|
Post by Natsu dragneel on Apr 26, 2011 20:19:17 GMT 1
natsu var på hospitalet ingen ved hvorfor han er der de fandt ham meget skadet ved ders dør lige udenfor og det meste af hans krop var skadet mange klogler var smadert men en mega held var han i live men han sagde ikke et ord til dem ikke noget om hvem der hade gjort det men i mange netter da han var der græd han og ville ud og træne men fik ikke lov af dem der arbejder der og blev spændt fast til stedet og nu kigger han bare i luften og siger ikke et pip
|
|
|
Post by Maka De Silver on Apr 26, 2011 20:30:55 GMT 1
En af de små var kommet til skade hjemme på slottet så Gina havde været nød til at opsøge en healer for at få noget til at hjælpe den lille, dette var dog sket for nogle dage siden og nu var Gina bare tilbage på hospitalet eftersom hun egentlig fandt healing interessant så hun var taget herhen som en af de frivillige sygeplejere bare så hun kunne komme lidt væk fra de små selvom hun nu elskede hendes nevø og niece men på et tidspunkt skulle hun jo videre med livet for de små ville ikke altid havde brug for hende. Så nu gik hun med et fad i hånden fyldt med vand da hun skulle ind og se til nogle sår som en ung mand (Natsu) vidst havde. Hun stilte fadet på det lille bord ved siden af sengen før hun vred kluden op. "Hvordan har man det så i dag?" spurgte hun roligt og forsøgte at være venlig selvom mænd ikke ligefrem var hendes kop te, ikke at hun havde det meget bedre med kvinder heller.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on Apr 26, 2011 20:35:49 GMT 1
han sagde ikke noget og var bundet inu af sengen og kiggede kun på luftet men man kunne se han tænker på en masse men var også meget vred af noget men da hun kom stoppede han med at spænde sinde muskler og slappede af og hørte hende lidt men sagde ikke noget og bare kiggede op og prøver at slappe af imens han hørete hende
|
|
|
Post by Maka De Silver on Apr 26, 2011 20:39:25 GMT 1
"Du siger ikke meget var?" sagde hun roligt med et lille smil "Det går nok jeg kan godt lide at snakke og synge, så jeg synger hvis du ikke snart siger noget og tro mig det er ikke kønt". Uden rigtigt at spørge om lov først vred hun kluden endnu en gang inden hun begyndte at vaske hans ansigt lige så stille og forsigtigt bare så de kunne få noget af alt det snavs væk og han kunne sikkert godt bruge noget der kunne kvikke ham en smule op.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on Apr 26, 2011 20:44:07 GMT 1
han kiggede lidt væk imens hun vasker hans pande men blev lidt til damp for han var vred og så kommer der ild for meget varme i hans krop for hans krafter men prøver at slappe af men kiggede tilbage til hende og sagde stille "u...undskyld..." og slappede mere og mere af imens han kiggere på luftet igen imens kom en stor man ind linder lidt en kæmper men også en der arbejder der og sagde til hende "hør her lille dame denne her hr er en meget ond meneske og skal snart i fængslet for hvad han har gjort har lavet skade på en menekse med hans krafter så han skal afsted snart"sagde han men der var noget ved ham som ikke var sandt og natsu blev mere og mere vred da han så ham
|
|
|
Post by Maka De Silver on Apr 26, 2011 20:53:03 GMT 1
Gina smilede lidt over dampen hvis det ikke var for det så havde hun gættet Draconian som race men den troede hun alligevel ikke helt på for så ville de bånd ikke kunne holde ham. "Du skal da ikke undskylde" sagde hun roligt som hun forsatte med at vaske hans ansigt lige så stille og roligt. Dog da den store mand kom ind og sagde det så hun strengt på ham "Jeg ville vare min mund hvis jeg var dig, ellers kunne Dronning Drazilla hurtigt komme efter dig. Du ved udemærket godt hun ikke bare sådan fængsler folk og der er ingen der kender til den nye arving af Nirelia så der bliver ikke fængslet folk for tiden" sagde hun køligt eftersom hun ikke fandt sig i at blive tiltalt på den måde, ihvertfald ikke i det toneleje.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on Apr 27, 2011 19:47:31 GMT 1
