendes forælders,søsken,ongle og tantes grav hun hade, får lavt til dem den da de var døde da hun var 6-7 år gammel hun efter lode et spor af frisk røde blod efter sig
|
|
|
Post by haze on Mar 2, 2011 22:21:29 GMT 1
Haze hadet hørt en græde han så sig lidt om og tæket for sig self men rolige begydte han at gå hen mod lyden han kunne høre det var en kvinde men en som stade hadet barnte i sig han smilet men fik ondt af hinden rolige gik han hen stile så han på den lille pige hun minde ham om ham da han var minder han så lidt væk han var helt lyd løs men han kunne ikke klare mere rolige lage han sin hånd på hindens skuller og bukket sig ned på hindens nivo " jamen haløj hvorfor græder du " haze sage det på en trøsten ore haze viste godt verden kunne være hår men sårn måtte det jo være af og til hazes øre kom til syne og hans skabe tænder men han var blid som et larm han sukket rolige han hadet nolge stukker der hjemme som boget hos ham i forvejne men de kom og gik han følte sig fagtis let ensom hovget reste sig op og studerte den lille pige han smilet rolige " du er som mig" en hale kom til syne og et rolige smile gled hen over ham han prøvet af få hinden til af glemme nolge af de ting og han tog hinden stille i hindens arme self om han ikke kendete hinden over hovet han hadet godt hodldt øje med hinden af og til men så var han komme et andet sted hen
|
|
|
Post by Angelin on Mar 3, 2011 17:06:06 GMT 1
Angelin blive en smule bange for ham. Hun ryste være en noget andet hun sadge ikke rigtig noget " jeg vil bare væk her fra " græde hun svaget, man kunne tydelig høre hendes svaget stemme da den hade en smule gråd i sig. Tåren trille ned af hendes kinder ned ned af hans overkrop hendes tåre blande sig med blodt i hendes ansiget, det var meget øm så hun lod ham ikke se eller rør ved det da det smerte for meget. Hendes ellers så smukke øjne var blå,hævet og lukke da hun var blive tævet som et lille barn, af dens farder
|
|
|
Post by haze on Mar 4, 2011 19:02:51 GMT 1
Haze kunne godt mærke at Angel var bange han krammet hinden stille ind til sig med et stille suk så han i hindens øjne " Hvad siger du til af komme med mig hjem jeg skal nok passe på dig kan du tro " et stille og varmt smil kom til syne " så kan vi også fogete renste de sår du har der så du kan blive dig self igen " Hazes hale vifte rolige fram go til bage han tæket om hun hadet set sårn en som hinden self han rejste sig stille op og så ned på hinden " mit nav er forresten Haze Vogter af Anno " han bøjet sig ned for and hinden med et stille smil i siden hadet han et svær som han bruget som et magisk genstand men ellers bruget han bar de ting som han hadet på sig rolige vente han sig om og begydte at gå hjem til sig self men han stoppet stille op igen og så på den lille pige eller det todet han i var fald hun var men han måtte jo se hvad hun kunne bruges til han tækte sig længe om han skulle nok Finde på et eller andet det var han sikker på Haze vente sig om og så spørgen på hinden " med minder du ville blive her altså " han så sig om kring og smilet sødt og varmt til hinden
|
|
|
Post by Angelin on Mar 4, 2011 19:11:13 GMT 1
Angelin rejste sig. Og gik med ham hun valken en smule hun hade en dyb flænge i låret og en i ryggen så det gjore det,sværet for hende at gå rigtig lige nu hun gik hen til ham og snubel ind i hans arme igen. hun smielde stille til ham og så ned hun hade det ikke vider godt det kunne man rydlig se på hendes, ansiget som var ret bleget og svedig efter som såretn gjore hendes en smule syg og træt
|
|
|
Post by haze on Mar 4, 2011 19:20:09 GMT 1
haze noget af gribe hinden i sine arme han sukket let hun var da godt nok svag han så let ned og samlet hinden rolige op i sin arme så hun ikke skulle gå så meget haze måtte nød til at bruge nolge af sine Magicke krafter for at han kunne løftde hinden op i sine arme "Jeg skal nok passe på dig fra nu af lille ven jeg hved self vågen det er det du har op levete " han sukket let og så ind mod byen han skulle den vej for af komme hjem til sig self rolige gik han langs gaden og hen af den lange gade hvor der ikke var så mange mensker han forstod det ikke Ragtit men han skulle nok komme til det det var som om det var et bon i Melmen de to men han kunne ikke ragtit sige hvad et stille suk kom fra ham og gik vider og noget til en lihed rolige åbnete han døren og lage hinden på sofane " nu skal du bar lade som om du er hjemme " han bliket til hinden " så skal jeg nok finde noget til af få det blod væk fra dit ansikt og så din krop kan hele sig selv igen
