|
Post by damian on Mar 13, 2010 2:24:39 GMT 1
et øje åbnede og så på hende før det andet også åbnede "hvad nu?... hvor lader du mig ikke bare få hvad jeg har fortjent?" spurgte han og sukkede lidt, han havde opgivet håbet om en tilgivelse, det var også forståligt mente han, han kiggede hen på det røde sværd og sukkede lidt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 13, 2010 2:31:28 GMT 1
"Hvis jeg ville have du skulle dø så havde jeg nok dræbt dig så du fortjener det nok ikke " sagde hun roligt mens hun betragtede ham "Men må du sige du overdramatisere bare en smule". Hun kunne ikke lade være med at smile lidt skævt for det var da lidt sjovt at han overdramatiserede i hendes øjne selvom han nok ikke gjorde det i hans egne. Hun rystede lidt på hovedet af ham inden hun bukkede sig ned og kyssede ham på kinden. "Kom så rejs dig op drama dronning og opfør dig som en mand i stedet" hviskede hun lidt drillende til ham for hun kunne ikke rigtigt tage ham seriøs lige nu
|
|
|
Post by damian on Mar 13, 2010 2:41:26 GMT 1
han så på hende helt forvirret "du har ikke set på ringen endnu" sagde han og rejste sig op og gik et skridt tilbage, han så bare ned på ringen "hvis du ikke kan finde en der er dig loyal... så læs hvad der står inde i ringen" sagde han og vendte sig om, det der stod i ringen var følgene (Min Rubin. vil du være min?) og det var nemt at læse, han så hen imod en væg og sukkede, han ville sikkert bare få den i hovedet
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 13, 2010 2:50:03 GMT 1
"Du tager det ikke roligt var" sagde hun roligt og rullede kort opgivende med øjnene inden hun åbnede æsken og tog ringen ud som hun begyndte at studere lidt og læste det der stod i ringen som hun overvejede lidt for hun havde jo også fået et tilbud af den slags fra Isution og Geralt havde givet hende en sort ring af Obsidian så hun havde mange tilbud men folk svigtede hende jo hver gang så hun havde aldrig taget imod nogen direkte før hun var sikker i sit valg. Hun rystede igen på hovedet af ham med et skævt smil men det endte dog med at hun gik hen og kyssede ham på kinden "Hvis jeg overvejer det vil du lade være med at dræbe dig selv?" spurgte hun roligt for hun skulle lige være sikker selvom hun dog ikke sagde ja eller nej endnu.
|
|