den store mand gik igen hurtig og natsu kiggede til hende lidt og sagde stille" m..mit navn er natsu "sagde han stille imens med en lille smil på for han slappede meget mere af da nu han var væk og kiggede til hende med et lille smil på efter at han kunne lig at blive dyppet med vand på sin pande efter alt det han har været igennem
|
|
|
Post by Maka De Silver on Apr 27, 2011 19:54:20 GMT 1
Gina så køligt efter manden for var der noget hun ikke kunne lide så var det mænd, Natsu gik for nu men det var mest fordi han var lænket til sengen, så han kunne jo ikke rører hende. Hun så igen på Natsu med et lidt mildere blik "Mit navn er Gina" sagde hun roligt da hun igen vred kluden op i fadet før hun tørrede hans pande så han kunne køle en lille smule af og blive lidt ren. Hun vidste godt at hun skulle rense hans sår men det var lidt svær for hende at gøre det.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on Apr 27, 2011 20:03:21 GMT 1
natsu kiggede igen på luftet imens han tænker lidt og sagde stille "vill... du nok være sød at slippe mig fri... jeg lover at ikke løbe væk jeg ville bare ikke ligge lænket her bare slappe mere af "sagde han og han ville aldri lyve for nogen men hader at være der men nå han siger det gøre han det og han lavet et lille smil til hende for han føler at han kunne stole på hende
|
|
|
Post by Maka De Silver on Apr 27, 2011 20:09:06 GMT 1
Da han spurgte om han måtte komme fri var det som om hun rykkede sig lidt usikkert tilbage. "Det kan jeg ikke gøre" sagde hun lidt stille for hun kunne ikke rigtigt lide tanken at han skulle slippe fra, så blev hun ihvertfald nødt til at have meget større anstand imellem dem eftersom hun ikke ville have han skulle komme tæt på hende og hvis han var fri kunne han jo røre ved hende og det var i sig selv en afskyelig tanke.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on Apr 27, 2011 20:16:46 GMT 1
han kiggede væk og hans smil forsvandt hurtig og sagde "ok.... du stoler ikke på mig... jeg ville ikke gøre noget ondt på dig det lover jeg mit liv på "sagde han men kiggede væk og tænker at det ville hun nok aldri gøre for han var meget alene i verden
|
|
|
Post by Maka De Silver on Apr 27, 2011 20:22:37 GMT 1
Gina sukkede kort for nu fik hun jo dårlig samvittighed, så hun lagde kluden i fadet igen inden hun så lidt usikkert på ham før hun løsnede den ene lænke omkring hans hånd, men ret hurtig efter den var løsnet satte hun sig på en anden seng så der var mindst en seng imellem dem og hun var tættest på udgangen i tilfælde af at hun skulle gøre et flugt forsøg i tilfælde af at han skulle lyve for hende. Som sagt stolede hun ikke på nogen og slet ikke på nogle mænd.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 18:35:26 GMT 1
natsu kiggede på hende og sagde stille tak og kiggede på sine hender og lavet nogle knække lyde få han var bandt godt sammen og satte sig op imens han smilte til hende og lage sig ned igen og ville ikke stikke af men sagde " ved du hvor længe jeg skal være her?" sagde han men han ville aldri løbe nå han har sagt det til hende
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 9, 2011 18:41:25 GMT 1
Gina betragtede ham roligt men mest for at holde øje med ham så hun altid kunne flygte eller kalde på nogen hvis han forsøgte. De knæk lyde som han lavede var ikke særlig betryggende og egentlig også en smule ulækre. "Nej det ved jeg ikke, er her selv kun kort" svarede hun roligt selvom hun var lettere fornærmet over han sagde du til hende i stedet for de, han kendte hende jo ikke godt nok til at være dus.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 18:49:24 GMT 1
han kiggede på hende og sagde lidt "oh undskyld med de knække lyde hade været fast spændt i lang tid hehe "sagde han stille men sagde ok til det med hun viste det ikke men sagde "hvad skal du da befter det her vis det ok?" sagde han for han ville være en nyskeri fyr som skal vide alt
|
|