|
|
|
Post by Angelin on Mar 4, 2011 19:32:03 GMT 1
" tak og jeg kan ikke healde mig selv. Det har jeg aldrig lære forståre du " sagde Angelin og lag sig til rette på sofan, hendes krop ryste og var en smule kold men det var ikke ret meget men det var nk til at. Gøre hende syg i nogen dag vis såren ikke bliv lukke igen ind ret længe ville hun midste en masse blod, og hun kunne ende med at død af det til sidste men det var ikke sikkeret at han til lod hende af død. På dem voldesome måde men man kunne aldrig vide
|
|
|
Post by haze on Mar 4, 2011 19:47:42 GMT 1
haze kom lidt ind med nolge forskælige ting " tja jeg kan heller ikke hele men jeg har lært nolge ting da jeg gik på Rider skolen " han smilet rolige til hinden han fandt de ting han skulle bruge og dypet en Klud ned i noget vand først "det ville komme til af gøre en smule ondt til af state med " han smilet rolige han kom rolige hen mod hindens kind og tørte noget af det væk han så hindens ør og rømdet let over tingen rolige men han smilet rolige " har du noget på ryggen eller noget andet sted søde " han sukket let han bliv helt varm
|
|
|
Post by Angelin on Mar 5, 2011 10:21:20 GMT 1
" det har jeg på ryggen og et på vensterlår. og nogen ganske små på armen " sagde Angelin og bed smerten i sig da han begyndte at vakse hendes, ansiget det sveg en del da det var fulde af skidt og støv hun skreg ikke. Men tåren afsløgeret hendes smerte det var godt nok ondt h så er han rømde da hans så hendes små katteøre, som tite frem under hendes hår hun smilede svaget til ham i gemme tåren var hun ret smuk
|
|
|
Post by haze on Mar 5, 2011 11:50:53 GMT 1
Haze kunne mærke af hun var hved at falde til ro han smilet hvad skulle han gøre rolige satte han sig ned " så må jeg jo se på det ikke " svaget han rolige to han sin hånd hen mod blusen og hev den rolige op haze bed sig ledt i læben han hadet ikke set så smuk en krop han smilet og lage hånden på de små sår han smilet rolige han så der var blod på hindens tøj han tog den til siste helt af " smid buskern så jeg kan få gjort dem rene " han sukket let og rømdet let over det
|
|
|
Post by Angelin on Mar 5, 2011 11:57:29 GMT 1
Angelin hade nederdel på. Så hun kunne bare trækken den op så han kunne se såret det så ikke for godt ud det var helt rødt, og det var en lange og dyb flænge i hendes lår det sveg så meget at hun græde svager. Sikke der sveg lige nu det var så sletm at hun tog en pude over hovedt for ikke at skrige af smerte, hendes bluse var taget af hende og lå nu på gulvet den var røde af hendes blod det sammen var. Hendes nederdel og hendes strømber alt var rødt og vådt af blod
|
|
|
Post by haze on Mar 5, 2011 12:10:20 GMT 1
haze smilet rolige og lage hånden over Hovget " det ser ikke så godt ud " han prøvet af finde en flaske fram " den der kan jeg ikke ondte men det er der noget andet der kan. hvor gjor jeg nu af den ting " hazes hale vifte fram og til bage hvad kunne han gøre hved det " arr her er den jo " haze fandt en lille flaske fram " her drik det her det får du det beder af og det ville hele dine sår " haze smilet rolige hvad skulle han gøre han tog rolige blusen og gik ind på bade værelset han sukket lige så stille han gav hinden et kys på kinden inden han rejste sig
|
|
|
Post by Angelin on Mar 5, 2011 12:24:29 GMT 1
Angelin drak det som var i flasken. I det såren begyndte at Heakde sig sammen ryste og skreg hun af smerte det var så voldesomt, at det ikke var til at holde ud hun trak puden ned over hovedt og skreg ind i den. For at dæmpe hendes skrig en smule hun ryste og faldt så ned af sofan og hade krampe som bare pokke, hun lå og ryste ned på gulvet såren var lukke nu men smerte for tog sig ikke med det sammen. Efter såren var healde sammen så hun lå med puden over hovedt og ryste og skreg af smerte
|
|
|
Post by haze on Mar 5, 2011 12:33:29 GMT 1
haze bed sig hurtit i læben rolige gik han ned og tog hinden op til sig han viste det var slemt med den smerte han Begydte af Synge for hinden så hun Glemte den smerte hun hadet rolige nusset han hinden på lårt så han og prøvet af tag noget af hindens smerte han stoppet sangen " der går lige et stykke tid inden det stommer min ven " han smilet Rolige til hinden og så ud Solen var på vej ned det var hved af blive sent Haze skulle på arbardet i tildet i morgen han sukket let og så igen ned på Angelin
|
|