|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 15:57:25 GMT 1
Alamut ride i skoven på vej mod Brothel og han havde en anden hest med nogle pakker på den de var til Myst men han var lidt bange for hun stadig var sur på ham men han håbede på hun var blevet glad igen solen var på vej ned det var kun et par timer før han grænse byen han sad på hesten og tænkte over det sidste stykke tid
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 21, 2011 16:33:42 GMT 1
Det havde været en herlig dag hvor der ikke havde været travlt på Brothel så derfor var Myst taget ud i skoven for at nyde naturen også lidt fordi hun her om sommeren savnede hendes hjem i skoven, selvom den var værst om efteråret men det var på grund af farverne som træerne fik. Det eneste hun havde fået tiden til at gå med siden Alamut havde sagt farvel for nogle måneder siden var egentlig bare at lave mad til de andre for hun havde nægtet at gå i seng med nogle mænd og da maven havde vokset sig større havde tilbudene med tiden stoppede selvom der var nogen mænd der gerne ville prøve det alligevel, men dem havde hun så nægtet. Selv den sorte stramme kjole var blevet skiftet ud til en rødbrun som var lidt løsere på hende og kunne skjule meget af maven men kiggede man godt efter kunne man godt lige skimte den.
Hun gik i udkanten af skoven på vej hjem med en kurv fyldt med sommerbær som hun skulle bruge til at lave nogle lækre retter som sikkert ville falde i god jord hos mange af kunderne og de ansatte der altid virkede til at glæde sig til sommeren hvor de kunne få sådan nogle retter af hende. Hendes ravn Deathia fløj oppe på himlen over hende og hele tiden holdt øje med om der var mulige fjender i hendes nærhed.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 16:47:04 GMT 1
Alamut kunne se en kvinde med rødt hår og da han ride lidt tættere på personen så han det var Myst og ride lidt hurtigere mod hende og da han var 100 meter fra hende råbte han "hej Myst guld tunge" han syntes at hun havde forandret sig lidt men han slog det væk med det var bare hendes kjole
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 21, 2011 16:55:41 GMT 1
Myst stoppede en smule op da hun hørte lyden af heste hove som virkede til at komme tættere på hende, så da de ikke var langt fra hende så hun sig over skulderen for at se om denne person virkede fjendtlig eller ikke, men da hun så hvem det var smilede hun bare kærligt imod ham mens hun ventede på at han kom tættere på hende, for det kunne være hun kunne få et lift til Brothel men nu mest fordi hun egentlig var ret glad for at se ham igen, nu hvor hun ikke vidste hvor han boede så hun kunne jo ikke rigtigt besøge ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 17:07:32 GMT 1
da alamut noget hen til hende og hoppede ned af hesten og gik hen til hende og lagde sine arme om hende og kyssede hende på munden og sagde "Myst guld tunge jeg har savnet dig så meget" og kyssede hende på panden og smilede til hende og sagde stille i hendes øre "jeg har gaver med Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 21, 2011 17:20:51 GMT 1
Myst vendte sig smilende imod ham da han kom hen til hende og var hoppet af hesten. Hun lagde armene om hans hals lige inden hun gengældte hans kys "Jeg har også savnet dig meget, jeg hadede mig selv fordi jeg ikke var sød ved dig sidst vi skiltes" sagde hun lettere undskyldende men hun havde jo ikke været særlig glad for den måde de var skiltes på. Dog kunne hun ikke rigtigt lade være med at smile stort da han sagde han havde gaver med "Men jeg fortjener da ikke gaver gør jeg?"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 17:39:50 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "det er i orden Myst guld tunge og det har du Myst guld tunge og det er ikke noget særligt" og kyssede hende igen og så ned på hendes mave og sagde "du er blevet lidt kraftigere" og slikkede hende lidt på halsen og smilede til hende og kyssede hende på munden
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 21, 2011 17:43:24 GMT 1
Myst smilede som hun gengældte hans kys "hvorfor fortjener jeg så gaver?" spurgte hun roligt selvom hun nu ikke behøvede at høre svaret, det kunne bare være lidt sjovt at høre det. Hun grinte dog kort da han sagde hun var blevet lidt kraftigere "Kalder du mig nu tyk?" spurgte hun drillende inden hun gengældte hans kys igen, men det var jo sjovt at han kaldte hende kraftigere i stedet for bare tykkere.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 17:58:14 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "du er fantastisk og er perfekt selv om du kalder dig tyk" begyndte at kærtegne hendes ryg og sagde "og selvom du kalder dig tyk har jeg stadig lyst til at parre mig med dig og jeg synes ikke du er tyk Myst guld tunge" og slikkede hende på næsen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 21, 2011 18:05:56 GMT 1
Myst rødmede en smule over det han sagde "Du kaldte mig ellers lige kraftig.. Men der er egentlig noget som jeg nok bliver nødt til at fortælle dig" sagde hun roligt dog stadig smilende for hun var jo selv utrolig glad selvom hun ikke lige vidste hvordan han ville fortolke den næste nyhed for den var jo egentlig ret stor og en meget impulsiv handling fra hendes side af.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 18:31:24 GMT 1
Alamut smilede til myst og sagde "hvad er det Myst guld tunge" og begyndte at slikkede hende på hendes hals og løftede forsigtigt lidt op i hendes kjole og begyndte at kærtegne hendes ene ben han havde savnet at være tæt på hende han havde faktisk savnede alt ved hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 21, 2011 18:42:02 GMT 1
Myst smilede og grinede let da han slikkede hende på halsen dog sukkede hun kort da han kærtegnede hendes ben selvom hun lidt hurtigt så sig rundt om der var nogen eftersom hun hurtigt ville hive ned i kjolen hvis det var. Kurven havde hun stadig i hendes ene hånd selvom hun havde armene om ham. "prøv at ligge hånden på min mave" sagde hun roligt for han kunne da lige så godt få lov at føle på den let bulede mave, den var ikke særlig stor endnu men det ville komme med tiden.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 19:06:20 GMT 1
Alamut lagde den hånd som kærtegnede hendes ben begyndte at kærtegne hendes mave og sagde "den er blevet lidt større og hvad så Myst guld tunge" og han synes der lige en bevægelse inden i den men tænkte ikke over det og satte sig på knæ og begyndte at slikke hendes mave
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 21, 2011 19:12:13 GMT 1
"Ej Alamut" grinede hun og hev lidt ned i hendes kjole selvom hun ikke kunne lade være med at more sig lidt over han ikke havde forstået hintet. "Ja jeg er blevet større og hvorfor tror du så jeg er blevet det?" spurgte hun roligt for hun ville jo se om han selv kunne gætte det eller om hun skulle til at sige det lige ud, eftersom det var alt for langt henne til at hun kunne nå at få fjernet det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 19:43:02 GMT 1
Alamut grinede lidt da hun hev lidt ned i hendes kjole og sagde "du har spist for meget af dit mad kom nu ned så vi kan parre os" og begyndte forsigtigt at kærtegne hendes skød han havde så meget lyst til at parre sig med hende så han tænkte ikke rigtig over hvad hun sagde og han smilede op til hende
|
|