|
Post by Maka De Silver on May 9, 2011 18:53:01 GMT 1
"De er tilgivet for lydene men for deres tone overfor mig er ikke tilgivet før de lærer at jeg ikke er dus med dem" svarede hun roligt for han kunne jo lige så godt lærer nogle manere nu hvor hun alligevel var her selvom hun da indtil videre havde været lidt sød ved ham, så blev han også nødt til at lærer at man ikke skulle sige du til alle, det fornærmede jo nogle folk.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 19:06:41 GMT 1
han kiggede lidt for han kunne ikke forstå de ord og sagde stille "så.. du mener at du kan lige det eller ej? "sagde han for han har ikke noget til at vise ham eller hvordan han skal sige det han var jo alene i verden da han kom ud af hulen for han måtte jo lære tingene selv men elsker jo at lære mere fra ander
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 9, 2011 19:11:02 GMT 1
"Det jeg siger er at de skal sige de til mig. Det er mest høfligt at sige overfor folk man ikke kender" sagde hun roligt eller ihvertfald gjorde et forsøg på at forklare ham hvordan man opførte sig overfor hinanden. Selvom hun nok burde tage det ned på et barns niveau for han virkede da lidt forvirret over det hun sagde.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 19:30:45 GMT 1
han kiggede lidt på hende og sagde stille "men. der er jo kun dig du er jo ikke mange jeg forstå ikke hvad du mener " sagde han og kiggde på hende for han ved jo ikke lige hvad hun mener med de ord for han ved jo slet ikke noget om de mærklige ord hun kommer med
// jeg forstå dem ikke jeg ved heller ikke hvad du siger helt XD //
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 9, 2011 19:42:06 GMT 1
"Det jeg mener at du skal sige de til mig.. Det er formelt og høfligt at gøre det overfor folk man ikke kender. At sige du til en man ikke kender er at vise man kommer ude fra bøhlandet og dermed er nem at overfalde.. Altså man siger tiltalens i flertal for at vise folk er mere værd" sagde hun roligt for hun var ikke helt sikker på hvordan hun ellers skulle forklare ham. Det var jo som når man tiltalte en af højere stand eftersom de ville blive meget fornærmet hvis man sagde du til dem.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 19:48:53 GMT 1
han kiggede lidt efter nogle min på hende så klødte sig i hovedt og sagde "du mener at.. nå man ikke kender folk så siger man de og vis man kender dem siger man du? "sagde han imens han klødte sig i nakken også og slet ikke forstår det
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 9, 2011 19:56:04 GMT 1
"Noget i den stil ja, udover man først siger du til andre når de er enige med dig om at sige det." forklarede hun roligt for man skulle jo vente til de andre sagde god for det også ellers ville man sikkert fornærme en eller anden, hun blev jo selv fornærmet hvis hun pludselig blev sagt du til uden at folk havde fået lov først.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 20:07:17 GMT 1
han kiggde lidt og tænker på hvad der kan være galt med at sige du til ander men nikker med et smil og slapped af igen og ikke gider at være her mere men skal jo og kiggde på hende " kan du holde på en hemilihed?" sagde han og kiggde på hende still og håber på hun ville kunne holde den
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 9, 2011 20:19:56 GMT 1
Gina betragtede ham roligt selvom hun stadig var på vagt overfor ham "Selvfølgelig kan jeg det selvom du ikke sagde de til mig" sagde hun roligt for nu sagde han jo igen de til hende, noget hun snart ville opgive at lærer ham og så bare være fornærmet inden i da han nok var en af dem som nok aldrig ville lærer det.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 20:24:49 GMT 1
han kiggde på hende og sagde " vi bliver hold øje med " sagde han stille og kiggede på hende med et alvoldit angsik på hende og mener det og lidt efter kunne man høre nogle tynge fødder i hospitalet og nogle sagde udefor "i må ikke være her inde det er et hospital "
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 9, 2011 20:38:40 GMT 1
Gina så kort over skulderen hen imod døren inden hun så på ham igen "Og hvad så? du er patienten og jeg er sygepleje, vi må jo godt være her." sagde hun roligt for hun kunne ikke se problemet, eftersom stedet var godt vogtet selvom alle måtte komme ind så blev der holdt øje med alle til de lavede nogle problemer men selv dem blev hurtigt stoppet. Folk var godt dumme hvis de prøvede på noget på dette sted eftersom alle vidste at de som havde lavet problemer her var forandret efter fordi folkene blev slæbt et sted hen indtil de kunne komme for en af de kongelige og blive dømt.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 20:48:02 GMT 1
nogle folk kom ind det var den sorte store mand kom ind med nogle folk som hade vårben til tænnerne og kiggede på hende og han sagde "i 2 tag af den lille dame mens jeg tar ham så han ikke brænder alt ned igen "sagde han og hade en stor økse med mens natsu kiggede på hende og sagde hurtig "kan de kæmpe frøken " sagde han med et smil på til hende
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 9, 2011 20:54:08 GMT 1
Da nogle mænd kom ind rejste Gina sig op og så direkte imod dem "Hvis de herre ikke ønsker at lide resten af jeres dage så vil jeg råde dem til at smutte med det samme inden dronning Drazilla kommer efter dem og slagter dem sammen med deres familier og andre nærmeste. Hun er nemlig på udkig efter nye slaver og de ligner dem hun fodre til hendes mand og monster" sagde hun roligt for der var ingen grund til at kæmpe, desuden ville stedet om kort tid vrimle med healere, sygeplejesker og lærlinge der gjorde alt hvad der stod i deres magt for at holde ballademager ude. Der kunne allerede høres skridt ude på gangen, hurtige skridt der var på vej imod dem for rygter gik hurtigt på dette sted.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 11, 2011 18:19:43 GMT 1
natsu kiggede lidt bange på hende men de fleste mænd blev bange men ikke lædern og svinger sin store økse mød natsu og natsu lavet hurtig en lille ild bold mød hans økse så den blev meget varm og han ikke kunne holde den mere og gav slip imens kigged natsu meget på dem og var klar til at forsvar sig igen
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 12, 2011 18:08:39 GMT 1
Gina stod roligt som en statue dog ikke lige da han svang øksen der dukkede hun sig kort indtil hun så folkene der samlede sig ude på gangen og trængte ind i halsen hvor de fleste var klar til stave og nogle enkelte havde forvandlet sig til dyr inden de overfald de mænd som var trængt ind og fik dem hurtigt slæbt med sig væk. En af healerne kom hen til Natsu for at se om han var okay for det virkede jo til at Gina stadig var okay men Natsu var sådan set også patienten.
|
|